Forum Udruge 051
Sport => Ostali sportovi => Autor teme: elvis - 08.06.2014., 21:09:31
-
Danas je pao osobni rekord - najduža vožnja biciklom : 102 km :yes :happydancing :bravo5
Uspjeh mi je još veći kada se uzme u obzir današnja temperatura, termometar na bicikli je pokazivao od 35C u hladu do 43C na cesti! A ukupni uspon je 2,087m :yes
BTW zanemarite maksimalnu brzinu koju daje Sportstracker (74.7km/h, stvarna je 64.1km/h), brojek su točnije na stravi ali je graf vožnje ljepši na ST :greensmile
Palo je još osobnih brzinskih rekorda, koji su mi još draži jer sam na serpentini iznad Grobničkog polja stao da opalim par fotografija, dan je bio predivan, ali bi bio još brži . :yes :happydancing
http://www.strava.com/activities/151015190
(https://lh6.googleusercontent.com/-zGRvG2f8ISs/U5SvIz8u7uI/AAAAAAADbZY/80wgsAR1t5E/w1078-h674-no/102km-ride.jpg)
-
I to bi bio tvoj post broj 4.000! :bravo2
Zaista za pamćenje!
-
elvise....ovo je zaista za čestitke :bravo4
al kotećero po ovoj vrućini? sta nisi mogao odabrati neki malo hladniji dan?
Ajd bitno da si preživio ovu turu :bravo5
-
:bravo2
Odlična tura za odličan 4000. post na forumu! Odlično odrađeno Elvis! :bravo :bravo3 :palacgore
-
Dobio sam upalu mišića samo čitajući.Svaka čast na kondiciji i volji :cool2
-
:bravo2 :bravo3
Svaka čast, super podvig. :bravo
Nego, gledam malo ove uspone. Je li to SportTracker pokazuje da je Gornje Jelenje na 550 mnm? :hmm Strašno je nepouzdan po pitanju nadmorske visine i max. brzine, ali koristim ga jer ima drugih prednosti. Po Stravi ti je ukupni uspon 2078m, po ST-u 1564, ali po mojem iskustvu, najtočniji podatak ćeš dobit da track prebaciš u Google Earth. ;)
-
al kotećero po ovoj vrućini? sta nisi mogao odabrati neki malo hladniji dan?
Bi ja ali nemam baš puno mogućnosti, ima na Stravi "izazov" odvoziti 130 km u jednom danu u 6 mjesecu, ovo je bila priprema. A zeznula me budilica, mislio sam krenut prije 7, ali nije se aktivirala pa sam krenuo tek u 9.
Nego, gledam malo ove uspone. Je li to SportTracker pokazuje da je Gornje Jelenje na 550 mnm? :hmm Strašno je nepouzdan po pitanju nadmorske visine i max. brzine, ali koristim ga jer ima drugih prednosti. Po Stravi ti je ukupni uspon 2078m, po ST-u 1564, ali po mojem iskustvu, najtočniji podatak ćeš dobit da track prebaciš u Google Earth. ;)
Izgleda da svaki koristi drugi algoritam plus što GPS i nije najtočniji po visini. Imam u bike računalu i barometarski visinomjer ali sam imao nekih problem s njime plus što se treba sjetiti svaki put ga kalibrirati pa sam odustao.
Ali sada sam išao gledati na Sports trackeru i kada sam po tracku na Gornjem Jelenju prikazuje nadmorsku visinu 318metara ?!? :eek
A kada stavim pokazivač na početak i kraj kaže da sam krenuo sa 305 mnm, što je dovoljno blizu ali da sam završio na 255mnm što je prevelika greška, pogotovo kada mi strava iz istog tracka kaže da sam krenuo i završio na 325 mnm, što je po meni točna brojka.
-
100 km je puno i sa autom. Svaka čast. :bravo2
Nije isto, ali ja kad prošećem 10 km, skidam sam sebi kapu (i sve sa sebe kad se vratim na brod).
-
Pao novi rekord -131km u jednoj turi :happydancing
Ljudi idu u Fužine voziti biciklu a ja sam vozio biciklu do Fužina preko G. Jelenja i nazad preko Zlobina, Plase/Hreljin .. pa još do Klane/Pilane i onda opet do početka :bravo5
http://www.strava.com/activities/159562425
(https://lh4.googleusercontent.com/-7SWzOT2hgCw/U7MehrVbIoI/AAAAAAADeGc/0SYA2Ya5ylE/w1013-h779-no/131km-ride.jpg)
-
:palacgore :bravo :bravo3 :bravo2 :bravo4
-
:bravo4 Vidim da u svojim pothvatima brojiš samo kilometre, ali jako važan, ako ne i presudan faktor je i visinska razlika, a ti je bome imaš na bacanje :palacgore
-
Kad na Stravi imaju jako malo "izazova" u kojima se broji visina a ne dužina ture ... doduše sada imaju jedan , cilj je u 9 dana napraviti 8800 metara .. računao sam da je to otprilike 5-6 dana zaredom na Učku ... ne u ovom životu :greensmile
BTW Jučer brat u Zagrebu odvrtio 31km a napravio visinske razlike 12 m (dvanaest) :lol1 :lol2 :lol3 :greensmile Ja napravim skoro duplo toliko samo da iz dvorišta dođem do (glavne) ceste. A kolega iz Zagreba je za Grande Fondo chalange na Stravi napravio 146km i nekih 600m visinske razlike ... to je do Rupe i nazad odnosno niti 40km ako idem najkraćim putem.
-
bravo elvis :palacgore
imaš jako puno izazova svaki mjesec na endomondu
-
E svaka čast!!! Meni se nebi dalo biti ni u autu po ovoj vrućini!! :wind14 :facepalm
-
Ovo je stvarno ULTRA, obično su naslovi senzacionalističkiji od sadržaja, ali ovdje nije slučaj. Veliki uspjeh je prevoziti biciklom od Amerike, ali to je nešto što bi solidan broj ljudi mogao napraviti .. kada bi imali vremena (to je udaljenost od cca 5.000km, ja sam sada na 5.100km), ALI on je prešao USA sa istočnog na zapadni kraj u manje od 12 dana!!!
:bravo2 :bravo2 :bravo2
(https://lh6.googleusercontent.com/-J_WWmCJyvOk/U_EgVhlu0HI/AAAAAAADkHk/dOBSFq3-TYI/w608-h810-no/DSC_0611.JPG)
(https://lh6.googleusercontent.com/-oqlOK8knlDo/U_EglEDk5cI/AAAAAAADkHQ/Jt2vBr4dUUg/w608-h810-no/DSC_0612.JPG)
BTW kupio je bicikl 2007, ja svoj 2008 :skartoc
BTW #2 da nekim nevjerojatnim slučajem i ja imam snage za tako nešto NIKADA ne bi platio 30.000 € za taj poduhvat.
-
http://www.biker.hr/naslovnica/natjecanja/tour-of-croatia.html (http://www.biker.hr/naslovnica/natjecanja/tour-of-croatia.html)
Tour of Croatia
(http://www.biker.hr/media/images/article_images/8fd6b0c16f33cc3025dfa0c074c341d9aid445.jpg)
Autor: Biker | Datum: 20. 11. 2014.
Jadranska obala od Dubrovnika do Umaga od travnja iduće godine, po uzoru na svjetski poznate biciklističke utrke, bit će mjesto prve takve velike međunarodne sportske manifestacije. Vozit će se “Tour of Croatia – utrka kroz prirodne ljepote”, etapna međunarodna biciklistička utrka prve kategorije, za koju je Međunarodna biciklistička federacija upravo dala svoje odobrenje organizatorima.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/8cbbbff1d29d6df1ec83730068892478.jpg)
Riječ je o vrhunskom sportsko-turističkom događaju zbog kojeg će se u Hrvatskoj od 21. do 26. travnja okupiti 20 svjetskih profesionalnih biciklističkih ekipa sa 160 natjecatelja i cijela prateća karavana od više stotina angažiranih na tom poslu, kako bi odvozili trasu od Dubrovnika do Umaga i dalje do Zagreba dugačku 1080 kilometara - kazao nam je Vladimir Miholjević u ime tvrtke “Top Sport Event”, koja je službeni organizator događanja.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/11dbf756f8c569197086134408d150e3.jpg)
Dvije godine priprema
Baš kao što je to slučaj i sa svjetski poznatim biciklističkim utrkama u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj, Irskoj ili Portugalu, hrvatska utrka vozila bi se u šest etapa, čime bi zapravo cijela Jadranska obala dobila ogromnu medijsku promociju, i to u predsezoni, a pripreme za njezinu organizaciju traju već gotovo dvije godine u kojima su organizatori, kako kažu, morali Međunarodnu biciklističku federaciju uvjeriti da imaju referencije i ozbiljnost za organizaciju tako velike manifestacije.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/3689d15ca36b75b549a419644f000821.jpg)
„Namjera nam je od ove biciklističke utrke napraviti vrhunski sportski događaj, promociju Hrvatske i predsezonsko događanje koje može pozitivno utjecati na turistički promet. Radi se o utrci u kojoj će se naći krema svjetskog biciklizma. Osim 160 natjecatelja, tu je i 140 ljudi u njihovoj pratnji, 200 ljudi u organizaciji karavane, prateći servisi, garaže, čak 20 šlepera opreme i brojni domaći volonteri koji sudjeluju u organizaciji. Biciklističke utrke osim sportskog aspekta, promocije biciklizma i zdravog načina života, imaju i veliku vrijednost za promociju države, regije, destinacije, gradova, kulture i stanovništva.“ – kaže Mihaljević, navodeći kako se planiraju televizijski prijenosi u 54 zemlje svijeta s oko 15 milijuna gledatelja dnevno.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/4fa6b4807d91638411c5d932845241fc.jpg)
Prateći programi
Tako bi ukupno oko sto milijuna gledatelja u tjedan dana trebalo vidjeti prizore biciklističke trase na obali od Dubrovnika, preko Pelješca, Makarske, Splita, Šibenika, Zadra, Nina, Plitvica, Učke do Pule i Umaga, nakon čega bi put nastavili do Varaždina i Zagreba. Vozit će se trasom Jadranske magistrale s “ulascima” u unutrašnjost i vožnjom po svim nacionalnim parkovima i parkovima prirode koji su na toj dionici, kako bi se pokazale sve ljepote i posebnosti očuvane prirode u Hrvatskoj. Osim same vožnje, “Tour of Croatia” trebao bi imati i niz pratećih zabavnih i edukativnih te humanitarnih programa, s posebnim naglaskom na organizaciji sportskog dana za škole i animaciji djece za zdrav sportski život. Vrijeme u kojemu bi pojedine dionice ceste na kojima se vozi bile zatvorene svodi se na minimum, kažu organizatori koji su i sami desetljećima sudionici velikih biciklističkih utrka u svijetu.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/33622416e7f9dbe6ec14db31c1a872be.jpg)
Rastuća turistička grana
„Ukupna vrijednost projekta je oko dva milijuna eura, odnosno 15 milijuna kuna, od čega polovina sredstava ide samo na medijsku produkciju svjetskih televizija i njihove izravne svakodnevne prijenose u 54 zemlje.Takve utrke dovode brojne gledatelje kojima je biciklizam hobi, a takvih je samo u Europi 64 milijuna.“ – kažu organizatori, računajući na stalnorastuću popularnost biciklizma i ciklo-turizma u Europi.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/f3c71aadc0cb3c9b3045a25853062fe6.jpg)
Naime, godišnje se u turističkoj industriji organizira čak 2,3 milijarde izleta samo za turiste koji voze bicikl, a zemlje koje su jake u takvoj ponudi od cikloturizma zarade 44 milijarde eura svake godine. Cikloturisti – gosti koji voze bicikl na odmoru, na izvanpasionsku potrošnju dnevno troše 52 eura, što je višestruko više od drugih kategorija gostiju, pa se sve turističke zemlje bore za njihovu naklonost.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/eaa763fa8df4291c08df9c36c2e31fb1.jpg)
Zato organizatori imaju potporu Ministarstva turizma i HTZ-a, koja će biti pretočena i u konkretnu financijsku pomoć, a očekuju je i od drugih institucija i lokalnih zajednica na trasi utrke. Jer, Hrvatska, tvrde, danas koristi tek 12 posto svojih kapaciteta u cikloturizmu, pa prostora za rast i okretanje specifičnom tržištu takvih gostiju svakako postoji, a svemu bi trebala pridonijeti i utrka “Tour of Croatia” kroz prirodne ljepote jadranske obale i njezine unutrašnjosti.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/18cf19a30cb8324baa4781b86959fb6f.jpg)
Etape 'Crotoura'
1. start u Dubrovniku, vožnja Pelješac, Ston
2. Makarska - Split s vožnjom kanjonom Cetine i parkom prirode Biokovo
3. Šibenik-Zadar s vožnjom preko Skradina, Vranskog jezera, Nina, NP Krka
4. Plitvice-Učka s vožnjom kroz NP Sjeverni Velebit, Senj, Crikvenicu, Učku, Rijeku i Opatiju
5. Pula - Umag
6. Varaždin – Zagreb
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/79d7abac9937c6665ef6a67a25e4d0c3.jpg)
Turistički potencijal
Samo u Njemačkoj registrirano je 35 milijuna biciklista za koje je 5400 hotela prilagodilo ponudu, na način da imaju gdje smjestiti svoje bicikle, osiguravaju im servise i ostalo potrebno. Zato samo biciklisti naprave 157 milijuna bike-dana godišnje. Biciklističke ture najbrže su rastuća ponuda u svijetu, i to u svim dobnim skupinama, od djece do veterana, kaže Marcus Schildhauer, direktor Njemačkog biciklističkog saveza, naglašavajući kako je Mallorca u Španjolskoj popularna kod biciklista, ali im je Hrvatska bliža i jeftinija za prebacivanje bicikla i ona bi mogla postati vrlo tražena u cikloturizmu.
Tri mušketira iz organizacije
Vladimir Miholjević kao jedan od organizatora deset je puta vozio Giro d’Italia i ukupno 200 međunarodnih biciklističkih utrka, a organizirao je i prvi dolazak te talijanske utrke na trasu od Pule do Poreča 2004. godine.
Ivan Crnjarić sudjeluje u organizaciji svjetskih biciklističkih utrka kao savjetnik Svjetske biciklističke organizacije u nizu zemalja, dok je Joe Bašić, organizator “Ultra Europe Festivala”, angažiran za marketing i program pratećih događanja.
(http://biker.hr/media/Tour_of_Croatia/eb6481d4362a7babf05be95d72d6fe0c.jpg)
IZVOR: Slobodna dalmacija
PIŠE: Ružica Mikačić
Photo: http://www.omegapharma-quickstep.com/ (http://www.omegapharma-quickstep.com/)
-
(http://cdn.acidcow.com/gifs/20141203/gifs_24.gif)
-
ovaj bici liftić je taman kao stvoren za riječke uzbrdice :k040
http://www.boredpanda.com/bicycle-escalator-cyclocable-trondheim-norway/ (http://www.boredpanda.com/bicycle-escalator-cyclocable-trondheim-norway/)
-
Vidi, vidi...Sad sam se prisjetio ex trećemajke Irene Miličević koja je neki dan Radiju Rijeci sva ustreptala kad joj je netko spomenuo drona za nadgledanje divljih odlagališta otpada. Možda bi se i na ovo zagrijala, da joj je nekako dostaviti, a?
Uz Krimeju cca 2000 m X 2000 $ = 4,000.000 $. Puno ili malo, aj bo.
-
i meni je pala na pamet točno ta uzbrdica, kao idealna za ovaj projekt :palacgore
-
Pedalirat uzbrdo, ljenčine jedne. :vahidrk I nonići su vam imali taj cikloqurac. :ruka
Uz Krimeju cca 2000 m X 2000 $ = 4,000.000 $. Puno ili malo, aj bo.
Za 5-6 biciklista dnevno koji bi tog đavla koristili, puno previše bi bilo i da je 4000 kn. :greensmile
A i ta cifra od 2000$/m mi baš ne drži vodu. Za neke kraće uzbrdice da, jer je cijena motora i upravljačkog sklopa podijeljena na manje metara, ali na veće uzbrdice... :k050 Ne može mi nitko reć da metar betoniranog kanala, metar željeznog poklopca i 2 metra lanca koštaju dvanajst iljada kuna.
Pogledao sam filmić, ali ne kužim što se desi ako se recimo posklizneš. Se to zaustavlja ili se moraš spustit na dno, pa krenut ispočetka? :89
-
LLeone od tebe i mene nikad poduzetnika. I kad bih bio "siguran" da to može proći radije bih nekom drugom dao da to realizira.
U biznis treba unijeti veliki rizik, a ja to nemam.
Negdje sam pročitao (možda i učio?) da je profit nagrada za rizik. Ma neka njima rizik i zatvori, ja sam i s penzijom zadovoljan. Šećem, klikam škicam...Ma ko to more platit!
Možda malo nerazumno razmišljam, ali valjda me razumijete. :pojmanemam
-
Pedalirat uzbrdo, ljenčine jedne. :vahidrk I nonići su vam imali taj cikloqurac. :ruka
Noniću nisu imeli bicikle pa im ovako nešto niti nije trebalo, a pedaliranje uzbrdo nema puno veze s lijenošću. Jedna žešća uzbrdica te može "uništiti" eksponencijalno više nego što bi čovjek rekao na prvu ruku.
Znam kada sam se vraćao sa kruga Viškovo - Klana - Gumanac- Platak - Grobnik - Lopača - Drenova (cca 80 km) pri usponu uz Drenovu u glavi vrtio kuda ću do Viškova i prekrižio sam trasu preko Petrci jer sam zaključio da vrlo vjerojatno ne bi uspio savladati onu kratku ali strmu uzbrdicu od Petrci prema Viškovu, pa sam odabrao duži ali manje strmi put preko Saršoni. BTW IIRC bilo je to 8 mjesec, temperatura preko 30C, a cijela tura od nekih 5h+ bez kapi vode ili hrane :p015
-
pedaliranje uzbrdo nema puno veze s lijenošću. Jedna žešća uzbrdica te može "uništiti" eksponencijalno više nego što bi čovjek rekao na prvu ruku.
Znam. Ima par utrka u Hrvatskoj koje iz istog razloga uspješno već godinama izbjegavam. :greensmile Npr. Plitvice, Jastrebarsko, Učka.... Doduše, Jasku sam jednom istrčao i nakon patnje po onim brdima rekao: svaka čast, ali jok, nećete me tako brzo vidjet.
BTW IIRC bilo je to 8 mjesec, temperatura preko 30C, a cijela tura od nekih 5h+ bez kapi vode ili hrane :p015
Ja ne bih 5 sati vozio auto bez kapi vode, a kamo li biciklu. Sad ne znam bih li ti stavio ovaj smajlić :bravo3 ili ovaj :e040
U svakom slučaju, nadam se da to više nećeš ponovit. Zbog sebe i svog zdravlja. ;)
-
Ja ne bih 5 sati vozio auto bez kapi vode, a kamo li biciklu. Sad ne znam bih li ti stavio ovaj smajlić :bravo3 ili ovaj :e040
U svakom slučaju, nadam se da to više nećeš ponovit. Zbog sebe i svog zdravlja. ;)
Tko je lud ne budi mu drug, ako se ne varam napravio sam to dvaput, jednom 70km a drugi put 80km (ne ista trasa) ... i jednom uspon na do Hahlića preko Mudne doli, IIRC od 9h do 17h, bez ića i pića, Vela gospa prije par godina, temperatura oko 35C :greensmile
A do vrha Učke, od Ičića cca 5 dcl ili manje i dvije banane ...
-
Razmišljate o biciklu isključivo kao o rekreaciji, vidi se da živite u gradu koji ga nimalo ne podržava kao sredstvo prijevoza.
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured. Meni je do posla sve ravno, ali da mi imam uzbrdicu nebi pedalirala niti ja, baš zbog tog razloga. Da skratimo priču, liftić je zamišljen kao pomagač popularizacije bicikla kao prijevoznog sredstva.
-
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured.
Ako ne želim doć uznojen u ured, onda neću ni sjest na bicikl, pa makar mi bilo sve nizbrdo od kuće do posla.
Rijeka zbog svoje konfiguracije nije, niti će ikad biti bike friendly grad. Jedino da po cijelom gradu, po svim uzbrdicama montiraš to ciklo čudo.
Idealno prijevozno sredstvo za Rijeku je skuter ili motocikl. Imam ga i koristim ga za na posao kad god mogu, pa čak i kad je temperatura malo iznad nule ili pada lagana kiša. I onda kada u rush houru prođem pored gmižuće ili stojeće kolone automobila, oni misle: "vidi budalu na motoru po ovom vremenu", a ja mislim: "vidi budale stoje u koloni, ni naprijed ni nazad". A tek traženje parkinga... :yes
Danas sam se u Brtonigli sjetio Asterix i ove teme. :wavey
Koliko sam uspio vidjet po bike putokazima, imaju dosta obilježenih bike staza u okolici. :cool2 :bravo3
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/Brtoniglabike.jpg)
-
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured.
Ako ne želim doć uznojen u ured, onda neću ni sjest na bicikl, pa makar mi bilo sve nizbrdo od kuće do posla.
A da koji put pokušaš shvatiti da postoje i drugi ljudi u drugim situacijama? Brat u Zagrebu ide na posao biciklom i to u odijelo uključivo sa kravatom, i nema problema sa znojenjem jer mu je visinska razlika iznosi nekoliko rubnika. Ali da npr ide na Gornji grad, ovakav "lift" bi mu itekako dobro došao.
Idealno prijevozno sredstvo za Rijeku je skuter ili motocikl. Imam ga i koristim ga za na posao kad god mogu, pa čak i kad je temperatura malo iznad nule ili pada lagana kiša. I onda kada u rush houru prođem pored gmižuće ili stojeće kolone automobila, oni misle: "vidi budalu na motoru po ovom vremenu", a ja mislim: "vidi budale stoje u koloni, ni naprijed ni nazad". A tek traženje parkinga... :yes
Aha, posebno idealno ako trebaš usput odbaciti djecu u vrtić, školu, odvesti ih na trening ... No to to tebe ne muči jer smo već ustanovili da nemaš ni "butlera ni kućnu pomoćnicu" :greensmile
A što se tiče vožnje motorom .. .vozio sam ja i po temperaturama ispod nule, ali izbjegavam maksimalno vožnju po mokrom :k050 ne mislim odustati (još) od motora, ali u "najkraćim crtama" na motoru ti je zimi hladno, a ljeti vruće". Kada sam u autu a pretekne me motorist ne pomislim "vidi budalu" nego "jao se njemu kada mora s motorom" :greensmile .. zimi mi radi grijanje, ljeti klima, audio sustav mi je bolji u autu nego u stanu .. Razlika, osim u ekstermnim situacijama (sjećam se 25 minuta za nekih 250m) u stizanju na odredište je cca 5min, do max 10 minuta. Problem s parkiranjem mi je, da budem kao ti, nepostojeći. A ako trebam do grada, tih 10-15 min nizbrdo pa onda još jednom uzbrdo mi dođe kao rekreacija :palacgore Nekada davno sam "patio" da parkiram ako mogu u ulazna vrata firme, sada mi 5 minutna šetnja (osim ako je pljusak a tada ionako neću ni motorom) predstavlja dobrodošlu priliku za laganu rekreaciju :palacgore
-
Istra je, po običaju, otišla korak ispred svih i prepoznala vrijednost biciklizma kao dio redovne turističke ponude :palacgore. Još pred dosta godina smo kupili Bike Istra atlas (fantastičan) a imaju i odlične karte.
Mada vidim polako i po ostatku Hrvatske, da polako niču obilježene staze.
Moram pohvaliti i grad Rijeku, što je izdao odličnu aplikaciju BikeRijeka (iOS i Android). Ako već ne može (a teško da i hoće, što je normalno, jer je konfiguracija stvarno malo zahtjevnija) zaživjeti biciklizam u Rijeci, super je da se razvija u okolici grada, jer potencijal je stvarno ogroman. Budimo iskreni, da Riječani redovito pedaliraju, mogli bi svi odreda na Tour de France :pusiti
Elvis sad kad si spomenuo Gornji grad, vidiš, sad bi se ova žičara fantastično uklopila u "futuristički" izgled Mesničke ulice (designed by Bandić). Ovaj novi izgled je toliko "omiljen" da su je odmah prozvali sletnom pistom :pusiti
(http://danas.net.hr/2014/10/05/0010007.48.jpg)
-
A da koji put pokušaš shvatiti da postoje i drugi ljudi u drugim situacijama?
Vjerojatno te ispred kuće čeka parkirno mjesto, a i na poslu na parkiranje i pješačenje od auta do ulaznih vrata ne potrošiš više od 5 minuta. Volio bih da dođeš jednom kod mene u moju ulicu parkirat. Ako ubodeš mjesto ispred kuće možeš slobodno reć da si dobio na lutriji za taj dan, ali najčešće se to svodi na 10-15 pa i više minuta na traženje parkinga i pješačenje do kuće. Pa recimo tako 2 puta dnevno (jednom s posla, drugi put odeš u kupovinu, posjetu, voziš klince nekamo…) i ode do pola sata dnevno na nešto što drugi uzimaju zdravo za gotovo i potroše možda 3 minute.
Aha, posebno idealno ako trebaš usput odbaciti djecu u vrtić, školu, odvesti ih na trening ... No to to tebe ne muči jer smo već ustanovili da nemaš ni "butlera ni kućnu pomoćnicu" :greensmile
...
zimi mi radi grijanje, ljeti klima, audio sustav mi je bolji u autu nego u stanu .. Razlika, osim u ekstermnim situacijama (sjećam se 25 minuta za nekih 250m) u stizanju na odredište je cca 5min, do max 10 minuta. Problem s parkiranjem mi je, da budem kao ti, nepostojeći. A ako trebam do grada, tih 10-15 min nizbrdo pa onda još jednom uzbrdo mi dođe kao rekreacija
Ako vozim klinke ili imam kakvu veliku prtljagu normalno da ću ići autom, ali za na posao i doma idem sam (stani ujutro uz neku prometnu cestu pa broji u koliko automobila je samo vozač) a sva prtljaga mi stane u džepove hlača ili eventualno ruksak. Za na posao, što ti više od prtljage i treba?
Zimi vozim samo na kratke relacije, max 20 minuta. Do posla mi treba 7 minuta, to bih izdržao i u kratkim rukavima. :greensmile Ljeti mi nikad nije vruće na motoru, nego baš suprotno, strujanje zraka pri vožnji me rashladi. Dobar audio sustav mi ništa ne znači dok stojim u koloni. Radije brže dođem doma, sjednem na kauč, natočim si pivo pa uživam u glazbi i dobrom audio sustavu. :c050
Ajmo malo do Trsta, koji nije daleko; ista klima, ista konfiguracija terena, isto zagušene ulice… U Trstu dvokotača mali milion, u Rijeci ih brojiš na prste ruku. Triestini nemaju djece? Ne razvoze ih okolo? Nemaju prtljage? Žive nekim marsovskim životom, drukčijim od našeg? Skoro sam na dupe pao kad sam tamo vidio ženu na skuteru, u štiklama, suknji, košuljici, vjerojatno kakva odvjetnica, managerica ili slično, torbica oko ramena, aktovka među nogama i piči ona. :cool2 U Rijeci je prava rijetkost uopće vidjet ženu na motoru.
Evo jedan moj primjer od prošlog tjedna:
Od kuće do posla imam 4,5 km. Motorom (ili autom bez gužve) oko 7 minuta vožnje, zavisi kako me semafori zakače. Znači, od porte do ulaznih vrata stana 10-11 minuta.
Ujutro je padala kiša (baš čudno ovih dana) :greensmile i ja nadobudno autom na posao.
16:05- izlazim iz firme
16:06- sjedam u auto
16:12- izlazim s parkinga. Svi istovremeno idu doma, uobičajeni čep na izlazu, 50 metara za 6 minuta, kao da sam crnogorski puž. Motorom bih već bio blizu kuće
16:35- prešao sam 5 km za 23 minute (trčeći mi treba otprilike isto), stajem ispred škole, idem po kćer koja je u produženom boravku. Trebam je pokupit najkasnije do 16:30, ali u međuvremenu zovem učiteljicu neka je pusti na školskom dvorištu, sad ću ja za par minuta. Sve ok, učiteljica ionako planira ostat duže u razredu.
16:40- Od kuće do škole imam 5 minuta hoda, ali najprije idemo zajedno tražit parking, jer sam ispred škole nepropisno parkiran
16:55 stižemo doma
Za istu tu radnju motorom bi mi trebalo 20 minuta manje. Bez živciranja i uz manju potrošnju goriva. Pa tako 20 minuta svaki dan… i da idem autom… pa nisam s kruške na glavu pao. :e040
Za brata: :cool2 :bravo
Nego, ovo je tema o biciklizmu, zar ne. :pusiti
-
Nego, ovo je tema o biciklizmu, zar ne. :pusiti
Onda bi za Rijeku bila idealna električna bicikla, na gorivu i registraciji/osiguranju bi se uštedjelo dovoljno da se svakih nekoliko godina mijenjaju baterije. Vidio sam ih nekoliko po gradu i prigradu. :palacgore
BTW jutros bi mi razlika između dolaska motorom i autom (da nisam vozio malu u školu, usput mi je, doslovce prolazim na 20m zračne linije od škole) bila nepostojeća. Na jedinom semaforu na kojem sam stao, to što bi s motorom izbio na čelu bi bilo poništeno vremenom potrošenim na oblačenje zaštitne i tople robe i obuće :greensmile
Do posla mi treba 7 minuta, to bih izdržao i u kratkim rukavima
Prije par godina sam nadobudno pomislio ma lijep i sunčan zimski dan, ne trebam ni staviti rukavice do butige, pa to je niti 500m zračne linije, a cestom možda 600-700, daleko ispod 7 minuta koje spominješ ... Ruke, tj šake su me bolile nakon 50-tak metara! :eek Izdržao sam do butige ali za nazad sam stavio rukavice i ne pada mi više na pamet to ponoviti. Vjerojatno bi preživio 7 minuta vožnje motorom na cca 5C u kratkim rukavima, ljudi prežive kada upadnu u zaleđeno jezero .. neki ... ali ne bi ni ti izdržao takvu vožnju iz dana u dan :pusiti
A što se tiče da ti ljeti nije toplo jer te struja zraka hladi ... čudno ja ne viđam puno ljudi da voze aute otvorenih prozora, svi radije odaberu klimu (ako je imaju) ... inače i zimi, kada je najhladnije kada stanem na semaforu obično otvorim vizir, a pred ljeto ili dva, kada su bile one "pasje vrućine" se sjećam da sam ljeti na semaforu zatvorio vizir :eek jer mi je tako bilo lakše nego trpiti vrućinu koja mi je nabijala u lice sa asfalta.
-
LLeone i elvis, nećete mi vjerovati, ali ja čitam vašu prepisku. :p015
-
Elvis sad kad si spomenuo Gornji grad, vidiš, sad bi se ova žičara fantastično uklopila u "futuristički" izgled Mesničke ulice (designed by Bandić). Ovaj novi izgled je toliko "omiljen" da su je odmah prozvali sletnom pistom :pusiti
A dugo vam je trajala. :lol3 :a045
http://www.index.hr/vijesti/clanak/raskopali-mesnicku-nakon-mjeseci-obnavljanja-bageri-ponovno-u-ulici/788639.aspx
Do posla mi treba 7 minuta, to bih izdržao i u kratkim rukavima
Prije par godina sam nadobudno pomislio ma lijep i sunčan zimski dan, ne trebam ni staviti rukavice do butige, pa to je niti 500m zračne linije, a cestom možda 600-700, daleko ispod 7 minuta koje spominješ ... Ruke, tj šake su me bolile nakon 50-tak metara! :eek Izdržao sam do butige ali za nazad sam stavio rukavice i ne pada mi više na pamet to ponoviti. Vjerojatno bi preživio 7 minuta vožnje motorom na cca 5C u kratkim rukavima, ljudi prežive kada upadnu u zaleđeno jezero .. neki ... ali ne bi ni ti izdržao takvu vožnju iz dana u dan :pusiti
To je rečeno u šali. U citatu si mi izbrisao smajlić na kraju. :greensmile To bi bilo izvedivo i za jedan put mi vjerojatno ne bi bilo ništa, ali mi nije ni na kraj pameti izvodit takve ludorije. :k050 Jednom sam na nekih +10 zaboravio rukavice i nije mi se dalo vraćat natrag u stan po njih, jer kao, neću daleko, desetak minuta. Pred kraj sam jedva kočio. :ruka
LLeone i elvis, nećete mi vjerovati, ali ja čitam vašu prepisku. :p015
Miliću, i ti nemaš pametnijeg posla. :lol1
-
Jednom sam na nekih +10 zaboravio rukavice i nije mi se dalo vraćat natrag u stan po njih, jer kao, neću daleko, desetak minuta. Pred kraj sam jedva kočio. :ruka
Tko nije ovo probao vjerojatno nam ne vjeruje, ali tko je ne pada mu na pamet ponoviti :k050 :shake2
-
Da se malo pohvalim 2h i 40m i eto mene na vrhu :bravo5
Doduše moje najlošije vrijeme do sada ali u svoju obranu mogu reći da još nikada nisam išao po ovakvom zvizdanu. Pri vrhu je bilo ugodnih 24C ali na dnu je već rano ujutro bilo oko 35C, a na povratku je termometar na bicikli kada sam stao da se osvježim pokazao 42C!!! . U vožnji je pokazivao "samo" do 39C.
(https://lh3.googleusercontent.com/OLLhIJg2y-SLG9oJGCHm2ZpcrOLDnB1IVEim9kXM50r_=s883-no)
(https://lh3.googleusercontent.com/IzX4PVhshYJLUS_wK4uuIWCP7d4eqDEPIPc7M3CMMXBa=s883-no)
-
:bravo2
Jačji si od jazbaca. On se popejeva po otoki. Skoro pa po driture. ;)
Ali ovo je prava stvar! :palacgore
-
:bravo2 :bravo2 :bravo3
I to još po ovoj vrućini. :a075
EDIT:
Vidim te! :djavo
Otprilike u isto vrijeme sam bio na 400 metara većoj nadmorskoj visini. Doduše, uz puno manje napora. :hiker
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/Ucka-%20Sneznik.jpg)
-
Otprilike u isto vrijeme sam bio na 400 metara većoj nadmorskoj visini. Doduše, uz puno manje napora. :hiker
Mislio sam da je Risnjak ali sam u imenu fotografije vidio da je Snježnik. :palacgore
-
Mislio sam da je Risnjak ali sam u imenu fotografije vidio da je Snježnik. :palacgore
slovenski Snežnik
Elvis svaka čast. Pošto gaziš pretežno cestu, apgrejdaj se na spd pedale (i cipele)
-
slovenski Snežnik
Slovenski? Gle zbilja, bijah tamo prije 3 godine ali je pogled na stranu Učke bio "magličast"
(https://lh3.googleusercontent.com/Bf5NJxDidYadVMFqLK4YvvB1q2N9R8_y5ImdOjfQTsaM=w993-h661-no)
Elvis svaka čast. Pošto gaziš pretežno cestu, apgrejdaj se na spd pedale (i cipele)
Jesam :palacgore ... zapravo i nisam siguran po kom standardu imam pedale i cipele (čujem da postoje barem dva), ali zakače mi se cipele/tenisice za pedale pa mogu pedalirati i kada podižem nogu (nije da sam toliko dobar da mi to čini neku bitnu razliku).
BTW od ekipe koja vozi MTB po šumama čujem da i i oni koriste te "zakvačjujuće" pedala što meni izgleda opasno. Već sam par puta skoro pao na nos, zapravo na bok, kada sam se naglo zaustavio a noge ostale zakačene za pedale. :eek A po šumskim putevima mi izgleda opasno ići s nogama "zaljepljenim" za pedale, znam da kada idem motorom čim nije lijepi makadam barem jednu ili obje noge držim sa strane, spremne da se odgurnem.
-
Jesam :palacgore ... zapravo i nisam siguran po kom standardu imam pedale i cipele (čujem da postoje barem dva), ali zakače mi se cipele/tenisice za pedale pa mogu pedalirati i kada podižem nogu (nije da sam toliko dobar da mi to čini neku bitnu razliku).
BTW od ekipe koja vozi MTB po šumama čujem da i i oni koriste te "zakvačjujuće" pedala što meni izgleda opasno. Već sam par puta skoro pao na nos, zapravo na bok, kada sam se naglo zaustavio a noge ostale zakačene za pedale. :eek A po šumskim putevima mi izgleda opasno ići s nogama "zaljepljenim" za pedale, znam da kada idem motorom čim nije lijepi makadam barem jednu ili obje noge držim sa strane, spremne da se odgurnem.
:palacgore
Super, zato sam i spomenula cestu. Ja imam MTB kojeg koristim i za vožnju van ceste i za odlazak na posao i zbog toga SPD kod mene otpada u obje kombinacije.
-
Ja imam MTB kojeg koristim i za vožnju van ceste i za odlazak na posao i zbog toga SPD kod mene otpada u obje kombinacije.
Baš iz razloga da ne izgubim mogućnost vožnje bez posebne obuće (može se i s običnim tenisicama na SPD pedale ali je onda klizavo) sam uzeo kombinirane pedale, tj s jedne strane su SPD a s druge strane "obične".
Za one koji ne znaju o čemu pričamo ovo su SPD pedale:
(http://www.dalescycles.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/shimano_m530_pedals.jpg)
A ovako izgledaju SPD "ready" cipele:
(https://drivemybike.files.wordpress.com/2009/05/3shoesbottom.jpg)
-
Pao novi rekord: od 0mnm do 1594mnm! :happydancing :bravo5
10:00 u Senju
(https://lh3.googleusercontent.com/gKc-3k6XQVtTGhhHiQrhrigeaMMT62BTVaBquMqB1APF=s926-no)
13:40 Zavižan - 1594mnm
(https://lh3.googleusercontent.com/6dNp2QAywKkMYxyI5UY2g1mlYg5OlF3P1c9yjKi30r-m=s926-no)
https://www.strava.com/activities/329876125
-
:bravo4 e to j već neč :bravo
-
Bravo :bravo
-
elvis se dao u takmičarske vode ...kapa dole za ovo :palacgore
-
Hvala. :grouphug2 :palacgore
Ali ne, nije to bilo u "takmičarske svrhe" :k040, ovo je samo način da odvozim turu s najvišim usponom ... a da se mogu pretvarati da nisam platio ulaznicu (uključena je u pristupninu). Odbijam plaćati za pristup bilo kom dijelu prirode ako idem na vlastiti pogon ili nema značajnije infrastrukture napravljene baš samo za tu namjenu, npr Plitvice. "Parkovi prirode" koji se bave rentijerstvom me neće vidjeti. :k050
Ovdje bi se složio 100% sa z355kom po pitanju naplate javnog dobra. :shake2
-
Hvala. :grouphug2 :palacgore
Odbijam plaćati za pristup bilo kom dijelu prirode ako idem na vlastiti pogon ili nema značajnije infrastrukture napravljene baš samo za tu namjenu, npr Plitvice. "Parkovi prirode" koji se bave rentijerstvom me neće vidjeti. :k050
Ovdje bi se složio 100% sa z355kom po pitanju naplate javnog dobra. :shake2
Ja zato već godinama nekako odgađam odveslati Kornate. Ma koliko god me strašno privlačili, ne ide mi u glavu da je ulaznica za kajak u istoj kategoriji kao i za gliser do 10-11m, e to stvarno nije fer. Znači, polovica i ja, dnevna karta nekih 600 kn, jer naravno se ulaznica plaća po plovilu. Neš ti plovila, kajak, veliki zagađivač :97 :97 :97
Nisam još vidjela kakva je situacija ove godine, ali sumnjam u ikakav napredak na tom polju :e040
-
Nikakav napredak na tom polju, našim gostima u marini Piškera naplaćuju i ulaz u NP Kornati. Zato je Piškera najlošije posjećema marina u ACI sustavu. A prekrasna je, sva nekako divlja. :kiss2
-
Hvalite me usta moja moja :greensmile
Ali oborio sam nekoliko vlastitih "rekorda" pa da se pohvalim. :k020
Kao prvo, konačno sam uspio ostvariti da svaki dan u tjednu imam vožnju :happydancing :bravo5 a još sam vozio i u nedjelju prije tog tjedna tako da je rekord u stvari 8 dana svakodnevnih vožnji :happydancing :palacgore :bravo5
I kao drugo, oborio sam svoj rekord odvoženih kilometara u jednom tjednu - sada iznosi 301.7 km :yes :wind14 ... a ako bi dodali i nedjelju to bi bilo zericu manje od 340km :yes
P.S. da tih 301km stavimo u neki omjer, za profesionalce je to vjerojatno kilometraža koju odvoze u jednom danu :eek :bravo2
-
:bravo4 :bravo3. To je za rekreativca odlično. Moj osobni rekord je 315 km u 2 dana.
-
a motorići se prodavaju za 1500 kun.... :ruka
:smile
-
a motorići se prodavaju za 1500 kun.... :ruka
:smile
Sjediš, a iđeš...bi rekal Crnogorac. :lol3
-
:bravo4 :bravo3. To je za rekreativca odlično. Moj osobni rekord je 315 km u 2 dana.
Ovo je još bolje! :bravo2
-
Ponovio sam ovog mjeseca (04.07.2015) vožnju (https://www.strava.com/activities/339185217) koju sam zadnji puta odvozio prije 2 godine (03.08.2013) (https://www.strava.com/activities/71805129). Ovaj put sam sam imao punu opremu (rezervnu zračnicu, opremu za popravak i krpanje gume, pumpu) kao i tekućinu (750 ml isotonica i 750 ml običnog napitka kojeg sam nadopunjavo po putu, par energetskih gelova ), prošli put nisam imao ništa od toga. Po sličnim temperaturama (do 35C) sam to isto prošao bez kapi tekućine ili hrane.
Uglavnom ovo je trasa - 92km (prošli, odnosno prvi put stvarno nisam mogao duže, a ovaj put sam htio ponoviti točno istu rutu pa sam stao iako sam mogao još barem do 100km :greensmile) :
(https://lh3.googleusercontent.com/N7vzJ8e7NZSCysgr1BDFinddGsfYrbksUA7KTiVpT97A=w1306-h817-no)
Ili u satelitskoj verziji:
(https://lh3.googleusercontent.com/QfV_N_jNqXSIVXoxpxDdcZU-AAsZSEc9sRr6M_StfYH-=w1306-h817-no)
Uvijek se dobro podsjetiti da se prolazi područjem medvjeda .. kojeg još nisam vidio iza ove table ali zato ejsam ispred, tj između Klane i Studene. Ova tabla je na vrhu uspona koji kreće od Pilane. A vezano uz priču o Premužićevoj stazi - prosječan uspon na toj dionici od tek nešto preko 1km dužine je 11% i dušu sam ispustio do vrha. :greensmile
(https://lh3.googleusercontent.com/x0NX2EYORbQwNnN_qBau7pK1xCe4FkurINTwEeJwq2NM=w1306-h735-no)
Slijedeći "photo point" je naravno natkriveni prijevoj Passo della Morte, bicikla mi nema nogare pa sam je morao zagurati u žbunje da ostane stojati :
(https://lh3.googleusercontent.com/uDJuqvieHaDlDQs1oxnU8FnJc812vixVQEQDl6M6gSD6=w1306-h735-no)
Također poznata lokacija, izvor na Trsteniku. U prvi mah sam skoro odustao jer je ovo korito bilo prazno ali sam se ipak sjetio zaviriti u ovu kućicu i unutra našao špinu iz koje je potekla fina i svježa voda :happydancing
(https://lh3.googleusercontent.com/3jmhRbOFDIoER2F-Li3nJwyLIriFSkYCAt34j8Uat9G8=w1306-h735-no)
Sam Trstenik (u pozadini se jedva nazire bivša karaula talijanske vojske a nakon toga dom za odmor djece, a sada ruševina :palacdole) :
(https://lh3.googleusercontent.com/2jcz4Gk0PQHLaqXrij-tSfXbQPXDTldyhWIDsjQXES9M=w1306-h735-no)
Kroz Platak sam samo prošao jer bila gužva :eek, možda desetak autobusa i gomila auta je dovelo ljude n a nekakvu feštu. :palacgore
A pogododite gdje je ovo snimljeno :lol1 :lol2 :yes :rollin2
(https://lh3.googleusercontent.com/JMC7bxHioFt-CsYlhM7_lOdZ4SojZHFBnPCuIzJNLc20=w1306-h735-no)
I za kraj samo još stanje klizišta kod Grohova:
(https://lh3.googleusercontent.com/GFxrLtY-O7yb_4lFBS-XUfcQMr-_yKLEL-mkPXs07UKD=w1306-h735-no)
-
Također poznata lokacija, izvor na Trsteniku. U prvi mah sam skoro odustao jer je ovo korito bilo prazno ali sam se ipak sjetio zaviriti u ovu kućicu i unutra našao špinu iz koje je potekla fina i svježa voda :happydancing
(https://lh3.googleusercontent.com/3jmhRbOFDIoER2F-Li3nJwyLIriFSkYCAt34j8Uat9G8=w1306-h735-no)
Ova lokacija služila nam je za hlađenje piva pred 3 godine. Biciklisti su kružili oko tog korita ko kopci.
A Lleon nam je tada još bio naklon i čak nam je roštiljao izvrsno
-
Ova lokacija služila nam je za hlađenje piva pred 3 godine. Biciklisti su kružili oko tog korita ko kopci.
Nije da idem ni redoviti ni često tamo, ali taj put je bio jedini da sam vidio ovo korito puno vode.
-
Bravo Elvis!
Ideš na Obruč s biciklom ili? :popcorn
-
Ideš na Obruč s biciklom ili? :popcorn
Ni mrtav. :k050 Zapravo bi gore i išao ali vraćati se po makadamu po mraku i to nizbrdo ... :kap To ne volim ni na motoru ...
-
Ok! Vidimo se 15.8. :hiker
-
Ok! Vidimo se 15.8. :hiker
Ja, kao deformirani planer, obožavam kad netko planira 3 tjedna unaprijed. :a015
Jedino što sam naučio, iz dvadesetak godina profesionalnog bavljenja planiranjem, je to da se planovi rade kako bi se znalo koliko si pogriješio u planiranju. :lol1
-
Ja, kao deformirani planer, obožavam kad netko planira 3 tjedna unaprijed. :a015
Jedino što sam naučio, iz dvadesetak godina profesionalnog bavljenja planiranjem, je to da se planovi rade kako bi se znalo koliko si pogriješio u planiranju. :lol1
3 tjedna je ništa, neki su ovaj tjedan kupovali avio karte za božićne blagdane :coolwink
-
Čim ranije sve jeftinije. Pa ako od leta ne bude niš puno je manja šteta. :p015
Ja sam jednom uplatio vikend u Salzburgu i dan prije polaska dobio proljev. Nisam mogao otputovati. Ali, mrcine, nisu htjeli ni čut o povratku bar dijela novaca. Bilo je u pitanju nekih 1,000 kuna, ako se dobro sjećam. Pa ti planiraj... :k055
-
Ok! Vidimo se 15.8. :hiker
Ja, kao deformirani planer, obožavam kad netko planira 3 tjedna unaprijed. :a015
...
Razumije Elvis zašto plan moram znati unaprijed :a015
@Asterix, :palacgore
-
Ok! Vidimo se 15.8. :hiker
Ja, kao deformirani planer, obožavam kad netko planira 3 tjedna unaprijed. :a015
...
Razumije Elvis zašto plan moram znati unaprijed :a015
A da, da. Elvis nikad ne uzme sobom ono što mu treba. Ni vodu ni gumu ni...pa ćeš ti to vazesti. Sad mi je jasno. :lol3
-
:smile
-
A da, da. Elvis nikad ne uzme sobom ono što mu treba. Ni vodu ni gumu ni...pa ćeš ti to vazesti. Sad mi je jasno. :lol3
Riječanka će sa sobom uzeti auto :palacgore
-
A da, da. Elvis nikad ne uzme sobom ono što mu treba. Ni vodu ni gumu ni...pa ćeš ti to vazesti. Sad mi je jasno. :lol3
Riječanka će sa sobom uzeti auto :palacgore
Sva sreća da postoje auti na napuhavanje pa ga možeš strpati u ruksak i ponijeti sobom "sakamo". :lol3
E neću više, časna pijonirska. Ipak je ovo tema o biciklizmu, a ne Obruču. :palacgore
-
4. etapa Tour of Croatia danas prošla Rijekom.
Ja sam je dočekao kraj ZTC na Krnjevu.
1. fotka - vodeća grupa.
2. Isti, ali pobliže.
3. Među zadnjima.
4. Među zadnjima, pobliže. Kao da su ovi naši. Samo im fali da se uhvate za ovo vozilo. :)
-
Tour of Croatia 2016 – Race through the natural beauty
#tourofcroatia (https://www.facebook.com/hashtag/tourofcroatia) #tourofcroatia2016 (https://www.facebook.com/hashtag/tourofcroatia2016) #cycling (https://www.facebook.com/hashtag/cycling) #bikelife (https://www.facebook.com/hashtag/bikelife) #rijeka (https://www.facebook.com/hashtag/rijeka) #croatia (https://www.facebook.com/hashtag/croatia) #croatiafulloflife (https://www.facebook.com/hashtag/croatiafulloflife)
Album je tu ( https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1731170983826176.1073741891.1472785526331391&type=3 ) , evo par fotki iz njega:
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/13055273_1731171353826139_4402465654760523011_o.jpg)
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/13041113_1731171340492807_5246499743492955216_o.jpg)
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/13055688_1731171637159444_5294986933514401243_o.jpg)
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13047695_1731171747159433_7007551154844566159_o.jpg)
-
http://bikerijeka.com/
Slučajno sam naletio na ovu aplikaciju; popis biciklističkih staza u riječkoj okolici. Ove kraće se mogu bez problema obići i pješke. Uglavnom sve staze su mi već dobro poznate, ali aplikacija dobro posluži kad smo u nedoumici na koju vožnju krenuti. :palacgore
-
29.07.1887. Na inicijativu dr. N.A. Glivovicha, utemeljen je u Rijeci biciklistički klub "Young America cycle club", kao prvi klub američke lige organiziran izvan njenih granica. Kuriozitet toga doba, bio je da je biciklistima bilo zabranjeno upotrebljavati trubu, jer jbi ona izazvala nedoumicu, budući da je bila identična alarmu vatrogasaca.
Izvor: Ferrucio Burburan, Zlatko Moranjak - Rijeka nogometa 1873. - 1948., str.14
03.05.1895. Osniva se biciklistički klub "Veloce club fimano"
Izvor: Ferrucio Burburan, Zlatko Moranjak - Rijeka nogometa 1873. - 1948., str.14
29.03.1904. Osnovan biciklistički klub "Falco club".
Izvor: Ferrucio Burburan, Zlatko Moranjak - Rijeka nogometa 1873. - 1948., str.14
03.03.1906. Osnovan biciklistički klub "Club ciclistico Operaio Fiumano"
Izvor: Ferrucio Burburan, Zlatko Moranjak - Rijeka nogometa 1873. - 1948., str.17
15.09.1906. Osnovan biciklistički klub "Sirena"
Izvor: Ferrucio Burburan, Zlatko Moranjak - Rijeka nogometa 1873. - 1948., str.17
-
Danas, 19.06.2016 u 9:56
(http://i.imgur.com/DnxntmS.jpg)
Danas, 19.06.2016 u 12:28 :bravo5
(http://i.imgur.com/BhBi1li.jpg)
-
:bravo2 :bravo
Baš sam htio pitat je li to bila neka utrka, budući da imaš startni broj, a onda skužim da ga nisi skinuo još od Zavižana 2015. :greensmile
Btw, je li to bilo zagrijavanje za Zavižan 2016? Kako stvari stoje, vidimo se. :coolwink
-
:palacgore :wines poć ću i ja oveh dan tvojim stopama (kolima) :yes
-
Baš sam htio pitat je li to bila neka utrka, budući da imaš startni broj, a onda skužim da ga nisi skinuo još od Zavižana 2015. :greensmile
A stalno sam ga zaboravljao skinuti , bicikla je u prizemlju a ja na drugm katu i kada se spustim u "punoj opremi" nije mi se dalo vraćati po škare/kliješta da prerežem vezice. Nakon što ga nisam tako skinuo jedno dva mjeseca odlučio sam da je to namjerno i da ga ne skidam do slijedeće godine :greensmile
Btw, je li to bilo zagrijavanje za Zavižan 2016? Kako stvari stoje, vidimo se. :coolwink
Visinske pripreme :bravo5 BTW kada sam se prijavljivao za ovogodišnju na brzinu sam pogledao tko se prijavio ali te nisam primjetio. Pretpostavljam da ćeš ti doći do vrha bitno prije od mene, meni je trebalo 3:41h. Mislio sam ove godine bitno popraviti to vrijeme ali mi meteorologija nije bila sklona pa nisam odvozio ništa više nego prošle godine prije uspona .. a možda imanje :( A prošle godine, sam rječnikom HTV-a :pusiti bio među prvima u prvoj petini od kraja :rollin2
Nadam se uspjeti ispod 3:30h. :hmm Ali svaki rezultata ispdo 3:41 proglašavam uspjehom. :))
poć ću i ja oveh dan tvojim stopama (kolima) :yes
Ma mislim da biš i ti mogal do vrha. :palacgore
-
BTW kada sam se prijavljivao za ovogodišnju na brzinu sam pogledao tko se prijavio ali te nisam primjetio.
Nisi me ni mogao primjetit, jer sam se prijavio nakon tebe. ;) Odugovlačio sam sa prijavom, jer sam se dvoumio između Zavižana i Istralandia Run & Slide. (http://www.trickeri.org/92-uncategorised/1095-istralandia-run-slide)
Pretpostavljam da ćeš ti doći do vrha bitno prije od mene
Vidjet ćemo, rekao je slijepac. 8) Ne mogu ni približno pretpostavit koliko će mi trebat za uspon. :pojmanemam Računam između 3 i 4 sata (nadam se bliže 3) :greensmile
Nemam ni ja nešto ispedaliranih kilometara u nogama. 790 km u zadnja 4 mjeseca, a i to je sve uglavnom bila laganini vožnja, bez ganjanja rezultata. Valjda će mi trkački kilometri u nogama bit od pomoći.
-
Nemam ni ja nešto ispedaliranih kilometara u nogama. 790 km u zadnja 4 mjeseca, a i to je sve uglavnom bila laganini vožnja, bez ganjanja rezultata. Valjda će mi trkački kilometri u nogama bit od pomoći.
Ja sam išao sa ciljem da samo dođem do vrha, našao sam neku grupu koja je išla cca ritmom koji mi je odgovarao ali sam ih "izgubio" na jednom odmorištu (nisam stao), da sam imao nekoga tko bi mi davao ritam (ili koji bi me "vukao") koji bi meni odgovarao siguran sam da sam mogao cca 10 minuta brže ali ne više od toga. :k050
-
Boljemu treba čestitat! Elvis, kapa dolje! :bravo
Ne znam koliko si stigao prije mene, ali oko pola sata sigurno. Zadovoljan sam da sam uspio ispenjat Zavižan, pa makar i uz razočaravajući rezultat od 4:12. :skartoc
Staza dosta teža nego sam očekivao (a što li uopće lagano možeš očekivat na 1594 m uspona) :greensmile, meteo uvjeti raznoliki; od pržione na +30oC u Senju, preko kiše i +17oC na Oltarima, do ugodnih i oblačnih +20oC na Zavižanu.
-
Bravo i tebi LLeone :palacgore, jer ja sam prvi put na Zavižan išao tek u trećoj godini intezivnijeg bavljenja biciklizmom a ako sam te dobro shvatio ti si krenuo tek ove godine nakon duže stanke?
A ove godine je bilo teže nego prošle. Prošle godine je bilo oblačno cijelo vrijeme, na startu su čak neki i biciklisti i promatrači bili u dugim rukavima.
Jučer je zato bio zvizdan na najtežem dijelu staze, termometar na bicikli mi se podignuo do 37C, a uzbrdice po 15-tak %, otkucaji srca 170+ u najnižoj brzini, znoj samo curi. Tek nakon nekih 15-tak kilometra smo ušli pod oblak, a malo kasnije i pod blagu kišu koja je donijela osvježenje i to (pre)veliko jer mi je tada termometar pokazivao 16C :eek
Tu negdje mi je i hertzmonitor prolupao, valjda neki problem s kontaktima jer je stavljena nova baterija pred koji tjedan. Počeo je pokazivati 30-40-50-80 bpm .... :e040
Od Oltara je već bilo lakše, temperature su bile OK, a više niti nema posebnih uspona do vrha, dobar dio je asflat a zadnjih 7-8km makadama je vrlo dobre kvalitete. Tu sam vidio da bi mogao popraviti prošlogodišnje vrijeme - do Oltara sam vozio samo da dođem, nisam imao snage za išta više. Stisnuo sam do Zavižana i uspio poraviti rezultata za 8 minuta :yes, nije nešto ali mene veseli.
Dakle 3:33 :bravo5 , službeni rezultat još nisam vidio.
Staza dosta teža nego sam očekivao (a što li uopće lagano možeš očekivat na 1594 m uspona)
Moglo bi biti lakše (ali nikako lagano) da se vozi kao nekada - od Sv Jurja. Ne znam zašto su prestali, tj pomaknuli trasu na sadašnju, mislim da možda zbog prometa, ali onuda bi bilo lakše jer nema toliko (pre)velikih uspona, ima dosta serpentina pa nema toliko "uništavajućih" uspona.
-
ako sam te dobro shvatio ti si krenuo tek ove godine nakon duže stanke?
15-ak godina pauze.
znoj samo curi
3,5 litre vode i izotonika sam popio na usponu i na vrh došao žedan. Zato je Velebitska na vrhu legla ko budali šamar. :greensmile :beer2
-
BTW a jesi li ovoga uočio na samom vrhu ispod doma? :eek
(http://i.imgur.com/T4tFhUp.png)
-
Bila su gore 2 službena 4x4 i ako se dobro sjećam, još neki auti, ali ovoga nisam zamjetio. Zašto, u čemu je kvaka? :pojmanemam
-
RI-123-X ? :pusiti
-
:palacgore Stavi u onu temu, nema ga na popisu.
BTW, pobjedničko vrijeme uspona je 1:53 :eek :229 Meni je za spust preko Sv Jurja (3 km je duže, ali je cijelo vrijeme asfalt) trebalo 1:32. :o Doduše, i nisam nešto vrtio pedale, prepustio sam se gravitaciji.
-
BTW, pobjedničko vrijeme uspona je 1:53 :eek :229
Ovo je pobjednik - Janko Benger (http://zkahlina.ca/cro/?p=11621) - rođen je 19.09.1992. u Zagrebu, a danas živi u Stubičkim Toplicama. Trenutno je član BK Sveta Nedelja iz okolice Zagreba. Janko je još u konkurenciji juniora osvojio titulu prvaka Hrvatske u utrci na bodove (kriterij), a srebro mu je pripalo u utrci sprinta još 2009 godine. Još mu je malo falilo za dvije medalje jer je u dohvatnoj vožnji i utrci na vrijeme na 1.000 metara bio četvrti.
Od njegovih boljih rezultata htio bih izdvojiti, da je Janko ove godine (2011) nastupio na biciklističkom maratonu u Sloveniji, pod nazivom „Juriš na Vršić“, gdje je zauzeo izvanredno 11. mjesto u ukupnom poredku, izmedu 1,061 natjecatelja koliko ih je startalo. U svojoj kategoriji (MA) Janko je osvojio 4. mjesto u vremenu 36:14!
Meni je za spust preko Sv Jurja (3 km je duže, ali je cijelo vrijeme asfalt) trebalo 1:32. :o Doduše, i nisam nešto vrtio pedale, prepustio sam se gravitaciji.
Nisam štopao tu dionicu, kada pogledam na Stravi rekao bi da mi je trebalo cca 64 minute, i to sa stajanjem na Oltarima da se skinem robu koju sam obukao za dio spusta od Zavižana do Oltara jer je bilo hladnjikavo. I više sam kočio nego vrtio pedale na toj dionici :D
-
Na kojem je mjestu završio Portos,ništa se ne hvali na FB? :greensmile
-
Vidio si slike na fb. Došao je do vrha, to je najvažnije. :pusiti
-
Hvalite me usta moja - Trst je naš!!!
(http://i.imgur.com/8srCMaI.jpg)
(http://i.imgur.com/gyhdOTS.jpg)
BTW neka barčica je bila u luci
(http://i.imgur.com/vRsbYYq.jpg)
BTW #2 Via Commerciale ću zapamtiti za cijeli život, profulao sam "našu" cestu za Rijeku i uletio na ovu - prosječan uspon 12% što je otprilike kao dobar dio uspona do Oltara (na ruti za Zavižan) ... samo što sam tamo došao do te točke nakon 5 minuta vožnje a ovdje sam već imao nekih 75km u nogama... :-(
-
Meni se sve čini da ćeš i ti završiti u - Irskoj. :bravo3
-
Meni se sve čini da ćeš i ti završiti u - Irskoj.
Pa imao sam neku poluponudu ... ali kako si došao od bicikliranja do Irske? :pojmanemam Zar su poznati biciklisti? :help2
S jedne strane za bicikliranje tamo nisu (pre)loši uvjeti, obučeš se i vozi, ovog ljeta kada je kod nas bilo ~35C tamo je bilo ~18C , s druge strane više volim voziti na nekih 25C... i volim brda.
-
Meni se sve čini da ćeš i ti završiti u - Irskoj.
Pa imao sam neku poluponudu ... ali kako si došao od bicikliranja do Irske? :pojmanemam
Sve što valja ode u - Irsku. :lol1
Nema toga što ja ne znam. Štrigun!
(Ovako je nekako sredinom osamdesetih bilo na RS 3. maja:
- Ošli nam svi inžinjeri koji nešta valjaju!
Skoči jedan inženjer pa će:
- A zar ja ne valjam, da sam tu ostao?
- Da valjaš nebi tu bijo!
I počupali se oni, na svetom skupu kao što je nekad bio Radnički savjet.) :m055
-
Giorgio Sason, 1954. stanovnik Brtonigle, bio je prvi biciklista u Austro-Ugarskoj!
-
Vodeća četvorka na 4. etapi Tour of Croatia prolazi kroz Rijeku
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSCN2857.jpg)
3 minute za njima stiže peloton.
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSCN2872.jpg)
Da im samo jedno biciklo padne sa krova. Ne bi ni primjetili, a meni bi puno značilo. :lol1 :pusiti
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSCN2888.jpg)
-
4 ISLANDS MTB STAGE RACE
Tijekom 65 km prve etape vidjeli smo gotovo sve vremenske uvjete. Na samom startu u Baški bilo je sunčano i vjetrovito, no tmurni oblaci najavljivali su moguće nepovoljne promjene u vremenu.
Dok su biciklisti napredovali kroz vinograde, stjenovite i jednostruke staze, bura je dobivala na snazi; pomagala je biciklistima na nekim dijelovima staza, ali i puhala protiv njih na drugim dijelovima.
Ukupno 1.660 metara uspona bilo je otežano udarima vjetra koji su dolazili s prednje strane.
Tijekom vožnje kroz jedinstveni teren „Mjeseca“ vjetar je promijenio smjer i podupirao vozače puhanjem u leđa. Prirodne su sile osigurale da se njihova prisutnost osjeti, dobili smo raznovrsni proljetni dan za početak ovogodišnje utrke. Prva ruta bila je odličan uvod bez mnogo pauza, čineći narednih nekoliko dana priličnim izazovom!
Staze su bile 'začinjene' kišom približavajući se crti cilja u Baški, mjestu koji je tradicionalna polazna točka, koje je raslo s MITAS staze Mitas 4 Islands utrkom i procvjetalo u outdoor destinaciju.
https://www.youtube.com/watch?v=J_-XRP6DJz4
-
https://www.youtube.com/watch?v=I1vlNHmM-Uw
https://www.youtube.com/watch?v=X6kzO4nYQZw
https://www.youtube.com/watch?v=Pxt59mU_3Is
https://www.youtube.com/watch?v=ShJWYW4nw7A
-
pomagala je biciklistima na nekim dijelovima staza, ali i puhala protiv njih na drugim dijelovima.
Nikada nisam vozio biciklu po zbilja jakom vjetru (ali jesam jednom vozio Automatika po Grobniku :palacgore), ali po normalnom vjetru itekako osjetiš kada ti puše u prsa a nimalo kada ti puše u leđa. :p015
-
Danas je startao HARD CRO Ultra Race, najduža i najteža biciklistička utrka u Hrvatskoj.
http://hardcro.com/
Start utrke je na samom jugu Hrvatske u mjestu Molunat, a cilj je nakon odvoženih cca 1400km u Iloku. Biciklisti sami biraju trasu kojom će voziti. Obavezni su jedino proći dvije kontrolne točke: Savudrija i Sveti Martin na Muri.
(http://3sporta.com/wp-content/uploads/2016/06/ultra1.jpg)
Prošle godine je utrku startalo IIRC 43 biciklista, od kojih je njih 28 stiglo u Ilok u vremenskom limitu. Limit utrke je 110 sati, odnosno 120 za žene bez obzira na dob i muške starije od 59 godina. Ove godine su utrku startala samo 23 biciklista.
Kroz Rijeku će biciklisti proći 2 puta. Na putu prema Savudriji i na povratku, prema Sv. Martinu na Muri. Prvi biciklisti u Rijeku stižu sutra (utorak) u jutarnjim/podnevnim satima, a posljednji će u povratku proći u četvrtak. Prateći prošlogodišnju utrku, većina biciklista je odabrala put kroz središte Rijeke, pa dalje preko Učke. Poneki su se digli na Grobnik, pa preko Kopice i Saršona na Ćićariju i Buzet, a jedan je obišao Učku preko Plomina. :greensmile
Izdvojio bih dvojicu biciklista:
Ian To, prošlogodišnji pobjednik utrke
Ares Buršić, jedini hrvatski biciklist koji je završio RAAM (Race Across America), 5000 km dugu utrku od Pacifika do Atlantika za 11 dana, 4 sata i 39 minuta. :bravo2
Za sada, 9 sati nakon starta, Ian To je vodeći u poretku sa 30-tak km prednosti ispred drugoplasiranog Buršića.
Live tracking: https://gps.blackblox.si/race/21
Pratimo napeto rezultate. :popcorn
:bravo5 :wavey
-
Tko je lud ne budi mu drug :bravo2 :bravo2 :bravo2
-
Elvis svaka čast. Pošto gaziš pretežno cestu, apgrejdaj se na spd pedale (i cipele)
Jesam :palacgore ... zapravo i nisam siguran po kom standardu imam pedale i cipele (čujem da postoje barem dva), ali zakače mi se cipele/tenisice za pedale pa mogu pedalirati i kada podižem nogu (nije da sam toliko dobar da mi to čini neku bitnu razliku).
BTW od ekipe koja vozi MTB po šumama čujem da i i oni koriste te "zakvačjujuće" pedala što meni izgleda opasno. Već sam par puta skoro pao na nos, zapravo na bok, kada sam se naglo zaustavio a noge ostale zakačene za pedale. :eek A po šumskim putevima mi izgleda opasno ići s nogama "zaljepljenim" za pedale, znam da kada idem motorom čim nije lijepi makadam barem jednu ili obje noge držim sa strane, spremne da se odgurnem.
Sjetio sam se ove vaše rasprave od prije dvije godine, jer sam odnedavno prešao sa flat pedala na SPD. Mogu samo reći da sam preprezadovoljan. :happydancing :yes
Kod pedaliranja si jači jer zbog vučenja pedale koristiš veću grupu mišića. Nije da je neka ogromna razlika, ali je razlika. :palacgore
Uzbrdo na makadamu, ako ti prokliže zadnji kotač, pedale ti dođu o položaj jedna gore- druga dolje, sa flatom si u problemu, vrti 1/4 kruga unatrag.... dok sa SPD-om samo nastaviš vrtit.
Nizbrdo na makadamu, možda imaš osjećaj da je opasno, ali baš suprotno- sigurnije je, jer preko zakvačenih pedala bolje kontroliraš zadnji kraj bicikle. Tim više što i ti i ja imamo hardtailove, a ne full suspension, pa nam je zadnji kraj "malo živahniji". Sa flatom mi se prekonekoliko puta desilo da kada se spuštam malo žešće po makadamu, noga mi sklizne sa pedale. Ništa strašno, dočekaš se dupetom na sic i onda slijedi hvatanje pedala po zraku, :greensmile a ako imaš sreće, pedala te ne udari po cjevanici. :bravo5 Naravno, ne smiješ zaboravit da si zakačen, jer ako hoćeš spustit nogu da bi se odgurnuo od poda... :greensmile To ti vremenom uđe u naviku i kako kaže jedan frend: i na flatu se počinješ otkačivat. :lol3 Na mojim pedalama se može regulirat snaga otkačivanja. Još uvijek ih držim na najslabije, tako da se pedala praktički sama otkači.
U gradu gdje je non stop kreni- stani vožnja, isto nije problem, uz jednu jako bitnu stavku: na semaforu ne smiješ zaboravit da si zakačen. :lol3 Ali kao što sam već rekao, to vremenom prijeđe u automatizam.
Uglavnom: žao mi je da nisam ranije prešao na SPD i nema šanse da bih se više vratio na flat pedale.
-
Im back :bravo5 ... BTW kao da mi je, nakon sudara, prednji kotač blago svinut u osmicu. Ne primijetim kada ga vrtim da "pleše" ali zato zapne svaki krug o kočnicu :(
(https://i.imgur.com/BbWwsAo.jpg)
Uglavnom: žao mi je da nisam ranije prešao na SPD i nema šanse da bih se više vratio na flat pedale.
BTW jesi li već pao zbog SPD-a? Nekoliko puta na početku upotrebe sam skoro, ali sam se svaki put uspio isčupati u zadnji čas. A nekoliko puta mislim da baš nisam pao jer sam bio zakačen (prve godine na usponu na Zavižan, na makadamu). No prošle godine sam baš ljosnuo (i) zbog SPD-a. Prešao sam već negdje oko 100km, umoran, uzbrdica ... i padne mi lanac pri prebacivanja u prvu prednju. Zavrtio sam u prazno, bicikla stala i ... pljas ... na sreću, bez ikakvih posljedica.
-
BTW jesi li već pao zbog SPD-a?
Nisam. Iako, 2 puta je bilo blizu: polukružno se okrećem na dubokom šljunku, :e040 prednji kotač zapne u taj šljunak.. ne znam ni sam kako sam se uspio dočekat nogom na pod. Već sam bio nagnut negdje pod 45 stupnjeva. :pusiti Drugi put: na zadnjoj vožnji baš, na Sv. Kuzmu, uzbrdo, makadam katastrofa, zapnem u rupu i.. kao i prvi put.. ništa.. :bravo5
Ti padovi su mi zadnja briga, jer padaš praktički sa 0km/h. Ne kažem da su bezopasni, možeš itekako nešto polomit (ruku, ključnu kost..) ali ima puno opasnijih situacija u prometu na 2 kotača (znaš i sam iz nedavnog vlastitog iskustva). Nedavno sam na Krku zbog vlastite gluposti zamalo izletio sa ceste, sa nekih 40 i kusur km/h.
U gradu, (semafori, kolona) nisam imao nikakvih problema. Svakom novom vožnjom sam sve čvršće na strani SPD-a. :palacgore
-
kao da mi je, nakon sudara, prednji kotač blago svinut u osmicu. Ne primijetim kada ga vrtim da "pleše" ali zato zapne svaki krug o kočnicu
Kotač osim u osmicu može biti savijen u (neznam kako bi to rekal) po vertikali odnosno da je ovalan (elipsast) to se vidi kad voziš po ravnoj površini. Kad se kolo centrira, osim levo desno, centrira se i po vertikali.
-
Jučer je kroz Rijeku i ostala mjesta bliže ili malo dalje od nje projurila karavana nazvana Tour of Croatia 2018.
Ja sam kao i lani bio u zasjedi kod ZTC na Krnjevu ali moj uradak je skoro isti kao da sam ostao doma. :a025
Moj novi aparat, je li se ono naziva Črna mamba? ima fantastičnu nesposobnost da slika 1 X u par sekunda. Pa dok ja vidim pa dok ja shvatim pa dok okinem... ode voz! :m055
No evo ove dvije fotkice da vam pokažem da sam bio tamo. :p015
-
Miliću, ča nisi rekal da će se aparat zvat črna pantera?
-
A pantera? Znači tako joj je ime? :m055 :facepalm
-
Skoro točno u 10:00h u Ičičima
(https://i.imgur.com/Qnd98iC.jpg)
I 2:22 minuta kasnije
(https://i.imgur.com/0vRKDdc.jpg)
Nije loše za početak sezone ... ali nisam se usudio sa "cestovnom", mada mi se sada nakon odvožene ture čini da bi ipak mogao.
BTW neka gužva na vrhu a bogami i na putu do i sa ... nekakav "outdor day event" ili po naški "dan na otvorenom", gomilja ljudi, obitelji sa bebam u kolicima, klinaca a i biciklista ...
-
Sretan vam svjetski dan biciklista! :wavey
-
Neradan i lijep dan u ponedjeljak je trebalo iskoristiti :palacgore
(https://i.imgur.com/1IIUePY.png)
(https://i.imgur.com/ElqJSz9.png)
-
:bravo lep đir! Bareta dole! Ki ni proval, ne zna koliko je to! :yes
-
Hvala. :wines
Još mi je na kraju "falilo" 50-60 metara penjanja da bude ukupno 2000 pa sam "skupljao" :yes
-
Ča ću komentirat kad bi ovo meni bilo puno i z auton pasat. :m055
Nego elvis, ča ti znali ono 2000 - črga?
-
Nije isto odvoziti 115km po ravnom i 115km po brdima, pa se gleda i koliko se u jednoj vožnji "popne" metara.
Bio sam na nekih ~ 1940 ispenjanih metara na nekoliko kilometara od kuće i odlučio sam "skupiti" to što mi fali da bude barem 2.000m
To bi bio uspon na Učku od mora pa još 600 m iznad :palacgore
-
:bravo
-
Moj prvi breveto (https://en.wikipedia.org/wiki/Randonneuring) i ujedno moj osobni rekord (https://www.strava.com/activities/4084223874), zapravo čak dva:
- moja najduža vožnja : 205km
- moja "najviša" vožnja: 3,348m uspona
Na početku je bilo najteže jer kao da nije dovoljan uspon od Sv.Jurja do Oltara , od 0 pa do 1000m u 15,5km nego je još i derala bura.
Kada smo krenuli bila je čak zatvorena standardna dionica Karlobag ... za 1.skupinu i td
I bogme se osjetilo, na dionici Senj - Sv.Juraj me na par mjesta bura "prošetala po cesti", a kasnije pri usponu je puhala u prsa i dodatno otežavala uspon. Osim na jednoj kratkoj dionici od sve par desetaka metara kada je na jednoj serpentini zapuhala u leđa.
(https://i.imgur.com/90fbC1P.png)
-
Bravo Elvis! Ko šampanj si. :congratulations
-
Bravo Elvis! :bravo
-
Sve je do kolege suvozačice/suvozača. Ako je ona ispred tebe, imaš i dodatnu motivaciju. >:D :a015 >:D
-
Saka čast ćo! Respekt :301 :bravo3 :bravo4 Teško shvatljivo onima koji nisu probali
-
Da se (opet) samopohvalim - odvozio sam konačno turu koju sam već godinama priželjkivao.
Odpedalirao sam sve do Zagreba :yes :yes :yes
BTW temperatura se tijekom vožnje kretala od 13C do 30C, kroz Gorski Kotar sam u biti vozio iza kišne fronte tako da je cesta bila mokra sve do iza skretanja za Brod Moravice. Sve u svemu ipak pravi dan za tako nešto jer bi već danas bilo puno toplije a time i teže.
(https://i.imgur.com/YwRgt4L.png)
(https://i.imgur.com/lys2bjP.png)
-
Da se (opet) samopohvalim - odvozio sam konačno turu koju sam već godinama priželjkivao.
Odpedalirao sam sve do Zagreba :yes :yes :yes
BTW temperatura se tijekom vožnje kretala od 13C do 30C, kroz Gorski Kotar sam u biti vozio iza kišne fronte tako da je cesta bila mokra sve do iza skretanja za Brod Moravice. Sve u svemu ipak pravi dan za tako nešto jer bi već danas bilo puno toplije a time i teže.
(https://i.imgur.com/YwRgt4L.png)
(https://i.imgur.com/lys2bjP.png)
:bravo2 :bravo2 :bravo2
-
Bome :bravo2 :bravo2 :bravo2
-
Jedan samohvala sasvim druge vrste - uspio sam probušiti gumu na servisu. LLeonu je to poznato :greensmile
No nitko nije kriv. Odvozio sam vožnju , zakačio biciklu na kuku (visi zakačena za prednje kolo i ne dodiruje pod), sve je bilo u redu.
Dođem nakon par dana, skinem biciklu i prebacim je na stalak za popravak/održavanje bicikle (https://popusti.njuskalo.hr/akcija/montazni-stalak-za-bicikl-518293), podmažem lanac i odem se presvući za vožnju.
Vratim se, skinem biciklu i spustim je na pod .. i zadnja guma prazna ?!?! WTF pa kako se mogla probušiti a da nije ni dodirivala pod.
Skinem kolo, skinem gumu, izvadim zračnicu i vidim da se probušila, zapravo pukla taman oko ventila gdje nema šanse da se zakrpa a niti nije krivica na nečem oštrom. Jednostavno se "potrošila".
-
Najprije još jednom sve pohvale za Zagreb. :bravo :bravo3 :bravo2
Btw, nema više popodnevnog vlaka kojim bi se mogao iz Zg vratit doma. Ostao je jedan jedini, onaj u 8 ujutro iz Zg.
Jedan samohvala sasvim druge vrste - uspio sam probušiti gumu na servisu. LLeonu je to poznato :greensmile
I to se događa. :pusiti :ruka :skartoc
Moram se pohvalit da od kad sam stavio nove gume, sa malo većim ripnama (Continental Cross King, a prošle su bile ćeleston Race King) nisam imao niti jedno jedino bušenje, evo već ravno 1030km. Pravo je čudo obzirom na sve terene koje su prošle. Malo je teže vrtit po asfaltu, ali kako ne patim od velikih kilometara i avg. speed, a asfalt smatram nužnim zlom, ne žalim se. :greensmile Slijedeći tjedan ide testiranje po dalmatinskom kamenjaru :yes a ozbiljno razmišljam i o tubelessu.