Forum Udruge 051
Forum Udruge 051 o gradu Rijeci i okolici
Dobrodošli,
Gost
. Molimo
prijavite se
ili se
registrirajte
.
1 Sat
1 Dan
1 Tjedan
1 Mjesec
Beskonačno
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Novosti:
29.02.2024. Oporavak Foruma na novoj adresi....
Forum
Forum
Pomoć
Traži
Kalendar
Članovi
Vidi Popis članova
Traženje korisnika
Prijava
Registracija
Forum Udruge 051
»
Povijest Rijeke
»
Pomorstvo
»
3. maj
« natrag
naprijed »
Ispis
Str:
1
...
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
...
30
Dolje
Autor
Tema: 3. maj (Posjeta: 88627 vremena)
0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.
sandro
Hero Member
Datum registracije: Vel 2014
Postova: 1.016
Odg: 3. maj
«
Odgovori #165 u:
09.03.2015., 20:10:38 »
Da li su im platili na kraju ili ne?
Evidentirano
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #166 u:
09.03.2015., 20:24:27 »
Nemam taj podatak, ali po tonu i stavu federalnih autoriteta mislim da nisu imali izbora no platiti!
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #167 u:
04.04.2015., 17:12:28 »
09.04.1980. g iz 3. maja isporučivane su cijevi za Kutinu. Kaže naš Milić:
Ne znam čemu su te cijevi bile namijenjene, ali se sjećam da je, nekako istovremeno oko 1980. kad i ove cijevi, Kutini rađen jedan, hm možda i dva, cilindrični rezervoar. Šef radilišta bio je pok. Pero Grbić. Moguće su u sklopu tog posla dogovorene i ove cijevi.
Ima jedan detaljčić kojega se uvijek sjetim na spominjanje Kutine.
Kako sam ja od strane OOUR-a Montaža bio zadužen, u to vrijeme, i za vanjska radilišta kako smo to zvali, Pero je vraćao, po završetku poslova, neki materijal. I na Povratnici piše, između ostalog, i :
- fosne__________________kom. 200-
A ja nisam znao šta su fosne. Pa gledam na šleper, pitam šofera Autoprometa, inače moj zemljak Ive Piković, ni on ne zna. Ja mu govorim da kako ne zna ča vozi. Mene su nakrcalii, ovu hartu dali i ja san se dopejav, kaže on.
I mudrujemo mi još par minuta kad ja shvatim da su to tavaloni, ili mosnice, kako smo ih službeno zvali.
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #168 u:
04.04.2015., 17:13:42 »
Cijevi za Kutinu 1980. - nastavak
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #169 u:
04.04.2015., 17:14:44 »
I još ovo po pitanju cijevi iz Kutine
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #170 u:
04.04.2015., 18:06:54 »
Moram naglasiti da su ove fotke iz proizvodnih pogona bilo koje tvrtke prilično rijetke, jer se rijetko i fotka tako što... Zbog toga im je i povijesna vrijednost tim veća!
Cijevi su, sad vidim, zavarivane na otvorenoj platformi Predmontaže (komentari i dalje by Milić)
Pogled prema navozima. Vidi se velika, tristotonska dizalica-br. 15 je bilo službeno ime. Ova manja je dizalica br. 10. Na čelu drugog navoza gradi se nadgrađe za neki brod.
Zavarivač na poslu
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #171 u:
04.04.2015., 18:08:55 »
Ima cijevi i ovdje. Mislim da je ovo na platformi Cerovica
Auto dizalica krca cijevi u transportne košare. Inače ove autodizalice bile su u vlasništvu OOUR-a Lučko-transportno. Uz njih, mislim dvije, imali su i transporter, viljuškare, traktore, prikolice…
Brusač brusi cijevi na Cerovici
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #172 u:
04.04.2015., 18:10:55 »
Ako dobro vidim ovo je sekcija lančanika za brod. Kako i tu ima cijevi fotograf je zadatak doslovno shvatio. Fotkao je svaku cijev koju je spazio. A i ovaj brusač-kao da je na letećem tepihu, zar ne?
Evo cijevi, ko ribice poslagane
A tek ovdje, koliko ih ima. Bio je to ipak veliki posao
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #173 u:
04.04.2015., 18:13:31 »
Odrezani limovi s oznakama OOUR Predobrada i obrada. Oznake su sadržavale proizvodni nalog napr. za vanjska radilišta bio je 13000. Umjesto ovih nula dodavali su se brojevi prema datumu potpisivanja ugovora. Zatim se napisala grupa dotičnog naloga te na kraju marka tj. najniža raščlana pojedine grupe.
Transportiranje polucijevi. Znači limovi su se savijali u polukrug i onda spajali zavarivanjem u cijevi.
Preša u Dvanajstici (zbog OOUR 12) kako smo popularno zvali Predobradu i obradu.
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #174 u:
04.04.2015., 18:14:59 »
I tu se nešto savija, ali ne u polukrug već u manje segmente
Valjda su to ovi limovi
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #175 u:
04.04.2015., 18:16:25 »
Savijanje pomoću valjaka
Valjci
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #176 u:
04.04.2015., 18:37:19 »
Brodski motor na transporteru. Taj transporter me, uz tristotonsku dizalicu, uvijek, ma reći ću, fascinirao svojim mogućnostima. Mogao se okretati oko svoje osi. A i vozači su bili vrhunski profesionalci. Sjećam se Iveta Brukete (uf, ili Bušljeta?). Kad je bio neki «škakljiviji» teret dolazili bi na konzultacije, provjeravali put. Ma sve 5.
Motor je podignut s transportera
Evo motora slikanog odozgora, vjerojatno s broda.
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #177 u:
04.04.2015., 18:39:12 »
Tristotonska ga je visoko digla
Zavješen teret se uvijek neko vrijeme drži na nekoj manjoj visini prije nego se krene ka definiranoj poziciji kako bi se provjerilo je li sve u redu sa uškama i zavješenjem
Motor se spušta u utrobu broda
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #178 u:
04.04.2015., 18:40:51 »
Pažljivo! Ta tristotonska je imala, valjda ima još, mogućnost spuštanja na milimetar. Bez trzaja. Ma fascinantno, kažem vam
Evo motora još dublje prema pravoj poziciji
Još malo dublje
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: 3. maj
«
Odgovori #179 u:
04.04.2015., 18:42:15 »
Namještanje na pravu poziciju
Valjda je «sjeo» na pravo mjesto
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
Ispis
Str:
1
...
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
...
30
Gore
« natrag
naprijed »
Forum Udruge 051
»
Povijest Rijeke
»
Pomorstvo
»
3. maj