Autor Tema: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici  (Posjeta: 148727 vremena)

0 Članova i 10 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.551
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #60 u: 12.04.2012., 11:43:28 »

    Gruba računica troškova koja je zacrtana u procjenama projektanata kazuje da bi autocesta Rijeka-Žuta Lokva trebala koštati oko 730 milijuna eura, odnosno oko 5,5 milijardi kuna. Ako se uzme u obzir da je neizgrađena dionica Križišće-Žuta Lokva duga 56 kilometara, jednostavnom računicom ispostavlja se da bi jedan kilometar ove autoceste koštao u prosjeku oko 13 milijuna eura po čemu je riječ o jednoj od najskupljih autocesta u Hrvatskoj. Međutim, tu treba napomenuti da bi sasvim sigurno cijena gradnje bila bitno niža od ove procjene, jer su u međuvremenu cijene građevinara dramatično pale uslijed velike nezaposlenosti i konkurencije u odnosu na razdoblje kad je spomenuta projektantska procjena usvojena.
   

Uz svu krizu i nedostatak poslova, mislim da nam je dosadašnje iskustvo pokazalo  da ako je proračunato (o ovom slučaju) 730M€,  da će cijena na kraju biti bliža 1400M€.  :coolwink

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #61 u: 20.04.2012., 10:39:52 »
Stanje na Hostima





novom cestom prema Rujevici











iznad đamije asfaltiranje



Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #62 u: 20.04.2012., 10:40:16 »
Asfaltiranje











nazad prema Hostima









Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #63 u: 20.04.2012., 10:40:38 »
Semafori






prema Marinićima








izlazak na lokalnu cestu






Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #64 u: 20.04.2012., 10:41:30 »
Konačno znam trasu kojom ide cesta,da se nisam jučer malo popeo na vrh brda još bi mi bila enigma


Prema Hostima










i prema Marinićima,vide se da je vegetacija posječena,a i začudilo me koliko je ovo ravan i prostran dio,idealno za kakvo naselje s malo većim zgradama,ali ništa od toga,sada cesta a i dalekovodi hebu mačku mater


prema Marinićima





i ovdje ima suhozida






Ovi su imali miran san,sada im prvo slijedi buka strojeva koji će praviti cestu, miris asfalta i onda kao završni čin jauk kamiona dok se bude pentrao po ovoj uzbrdicia i svih ostalih vozila,neprocjenjivo :lol:





pogled na grad




Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.160
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #65 u: 20.04.2012., 11:04:26 »
Vrlo kvalitetan prilog!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #66 u: 21.04.2012., 12:28:05 »
Na Rujevici stavljen prvi sloj asfalta







Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #67 u: 22.04.2012., 19:56:09 »
Ako se ne varam, tehnički pregled ove dionice trebao je biti u četvrtak 19.04.2012?   Malo se kasni ili?
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #68 u: 22.04.2012., 20:18:43 »
Koliko se meni čini da je rok prolongiran

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #69 u: 23.04.2012., 16:21:11 »
Transport elemenata za vijadukt stvara kolone




KRIŽIŠĆE Transport 40-metarskih betonskih elemenata za budući vijadukt na Križišću već danima usporava promet Jadranskom magistralom od Bakra do Kraljevice. Promet će u jutarnjim satima teći usporeno sve do 10. svibnja. Dimenzije elemenata su takve da se na zavojima između Bakra i Bakarca moraju zaustavljati i vozila iz suprotnog smjera kako bi dva tegljača s teretom uspjela proći. Zanimljivo je da se na većim zavojima prikolicom može upravljati nezavisno od tegljača tako da radnik izlazi iz kamiona i ručno usmjerava prikolicu s teškim teretom. Tegljače snage 600 konjskih snaga prati i policija koja na nekoliko minuta zaustavlja karavanu na vijaduktu između Bakra i Bakarca kako bi propustila kolonu vozila koja se nakupi iza tegljača koji voze nekih 30 kilometara na sat. Karavana je dosad prolazila Bakarskim zaljevom negdje oko deset sati ujutro. Vozači koji se zateknu iza tegljača firme »Vijadukt« mogu računati da će izgubiti petnaestak minuta više na dionici od Bakra do križanja sa zatvorenom cestom za Šmriku. Subotom se neće prevoziti dijelovi budućeg vijadukta.
    Ukupno će se prevesti 60 betonskih elemenata za 855 metara dug vijadukt Svete Trojice na Križišću. Dionica Sv. Kuzam – Križišće duga 8,4 kilometra trebala bi se otvoriti do kraja godine.

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285A285B2863285C2863285A28582859285A2863287A287128632863285E285828612859285F285C28632863286328592863V

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #70 u: 24.04.2012., 10:34:27 »
Manje gužve oko tržnice

Otvorena prometnica na Senjskom pristaništu: privremeno besplatna parkirna mjesta

Prema izvornom je rješenju prometnica na Senjskom pristaništu, kojom se obilazi najveći dio Demetrove, trebala biti otvarana za promet samo u situacijama poput dolaska kruzera ili ukrcaja i iskrcaja vozila s dužobalne linije




Dolazak kruzera »Oriana« Riječanima je, ako ništa drugo, barem donio otvaranje prometnice na Senjskom pristaništu, čime se, koliko-toliko, rješava problem gužvi u prometu oko tržnice, izazvanih prošlogodišnjom implementacijom tri milijuna kuna skupog novog prometnog rješenja tog područja. U režiji Lučke uprave i Grada novo je rješenje osmišljeno upravo kako bi se olakšao pristup sada zatvorenom Putničkom terminalu te prometno rasteretile ulice oko glavne gradske tržnice. Prema izvornom je rješenju prometnica na Senjskom pristaništu, kojom se obilazi najveći dio Demetrove, trebala biti otvarana za promet samo u situacijama poput dolaska kruzera ili ukrcaja i iskrcaja vozila s dužobalne linije, no kako se usmjeravanje cjelokupnog prometa »običnim danima« kroz Demetrovu pokazalo potpunim promašajem, projekt je bio izmijenjen i prije nego je službeno dovršen.   

Blagoslov

Nova je ulica ipak, sve do dolaska »Oriane« prije nekoliko dana, bila zatvorena jer su još trajali pregovori Rijeka prometa i Luke oko njena puštanja u promet i naplate parkiranja na novih četrdesetak parkirnih mjesta uzduž prometnice, na veliko nezadovoljstvo stanara i zaposlenih na tržnici.
Pregovori su, prema izjavama odgovornih u Rijeka prometu, završeni, a jučer se još čekao blagoslov Lučke uprave na prijedlog ugovora. Iako ugovor formalno nije stupio na snagu ulica je otvorena za promet, no dobar dio vozača to još nije primijetio pa je prvi vikend nakon otvaranja bila uglavnom pusta, dok je u okolnim ulicama vladala uobičajena gužva.

   Vozači neinformirani

– Učinak otvaranja nove prometnice nije se osjetio jer vozači, vjerojatno zbog nedostatka informacija iz Lučke uprave i Grada, uglavnom ne znaju da je ona otvorena pa svi i dalje voze Demetrovom, gdje se stvara usko grlo zbog velikog broja vozila i dostave za tržnicu. Pozdravljamo otvaranje, ali i dalje se pitamo u što je uloženo tri milijuna kuna našeg novca, koliko je koštao cijeli projekt. Ako će ta ulica biti stalno otvorena, čemu su onda na oba njezina kraja ugrađena golema, a sigurno ne i jeftina, metalna vrata. Taj je novac uzaludno potrošen, a sve je moglo biti riješeno daleko učinkovitije i jeftinije samo da su iz Grada i Lučke uprave išta pitali nas koji ovdje živimo. Nadamo se da će s otvaranjem nove prometnice problemi biti barem dijelom ublaženi, ali do svega ovoga nije ni trebalo doći, samo da se uvelo malo reda u prometu Rivom Boduli koja je svakako trebala ostati dvosmjerna ulica, kazao je Saša Pavlović , predsjednik MO Luka.

Naplata parkiranja

Iz Rijeka prometa poručuju kako još razmatraju mogućnosti postavljanja adekvatne signalizacije koja bi vozačima ukazala da je i nova prometnica otvorena, a naplata parkiranja počet će se obavljati vjerojatno tek krajem ovog ili početkom idućeg tjedna.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Otvorena-prometnica-na-Senjskom-pristanistu-privremeno-besplatna-parkirna-mjesta

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #71 u: 08.05.2012., 17:42:35 »
NOVA CESTA SUTRA TEHNIČKI PREGLED PROMETNICE OD ČVORA RUJEVICA DO ČVORA HOSTI

Hosti dobivaju izravnu vezu sa zaobilaznicom

Riječ je o četverotračnoj cesti duljine 1.200 metara, s dva prometna traka u svakom smjeru, a na trasi se nalaze i dva objekta – križanje Pilepići te nadvožnjak Hosti




RIJEKA Tehnički pregled nove gradske prometnice od čvora Rujevica do čvora Hosti započet će sutra, a ukoliko prođe bez većih primjedbi cesta bi, prema riječima voditeljice projekta Irene Mijaljević iz gradskog Odjela za komunalni sustav, trebala biti otvorena za javni promet do 15. svibnja. Riječ je o četverotračnoj cesti duljine 1.200 metara koja je dio buduće prometnice od čvora Rujevica do Centra za gospodarenje otpadom Marišćina. Prometnica ima po dva prometna traka u svakom smjeru, nogostupe s obje strane kolnika, a na trasi se nalaze i dva objekta – križanje Pilepići, kao priprema za prometnu infrastrukturu buduće sportske zone Rujevica i prema naselju Mario Gennari i Gornjem Zametu, te nadvožnjak Hosti. Iako se radi o tek prvoj dionici buduće ceste prema Marišćini, njezinim puštanjem u promet naselje Hosti, ali i područje Gornjeg Zameta i okolnih naselja dobit će izravnu poveznicu s riječkom zaobilaznicom.
   
Veza s centrom grada

– Isto tako, stanovnici ovog područja dobivaju i bržu i sigurniju poveznicu prema centru grada, preko čvora Rujevica i dalje Ulicom Antuna Barca. Na cesti su svi građevinski radovi gotovi, dobrim dijelom je završeno i hortikulturno uređenje okoliša ceste, a neposredno pred otvaranje bit će iscratana nova horizontalna signalizacija na raskrižju gdje se cesta spaja s čvorom Rujevica, kazala je Mijaljević.
    Na tom su raskrižju već postavljeni semafori, koji će biti pušteni u rad s otvaranjem ceste, najavio je Nikola Modrić, a praćenjem prometa, ne samo na raskrižju, nego i u ulici Antuna Barca, s kojom se spaja čvor Rujevica, utvrdit će se postoji li potreba za preregulacijom rada semafora.
    – Očkujemo da će veći broj korisnika s područja Hosti, ali i sa šireg područja Pehlina i Viškova koristiti ovu prometnicu, osobito za pristup zaobilaznici. Pažljivo ćemo pratiti kretanje i broj vozila i u skladu s rezultatima praćenja odrediti režim rada semafora na spoju s čvorom Rujevica, na spoju s ulicom Antuna Barca, te na raskrižju te ulice s Vukovarskom, kazao je Modrić.

Sastavni dio CZGO Marišćina

Na drugom kraju ceste, na čvoru Hosti, na snazi će biti privremeni prometni režim, za potrebe gradilišta treće faze prometnice, od Hosti do administrativnih granica Grada Rijeke. Ta je dionica duga oko 800 metara, a obuhvaća i izgradnju podvožnjaka Trampi. Kada u rujnu ove godine bude dovršena, ukupna duljina prometnice Rujevica Hosti iznosit će 2.760 metara, budući da je prvih petstotinjak metara bilo otvoreno za promet još 2009. godine. Grad Rijeka će time ispuniti svoj dio obaveza izgradnje nove ceste od zaobilaznice do CZGO Marišćina. Primorsko-goranska županija i Općina Viškovo, međutim, na ostatku trase, koji su zajednički trebale izgraditi nisu niti pokrenule radove, iako cesta mora biti dovršena u roku od dvije godine, paralelno s izgradnjom CZGO Marišćina. Kako bi se izgradnja ubrzala projekt su nedavo na sebe preuzele Hrvatske ceste, zajedno s troškovima financiranja od preko 130 milijuna kuna. Time će i cesta od županijske postati državna, no takva odluka bivšeg ministra prometa, prije toga i župana PGŽ, Zlatka Komadine izazvala je reakciju riječke gradske uprave, koja je od Hrvatskih cesta zatražila povrat uloženog novca, točnije oko 70 milijuna kuna potrošenih na pripremu i izgradnju ceste. Riječki je gradonačelnik Vojko Obersnel takav zahtjev opravdao zaključkom da bi u suprotnom građani Rijeke koji su svoj dio posla napravili i platili ispali naivci.

Povrat novca Gradu Rijeci do 2018.
   
    Dogovor na relaciji Grad Rijeka – HC – Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture još nije postignut, a iako u Hrvatskim cestama i nisu baš oduševljeni njegovim zahtjevom, riječki je gradonačelnik ipak optimističan.
    – Hrvatskim cestama proslijedili smo potrebnu dokumentaciju. Logično je da država financira cestu ako ona postaje državna i kako sada stvari stoje – za to ima sluha. Optimistični smo i, naravno, ne očekujemo da se novac Gradu vrati preko noći. Ovu dionicu izgradili smo sredstvima korporativnih obveznica čiji je rok povrata do 2018. godine pa bismo bili posve zadovoljni da Hrvatske ceste u tom roku Gradu isplate uloženo ako cesta postaje državna. Vjerujemo da ćemo postići dogovor, kazao je Obersnel.

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=28602863285D2863285A28582859285A2863287A287128632863285E28592859285E2859285F28632863286328592863O

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.551
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #72 u: 10.05.2012., 13:12:19 »
    Dogovor na relaciji Grad Rijeka – HC – Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture još nije postignut, a iako u Hrvatskim cestama i nisu baš oduševljeni njegovim zahtjevom, riječki je gradonačelnik ipak optimističan.
    – Hrvatskim cestama proslijedili smo potrebnu dokumentaciju. Logično je da država financira cestu ako ona postaje državna i kako sada stvari stoje – za to ima sluha.

Baš je logično da npr. ja preuzmem na sebe održavanje nekog objekta, korištenje kojeg se NE naplaćuje i od kojeg ću imati samo trošak  i da moram još platiti izgradnju prethodnom vlasniku koji će, ako ga ja ne uzmem, morati o svom trošku raditi održavanje.  :facepalm

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #73 u: 10.05.2012., 17:20:58 »
POČEO TEHNIČKI PREGLED CESTE RUJEVICA – HOSTI



RIJEKA Prvog dana tehničkog pregleda novoizgrađene dionice buduće ceste Rujevica – Marišćina, od čvora Rujevica do čvora Hosti, sve je, prema riječima Nikole Modrića iz Rijeka prometa, »išlo u dobrom smjeru«. Tehnički pregled bit će nastavljen danas, a Modrić ističe da će cesta, prođe li tehnički pregled bez većih primjedbi, biti otvorena do 15. svibnja.
    – Osim pregleda same prometnice i svih njezinih elemenata, provjerava se i cjelokupna dokumentacija. Prije nego cijela procedura završi nezahvalno je prognozirati, ali očekujemo da ćemo do kraja tjedna znati hoće li cesta dobiti uporabnu dozvolu, a u tom će slučaju ona biti puštena u promet kako je najavljeno, polovicom mjeseca, kazao je Modrić.
    Novoizgrađena dionica, vrijedna više od dvadeset milijuna kuna, ima četiri prometna traka, duga je 1.200 metara, a povezuje čvor Hosti s riječkom zaobilaznicom, čime će stanovnici tog i okolnih naselja dobiti bržu i sigurniju vezu s riječkom prometnom žilom kucavicom. U sklopu projekta izgrađen je novi nadvožnjak Hosti, kao i priprema za prometno povezivanje s budućom sportskom zonom Rujevica te naseljem Mario Genari, zajedno sa svom pripadajućom komunalna infrastrukturom. Njezinim puštanjem u promet bit će dovršena druga faza izgradnje ceste prema Marišćini, a u tijeku su radovi na trećoj, od čvora Hosti do administrativnih granica Grada Rijeke, koja bi trebala biti dovršena do rujna ove godine. Time će biti dovršena dionica koju gradi Grad Rijeka, dok su obavezu izgradnje nastavka prema Centru za gospodarenje otpadom nedavno preuzele Hrvatske ceste. (M. Gl.)

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285928582863285D2863285A28582859285A2863287A28712863289A2891289D2893289A2863285E2859285928612860285C28632863286328592863D

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #74 u: 01.06.2012., 20:10:37 »
PROMET NA PEHLINU BUDUĆA CESTA PREMA MARIŠĆINI ZATVARA DIO POSTOJEĆE PROMETNICE

Ulica Tići dijeli se na dvije slijepe ulice

MO Pehlin traži da se odrede lokacije za pješačke prijelaze te da se postave bukobrani



RIJEKA Ulica Tići na području Pehlina od ovog će vikenda biti zatvorena za sav promet na mjestu gdje je presijeca trasa buduće ceste prema Centru za gospodarenje otpadom Marišćina, najavljeno je iz Rijeka prometa. Ulica će, prema riječima Nikole Modrića iz Rijeka prometa, najvjerojatnije biti zatvorena već sutra, a najkasnije u ponedjeljak.
    Zatvaranje tog dijela Ulice Tići za promet je trajno, čime će biti podijeljena na dvije slijepe ulice. Pristup sjevernom dijelu ulice bit će moguć iz smjera Hosti, dok će se južnom dijelu moći pristupiti iz smjera Ulice Milice Jadranić, odnosno Ulice Josipa Mohorića. Modrić ističe kako su sa zatvaranjem ulice već upoznati predstavnici vijeća mjesnih odbora Pehlin i Gornji Zamet.
   
Moguća buka

Predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Pehlin Ivan Bogdanić potvrdio je da je upoznat s najavom, no na istom je sastanku upozorio predstavnike gradskog Odjela za komunalni sustav i Rijeka prometa na neke, kako tvrdi, nedostatke u projektu ceste.
    – Prva zamjerka se odnosi na pješačke prijelaze. Od čvora Hosti do administrativne granice Grada nije predviđen ni jedan, pa smo tražili da se projekt izmijeni na način da se odrede lokacije za pješačke prijelaze. Drugi je prolem buka. Ta cesta ima veliki nagib, a njome će svakodnevno uzbrdo, prema Marišćini, voziti veliki kamioni puni otpada. Tako opterećeni kamioni na uzbrdicama moraju voziti praktički punim gasom, što stvara jaku buku, a duž gotovo čitave dionice obiteljske su kuće smještene neposredno uz cestu. Zbog toga smo tražili postavljanje bukobrana ili da se, kad krene promet tom dionicom, barem izvrši mjerenje buke te na temelju rezultata odluči hoće li bukobrani biti postavljeni ili ne, kazao je Bogdanić.
   
Privremena signalizacija

Iz Rijeka prometa na pitanje o eventualnom postavljanju bukobrana duž buduće prometnice odgovaraju kako to nije predviđeno projektom.
    – Tom bi logikom po svim gradskim cestama trebalo staviti bukobrane. Riječ je o gradskoj prometnici i o postavljanju bukobrana za sad nema govora, kratak je bio Modrić.
    Na Ulici Tići će tijekom vikenda biti postavljena privremena gradilišna signalizacija, kao i vertikalni putokazi za usmjeravanje prometa prema projektnom rješenju. Završetak gradnje treće faze dionice Rujevica – Marinići predviđen je za zadnji kvartal ove godine.

I Ćićarijska dvodijelna

Zbog gradnje treće faze dionice Rujevica – Marinići, od čvora Hosti do administrativnih granica Grada Rijeke, prošle je godine na dva dijela već podijeljena susjedna Ćićarijska ulica. Stanovnici Ćićarijske proteklog su vikenda održali miran prosvjed zahtijevajući izgradnju adekvatnog pješačkog prijelaza preko buduće brze ceste. U svojim su zahtjevima uspjeli jer je istog dana kada je održan prosvjed iz Rijeka prometa najavljeno da će prijelaz biti izgrađen prije puštanja ceste u promet, u roku od otprilike godinu dana.

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=28592863285E2863285A28582859285A2863287A287128632863285E2859285D285E2858285C28632863286328592863L