Autor Tema: Brajdica - Kontejnerski terminal  (Posjeta: 65530 vremena)

0 Članova i 8 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #135 u: 08.09.2012., 08:01:53 »
Mali jučerašnji update












Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #136 u: 08.09.2012., 08:07:27 »
MSC Mia Summer











Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.557
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #137 u: 08.09.2012., 18:01:31 »

Najveća novost je radni tjedan od sedam dana, uključujući vikend, čime će se smanjiti potreba prekovremenih sati radnika i povećati produktivnost radnika i procesa, navodi se uz napomenu da povećanje produktivnosti smanjuje troškove, bez negativnog utjecaja na prihode zaposlenika.


Bez negativnog utjecaja ? Očigledno će više raditi za istu plaću a meni je to negativan utjecaj.   :hmm

A i nije mi najjasnije kako će se smanjiti  potreba za prekovremenim sa produžavanjem radnog tjedna na sedam dana. Rad vikendom se, koliko mi je poznato, plaća više ali sam bio pod dojmom da je to regulirano u zakonu a ne u kolektivnom ugovoru.   :help2  :pojmanemam

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.161
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #138 u: 09.09.2012., 03:13:31 »
Neće ljudi raditi 7 dana u tjednu. Radit će i dalje 5 dana u tjednu, samo će nekima dani odmora biti usred tjedna, a ne subota i nedjelja.

GIYF:

"Raspored radnog vremena uređen je odredbom članka 46. Njime je propisano da se dnevni i tjedni raspored radnog vremena može utvrditi propisom, kolektivnim ugovorom, sporazumom s radničkim vijećem ili ugovorom o radu. Ukoliko nijedna od tih mogućnosti nije ostvarena, Zakon daje ovlast poslodavcu da raspored radnog vremena u danu i tijekom tjedna uredi svojom odlukom. Odluka mora biti u pisanom obliku i radnici moraju s odlukom o rasporedu radnog vremena biti pravovremeno upoznati, pri čemu Zakon kaže da kod svake promjene bi to trebalo biti najmanje tjedan dana unaprijed. Primijenjeno u poslovanju obrtnika, koji nemaju veliki broj radnika pa prema tome niti obvezu donošenja pravilnika o radu, to će značiti da raspored radnog vremena mogu (kao i do sada) za svakog radnika utvrđivati ugovorom o radu. Ukoliko to pitanje ne urede ugovorom o radu, ostaje im mogućnost da donesu posebnu pisanu odluku o rasporedu radnog vremena. Kolektivni ugovori koji kod obrtnika mogu doći u primjenu u pravilu su tzv. granski kolektivni ugovori, što znači da uređuju općenita pitanja radnih odnosa, ali ne i pitanje rasporeda radnog vremena jer je ono specifično za svakog poslodavca. Obrtnici koji imaju 20 ili više radnika, obvezni su izraditi i donijeti pravilnik o radu, pa njime rješavaju i pitanje rasporeda radnog vremena."

...

A propos MSC Mie Summer: jest ružna, ali zato je...neisplativa!  :citam2

Relativno mladi brod, a smješi joj se Alang (par "sestrica" joj je tamo već izrezano)...

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #139 u: 17.09.2012., 20:47:21 »
Malo drugčiji pogled na Brajdicu



Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #140 u: 02.10.2012., 14:31:05 »
Novi List 01.10.2012.

Brodari i lučki operateri iz Singapura uskoro u Rijeci



Župan Vidoje Vujić i županijski pročelnik za razvoj Ljudevit Krpan u Singapuru su se susreli s predstavnicima lučke uprave, brodara, tamošnje agencije za ulaganja te gospodarske komore, a druga strana izrazila je velik interes za poslovanje s Hrvatskom – no pod određenim uvjetima

 Župan Vidoje Vujić i županijski pročelnik za razvoj Ljudevit Krpan vratili su se iz Singapura oduševljeni viđenim u luci koja je po kontejnerskom prometu druga na svijetu, sa 27 milijuna TEU godišnje, ima preko 15 kilometara operativne obale, a petinu stanovništva čine stranci, kao odraz državne politike koja najboljim mogućim uvjetima privlači najuspješnije menadžere iz cijelog svijeta.

U Singapuru su se susreli s predstavnicima lučke uprave, brodara, tamošnje agencije za ulaganja te gospodarske komore, a druga strana izrazila je velik interes za poslovanje s Hrvatskom – no pod određenim uvjetima.

– U dogovoru s riječkom Lučkom upravom i Lukom Rijeka uputit ćemo predstavnicima lučkih vlasti Singapura, PSA, službeni poziv da posjete Rijeku, s obzirom na njihova iskustva u gradnji lučkih terminala i nasipavanju morske obale, a posebno zbog činjenice da su zainteresirani za naš prometni pravac i prijevoz tereta kroz Hrvatsku do središnje i jugoistočne Europe. Točno znaju sve o riječkom prometnom pravcu, jer im on teoretski skraćuje put roba do sjevera Europe za tri do šest dana, a znaju i za našu najveću prednost – duboki gaz za najveće kontejnerske brodove, izjavili su Vujić i Krpan.Posjet Singapuru uslijedio je na poziv počasnog konzula Singapura u Minnesoti, SAD, Stephena B. Younga. Bila je to prilika za upoznavanje singapurskih organizacijskih modela gospodarskog razvoja, ali prezentaciju Kataloga za investitore PGŽ.

U Singapuru su predstavnici Županije imali šest susreta s potencijalnim investitorima, a pročelnik Krpan ističe da su dobro upoznati s prilikama u Hrvatskoj, pa tako i problemima s transportom robe iz riječke luke, odnosno problemom logistike i željeznice. »Otvoreno su nam rekli da razgovaraju i s Trstom i Genovom, ali podsjetili smo ih da nakon ulaska u EU HŽ Cargo više neće biti monopolist, da postoji šansa za poboljšanje uvjeta poslovanja, a i carinske prepreke će nestati. Singapur traži južni ulaz u Europu, i to moramo iskoristiti«, rekao je Krpan.

– Za Hrvatsku će najvažnije biti da otkloni administrativne barijere za ulaz kapitala. Našim sugovornicima nije nikakav problem graditi luku, oni i za svaki kontejner trebaju samo 26 sekundi prekrcaja... Ali, odgovorno tvrdim, bez nove pruge i nove luke na Krku, nema ništa od svega – rekao je župan Vujić.

U Singapuru je predstavljen i projekt zdravstvenog centra u Skradu, gdje je riješena cijela priprema za gradnju, a Županija još traži investitora za ustanovu koja bi pružala usluge tradicionalne kineske medicine. Bioenergiju i homeopatiju priznaje i WHO, i očekujemo interes iz Singapura ne samo za Skrad, već i za Rab i druge lokalne gdje se može razvijati zdravstveni turizam, rekao je župan Vujić.

Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #141 u: 02.10.2012., 14:34:27 »

Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #142 u: 02.10.2012., 14:38:54 »
Vidi vidi...a neki bedaci i "nevizionari"  još su lani govorili kako je doktor sa svojim potezima grobar ovog terminala

Novi List 02.10.2012.

Predsjednik Uprave "Jadranskih vrata" Antonio Passaro podnio ostavku



Iako se već dulje spekuliralo s Passarovim odlaskom, loši poslovni rezultati ubrzali su odluku o smjeni na čelu koncesionara Terminala Brajdica

RIJEKA   Antonio Passaro, predsjednik Uprave Jadranskih vrata, koncesionara na Kontejnerskom terminalu Brajdica, jučer je direktoru ICTSI-ja za Europu i Siriju, Dancu Hansu Oleu Mandsenu, podnio neopozivu ostavku. Iako se već dulje spekuliralo s Passarovim odlaskom,  iznimno loši poslovni rezultati očito su bili dovoljan razlog da se ubrza s tom odlukom. Glasnogovornica Jadranskih vrata Iva Roman rekla nam je da ostavka očito više nije nikakva tajna, ali da trenutno nema ovlaštenja za neki konkretniji komentar.

– Za dan, dva pripremit ćemo službenu izjavu, potvrdila je.

Kako neslužbeno saznajemo, još prije dva mjeseca direktor ICTSI-ja za ovu regiju Hans Ole Mandsen na sastanku u Rijeci zamjerio je Passaru prazan Terminal Brajdica, prazna skladišta, a na Zapadnoj obali samo dvije dizalice, s obzirom na to da je preostale dvije, Metalnu i Liebherr, Passaro pretvorio u staro željezo. Umjesto da ih zadrži na operativnom vezu zbog fidera i ro ro brodova, Passaro ih je odlučio rashodovati, a da nove dizalice još nisu došle. Passaru je zamjereno i napuštanje tereta s Terminala Brajdica te preusmjeravanje kontejnera u konkurentsku Luku Kopar.

Snažan udarac Terminalu Brajdica, što je Passaro očito potcijenio, predstavljao je odlazak višegodišnjih velikih i stabilnih partnera, velikih hrvatskih uvoznika i izvoznika, ali i tvrtki iz regije koje gravitiraju riječkoj luci i koje su upozoravale da će biti prisiljene teret uvoziti i izvoziti preko Kopra. Klijenti su napuštali Terminal Brajdica zbog Passarove poslovne politike, a posebno se zamjerio špediterima koje je pokušao zaobilaziti prilikom dovođenja tereta.  Zamjera mu se i da je tvrtkom upravljao autoritarno, uopće se ne oslanjajući na dio domaćeg kadra koji mu je mogao pomoći u vođenju Terminala.

Apsurdno je, kažu naši izvori, da su rezultati tvrtke sada lošiji nego što su bili dok je Luka Rijeka bila stopostotni vlasnik.
« Zadnja izmjena: 05.10.2012., 10:09:38 od mušica »

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #143 u: 02.10.2012., 17:29:01 »
Novi izvršni direktor Jadranskih vrata d.d., koncesionara kontejnerskog terminala Brajdica u riječkoj luci, bit će Phillip Marsham, nakon što je ostavku potkraj rujna podnio dotadašnji izvršni direktor Antonio Passaro , izvijestili su danas iz te tvrtke. Phillip Marsham po struci je zapovjednik broda s 25 godina iskustva u industriji, a preuzet će posao izvršnog direktora Jadranskih vrata 15. listopada.

Antonio Passaro postao je izvršni direktor Jadranskih vrata nakon ulaska strateškog partnera, tvrtke ICTSI sa sjedištem na Filipinima u tu tvrtku, prije oko godine i pol. Na novinarski upit, iz Jadranskih vrata nisu željeli navesti razloge njegove ostavke.

Iz Jadranskih vrata ističu da razvoj i obnova tvrtke napreduju prema planu te da će nova obala i operativno područje biti dovršeni  prije predviđenog roka.  Najavili su i da će dvije nove operativne obalne dizalice biti dopremljene u riječku luku u travnju 2013., također prije predviđenog roka, da Jadranska vrata surađuju s Hrvatskim željeznicama i drugima te nastoje omogućiti bolju željezničku povezanost luke sa središnjom Europom, posebice s Mađarskom.

- Odlazim iz osobnih razloga – objasnio je svoju ostavku Antonio Passaro, izvršni direktor Jadranskih vrata, tvrtke koja upravlja riječkim kontejnerskim terminalom Brajdica. Nakon što je na čelu tvrtke proveo tek nešto više od godinu dana, Passaro odlazi i to ne samo iz Rijeke, nego napušta i svoju matičnu kompaniju, filipinski ICTSI, koji je većinski vlasnik Jadranskih vrata i još petnaestak kontejnerskih terminala diljem svijeta.

– Za sad nemam drugih poslovnih planova. Povući ću se u svoj dom u Španjolskoj, gdje ću se prvenstveno posvetiti liječenju ozljede stopala koja me muči već neko vrijeme. Tek nakon toga ću razmisliti hoću li se povući u mirovinu ili ću potražiti novi poslovni angažman, kaže Passaro, iza kojega je više od četvrt stoljeća iskustva u upravljanju lučkim terminalima u 14 zemalja.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #144 u: 05.10.2012., 16:56:56 »
S gradilišta Brajdice











Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #145 u: 05.10.2012., 16:59:36 »
Obala se produžila







Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #146 u: 24.10.2012., 20:36:17 »
Luka Rijeka kreće u razvoj Terminala Škrljevo


Logističku podršku Kontejnerskom terminalu na Brajdici riječka luka namjerava razviti na Terminalu Škrljevo. Tamo posjeduje 400 tisuća četvornih metara površine, od čega je oko 40 posto već u funkciji pranja, popravaka i skladištenja praznih kontejnera. Uz obnovu statusa slobodne carinske zone, tamo planiraju i gradnju nove hladnjače, zatvorenih i natkrivenih skladišta te ostalih pratećih sadržaja. Ukupna vrijednost investicije procjenjuje se na gotovo 40 milijuna eura.

Radovi će se odvijati u fazama, a početak se planira za 9 mjeseci. Bolja željeznica riječkoj luci treba odmah, a ne za deset godina, kaže čelnik Luke Rijeka Vedran Devčić, koji drži da je popravak postojeće pruge bolje rješenje od gradnje nove nizinske željeznice.

U riječku luku uskoro stižu i dijelovi za dvije obalne dizalice vrijedne pet milijuna eura, ukupne nosivosti od 50 do 168 tona. Očekuje se da će krenuti s radom do kraja prvog tromjesečja sljedeće godine.

Isporučitelj dizalica je tvrtka Liebherr, a donji dio, tzv. portal, izrađuje se u pulskom Uljaniku. Dizalice će služiti za prekrcaj izvangabaritnih tereta, i bit će postavljene na istočnom dijelu Orlandova gata. Stare dizalice bit će preseljene na lukobran i izložene kao lučka baština.

http://www.rijekadanas.com/luka-rijeka-krece-u-razvoj-terminala-skrljevo/





« Zadnja izmjena: 23.07.2013., 00:13:38 od zokxy »
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #147 u: 24.10.2012., 22:13:03 »
 :rollin2 :rollin2 zokxy vidi se da nisi upućen
Dizalice o kojima se govori nisu za Brajdicu,već luku.Znači mostovi za brajdicu dolaze po tvojem datumu,a za luku dizalice ove u članku

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #148 u: 24.10.2012., 22:14:06 »
 :skartoc :facepalm


 :beer2
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #149 u: 06.01.2013., 23:35:12 »
Danas:






Don't drive faster than your guardian angel can fly!