Autor Tema: Brajdica - Kontejnerski terminal  (Posjeta: 66156 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #120 u: 13.07.2012., 22:21:15 »
čekaj, zaboravio shipspotting  :lol1

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #121 u: 13.07.2012., 23:15:42 »
Jedan ode


CMA CGM Maupassant






drugi dođe


Ever Uberty




Online zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #122 u: 24.08.2012., 19:19:50 »
Malo najnovijih vijesti sa sjevernog Jadrana:



Luka Koper, odnosno njen većinski vlasnik Republika Slovenija, kreću idući mjesec - rujan - u produbljenje morskih puteva u luci Koper prvo na 13 metara dubina, a za godinu i na 14 metara. Razlog zbog čega ne idu odmah na 14 metara je nedostatak specijalnih kazeta u koje se odlaže refulirani (iskopani) mulj ... Plan - 13 metara dubine ne kasnije od veljače 2013., a 14 metara za godinu dana ...

8500 kontejnera dolazi tjedno sa Bliskog Istoka preko kompanija Maersk i CMA, no brod mora prvo na istovar u luku Trst, jer luka Koper trenutno ne može primiti brod sa više od 6500 kontejnera zbog plitkog dna. Usporedno, u Rotterdam i slične luke može uploviti brod sa 15000 kontejnera! Brod petkom stiže u Trst, tamo se inicijalno istovara, te ponedjeljkom stiže u Koper.

Produbljivanje će vršiti firma Luka Koper Inpo, teško je 1,6 milijuna Eura ... dok će cijeli projekt koštati slovensku državu oko 15 milijuna Eura ...

Zbog takvog stanja sa pličinama južnokorejski logističar Glovis već priprema vlak iz Trsta za Slovačku! Kad to jednom krene i uhoda se, teško je teret skrenuti. Trst se trudi iz petnih žila što više tereta skrenuti sebi, no za sada su u Kopru bolji u carinskim formalnostima. Da bi luka Koper uspjela u dobijanju novih tereta, mora krenuti u investicije. Država planira izgraditi drugi željeznički kolosjek, potrebno je produljenje postojećih lukobrana, kao i treći lukobran. Sve su ovo planirane investicije koje se neće moći izvesti bez strateškog partnera, kojeg je teško naći kao i novog direktora jer je situacija nedefinirana kod upravljačkih struktura - država je u procesu mijenjanja neuspješnog nadzornog odbora, novi nije još formiran, i nitko se ne želi prihvatiti direktorovanja sada, jer bi kod imenovanja novog nadzornog odbora odletio kao i članovi starog koji bi ga imenovali.

Peter Kern, direktor Maersk Adrie, kaže da su sve tri sjevernojadranske luke u približno istim teškoćama, i ona koja ih prva riješi će biti u velikoj prednosti pred ostale dvije!


Ne znam kako vi razmišljate, ali mislim da naša država uopće ne razmišlja profitabilno, i da ćemo i dalje ostati treća i slučajna kontejnersaka luka od tri! Nikakvih investicija u rješavanje prometa ne vidim, pruga bi nam podigla izglede, ali od nje ništa bar desetljeće ako i tada ... Jad i bijeda!


Ove sam podatke odozgor preveo sa jedne slovenske stranice ... a Novi je list ovo pisao pred koji tjedan

http://www.novilist.hr/Komentari/Osvrti/Razvoj-luke-potonuo-na-dno-Brajdice

a 22.05. najavljeno je ovo:

Jadranska vrata, koncesionar kontejnerskog terminala Brajdica u riječkoj luci, ove će godine u terminal uložiti više od 133 milijuna kuna, a sljedeće još 88 milijuna kuna, najavili su danas čelnici tvrtke.

U opremu i sustave kontejnerskog terminala prošle je godine uloženo oko 23 milijuna kuna. Nova su ulaganja važna jer se na terminalu očekuje povećanje poslovnih aktivnosti.

Jadranska vrata planiraju obnoviti postojeće kontejnersko skladište, napraviti novi ulazno-izlazni punkt i izgraditi pregledne stanice u skladu s pravilima EU. Ulagat će i u modernizaciju infrastrukture i opreme terminala.

Dubina gaza veća od 14 metara

Terminal na Brajdici sada posluje na površini od gotovo 14 hektara, a do sljedeće godine planiraju se proširiti na 16,8 hektara. Dubina mora na operativnoj obali prošle je godine povećana s 10,7 na 11,6 metara. Do kraja lipnja 2013. ta bi obala trebala biti produljena za 320 metara, a uz nju će more biti duboko 14,5 metara.

Tvrtka Jadranska vrata bila je tvrtka-kći Luke Rijeka, a većinski vlasnički udjel prije oko godinu dana preuzeo je strateški partner International Container Terminal Services. To je jedna od najvećih svjetskih kompanija koja sudjeluje u upravljanju 23 lučka terminala i projekta u 17 država.

Na konferenciji su bili i predstavnici Luke Rijeka, koji su ocijenili da bi se i privatizacija ostalih lučkih kapaciteta, primjerice silosa, mogla provesti po sličnom modelu.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #123 u: 29.08.2012., 13:02:19 »
Brajdica




Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #124 u: 29.08.2012., 13:02:35 »
Ever Urban







Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #125 u: 29.08.2012., 13:02:55 »
S gradilišta



















Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #126 u: 29.08.2012., 13:03:34 »
Rijeka računa na koparske kontejnere

Važan argument u pregovorima s globalnim kontejnerskim grupama jest i dubina, zbog koje će moći primati najveće brodove na sjevernom Jadranu

Luka Rijeka pregovara s predstavnicima vodećih globalnih kontejnerskih grupa koje nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju žele prebaciti poslovanje iz slovenske Luke Koper u najveću hrvatsku luku. Potvrdio je to Poslovnom dnevniku Vedran Devčić, predsjednik Uprave Luke Rijeka, istaknuvši kako su pregovori gotovo pri kraju i kako će taj posao predstavljati početak primata Luke Rijeka u sjevernom Jadranu.
“Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju iduće godine Luka Rijeka će zbog svog strateškog položaja te željezničke povezanosti sa srednjom Europom postati konkurentnija od Kopra”, optimističan je Devčić, koji zasad ne želi prognozirati koliki rast Luka očekuja 2013. godine, niti precizirati o kojim je operaterima riječ. Da u Luci Rijeka misle ozbiljno, spremni su potkrijepiti i financijskim pokazateljima. U lučku i prometnu infrastrukturu ulaže se, kažu, čak 350 milijuna eura. Gradnja novoga kontejnerskog terminala na Brajdici stajala je oko 190 milijuna eura, a već je potpisan ugovor o gradnji novog terminala na Zagrebačkoj obali vrijednog 71 milijun eura. Privatni operater Adriatic Gate Container Terminal Brajdicu će opremiti tehnologijom i dizalicama vrijednima 75 milijuna eura u idućih pet godina, dok Hrvatske željeznice u novi kolodvor na Brajdici, čija se gradnja očekuje dogodine, ulažu oko 13 milijuna eura kredita. Osim novog terminala, glavna prednost Luke Rijeka pred ostalim sjevernojadranskim lukama je i dubina mora. Novi terminal na Brajdici dubok je 14 metara, dok će budući terminal na Zagrebačkoj obali biti dubok od 18 do 20 metara.
“Takve dubine nema nitko na Jadranu”, ističe Pavao Komadina, profesor na Pomorskom fakultetu u Rijeci i član Nadzornoga odbora Luke Rijeka, dodavši kako veće dubine omogućuju ulazak najvećih kontejnerskih brodova, koje nijedna sjevernojadranska luka zasad ne može primiti. No, to nije jedina prednost Luke Rijeka. Slovenska je strana, naime, propustila na vrijeme sagraditi drugi kolosijek od Divače do Kopra, pa je u tamošnjoj javnosti već dugo prisutna bojazan kako će zbog sporosti kojom se u Ljubljani donose ključne infrastrukturne odluke Rijeka ulaskom Hrvatske u EU više profitirati. Nenad Kojić, direktor Crokombija, tvrtke za cestovni i željeznički prijevoz kontejnera, tvrdi da je Kopar imao bolju startnu poziciju zbog ulaska Slovenije u Europsku uniju. Naime, sav teret koji iz Rijeke ulazi u EU mora se cariniti u roku od sedam dana jer Hrvatska nije dio Unije. Teret koji je pak u EU ušao preko Slovenije imao je odgodu plaćanja od 45 dana.
“Kada je riječ o golemim količinama robe koja se dovozi tankerima u luke, operateri su zaključili da im takva praksa nije primamljiva, pa je Hrvatska, odnosno Luka Rijeka, ispala iz igre”, istaknuo je Kojić, koji također svjedoči sve većim brojem upita za prijevoz tereta iz riječke luke od idućeg ljeta. Kaže kako je cijena vlaka iz Rijeke do Budimpešte i do 30 posto jeftinija nego iz Kopra do glavnoga mađarskog grada. Trasa preko Hrvatske usto je 14 sati kraća. “Nadamo se da će se uskoro promijeniti omjeri prema kojima iz Kopra do Budimpešte tjedno vozi i do 12 kontejnerskih vlakova, a iz Rijeke samo dva-tri zalutala kontejnera, a ne vlaka”, zaključuje Kojić.

http://www.poslovni.hr/vijesti/rijeka-racuna-na-koparske-kontejnere-213842.aspx

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #127 u: 29.08.2012., 13:16:22 »
Brajdica s druge strane





dobar dio terminala je izbetoniran













ovdje je betonaža u tijeku



Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #128 u: 29.08.2012., 13:16:43 »
betonira se i tračnica ili staza,kako li se već zove,mostova













istočni dio terminala







Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #129 u: 29.08.2012., 13:59:43 »
Slovenska je strana, naime, propustila na vrijeme sagraditi drugi kolosijek od Divače do Kopra, pa je u tamošnjoj javnosti već dugo prisutna bojazan kako će zbog sporosti kojom se u Ljubljani donose ključne infrastrukturne odluke Rijeka ulaskom Hrvatske u EU više profitirati.

Čini mi se da imaju neke pozitivne predrasude o našoj brzini?  :lol1  :lol3

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #130 u: 29.08.2012., 14:03:25 »
je biti će da su u velikom strahu  :lol1 inače nam je brzina vrlina  :facepalm

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #131 u: 29.08.2012., 16:55:38 »
Ploveća mehanizacija na Brajdici






lijepa uvalica za kupanje,i super plažica s sitnim kamenčićima






istočni dio obale



Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #132 u: 29.08.2012., 16:55:59 »
Još malo novog obalnog zida





nekakvi blokovi





armature,oplate i mikseri



Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #133 u: 29.08.2012., 16:56:20 »
Oplate i u moru





kopnena mehanizacija






Online zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Brajdica - Kontejnerski terminal
« Odgovori #134 u: 06.09.2012., 00:04:43 »
 ‘Jadranska vrata’ dobila prvi specijalizirani kolektivni ugovor u regiji


Iz tvrtke Jadranska vrata d.d., koncesionara kontejnerskog terminala u riječkoj luci, izviješteno je da je s početkom rujna stupio na snagu novi kolektivni ugovor u toj tvrtki, a koji uz ostalo predviđa radni tjedan od sedam dana i kojim su ugovorene uskrsnica, regres, božićnica i jubilarne nagrade u najvišim neoporezivim iznosima.

To je, kako se navodi u priopćenju, “prvi kolektivni ugovor u regiji specijaliziran za operativnost kontejnerskog terminala”, važit će jednu godinu, s ograničenom produženom primjenom od četiri mjeseca.
Najveća novost je radni tjedan od sedam dana, uključujući vikend, čime će se smanjiti potreba prekovremenih sati radnika i povećati produktivnost radnika i procesa, navodi se uz napomenu da povećanje produktivnosti smanjuje troškove, bez negativnog utjecaja na prihode zaposlenika.

Svaki zaposlenik će od 1. rujna ove godine imati pravo na osnovnih 23 dana godišnjeg odmora te dodatnih 7 dana plaćenog godišnjeg odmora.

Prema kolektivnom ugovoru, pravilnik o plaćama donosi se zajedno sa sindikatom i supotpisuje, a uskrsnica, regres, božićnica i jubilarne nagrade ugovorene su u najvišim neoporezivim iznosima.

Troškove dolaska na posao poslodavac će radnicima plaćati prema cijeni dnevne karte u javnom prometu, a zapošljavanjem kooperanata poslodavac ne smije smanjiti broj izvršitelja utvrđenih Pravilnikom o sistematizaciji na radnim mjestima na kojima se zapošljavaju radnici kooperanata.

Uz to, jasno su definirana pravila primjene svih procesa i procedura vezanih za zaštitu i sigurnost na radu, određene su smjernice za osiguranje najveće razine obrazovanja, sigurnosti i produktivnosti zaposlenika.
Iz Jadranskih vrata naglašavaju da su razgovori o novom kolektivnom ugovoru počeli u listopadu prošle godine, iako ta tvrtka, po odredbama Dioničarskog ugovora, nije mogla jednostrano raskinuti važeći kolektivni ugovor dvije godine od dana preuzimanja tvrtke.

Ističu da su obje strane uvidjele potrebu promjena i određivanja okvira specifičnih za kontejnersko poslovanje te da su stoga u travnju 2012. započele s pregovorima.

Ugovor, koji je stupio na snagu 1. rujna, su potpisali članovi Uprave Antonio P. Passaro i Goran Manfreda, predsjednik Nezavisnog sindikata zaposlenika u Riječkoj luci Rusmir Cimirotić i predsjednik Samostalnog sindikata zaposlenika Riječke luke Roberto Zubčić, a nazočan je bio i predsjednik pregovaračkog odbora sindikata i predsjednik Novog sindikata Mario Iveković, navodi se u priopćenju.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!