Državna komisija odbacila žalbu GP Krka, Viadukta i StrabagaGradnja može početi: Cestu prema Marišćini gradit će HidroelektraZbog žalbe zajednice ponuditelja izgradnja ceste kasni praktički godinu dana. Rok izgradnje ceste predviđen u natječaju bio je 24 mjeseca, no iz HC-a su poručili da će nastojati redefinirati rokove RIJEKA Radovi na D-427, pristupnoj cesti za buduću Centralnu zonu za gospodarenje otpadom Marišćina, napokon mogu započeti. Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave odbacila je kao neosnovanu žalbu zajednice ponuditelja koju čine GP Krk, Viadukt i Strabag, čime su zadovoljeni svi uvjeti da Hrvatske ceste kao naručitelj potpišu ugovor s Hidroelektrom iz Zagreba čija je ponuda bila odabrana kao najpovoljnija na javnom natječaju.
O točnoj cijeni koju je ponudila Hidroelektra niskogradnja iz HC-a jučer nisu htjeli govoriti, jer još nije bio potpisan ugovor s izvođačem, no neslužbeno saznajemo kako je ponuđena cijena nešto niža od 95 milijuna kuna, dok je ponuda konzorcija na čelu s GP Krkom bila oko tri milijuna kuna viša.
Start za desetak dana?
Na pitanje kada će započeti radovi na cesti koja je sastavni dio projekta CZGO Marišćina, a već sada debelo kasni u odnosu na planiranu dinamiku, iz HC-a odgovaraju da će odabrani izvoditelj radova biti uveden u posao nakon što Nadzorni odbor da svoju suglasnost te Uprava Društva potpiše ugovor.
– Nakon potpisa navedenog ugovora izvođač će biti uveden u posao u narednih deset dana, poručuju iz HC-a.
Ugovor o izgradnji ceste trebao je biti potpisan već jučer poslijepodne, ali potvrdu te informacije nismo dobili do zaključenja ovog broja, tako da bi pripreme za početak gradnje trebale startati već za desetak dana.
Rok izgradnje ceste predviđen u natječaju bio je 24 mjeseca, što znači da bi cesta kasnila godinu dana u odnosu na predviđeni rok izgradnje i puštanja u pogon CZGO Marišćina polovicom iduće godine. Iz HC-a su jučer, međutim, poručili da će nastojati redefinirati rokove, kako bi cesta ipak bila dovršena ranije.
– Budući da tijekom javne nabave naručitelj ne može znati kako će se razvijati sam tijek, a s obzirom na protok vremena izgubljen u procesu javne nabave i žalbenog procesa, Hrvatske ceste d.o.o. nastojat će redefinirati rok kako bi se nadoknadilo izgubljeno vrijeme. Zbog dugotrajnog procesa javne nabave napravit će se sve kako bi se definirao, a s time i skratio trenutni rok, a sve radi praćenja dinamike cjelokupnog projekta. Hrvatske ceste očekuju da predmetna cesta bude puštena u promet do kraja 2014. godine, kako je i predviđeno financijskim planom, te će kao investitor napraviti sve potrebno u cilju što brže izgradnje ceste od Marinića do Marišćine u Primorsko-goranskoj županiji, stoji u odgovoru HC-a na naš upit.
Intervencija župana
Okončanje postupka javne nabave za izgradnju ceste pozdravio je jučer u primorsko-goranski župan Zlatko Komadina. On je podsjetimo, kao ministar prometa u svom kratkom mandatu prošle godine nadležnost za gradnju ove prometnice s Primorsko-goranske županije i Općine Viškovo, pod čijom ingerencijom nije izgrađen ni metar ceste, prebacio na Hrvatske ceste, kojima je trebalo gotovo godinu i pol dana samo za odabir izvođača. Nakon što je naš list nedavno objavio službeno potvrđenu informaciju iz HC-a o roku gradnje od 24 mjeseca, dakle završetak radova u drugoj polovici 2015. godine, Komadina je najavio kako će kao župan poduzeti sve da cesta bude dovršena ranije, pa je novinare zanimalo je li okončanje postupka javne nabave i konačan odabir izvođača uslijedilo nakon njegovog pritiska na nadležne institucije.
– Moj je posao da tražim od ljudi da rade svoj posao, rekao je Komadina, ističući kako je sada na potezu HC kao investitor da obavi svoj dio posla oko uvođenja izvođača na gradilište i definiranja rokova gradnje
Još ništa od povrata novca Gradu Rijeci
Pitanje izvođača radova na dionici D-427 od Marinića do Marišćine je napokon riješeno, no i dalje nema rješenja pitanja naknade troškova za izgradnju dionice od čvora Rujevica do Marinića, koju je financirao Grad Rijeka. Nakon što je tadašnji ministar, a sadašnji župan Komadina cestu od županijske promovirao u državnu, riječki gradonačelnik Vojko Obersnel od HC-a je zatražio povrat uloženih 70 milijuna kuna, kroz narednih šest godina, no dogovor do sad nije postignut.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Gradnja-moze-poceti-Cestu-prema-Mariscini-gradit-ce-Hidroelektra