Autor Tema: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici  (Posjeta: 150877 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #165 u: 26.03.2013., 13:51:15 »
Prometnica Rujevica - Marinići, I., II. i III. faza gradnje do granice sa Općinom Viškovo

Sa danom 08.03.2013. godine u cijelosti su završeni svi radovi na izgradnji prometnice Rujevica – Marinići koja se nalazi na području Grada Rijeke. Izgrađena prometnica proteže se od Ulice Antuna Barca preko čvora Rujevica, čvora Pilepići, čvora Hosti do granice sa Općinom Viškovo.



Izgrađena prometnica Rujevica – Marinići predstavlja dio pristupne ceste koja vodi do Centra za gospodarenje otpadom Marišćina. Ukupna dužina izgrađene prometnice je 2.765 m.

Prometnica je građena u tri faze.
1.faza prometnice, dužine 500 m, od Ulice Antuna Barca do čvora Rujevica, izgrađena je i puštena u promet sa izgradnjom južnog traka Riječke zaobilaznice u svibnju 2009. godine. Radovi su u kontinuitetu nastavljeni i dalje. 2. faza prometnice dužine 1.200 m do čvora Hosti izgrađena je i puštena u promet u svibnju 2012. godine.
3. faza prometnice dužine je 800m i proteže se od čvora Hosti do granice sa Općinom Viškovo. U petak 15.03.2013. godine održan je tehnički pregled izgrađene 3. faze prometnice te se očekuje do kraja idućeg tjedna, nakon otklanjanja manjih nedostataka i dobivanje Uporabne dozvole za 3. fazu izgrađene prometnice.   



Prometnica se sastoji od četiri prometna traka koja se iza čvora Hosti nastavljaju u tri prometna traka. Sa obiju strana prometnice izgrađen je nogostup. U trupu prometnice izgrađena je prateća komunalna infrastruktura sanitarni kolektor Marčelji, oborinska kanalizacija, položene su nove elektroinstalacije i optička kanalizacija. Prometnica će biti opremljena javnom rasvjetom.
Na prometnicu se nalaze dva objekta nadvožnjak Hosti i podvožnjak Trampi. Izvršena je i priprema za buduće čvorište Pilepići odnosno prometnu infrastrukturu buduće sportske zone Rujevica sa jedne strane te sa druge strane priprema za prometnu infrastrukturu prema naselja Mario Gennari i Zametu.
Promet na čvoru Rujevica, Pilepići i Hosti reguliran je postavljenim sustavom semaforizacije.

Bez obzira na izgrađenost prometnice do granice sa Gradom Rijeka u čvoru Hosti do daljnjega ostaje na snazi privremena regulacija prometa kao i do sada.
Naime izgrađena 3. faza prometnice za sada neće biti u prometu, dok se ne izgradi u nastavku slijedećih cca 250m prometnice na području Općine Viškovo, do prvog slijedećeg križanja "Marinić" sa prometnicom Marinići –Zamet.
Odlukom o razvrstavanju cesta u Republici Hrvatskoj iz travnja 2012. godine prometnica je proglašena državnom cestom D427 i nastavak izgradnje prometnice u nadležnosti je Hrvatskih cesta.

Izgradnja prometnice Rujevica – Marinići do granice s Općinom Viškovo financirana je iz  korporativnih obveznica putem Rijeka prometa d.d. Rijeka.

Do danas Grad Rijeka je u prometnicu uložio:
- u imovinsko-pravnu pripremu zemljišta (otkup zemljišta i izvlaštenje) za izgradnju utrošeno je 15.972.000,00 kn
- odvjetničke usluge i usluge vještaka 1.615.000,00 kn
-  u tehničku pripremu 4.445.000,00 kn
-  izvođenje radova 50.207.000,00 kn
Sveukupno je utrošeno 72.239.000,00 kn sa PDV-om.

Točna vrijednost ulaganja biti će poznata po okončanom obračunu za izgrađenu 3. fazu prometnice te po izvršenoj primopredaju prometnice između Rijeka prometa i Grada Rijeke.

http://www.rijeka.hr/PrometnicaRujevicaMarinici

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #166 u: 26.03.2013., 14:40:05 »
A šta reći na ovako lijep prikaz ? Jedno veeeliko hvala gorgoroth :palacgore
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #167 u: 26.03.2013., 15:16:54 »
 :palacgore :beer2

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #168 u: 26.03.2013., 18:01:59 »
Citat:
- u imovinsko-pravnu pripremu zemljišta (otkup zemljišta i izvlaštenje) za izgradnju utrošeno je 15.972.000,00 kn
- odvjetničke usluge i usluge vještaka 1.615.000,00 kn

Je li uobičajeno da čak 10% od cijene zemljišta budu "fiškalski" troškovi ili ?

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Cestom do uvale Sv. Ivan u Mošćeničkoj Dragi
« Odgovori #169 u: 01.04.2013., 09:54:21 »
Cestom do uvale Sv. Ivan u Mošćeničkoj Dragi preko privatnih terena





Želimo sačuvati valu Sveti Ivan. Vlast u Mošćeničkoj Dragi je bez izrade DPU-a i bez prethodnog obavještavanja izradila idejni projekt za cestu koji je neprihvatljiv. Planiraju graditi dvosmjernu cestu paralelno ispod magistrale i sve to zbog privatnih interesa novih vlasnika terena i novih investitora na Svetom Ivanu. U cijeloj priči najmanje su obaviješteni vlasnici od kojih bi Općina morala otkupit teren i to za smiješan iznos. Znači, imovinsko-pravni odnosi nisu riješeni, lokalno stanovništvo je protiv ceste, a ide se na ruku Metisu koji je kupio zemljište i tvrtki Katarina line koja želi uz more napraviti objekt. Smatramo da za cestu postoji bolje rješenje – ispričali su nam Žaklina Stroligo iz Mošćenica i Tin Armanda, i sam vlasnik terena kojim bi trasa ceste trebala proći.

  – Tri puta sam bio u Općini tražiti projekt na uvid. Tek posljednji put dali su mi presliku. U novinama je 6. ožujka izašlo da se određenog dana od 8,30 do 10 sati može očitovati na idejno rješenje projekta. Zamislite, sat i pol vremena za očitovanje, a o tome predhodno nigdje nikakve obavijesti. Već kada se cesta prvi put spomenula, rečeno mi je da bi mi zbog nje oduzeli 70-80 kvadrata terena i bio sam voljan toliko dati, no nakon uvida u projekt shvatio sam da će mi uzeti oko 400 kvadrata. To je moja djedovina i ne želim ustupiti toliki komad terena. Osim toga, nekim vlasnicima cesta će i razdijeliti teren – kaže Armanda i napominje kako su se po pitanju ceste stvari počele brzo razvijati nakon što je lani Općina prodala teren na Sv. Ivanu Petru Pripuzu, tzv. »kralju smeća« za 360 eura po kvadratu. Smatra kako se izgradnja ceste »gura« upravo zbog njega i njegovih planova.

Dvije ceste tik do mora

– Nemamo ništa protiv tog čovjeka. Samo želimo da cesta bude pomaknuta, odnosno da se nađe bolje rješenje. Dosta nam je da ljudi iz Zagreba kroje svakodnevicu u Mošćenicama – govori Stroligo, koja tvrdi da će nova cesta biti dvosmjerna, široka sedam metara i s nogostupom. To će dovesti do postojanja dviju cesta, jedne uz drugu, na sto metara od mora.

  – Skrivali su nam projekt do kraja. Vlast u Općini ponaša se kao trgovačka firma. Prodaju sve što mogu, barataju tuđim terenima. Stvarno se kaubojski ponašaju. Čak u zamjenu nude terene u Svetoj Jeleni, koji uopće nisu općinski. Sve vodi k izgradnji hotela u jednoj od najpitoresknijih uvalica i koncesiji na plažu – govore mještani.

  Načelnik Ratko Salamon potvrdio je da je lokacijska dozvola za cestu na Svetom Ivanu ishodovana. Napomenuo je da se cesta gradi prema Prostornom planu, te kako je u tijeku i izrada UPU-a za područje Sveti Ivan.

  – Cestu smo planirali na zahtjev građana koji tamo žive jer ne postoji pravi pristup njihovim terenima i kućama. Zatekli smo mali projektić koji je Geoprojekt radio još 1999. upravo radi vlasnika tih parcela. Od tog projekta mi smo počeli ponovo graditi priču. Smatramo da negdje moramo otvoriti novu turističku zonu ako mislimo razvijati Mošćeničku Dragu. Ako je cilj da se osnuje novo turističko naselje, moramo bar ponuditi dokumentaciju koja će to omogućiti. Mi nemamo Miklaviju, ljudi moraju od nečega živjeti – obrazlaže Salamon i napominje kako su projekt i lokacijska dozvola napravljeni samo za dio ceste, a kako će se UPU-om definirati cijeli koridor. Naglašava da će se na javnoj raspravi UPU-a Sv. Ivan moći otvoriti cjelokupna problematika, ali da treba znati kako će se koridor ceste vrlo teško mijenjati.

Korigirani standardi

– Prema svjetskim standardima ljudima se uzima 10-12 posto terena za gradnju ceste i oni su sretni jer znaju da će dobiti pristup. Ono što je nespretno napravljeno s naše strane, je to što smo vlasnicima terena rekli da će im se za cestu uzeti manje nego što sada ispada prema projektu. Znači, njima se s 1.900 kvadrata, recimo, terene smanjuje na 1.600 kvadrata, što je oko 15 posto parcele. Istina je i da se neke čestice uzimaju u cijelosti jer su male, druge se cjepkaju. Osim toga, Hrvatske ceste zadale su gdje treba napraviti skretanje s glavne ceste. Taj ulaz možemo pomicati 20-ak metara lijevo ili desno, ali Hrvatske ceste rekle su koja je najpreglednija točka, na kojoj treba napraviti raskrižje. Svi bi htjeli da cesta prolazi tuđim terenom, ali tako nećemo nikad »finit«. Nastojali smo da cesta prolazi preko što više općinskih terena. Osim toga, tamo postoji i veliki pad pa se i o tome moralo voditi računa. Iz svih tih razloga morali smo ići prema nekim privatnim parcelama jer bi nam u protivnom troškovi izgradnje bili znatno veći – govori Salamon, potvrđujući da je Pripuz kupio teren na Svetom Ivanu te da će jedan krak ceste za koju je ishodovana lokacijska dozvola doći i do njegove parcele.



Elitna turistička zona

U Općini već postoji radna verzija UPU-a Sveti Ivan. Uskoro će uslijediti prethodna, a potom i javna rasprava o tom Urbanističkom planu. Prema radnoj verziji pitoreskno područje Svetog Ivana u budućnosti bi moglo postati elitna turistička zona. U jednom njenom dijelu planiraju se kuće i vile, a u drugom turistička zona s hotelom kapaciteta 150-200 ležajeva i 9-10 depandansi s velikim okućnicama. UPU-om će se definirati i koridor ceste koji bi išao kroz zonu te se na još jednoj lokaciji spojio na glavnu prometnicu.


Ponešto znam o tome, ali živi bili pa vidjeli.    :popcorn
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Cestom do uvale Sv. Ivan u Mošćeničkoj Dragi
« Odgovori #170 u: 01.04.2013., 19:45:30 »
Cestom do uvale Sv. Ivan u Mošćeničkoj Dragi preko privatnih terena

Ponešto znam o tome, ali živi bili pa vidjeli.    :popcorn

Je li to neko općinsko muljanje ili standardno, "ne bu mene niko ..." i ne dam ja svog grunta?  :help2

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #171 u: 01.04.2013., 20:53:27 »
Morao bih te ubiti ako ti kažem!
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #172 u: 02.04.2013., 12:25:05 »
Reci samo da li sam profulao s obadvije pretpostavke ;)

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #173 u: 28.04.2013., 23:04:06 »
Rotor na Kuku,sve je pusto,ne radi se















Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #174 u: 29.04.2013., 09:23:46 »
Rotor na Kuku,sve je pusto,ne radi se


Gdje je to?  :pojmanemam

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #175 u: 29.04.2013., 10:26:28 »
 Kod Panorame  :tnp  pa gore prema Matuljima gornja opatijska cesta
« Zadnja izmjena: 29.04.2013., 10:28:59 od zokxy »
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #176 u: 29.04.2013., 21:10:58 »
Aha ono gdje je bio onaj "privremeni" - plastični ...

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #177 u: 30.04.2013., 14:59:51 »
Stambena ulica Marčeljeva Draga na k.č. 2067/5, 1949/16 k.o. Zamet – spoj Jakominića s pripadajućom infrastrukturom – stanje radova

Sa 13.02.2013. izvođač je uveden u posao i započela je izgradnja Stambene ulice Marčeljeva Draga na k.č. 2067/5, 1949/16 k.o. Zamet – spoj Jakominića s pripadajućom infrastrukturom. Predviđenom izgradnjom prometnice "Stambene ulice Marčeljeva Draga na k.č. 2067/5, 1949/16 k.o. Zamet – spoj Jakominića s pripadajućom infrastrukturom" poboljšati će se lokalni uvjeti prometovanja i osigurati infrastruktura za nove stambene objekte koji se planiraju izgraditi na tom području.



Osim toga sa navedenom izgradnjom osigurava se nova cestovna veza između naselja Marčeljeva draga i naselja Kantrida. Ulica će se izgraditi ispod glavne ceste – ulice Marina Jakominića i spojiti će se na istu, a u donjem dijela nova ulica se spaja na nerazvrstanu cestu prema naselju Kantrida.

Ulica ima dva kraka. Ukupna duljina trase stambene ulice (oba kraka) iznosi 176,0 m. Površina zahvata iznosi 2514,0 m2. Prvi krak u svom prvom dijelu ima poprečni profil koji se sastoji od: kolnika širine 6,0 m (dvije kolne trake širine 3,0 m), obostranog nogostupa, zelene površine sa lijeve strane širine 3,0 m i zelene površine sa desne strane širine 2,0m. Širina desnog nogostupa je 1,60 m, dok je širina lijevog nogostupa 2,10 m. Zelene površine smještene su između kolnika i nogostupa. U drugom dijelu prvog kraka zelena površina zadržana je samo sa desne strane kolnika i širine oba nogostupa su 1,6 m.
Poprečni profil bočnog prilaza sa istočne strane (krak 2) sastoji se od kolnika širine 6,0 m (dvije kolne trake širine 3,0 m), obostranog nogostupa, zelene površine sa lijeve strane širine od 2,1m do 2,3m. Oba nogostupa su širine 1,6 m.
U sklopu ceste izvesti će se infrastruktura kako sljedi:
- Oborinska kanalizacija u dužini od 150 metara,
- Kanalizacija otpadnih voda u dužini od 134 metara,
- Vodovodna instalacija u dužini od 160 metara,
- Niski napon u dužini od 160 metara,
- Javna rasvjeta u dužini od 193 metara,
- DTK u dužini od 180 metara,
- Plinska instalacija u dužini od 228,20 metara.

Investitor je Grad Rijeka, a u sufinanciranju i realizaciji instalacija sudjeljuje KD Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka, ENERGO d.o.o. za proizvodnju i distribuciju toplinske energije i plina, Rijeka i HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o, Elektroprimorje Rijeka, a temeljem zaključenog Sporazuma.

Stanje radova:



Probijena je trasa za oba kraka buduče ulice. Izmješteno je autobusno stajalište koje je bilo na samom spoju sa ulicom Marina Jakominića. Prema prometnom rješenju za vrijeme izvođenja radova postavljeni su prometni znakovi. Pristup gradilištu je osiguran sa zaštitnom ogradom.
Izvode se iskopi za temelje zidova. Izvodi se podložni beton temelja zidova, armirački radovi, betoniraju se temelji zidova i sami potporni zidovi uz buduču ulicu.


Izvođač radova: GP Krk d.d. Krk.
Nadzor: Karloline d.o.o. Lić.
Projektant: Aquaplan d.o.o., 51000 Rijeka, P.Jurčić 5
Vrijednost radova je 3.619.004,15 kuna

Radovi se odvijaju sukladno terminskom planu građenja.
Završetak radova je u skladu s ugovorom predviđen u roku od 270 kalendarskih dana od uvođenja u posao.

http://www.rijeka.hr/StambenaUlicaMarceljeva

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #178 u: 12.05.2013., 21:41:06 »
Malo sam obišao danas od Praputnjaka do Križišća

Viadukt Križišće





između viadukta Križišće i zaboravih ime drugoga viadukta



kraj Križišća prema mostu



dalje prema mostu






Offline ilirija

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.595
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #179 u: 12.05.2013., 22:33:43 »
Na Kukuljanovu, na raskršću Bauhaus, Lesnina, Lidl itd., gradi se rotor