Autor Tema: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici  (Posjeta: 150909 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #210 u: 14.05.2013., 19:31:14 »
thanks care  :beer2

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #211 u: 17.05.2013., 14:00:06 »
Konačno zakrpane rupe

"Viša sila": riječku Zajčevu ulicu sanirao predsjednik Josipović?



Dulje od desetljeća trajao je spor između državnih giganata oko toga čiji (ni)je taj dio ulice, dok u MO Luka nisu iz očaja napisali pismo predsjedniku i premijeru

RIJEKA  Sanacijom kolnika na dijelu Ulice Ivana Zajca kojim prolazi željeznička pruga napokon je presječen gordijski čvor odgovornosti za njeno održavanje, a završene su višegodišnje nevolje svih kojima su se njome primorani voziti ili skretati u Rivu Boduli, i to – čini se, intervencijom »više sile«.

  Ulica je pod ingerencijom Hrvatskih cesta, no dosad nije bilo jasno čija je dužnost održavanje krajnjeg desnog traka kojim prolazi pruga u vlasništvu HŽ-a. Dulje od desetljeća trajao je spor između državnih giganata oko toga čiji (ni)je taj dio ulice, a za to vrijeme kolnik se pretvorio u dugačak niz golemih kratera koji su ugrožavali sigurnost svih sudionika u prometu.
Sanacije asflatnog sloja u Zajčevoj početkom ovoga tjedna prihvatile su se na koncu Hrvatske željeznice, odakle smo jučer dobili šturu informaciju da je riječ o »manjoj sanaciji na pruzi Brajdica – Rijeka, koja bi trebala biti dovršena do kraja radnog vremena u četvrtak, 16. svibnja.«

  Inače, za tu »manju sanaciju« već se godinama bore članovi Vijeća Mjesnog odbora Luka, koji su u bezbroj navrata na raznim instancama ukazivali na opasnosti od potpuno devastiranog kolnika, ali dosad bez uspjeha. Svaki njihov pokušaj da se izbore za popravak ceste završavao je međusobnim prebacivanjem odgovornosti izme đu Hrvatskih cesta i Hrvatskih željeznica, što traje već nekoliko godina, sve donedavno kada su se za pomoć obratili najvišem državnom vrhu.

  – Nebrojeno smo puta pisali i HC-u i HŽ-u, pozivali inspekcije cestovnog i željezničkog prometa, ali ništa se nije micalo s mjesta, kaže predsjednik Vijeća MO Luka Saša Pavlović, koji tvrdi da čak ni inspekcije nisu mogle utvrditi točno je li za održavanje tog dijela ulice odgovoran HŽ ili HC.

  – Iz čistog očaja odlučili smo nedavno pisati izravno predsjedniku Republike Ivi Josipoviću i premijeru Zoranu Milanoviću. Iskreno, nismo očekivali neki rezultat, ali više nismo znali što poduzeti da se kolnik napokon popravi. Na naše iznenađenje, dobili smo prvo odgovor iz Ureda predsjednika da je naša molba proslijeđena Vladi, a potom i iz Vlade da je sve upućeno resornom ministarstvu. Od tada je prošlo možda desetak dana i na naše zaprepaštenje – počeli su radovi. Ne znam je li riječ o slučajnosti ili ne, ali u svakom slučaju zadovoljni smo što je napokon riješen jedan od gorućih problema stanara ovog područja i svih koji ulicom svakodnevno prolaze, rekao je Pavlović, ističući kako MO nije dobio nikakvu službenu informaciju o početku radova.


U HC-u neinformirani, ali zadovoljni

  O sanaciji nisu obaviještene ni nadležne gradske službe, što je, potvrdio nam je Daniel Frka iz Rijeka prometa, prilično neuobičajeno, s obzirom na to da je riječ o jednoj od najfrekventnijih prometnica. Zanimljivo, najava početka radova nije stigla ni Hrvatskim cestama, u čijoj je nadležnosti ostatak Ulice Ivana Zajca.

  – Ne samo da nismo dobili najavu, nego iz HŽ-a uopće nisu zatražili suglasnost za preregulaciju prometa za vrijeme trajanja radova, što su bili dužni učiniti. Ipak, iskreno smo zadovoljni da su u željeznicama napokon odlučili prihvatiti odgovornost za svoj dio prometnice, oko kojeg se sporimo već deset godina, kazao je šef ispostave HC-a u Rijeci Matija Glad


http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Visa-sila-rijecku-Zajcevu-ulicu-sanirao-predsjednik-Josipovic

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #212 u: 20.05.2013., 19:11:38 »
Da se malo nadmećem s Gorgom ...   :greensmile

Izgradnja rotora na Kukuljanovu danas ... rotorizacija u punom jeku posvuda!












BTW. nigdje ne vidjeh slike novog rotora na ulazu u Mošćenićku dragu ... a znam firmu koja ga je napravila ...   :bravo5


Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #213 u: 20.05.2013., 20:45:06 »
odlično,baš su se zahuktali na Kukuljanovu  :palacgore

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #214 u: 20.05.2013., 21:03:06 »
prvo neki pogine onda se neki spameti storit kružni..iliti po noven raskružje :tnp

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #215 u: 20.05.2013., 21:43:27 »
Ne slažem se s tvojim razmišljanjem,recimo na Srdočima još nije nitko poginuo,a svejedno će raditi kružni...samo da je crnjak,umjesto pohvala,opet nevalja

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #216 u: 21.05.2013., 08:19:07 »
Na Šporovoj jami isto niki ni poginul pa su svejedno morali prvo storit normalno  raskršće e da bi ga naknadno rekonstruirali u kružni tok.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #217 u: 31.05.2013., 19:28:53 »
Ovaj je viadukt davno sagrađen, iz drugog pokušaja   :greensmile, ali je fascinantan ... Piramida, odozdo ...





Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #218 u: 31.05.2013., 21:44:32 »
U zadnje vrijeme / niti deset godina / niču rotori. Čini mi se da je to u puno slučajeva odlično rješenje.  Pa se pitam gdje su ti silni inženjeri prometa bili do pred desetak godina?
Međutim sad mi se čini da ih rade i tamo gdje ne trebaju. Napr. bio sam neki dan u Il. Bistrici i tamo , kod Tuša, rade rotor. I dok smo čekali , jer je promet reguliran semaforima, brojao sam aute koji su skrenuli lijevo ili desno. Od ukupno 21 kom. samo jedan je skrenuo desno - za Zabiče. Želim reći da mi se čini da tu i ne treba rotor. :hmm
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #219 u: 31.05.2013., 22:00:10 »
Od ukupno 21 kom. samo jedan je skrenuo desno - za Zabiče. Želim reći da mi se čini da tu i ne treba rotor. :hmm

Možda ne treba radi količine prometa ali  dobro dođe kao usporivač - na običnom rakrižju možeš opaliti po "plinu"  pa APP, na rotoru ne možeš, pa nema smisla ni divljati. :hmm
« Zadnja izmjena: 31.05.2013., 23:31:16 od elvis »

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #220 u: 31.05.2013., 22:19:06 »
ništa nema smislenije niti sigurnije,i za protočnost prometa bolje nego kružni,da ih je dvjesto je premalo,pametni istrijani na svako raskršće prave rotore,a mi smo tek u povojima,ipak je prejak semaforski lobi u ovome gradu

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #221 u: 05.06.2013., 07:55:25 »
HRVATSKE CESTE PROJEKT DOPUNJEN

Izgradnja rotora na Kuku nastavlja se

OPATIJA » Zbog stabiliteta potpornog zida i potrebe da se izradi dopuna projekta, početkom svibnja zastali su radovi na izgradnji rotora na Kuku. Takva je situacija alarmirala predstavnike Grada Opatije koji su zahtijevali što žurnije očitovanje investitora – Hrvatskih cesta, a nedavno je stigao i odgovor koji je opovrgao tezu kako će zbog dopune projekta radovi biti na duži period obustavljeni. Na web stranicama Grada Opatija stoji kako je direktor Sektora gradnje u Hrvatskim cestama Tomislav Cvetko izvijestio da je modifikacija projekta rotora na Kuku završena te da će izvođači radova, tvrtka GP Krk, nastaviti s radovima na izgradnji rotora. (Ma. K.)

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285C2863285E2863285A28582859285B28632897289528942895288C28632863285E285E285D285E2859285F28632863286328592863S

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #222 u: 05.06.2013., 08:01:46 »
NEREALNE PROGNOZE IZ HC-a DEMANTIRANE NAJAVE ŽUPANIJSKOG VODSTVA O IZGRADNJI PROMETNICE DO SREDINE 2014.

Bez ceste do Marišćine još najmanje dvije godine



To znači da će deseci teških kamiona s otpadom iz cijele Primorsko-goranske županije svakodnevno tutnjati preopterećenim lokalnim cestama na Viškovu barem godinu dana od puštanja Centra u rad

Pristupna cesta za Marišćinu D-427 Rijeka – Marčelji u najboljem će slučaju biti dovršena tek krajem 2015. godine, potvrđeno je iz Hrvatskih cesta.
    Time su iz HC-a demantirali tvrdnje županijskih čelnika da će cesta što će spajati riječku zaobilaznicu i Centar za gospodarenje otpadom biti dovršena istodobno s puštanjem Marišćine u probni rad, sredinom iduće godine. Također, to znači da će deseci teških kamiona s otpadom iz cijele Primorsko-goranske županije svakodnevno tutnjati ionako dobrim dijelom preopterećenim lokalnim cestama na Viškovu i to barem godinu dana, od puštanja Marišćine u rad do izgradnje ceste.
    Rok izgradnje tek u drugoj polovici 2015. godine najavljen je u našem listu prije otprilike dva mjeseca, što je tada izazvalo oštru reakciju županijskog vodstva, u prvom redu dojučerašnjeg obnašatelja dužnosti Vidoja Vujića koji je na sjednici Županijske skupštine novinare optužio za davanje lažnih informacija te ustvrdio kako će cesta biti dovršena u travnju 2014. godine.
   
Žalbeni postupak traje

Iako je i tada u to bilo teško vjerovati, budući da su tek bile otvorene ponude prostigle na natječaj, a na terenu još nije bio zabijen ni prvi kramp, sada je iz HC-a i službeno potvrđeno da za rok o kojemu je govorio Vujić nema nikakvog realnog uporišta.
    Iz HC-a su, naime, na naš ponovljeni upit o rokovima izgradnje ceste ovoga puta decidirano odgovorili da je »Rok izvođenja radova 24 mjeseca od uvođenja izvođača u posao«. Kako izvođač još nije niti odabran, jer je konzorcij koji čine GP Krk, Viadukt i Strabag uložio žalbu na postupak javne nabave, a ne zna se ni kada će biti, s obzirom da žalbeni postupak može potrajati mjesecima te rezultirati ponavljanjem natječaja, posve je upitno kada će cesta uopće biti izgrađena. U najboljem slučaju, ukoliko žalba bude odbačena, i to u vrlo kratkom roku, te odabrani izvođač uveden na gradilište do kraja ljeta, cesta bi mogla biti dovršena debelo u drugoj polovici 2015. godine. U lošijim varijantama, s ponavljanjem natječaja za odabir izvođača, radovi bi se mogli protegnuti čak i u 2016. godinu.
    To, čini se, niti najmanje ne brine onoga koji je cijelu kašu s cestom i zakuhao, novog-starog župana Zlatka Komadinu. Podsjećamo, dionicu ceste između Marinića i Marišćine, procijenjene vrijednosti od oko 140 milijuna kuna, trebale su graditi Primorsko-goranska županija i Općina Viškovo, dok je dionicu od čvora Rujevica do Marinića gradio Grad Rijeka. »Gradska« dionica izgrađena je manje-više u planiranim rokovima, no u međuvremenu na »županijskoj« radovi nisu ni započeli. Po sistemu brigo moja prijeđi na drugoga, Komadina je početkom prošle godine, za svog blic-mandata na mjestu ministra prometa, do tad županijsku cestu pretvorio u državnu, a obavezu njezine izgradnje s proračuna županije i Općine Viškovo prebacio na teret Hrvatskih cesta. Očekivalo sa da će se time oživjeti zamrli projekt, no očekivanja su se izjalovila.
   
Projekt postao sporedan

Kao bivšeg ministra koji je zadužio HC za izgradnju sporne ceste, Komadinu smo upitali za komentar najave o trajanju gradnje od 24 mjeseca, a kao novog župana što kani poduzeti da se ona uskladi s rokovima izgradnje CZGO Marišćina, te kako to da se rokovi koje su spominjali on i njegov prethodnik Vujić toliko razlikuju od rokova što ih najavljuju iz Hrvatskih cesta.
    – To bi trebali pitati Hrvatske ceste, a ne nas, lakonski je Komadina još jednom loptu prebacio HC-u, kazavši kako je prema njegovim informacijama rok za gradnju 17 mjeseci.
    Na naše upozorenje da je i u tom slučaju nemoguće da cesta bude gotova istodobno kad i Centar za gospodarenje otpadom, Komadina je konstatirao kako to i »nije presudno«.
    – Bilo bi, naravno, dobro da cesta i Centar budu dovršeni istodobno, ali ako i bude neke razlike u terminima, to ne znači da Marišćina neće funkcionirati, kazao je Komadina.
    Tako je cesta od integralnog dijela projekta Marišćine, očito prebačena na sporedni kolosijek, a građani bi, posebno oni koji žive blizu Marišćine, valjda trebali biti zahvalni ako uopće bude izgrađena.
    Izgradnju ceste koju je i osobno nazivao vitalnim dijelom projekta, sada relativizira i direktor Ekoplusa Dušan Šćulac, koji kaže kako će se otpad iz pet pretovarnih stanica na Marišćinu od iduće godine prevoziti i ako cesta ne bude dovršena.
   
Alternativni pravci

– Ekoplus je u sklopu postupka pripreme izgradnje Županijskog centra za gospodarenje otpadom razmatrao i varijantu u kojoj se ne bi mogla koristiti cesta D 427 Rijeka – Marčelji zbog eventualnog kašnjenja njene izgradnje, pri čemu je utvrđeno da postoji mogućnost prometovanja kamiona alternativnim pravcima kako bi se izbjegao njihov prolazak kroz centar Viškova. Kašnjenje ceste ne odgađa realizaciju Projekta koji predviđa probni rad Centra u trajanju od dvije godine zbog potvrde parametara zadanih za pojedine njegove glavne djelove – postrojenje za MBO, bioreaktorsko odlagalište i pročistač otpadnih voda, odgovorio je Šćulac na naš upit o kašnjenju ceste, uz dodatak kako se kašnjenje izgradnje ceste »neće posebno odraziti na povlačenje cjelokupnog odobrenog iznosa sufinanciranja od strane IPA pretpristupnog fonda EU«.
    Kašnjenje gradnje ceste neće se, po svoj prilici, posebno odraziti niti na mandate odgovornih za izgradnju Centra za gospodarenje otpadom, iako bi u svakoj ozbiljnoj državi iste te EU koja dijelom financira realizaciju projekta, već odavno snosili posljedice svog neodgovornog pristupa zahvatu od životnog značenja ne samo za stanovnike Marčelja, nego i čitave Primorsko-goranske županije.

Odabrana ponuda Hidroelektre?
   
    Na natječaju za izgradnju ceste kao najpovoljnija je, neslužbeno saznajemo, bila odabrana ponuda Hidroelektre, no konzorcij GP Krk, Viadukt i Strabag, za koji se vjerovalo da je favorit u postupku javne nabave, uložio je žalbu. Kao razlog žalbe iz GP Krka navode propust naručitelja kod odabira najpovoljnijeg ponuđača, no o detaljima nisu htjeli govoriti dok traje žalbeni postupak pred Državnom komisijom za kontrolu postupaka javne nabave.

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285D2863285E2863285A28582859285B2863287A287128632863285E285E285D285F285F286028632863286328592863P

madcox

  • Gost
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #223 u: 05.06.2013., 19:10:47 »
HRVATSKE CESTE PROJEKT DOPUNJEN

Izgradnja rotora na Kuku nastavlja se

OPATIJA » Zbog stabiliteta potpornog zida i potrebe da se izradi dopuna projekta, početkom svibnja zastali su radovi na izgradnji rotora na Kuku. Takva je situacija alarmirala predstavnike Grada Opatije koji su zahtijevali što žurnije očitovanje investitora – Hrvatskih cesta, a nedavno je stigao i odgovor koji je opovrgao tezu kako će zbog dopune projekta radovi biti na duži period obustavljeni. Na web stranicama Grada Opatija stoji kako je direktor Sektora gradnje u Hrvatskim cestama Tomislav Cvetko izvijestio da je modifikacija projekta rotora na Kuku završena te da će izvođači radova, tvrtka GP Krk, nastaviti s radovima na izgradnji rotora. (Ma. K.)

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285C2863285E2863285A28582859285B28632897289528942895288C28632863285E285E285D285E2859285F28632863286328592863S

pas maca........ :facepalm

do kad to misle radit, Opatija se već pomalo krca gostima, bit će uskoro vrlo veselo....... :facepalm

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #224 u: 05.06.2013., 19:26:12 »
NEREALNE PROGNOZE IZ HC-a DEMANTIRANE NAJAVE ŽUPANIJSKOG VODSTVA O IZGRADNJI PROMETNICE DO SREDINE 2014.

Bez ceste do Marišćine još najmanje dvije godine

Koji su to diletanti - debitanti.  :facepalmZa sebe će reći da su odgovorni ljudi , ali gdje god ubodu tu trava ne raste. Fuj!!!
Prošeći se z manun okolo Trsata.