Autor Tema: Brodovi - nekad i sada  (Posjeta: 268654 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #150 u: 25.08.2014., 23:16:20 »



Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #151 u: 25.08.2014., 23:17:29 »



Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #152 u: 25.08.2014., 23:18:52 »



Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Brodovi
« Odgovori #153 u: 26.08.2014., 09:05:20 »



A ovo je, čini mi se, ma šta čini, siguran sam, Liburnija.
A san van povedal kad san 1972. šal na maturalno š nju? Početkom... :lol3
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #154 u: 26.08.2014., 09:16:51 »
Dok je još bila "friška"  :lol1

Čitam u reviji HAK-a kako imamo jako stare, ali i jako sigurne i kvalitetne trajekte...  :15

Da mi je znati kada prestaje biti bolje popravljati i krpati nego naručiti novi od naše posrnule brodograđevne industrije.....  :hmm

Doduše, ovako Lenac i Kraljevica imaju posla...  :89
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Brodovi
« Odgovori #155 u: 26.08.2014., 09:36:40 »
Da mi je znati kada prestaje biti bolje popravljati i krpati nego naručiti novi od naše posrnule brodograđevne industrije.....  :hmm

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Novi-trajekti-Kornati-i-Brac-su-preteski-i-nesigurni

Uljanik je trajekte Jadroliniji isporučio s masom praznog broda većom za 230 tona od ugovorenog, osim toga zbog malog gaza stalno imaju ukrcan tekući balast, smanjenu nosivost i troše milijune eura više nafte

Doduše, ovako Lenac i Kraljevica imaju posla...  :89

Zar nijr Kraljevica prošlo svršeno vrijeme ?  :hmm

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #156 u: 26.08.2014., 10:04:23 »
Da mi je znati kada prestaje biti bolje popravljati i krpati nego naručiti novi od naše posrnule brodograđevne industrije.....  :hmm

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Novi-trajekti-Kornati-i-Brac-su-preteski-i-nesigurni

Uljanik je trajekte Jadroliniji isporučio s masom praznog broda većom za 230 tona od ugovorenog, osim toga zbog malog gaza stalno imaju ukrcan tekući balast, smanjenu nosivost i troše milijune eura više nafte

Doduše, ovako Lenac i Kraljevica imaju posla...  :89

Zar nijr Kraljevica prošlo svršeno vrijeme ?  :hmm

Škver kao takav je, ali Dalmont još radi....

U istom prostoru...


A za brodove:

 Reakcije na tekst Novog lista  REAGIRANJE Jadrolinija i Uljanik tvrde: trajekti "Kornati" i "Brač" su sigurni!

  Brodovi imaju sve potrebne certifikate i uvjerenja, navode u svome reagiranju uprave riječkog brodara i pulskog brodogradilišta

  RIJEKA Nakon što je u Novom listu objavljen tekst o novim Jadrolinijim trajektima "Kornati" i "Brač" koji su, prema tvrdnjama Jadrolinijinog inspektora za investicije i razvoj dipl. ing. brodogradnje Marina Kustića, isporučeni s nizom nedostataka zbog čega su nesigurni, a njihovo održavanje skuplje nego se predviđalo, reagirali su iz Jadrolinije, ali i iz Uljanika koji je brodove gradio.

"Vezano za tekst objavljen u Novom listu prvenstveno bismo htjeli našim putnicima poručiti kako je putovanje našim brodovima u potpunosti sigurno što dokazuju i svjedodžbe Hrvatskog registra brodova koje posjeduje svaki brod u floti kao i preko 190.000 putnika i preko 93.000 vozila prevezeno dosada na novogradnjama »Kornati« i »Brač«. Nadalje, ističemo kako je većina iznesenih podataka, činjenica i tvrdnji u tekstu netočna. Začuđuje nas činjenica da autor teksta nije objavio očitovanje Jadrolinije koje mu je Uprava Društva dostavila prije dva mjeseca. Još jednom izričito tvrdimo kako su komercijalni interesi Društva maksimalno zaštićeni kroz ugovore potpisane s brodograditeljem", piše u reagiranju Jadrolinije Rijeka.

"Temeljem Zakona o medijima NN 59/04 zahtijevamo objavu sljedećeg reagiranja na netočne tvrdnje navedene u članku pod naslovom »Preteški i nesigurni brodovi ugrožavaju sigurnost plovidbe« koji je objavljen u vašem listu. Proizvoljan, jednostran i štetan navod kako su trajkti izgrađeni za Jadroliniju preteški i nesigurni te ugrožavaju sigurnost plovidbe u potpunosti je neistinit i ULJANIK Brodogradilištu uzrokuje veliku štetu za koju ćemo materijalnu naknadu i moralnu zadovoljštinu zatražiti pred adekvatnim institucijama.

Budući da navedeni brodovi imaju sve potrebne certifikate i uvjerenja, izdana od Hrvatskog registra brodova, o tehničkoj ispravnosti i spremnosti za sigurnu plovidbu, te da su izgrađeni u skladu s dobivenom dokumentacijom od strane naručitelja tj. Jadrolinije, ne možemo se oteti dojmu kako je Uljanik iskorišten u svrhu unutarnjeg obračuna oko raznih nama nepoznatih interesa.Ne želeći ovim i na ovakav način lamentirati o tehničkim mogućnostima broda, moramo naglasiti da svi brodovi imaju mogućnost prevoziti ugovoreni broj automobila i putnika, te da nijedna od njihovih najvažnijih prijevoznih karakteristika nije upitna.

No, radi ozbiljnosti teme i značaja samih brodova koje sami korisnici tj. posade ocjenjuju kao ponajboljim u floti Jadrolinije, Uljanik posjeduje svu dokumentaciju koja na sasvim drugačiji način daje prave odgovore na razloge s područja ugovorenih obveza o gradnji, ali nikako ne dovodeći u pitanje sposobnost broda za sigurnu plovidbu za što isti imaju i sve potrebne certifikate Hrvatskog registra brodova.ULJANIK Brodogradilište će s tom dokumentacijom, ukoliko bude bilo potrebno, svakako na pravom mjestu i u pravo vrijeme, otkloniti i najmanju sumnju u svoju odgovornost za određena tehnička rješenja koja ne narušavaju sigurnost broda a koja su proizašla iz projekta koji je izrađen prema zahtjevu Jadrolinije u drugim projektnim tvrtkama", piše u reagiranju ULJANIK Grupe koje potpisuje Hrvoje Markulinčić, direktor Poslovno informacijskih sustava.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Jadrolinija-i-Uljanik-tvrde-trajekti-Kornati-i-Brac-su-sigurni
« Zadnja izmjena: 26.08.2014., 10:09:03 od magnum.cro »
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #157 u: 26.08.2014., 16:48:12 »
A, za usporedbu, ovo prenosim s Index.hr:

U STUDENOM će isploviti prvi "kruzer budućnosti". Tehnološko čudo kompanije Royal Caribbean International, kruzer Quantum of the Seas, svojim će gostima pružiti odmor kakvog neki ne mogu ni zamisliti: Roboti ugostitelji, autorizacija otiskom prsta i aplikacije kojima rezervirate i plaćate apsolutno sve, samo su neke od mogućnosti zbog kojih ovaj kruzer nudi  potpuno drugačiji doživljaj odmora.

"Napredna tehnologija koju ovaj brod nudi, stvara odmor oslobođen bilo kakve gužve. To će se posebno svidjeti ljudima koji ne vole dugotrajna čekanja prtljage, njeno razvrstavanje i duge redove za prijavu smještaja", izjavio je televizijski voditelj Jason Bradbury. Tehnologija prvenstveno služi kako bi umanjila sve uobičajene fizičke prepreke s kojima se susreću ljudi na odmoru.
Gosti pri ukrcaju na brod dobiju "pametne narukvice" koje služe kao ključevi soba te je s njima moguće obaviti kupnju i potražiti bilo koju lokaciju na brodu. Dvije jednostavne aplikacije, "Cruise Planner" i "Royal iQ", stoje svim gostima na raspolaganju te služe kao praktičan vodič za istraživanje svih sadržaja broda. S njima putnici mogu biti u kontaktu s drugim gostima i svojom obitelji. Aplikacije kojima je lako rukovati, internet veza koja je brza kao i na kopnu te umreženost svih članova posade i putnika, sustav je koji garantira uspješnost ponude broda.

 "Aplikacije su zaista jednostavne, sliče nekoj vrsti društvene mreže koja stvara digitalnu vezu između putnika, kapetana i ljudi koji kontroliraju sustav", objasnio je Bradburry, koji je sklopio ugovor s kompanijom Royal Caribbean te sada promovira njihove kruzere.

Svaki član posade ima svoj tablet uređaj, putem kojeg prati mišljenja i potrebe gostiju te stoje na raspolaganju kako bi usluga i tehnološki doživljaj broda bili što uspješniji. Zamislite samo situaciju u kojoj ležerno sjedite za stolom i putem svog tableta, telefona ili narukvice, naručujete piće. Unutar nekoliko trenutaka, roboti počinju spremati vašu narudžbu i istu vam poslužuju.
Većini tako nešto još zvuči nezamislivo. Ipak, prava atrakcija broda koju i najprije primijetite su "robotski prozori" koji emitiraju najrazličitije realistične prikaze i djeluju kao "digitalni show". Sobe u hotelu koje imaju interijer bez prozora, sadrže virtualne balkone, koji emitiraju realistične prikaze vanjštine i zvukove mora. Simulatori vodenog skijanja i "kapsula" koja vas diže na visinu od 90 metara, nude jedinstven doživljaj mora.

U ponudi se također nalazi 18 restorana,a onaj s talijanskim specijalitetima osmislio je poznati britanski kuhar Jamie Oliver. Kruzer može primiti 4180 putnika, a sa svojih 18 paluba, težak je preko 167 tisuća tona. Time je ovaj brod treći u svijetu po svojoj veličini.

Quantum of the Seas isplovit će drugi studenog iz Southamptona, a neke od od usputnih destinacija koje će posjetiti prije dolaska u Šangaj, bit će Karibi, Bahame i Bermude.
 Dvije noći na ovom tehnološkom čudu doći će vas 500 funti, a deset dana oko 1400 funti.

 Royal Caribbean najavio je još dva broda s istim uslugama i mogućnostima. Prvi od njih isplovit će već u travnju iduće godine.



http://www.index.hr/black/clanak/kruzer-buducnosti-isplovljava-u-studenom-pica-narucujete-tabletom-a-posluzuju-ih-roboti/767562.aspx
« Zadnja izmjena: 26.08.2014., 16:49:43 od magnum.cro »
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Brodovi
« Odgovori #158 u: 26.08.2014., 17:12:03 »
Što se tiče novog kruzera:
Ha ha tako sofisticiran, a tako ranjiv. Kako se onaj Talijan zove? Šćetino ili Štetina? :lol3

"Slučaj" trajekti:
Ne znam puno o ugovaranju brodova jer je to uvijek, kao, poslovna tajna.
Meni se čini da je cijela ova afera više usmjerena na prestrojavanje unutar Jadrolinije.
Čitao sam u NL da je, pazi sad! Radničko vijeće naručilo studuju od inž. Kustića o lošoj izvedbi trajekata. A kontrolor po svojoj profesionalnoj deformaciji će uvijek naći samo greške. Pametan će ih staviti u konteksat ukupnosti pa procjeniti koliko su bitne za efikasnost funkcioniranja. A drugi tip će to zločesto, katastrofično primjetiti i dati onomu koji će znati to interpretirati u svoju korist.
To je moje mišljenje stvoreno na osnovi redovitog čitanja NL. Jasno i na mojoj dugogodišnjoj praksi u brodogradnji i oko nje.
Pozorno pratim razvoj događanja. :bath
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline ilirija

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.595
Odg: Brodovi
« Odgovori #159 u: 26.08.2014., 19:50:05 »
Ne znam puno o ugovaranju brodova jer je to uvijek, kao, poslovna tajna.
Meni se čini da je cijela ova afera više usmjerena na prestrojavanje unutar Jadrolinije.
I meni se čini

To je moje mišljenje stvoreno na osnovi redovitog čitanja NL. Jasno i na mojoj dugogodišnjoj praksi u brodogradnji i oko nje.
Pozorno pratim razvoj događanja. :bath
Ja to ne pratim. Obična trakavica

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Brodovi
« Odgovori #160 u: 28.08.2014., 17:02:09 »
Uljanik je trajekte Jadroliniji isporučio s masom praznog broda većom za 230 tona od ugovorenog, osim toga zbog malog gaza stalno imaju ukrcan tekući balast, smanjenu nosivost i troše milijune eura više nafte

Ovdje treba oformit jedan dobar streljački vod sa puno municije.

Uljanik: po ugovoru su se obvezali isporučiti sva 4 trajekta do početka turističke sezone. Evo već skoro ulazimo u posezonu, dva trajekta su isporučena sredinom sezone, a dva su još u 3. maju na opremi.

Projektni ured: nešto gadno su sjebali u projektu. Masa broda je za 230 tona veća od projektirane. I sa tom većom masom ima premali gaz!!!!! Pa treba krcat balast. Očito da su propeleri stavljeni previsoko.

Jadrolinija: svoja neka međusobna prepucavanja hoće riješit preko leđa Uljanika. Odavno su znali za preveliku masu. Kako jedan izvor može izjaviti u javnost da je nešto crno, a slijedeći dan drugi izvor iz iste te firme to demantira izjavom da je to ipak bijelo. Alooo, pa dogovorite se najprije međusobno!!!
Još neki izvor iz Jadnolinije (prije par dana sam čitao članak, pa se ne sjećam koji) je izjavio da brodovi imaju nesrazmjeran odnos veličine garaže i putničkog dijela. Alooooo!!!! Glupaniiiii!!! Pa to znate od prvog dana. To ste i tražili. Kad se raspisuje natječaj u njemu piše: želim brod te i te namjene, tolike dužine, širine, tolike nosivosti, brzine... Od prvog trena se znalo koliki mu je kapacitet automobila i putnika.

Kapetan koji je isplovio sa gazom preko dopuštenog: naveo sam ga zadnjeg, ali on bi mi prvi dobio metak u čelo. 2 cm nije puno, ali to je izravno ugrožavanje sigurnosti posade, putnika i njihove imovine. Ne voziš hrpu balvana, nego nekoliko stotina ljudi, (među njima i djecu) i njihovu imovinu, a tih tridesetak tona balasta se iskrca za par minuta.

Ne znam kolika je potrošnja goriva trajekta, ali podatak o "milijunima eura više" bih pripisao slobodnoj procjeni novinara koji je brod vidio valjda samo na slici.




Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #161 u: 28.08.2014., 19:52:19 »
Ma tako nam je sve u ovoj državi.....

Evo malo ljepših tema:

PETER RONNA
IMO: 9198628
MMSI: 236042000
Pozivni znak: ZDFD 8
Zastava: Gibraltar (GI)
AIS Type: Cargo
Gross Tonnage: 3194
Nosivost: 4303
Dužina i širina: 98.84m × 15.2m
Godina izgradnje: 2002
Status: Active




Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #162 u: 28.08.2014., 19:54:15 »
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #163 u: 29.08.2014., 22:09:30 »
A ne mogu ja bez Liburnije, hahahahah





Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi
« Odgovori #164 u: 29.08.2014., 22:10:07 »
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.