Autor Tema: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)  (Posjeta: 22025 vremena)

0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
Odg: Nikola Tesla EV Rally
« Odgovori #45 u: 30.05.2014., 20:27:01 »
Kad smo već za**ali ajmo dalje pa će admini imat posla oko čišćenja :P

Asterix kakav je problem sa tim autom od 10 g i 100.000 km i koji je to auto. Za te godine uopće nije neka kilometraža.

Od malih autića preporučio bih Twingača. Imao sam super iskustva s njim (doduše sa 1. generacijom) 150.000 km su ga maltretirali u auto školi i nije se dao

Da se vratim malo elektriki. Nisam uopće proučavo tehniku elektroautomobila. Pretpostavljam da imaju neki sistem KERS-a kao na F1 gdje se kod kočenja elektromotor prebacuje u generator pa nadopunjuju baterije.

Fusher znaš ti ča o tome? Lleon?

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #46 u: 30.05.2014., 21:05:25 »
mušice, problema nema, riješili smo više-manje slične kvarove kao i što si ti spomenuo .. i dalje nam se više ne da zafrkavati sa troškovima održavanja. Radi se o focusu, ako te zanima marka. U svakom slučaju, bolje nam je prodati ga sad nego kad bude imao 15 godina.
Radi se o autu koji se stvarno malo vozi, zato i idemo na "dva broja manji".
Tvingo je odličan prijedlog, uzet ćemo ga u razmatranje, thanx  :palacgore


Negooo...kad smo već kod Nikole Tesle .. znate li da se on na ovu našu temu doslovno okreće?  :facepalm A znate zašto, jer se njegovi posmrtni ostaci nalaze u urni oblika kugle. Tesla je smatrao da je kugla savršeni oblik u prirodi.
Ovo je njegova urna, nalazi se danas u muzeju Nikole Tesle u Beogradu.


Još jedna zanimljivost vezana za Teslu, a tiče se i našeg grada


Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #47 u: 30.05.2014., 22:03:57 »
e, twingo je odličan auto. ako govorimo o twingu mk1. :301

eletrični imaju sa čuda nebeska. anke klimu i stakla na struju ka pojedu pol baterije. i servo volan. i retrovizori na struju. i sic na struju. i baren 300 kil previše.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #48 u: 31.05.2014., 14:10:31 »
eletrični imaju sa čuda nebeska. pol baterije. i servo volan.

Prije par godina sam čitao da jedan klasični auto ima dec ili dva manju potrošnju zato što su mu stavili električni servo umjesto hidrauličnog... no tamo to nije problem jer se pokreće na benzin a ne na struju.

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #49 u: 31.05.2014., 21:43:56 »
patka. dal na struju preko alternatora ili remenon na railicu, energiju troši i klima i servo volan, razliki trenja su zanemarive.

to ti je štorija od kunelić kot i ona da kad va fićota staviš električni ventilator dobiješ 5 ks. dobiješ pol ks i spaljen dihtung glavi kad zakuha.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #50 u: 08.02.2015., 19:49:26 »
Dobro je poznato kako se kupnja elektroautomobila, stimulirala državnim povratom od 70 000 kuna na cijenu, 50 000 kuna za kupnju plug­in hibrida te na kraju, povratom od 30 000 kuna za nabavu standardnog hibrida.

Prema pisanju Auto kluba, rezultat ovakvih povrata je sljedeći: u Hrvatskoj su registrirana 323 hibridna i električna auta. Pomama za ekopoticajima bila je tolika da se spekuliralo da će u 2015. Ministarstvo zaštite okoliša biti šire ruke i odobriti viši iznos od prošlogodišnjeg, ali ništa od toga.

Važno je naglasiti kako u kategoriji električnih auta već u proljeće stižu VW e­Up i e­Golf, u kategoriji plug­in hibrida Audi A3 Sportback e­tron i VW Golf GTE, a Mercedes već sad nudi luksuzni S 500 Plug­in Hybrid. Krajem godine BMW će u ponudu uvrstiti i plug­in hibridne izvedbe serije 3 i terenca X5, a Toyota će ponuditi isto takvu ekološku izvedbu redizajniranog RAV4.

Što se tiče standardnih hibrida, od noviteta je već stigao Mercedes C 300 BlueTECH Hybrid. Svi oni ispuhuju manje od 100 g/km CO2 i postaju novi kandidati za korištenje državnih ekopotpora. A osim toga, u privatnom aranžmanu moći će se unijeti i noviteti čija prodaja u 2015. od strane hrvatskog uvoznika nije planirana, piše Auto klub.

http://www.index.hr/auto/clanak/do-2020-hibridi-ce-zauzimati-20-posto-globalnog-trzista/800027.aspx
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline z355ko

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Pro 2013
  • Postova: 2.121
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #51 u: 09.02.2015., 11:19:25 »
koliko sam čitao o svemu tome , mislim da je sve to farsa, igrokaz za malu djecu
pa da demistificiram neke mitove:
tehnologija za električne aute tek treba doći, laž, tehnologija postoji najmanje 50 godina,(svemirski moduli su svi bili na baterije) kao i baterije, no nekome je itekako stalo da se ne koristi
zagađenje ugljičnim dioksidim i stakleničkim plinovima, laž, dakle u atmosferi nedostaje ugljičnog dioksida i zapravo ga je puno manje nego prije 300 godina pa dolazi do ubrzanog hlađenja. No zagađenje na lokalnoj razini , pogotovo u velikim gradovima je prisutno to je istina. Rješenje je jednostavno, zatvoriti gradove za individualni promet i uvesti javni , odnosno elektromobile što je lako izvedivo.
fosilna goriva su pri kraju, laž, fosilnih goriva ima još poprilično, no isto tako su i besmislena kad postoji "čista" tehnologija(i jednostavna, bez puste elektronike) samo ju je zabranjeno koristiti
bolje biti vjetar nego list

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #52 u: 09.02.2015., 11:43:47 »
Rješenje je jednostavno, zatvoriti gradove za individualni promet i uvesti javni , odnosno elektromobile što je lako izvedivo.

Izvedivo ... svakako, lako .. ni slučajno ...ne računajući da i tu dodatnu struju treba nekako proizvesti, a gotovo je nemoguće (zbog otpora ljudi) podignuti novo energetsko postrojenje koje bi radilo 24h/7/365   :hmm

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Nikola Tesla EV Rally
« Odgovori #53 u: 09.02.2015., 12:40:00 »
bla, bla, bla

to jedino vidin kad počnu srat okole auti na struju dokle pale plin

neki lud je šal računat da kad bi si auti na svete bili na letriku moralo bi se storit nekoliko desetki tisuć atomskeh elektrani ili celu afriku obuć va solarni paneli.

apropo, zač današnji auti troše va prosjeke koliko i oni pred 30 let? da ni naftni lobi?

samo da se citiran hehe va nečeren se slažemo

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #54 u: 09.02.2015., 18:30:41 »
Meni se čini da troše manje  :hmm

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #55 u: 10.02.2015., 14:08:49 »
čast izuzecma ali si se vrte mej 8-10 litar.
nemojmo čitat reklamni materijali kad se laže da je to čudo...anke ti napišu pod dodatna oprema "rezervni kotač standardne veličine"
pazi nemoj, molimte...moj fićo i pegla z pasanega stoljeća to imaju :e040

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #56 u: 10.02.2015., 14:41:14 »
Pričamo o benzincima ili dizelašima? Meni je Escort benzinac ... ne mogu se više sjetiti da li 60 ili 72HP (1.3 ili 1.4) trošio u prosjeku na prijeđenih 80.000 kilometara 7.6 l/100km . Min 6.1, max 9.2, mjereno tako da bi svaki put napunio rezervoar do kraja.

U zadnjih 10.000 km prosjek je bio mrvicu ispod 8l/100km, znači od 170.000 do 180.000 , cca 10 godina star.

Fiat Tipo od mojih, je trošio skoro 12l plina na 100km  :eek. IIRC 1.4 motor.

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #57 u: 10.02.2015., 14:50:42 »
A koliko su dizelaši nekad trošili, ja pojma nemam? Sa sadašnjim napravim oko 920km sa 60ak litara, nemam rezervni kotač  :skartoc  :greensmile

Sjećam se da kad smo davno imali bubu koja je datirala iz kraja 60ih da je ta gutala nekih 12-14 litara. Nije vrag da i ova današnja buba toliko guta  :help2

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #58 u: 11.02.2015., 10:09:41 »
smeće od golfa cvaje duje il kako kemu drago troši koliko?

cca 4-4,5 l nafti, loža, starega ula..ji ča mu daš. skoro ni razliki grad, oprta cesta...

današnje padeli troše samo na kataloge toliko. jbg, klima, lektronika, 20 airbagi i 20 motorini za volan sici, gumi najmanje 17" širini 205, se to nanosi težinu. sad su se spametili pak znamu jedan cilindar da prišparaju na težine i na 900ccm natule turbinu pa fin che la barca va... ti isti (vw) sral je po japanceh kad su to delali pred 25 let a u cilju smanjenja potrošnji.

a par izuzetki (jtd, tdi) ki troše skoro niš ti se to naplate kad vrisnu visokotlačna i injektori.

a plin palimo, to znate?




Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.602
Odg: Nikola Tesla EV Rally (manje, chat o emobilima više) :)
« Odgovori #59 u: 11.02.2015., 10:31:51 »
Doduše nekad su auti imeli pod normalno cca 50 KS.. danas je uobičajeno 100KS+ pa normalno da troše i više ali  opet manje nego što su trošili 100KS nekad.  :hmm