Brod MAKEDONIJA (1950)
Brodogradilište: Howaldtswerke, Hamburg; 794
Porinuće: ??.01.1941.
Dovršen: Travanj 1950.
Dužina preko svega (Loa): 145,2m
Dužina između okomica (Lbp): 134,7m
Širina (B): 18,6m
IMO broj: 5217983
Nosivost (DWT): 9.100t
Motor: SULZER; 5.000KS
Brzina: 14.0kn
Brodovi blizanci: -
Kobilica položena pod imenom VICTORIA. Kako se brodogradilište tokom rata bavilo proizvodnjom podmornica brodovi su stavljeni na čekanje...
Najviši brod u Jugoliniji, jarboli visine 36 i 40 metara.
07.12.1982. izrezana u 3. maju u Rijeci
Brod MAKEDONIJA (1980)
Brodogradilište: Uljanik, Pula; 327
Porinuće: 16.02.1980.
Dovršen: Listopad 1980.
Dužina preko svega (Loa): 193,2m
Dužina između okomica (Lbp): 181,6m
Širina (B): 23,0m
IMO broj: 7717731
Nosivost (DWT): 24.076t
Motor: ?
Brzina: 16.5kn
Brodovi blizanci: SRBIJA
Izgrađen kao KONKAR NEREUS
1987. brod kupuje Jugolinija i daje mu ime MAKEDONIJA
1995. preimenovan u KARLOBAG
2000. prodan kao CARAVAGGIO
2003. prodan kao ASR
2006. prodan kao BSLE PERFORMER
MAKEDONIJA pod imenom BSLE PERFORMER krajem 2010. godine stigao u rezalište Alang