Autor Tema: Jugolinija - Croatia Line  (Posjeta: 145062 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #135 u: 08.06.2013., 20:33:57 »
Ovo je valjda primopredaja Makedonije 1987 ...  bilo je u folderu








Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #136 u: 08.06.2013., 21:04:53 »
Brod LOŠINJ (1972)


Brodogradilište: 3. Maj, Rijeka; 551
Porinuće: 30.06.1972.
Dovršen: 10.10.1972.
Dužina preko svega (Loa): 148,0 m
Dužina između okomica (Lbp): 138,0 m
Širina (B): 20,7 m
IMO broj: 7223326
Nosivost (DWT): 15.170 t
Motor: 3.Maj-SULZER; 9.000 KS
Brzina: 16.0 kn
Brodovi blizanci: RAB, CRIKVENICA, OPATIJA

U originalu siv.
Kum na porinuću dipl. inž. Branko Šimčić (ondašnji direktor lošinjskog brodogradilišta)
Prvi zapovjednik kap. d. pl. Ivan Jakovčić
17.06.1998. doplovio u rezalište u Mumbai-u.

































I dok je Lošinj zaplovio, postavlja se već kobilica za gradnju 552 - također Jugolinijin brod Opatija ...




Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #137 u: 08.06.2013., 21:53:14 »
Ako prepoznajete nekog sa fotki iz 1976. g napišite ...    :wavey

na prvoj slici.. krajnje dasno - Tolja... direktr V.Lenca
na drugoj slici ... lijevo od sredine sa sunčanim naočalama iza gospođe... M. Brozima... tada diretkor Luke
na trećoj sloci... potpuno lijevo....vidi se samo pola lica... M. Pavković direktor PTT i sekretar SK Rijeke

Stani malo. Ako govorimo o istoj slici tj prvoj  - primopredaji Mošćenica onda ovo nije Tolja nego Branko Sušanj predsjednik SOUR a BI 3. maj . Do njega je djelatnica propagande u 3. maj u Sonja Štifanić .
Ali onda ovo kako vidim je slikano u opremnoj luci 3.maja. Vidi se Toblerone - Samački hotel 3. maja.Drugim riječima onda nisu ovo Mošćenice,. je li tako ili sam nešto propustio? :help2
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #138 u: 08.06.2013., 22:11:58 »
Spominje se i m/b Makedonija koja je završila u rezalištu sv. Kaji 1982.
E sad ; Ja se sjećam da smo mi u 3. maj- u rezali 1980- ih brod Makedonija u aranžmanu Brodomaterijala i željezare u Vitkovicama - ČSSR.  Da li je to taj brod , a ne znam koji bi drugi bio? Ovaj izgrađen u Uljaniku je premlad , bio  tih godina, za rezanje.
No , vezano za porinuće Lošinja , vidi se da je to 3. odnosno nekadašnji 4. navoz 3. maja. Na tom mjestu su kasnije rezani brodovi  među njima i Makedonija.
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline pp1972

  • Jr. Member
  • **
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 81
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #139 u: 08.06.2013., 22:49:37 »
Makedonija je izrezana u Rijeci 07.12.1982.

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #140 u: 08.06.2013., 23:13:53 »
 :bravo4 ja. Znači u pravu sam. U  zgradi navoza  / nekad 14-ica  - sada ? / nalazi se timun  koji je sačuvan s tog broda. Bilo mi je zadovoljstvo svaki put zavrtiti timun kad bih pokraj njega prošao.
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline pp1972

  • Jr. Member
  • **
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 81
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #141 u: 08.06.2013., 23:22:48 »
Ovo je valjda primopredaja Makedonije 1987 ...  bilo je u folderu










prve dvije slike bi mozda mogle biti sa primopredaje Makedonije (1980) mada sa nicim nemogu to sada potvrditi .....
sto se tice trece slike na mikrofonu mislim da je Jure Vukasovic
koji je bio gen direktor od 1960 do 24 studenog 1973 kada je umro u 54 godini sto naravno eliminira novu Makedoniju ali ne potvrduje ni staru , ali je bio i direktor Treceg maja od 1948 do 1961 godine pa ako je Makedonija bila na doradi 50 tih mislim da 23 godine mladi nebi ovako izgledao, najvjerovatnije da se radi o nekom drugom brodu, ili sam ja krivo detektirao osobu  :hmm,
mada buni jedan detalj na slici ova plava linija iza njegovih leda bi trebao biti rub od ciminjere (dimnjak) kocka, po kojem se radi sigurno o nekom novijem brodu - Makedonija 80 po krmi nebi trebala imati nikakve stupove ,jarbole ili sl

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #142 u: 09.06.2013., 08:33:11 »
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #143 u: 09.06.2013., 08:45:58 »
Primopredaja Mošćenica














Ako prepoznajete nekog sa fotki iz 1976. g napišite ...    :wavey

Sada malo bolje razgledavam ove 4 fotografije.
- Sve su slikane u 3. maju.
- Na prvoj, kao što sam već napisao , prepoznajem inž. Sušnja i gđu. Štifanić.
- Sušanj je bio predsjednik Uprave 3. maja , ne znam točno od kad do kad, ali sigurno kasnije od 1976. g.
- Znači ovo je primopredaja nekog drugog broda, a ne Mošćenica. :computer1
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline pp1972

  • Jr. Member
  • **
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 81
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #144 u: 09.06.2013., 11:16:30 »
Ovo je valjda primopredaja Makedonije 1987 ...  bilo je u folderu



Mislim da se radi o jednom od brodova iz 1972 - 73 godine
Rab, Opatija, Crikvenica ili Losinj.
vidi slike

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #145 u: 09.06.2013., 16:34:13 »
Gledao sam malo referentnu listu "3.maj"-a.
Po meni , ako je slika u kutiji Jugolinije, trebao bi biti brod Malinska ili Omišalj.
To su bile gradnje 642 i 643 , panamax ako se dobro sjećam. A godina je  1987. To tvrdim zbog inž. Sušnja koji je na slici i u to vrijeme je mogao biti " direktor " "3.maj"-a.
U vrijeme Raba i ostalih sister shipsova (1972.-1973.) direktor je bio inž. Tuhtan Milovan pa bi, vjerojatno, on bio na slici. :popcorn
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #146 u: 09.06.2013., 16:39:15 »
 Rab slijedi uskoro  :greensmile
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #147 u: 09.06.2013., 18:06:25 »






Brod Risnjak (1967)

Brodogradilište: Rauma-Repola, Rauma; 186
Porinuće: 26.05.1967.
Dovršen: 01.11.1967.
Dužina preko svega (Loa): 87,8 m
Dužina između okomica (Lbp): 80,5 m
Širina (B): 14,5 m
IMO broj: 6717825
Nosivost (DWT): 3.030 t
Motor: ?
Brzina: 15.0 kn
Brodovi blizanci: -

Izgrađen kao BORE VI
1974. brod kupuje Jugolinija i daje mu ime RISNJAK
1989. prodan kao ANY
1992. prodan kao SPLENDID FORTUNE
1998  OCEAN HARMONY















Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #148 u: 09.06.2013., 18:27:46 »
Rijeka express (1980)

Brodogradilište: A.Warskiego, Szczecin; 181
Porinuće: 07.06.1980.
Dovršen: 31.12.1980.
Dužina preko svega (Loa): 175,6 m
Dužina između okomica (Lbp): 163,4 m
Širina (B): 26,4 m
IMO broj: 7826879
Nosivost (DWT): 19.400 t
Motor: ?
Brzina: 17.5 kn
Brodovi blizanci: -

Kobilica položena kao MEDI EXPRESS. Brod preuzela Jugolinija prije porinuća.
1997. preimenovana u TRSAT
2000. prodana kao MONTSERRAT B.






































Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Jugolinija - Croatia Line
« Odgovori #149 u: 09.06.2013., 18:40:41 »
Brod RIJEKA (1981)

Brodogradilište: Uljanik, Pula; 331
Porinuće: 16.08.1980.
Dovršen: Srpanj 1981.
Dužina preko svega (Loa): 160,0 m
Dužina između okomica (Lbp): 148,0 m
Širina (B): 23,5 m
IMO broj: 7819917
Nosivost (DWT): 16.278 t
Motor: ?
Brzina: 17.0 kn
Brodovi blizanci: ZAGREB, TUHOBIĆ

1999. prodana kao RIBEKA
2000. prodana kao AKSOY EGE
2004. prodana kao NEPTUNE
2005. prodana kao MEUGANG
2007. prodana kao GANGA
2009. demoliran u Alangu ...































Don't drive faster than your guardian angel can fly!