Povezani Događaji

  • 140 godina uspostave prvih željezničkih pruga u Hrvatskome p: 25.06.2013

Autor Tema: Željeznica Rijeke i regije  (Posjeta: 130061 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #225 u: 24.10.2014., 21:54:06 »


Škrljevo oko 1923. g




Još jedna riječkog kolodvora




Također pruge riječkog čvora
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #226 u: 24.10.2014., 22:02:34 »


Lokomotiva sa zaprežnim tenderom MAV-420/D-3 iz 1873 ... 1875. prva lokomotiva za teretne vlakove, na "kuhinji" strojovođe nema bočnih staklenih prozora, kočene su ručnom kočnicom na tenderu. 270 KS tj. 200 kW, max. brzina 30 km/h optimalna 15 km/h
Inače lokomotive prije 1865. ne samo da su bile bez prozora na "kuhinji" nego i bez krova




MAV 338 C-3 za putničke vlakove 1874. g




Probno opterećenje mosta na Rječini pred puštanje pruge u pogon
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #227 u: 24.10.2014., 22:06:10 »
Gradnja tunela Brajdica, prvo gornja, pa donja strana, godina 1900. cca





Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #228 u: 27.10.2014., 20:05:17 »


Prva lokomotiva koja je 1941. odletjela u zrak blizu Lokava
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #229 u: 27.10.2014., 21:25:38 »
Prva lokomotiva koja je 1941. odletjela u zrak blizu Lokava

Lijepo zvuči ali po fotografiji je željeznička kompozicija samo sletjela s pruge, a ako je što odletjelo u zrak to je bilo par metara šina  :greensmile

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #230 u: 27.10.2014., 23:12:34 »
gledal san na jubitu američki obrazovni filmić o temu ako kvalitetno izbacit vlak z šini. dizanje va zrak pol metra šini niš ne znači, nanke metar...da ga sad umen nać.. :ruka

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #231 u: 28.10.2014., 06:22:24 »
Prva lokomotiva koja je 1941. odletjela u zrak blizu Lokava

Lijepo zvuči ali po fotografiji je željeznička kompozicija samo sletjela s pruge, a ako je što odletjelo u zrak to je bilo par metara šina  :greensmile

 :greensmile A valjda je polomila i koju poluosovinu i probušila gumu ...  :djavo
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline Damir

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 904
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #232 u: 28.10.2014., 07:02:21 »
Ovdije su mogle nastati ogromne posljedice po parnu lokomotivu poput:
- Oštećenja parnog cilindra
- Oštećenja poluga kotača
- Oštećenja kotla
- Pomicanja kotača iz ležišta
- Oštećenja tendera jer osim ugljena u njemu se nalazi i voda
- itd...

A,da ne spominjem velu muku za vratiti lokomotivu u ispravan položaj na tračnice.


Offline Damir

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 904
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #233 u: 28.10.2014., 07:08:34 »
Pošto je tema : Željeznice Rijeke i regije, postavit ću fotku iz okolice Ilirske Bistrice koja je osvanula pred malo,a radi se o tome da je bura počistila kompletnu teretnu kompoziciju vlaka sa okolnoga mosta (to van je onaj kad idete prema Hoferu. Godine su 1950-te i lokomotiva na nasipu je Breda poput one muzejske u navedenom gradu.


Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #234 u: 30.10.2014., 12:13:23 »
Ovdije su mogle nastati ogromne posljedice po parnu lokomotivu poput:
A,da ne spominjem velu muku za vratiti lokomotivu u ispravan položaj na tračnice.

Ma ne osporavam ja težinu oštećenja ili značaj akcije, nego pretjerivanje u opisu kako se to napravilo  :greensmile

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #235 u: 09.11.2014., 11:32:11 »


Danas mi je nešto upalo u oko. Ne ovaj Volvo, niti to što Croatia bus fura daruvarske tablice, nego reklama na autobusu. Jedan od bitnijih razloga zbog čega željeznica već godinama gubi značaj pred cestovnim prijevozom.

Rijeka- Zagreb, direktna autobusna veza autocestom, 60 kn, wi-fi, 220V, 5 polazaka dnevno.....

1) Vrijeme vožnje autobusom cca 2 sata- vlakom 3:50- 5:00 sati.
2) Cijena jedan smjer 60 kn- vlakom 111,10kn (može se "navuć" na 88,90kn sa povratnom ili na 77,80kn povratna + članstvo u HAK-u)
3) Autobus wi-fi- u vlaku možeš zaboravit na bilo kakav signal kroz veći dio Gorskog kotara
4) Utičnica 220V- u vlaku, ako imaš sreće pa naletiš na vagon sa 1 utičnicom u kupeu ili u wc-u (znao sam punit mobitel i u wc-u) :greensmile
5) 5 direktnih polazaka dnevno- vlakom 3 direktna polaska dnevno + 1 sa razumnim presjedanjem (pod nerazumno presjedanje smatram 9 i pol sati čekanja u Ogulinu) :e040

Pametnome dosta.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #236 u: 09.11.2014., 15:05:06 »
Ovi će zapapriti Autotransu,red je da ih malo neko zamisli nad svojim cijenama

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #237 u: 09.11.2014., 15:06:46 »
Iznad Bakra danas,jako mutne,nema veze








Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #238 u: 09.11.2014., 15:07:24 »
Još jedna iznad Bakra,ovog puta puno jasnija























Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Željeznica Rijeke i regije
« Odgovori #239 u: 09.11.2014., 20:04:16 »
2) Cijena jedan smjer 60 kn- vlakom 111,10kn (može se "navuć" na 88,90kn sa povratnom ili na 77,80kn povratna + članstvo u HAK-u)

60kn ?!?! Autotransu je normalna cijena 219kn za povratnu kartu koja u sebi ima popust od 20 ili 30% ?!? Ima neka bitno jeftinija ali  znam za samo jednu dnevno, i ide se preko Fužina. Zaboravio sam iznos, a dobije se karta Rijeka-Fužine i Fužine-Zagreb  :help2