Forum Udruge 051
Forum Udruge 051 o gradu Rijeci i okolici
Dobrodošli,
Gost
. Molimo
prijavite se
ili se
registrirajte
.
1 Sat
1 Dan
1 Tjedan
1 Mjesec
Beskonačno
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Novosti:
29.02.2024. Oporavak Foruma na novoj adresi....
Forum
Forum
Pomoć
Traži
Kalendar
Članovi
Vidi Popis članova
Traženje korisnika
Prijava
Registracija
Forum Udruge 051
»
Povijest Rijeke
»
Pomorstvo
»
Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
Povezani Događaji
MGR izlozba: Rijecka Luka
: 18.05.2012
« natrag
naprijed »
Ispis
Str:
1
...
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
Dolje
Autor
Tema: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet (Posjeta: 31961 vremena)
0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.
zokxy
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 26.279
Dont drive faster than your guardian angel can fly
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #120 u:
15.07.2016., 19:41:52 »
Obnova riječke luke, kako kažu 20.01.1951. u Riječkom listu, bliži se kraju ...
Evidentirano
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
elvis
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 10.605
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #121 u:
29.09.2016., 21:32:54 »
Zanimljiv video povodom 20 godišnjice Lučke uprave Rijeka
«
Zadnja izmjena: 30.09.2016., 12:04:54 od elvis
»
Evidentirano
Fisko
Newbie
Datum registracije: Kol 2016
Postova: 22
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #122 u:
30.09.2016., 00:09:07 »
Odlična produkcija, šteta što nema engleskih titlova
Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
Evidentirano
ilirija
Global Moderator
Hero Member
Datum registracije: Vel 2012
Postova: 10.595
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #123 u:
14.07.2018., 22:25:14 »
Novine "Jadranski dnevnik" 8. lipnja 1936. broj 132
Ulomak iz članka o gradnji luke Ploče
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #124 u:
28.07.2018., 00:16:47 »
Lučko skladište XIV (danas 17) je najveća i najmasivnija građevina u riječkoj luci. Građeno je od 1906. do 1909. prema projektu Ferenca Pfaffa, glavnog inženjera Mađarskih državnih željeznica, projektanta niza kolodvorskih i željezničkih zgrada u Monarhiji.
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #125 u:
28.07.2018., 00:19:10 »
Ovo četverostruko skladište dimenzija: 50m širine i 100m dužine, izgrađeno je na trećem, gatu Marie Valerie (danas Visinov gat) kao jedina samostojeća građevina. Sastoji se podruma, visokog prizemlja i tri kata, što čini površinu od brutto 25 000 m2, netto 21 324 m2.
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #126 u:
28.07.2018., 00:22:47 »
...
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #127 u:
28.07.2018., 00:26:21 »
Nakon izvedbe deset skladišta koja su imala željezno-betonske i armiranobetonske stropove, ovo je prva zgrada izvedena potpuno u armiranom betonu i to prema sistemu koji su razvili francuski konstruktori, pioniri armiranog betona Edmond Coignet i Napoleon De Tedesco. Poslije će ta metodologija biti korištena pri izgradnji skladišta Metropolis. Radove je izvodilo poduzeće Grünwald Testvérek iz Budimpešte.
Zgrada se za ondašnje prilike gradila dugo, od kraja 1906. do 1909. godine, što je razumljivo budući da je bila riječ o prvoj takvoj gradnji uopće.
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #128 u:
28.07.2018., 00:27:47 »
Cjelokupna konstrukcija skladišta temeljena je na betonskoj temeljnoj ploči debeloj 1,7 m, unutar koje su na mjestu stupova postavljeni 30 cm visoki armirani temelji samci.
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #129 u:
28.07.2018., 00:29:12 »
...
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #130 u:
28.07.2018., 00:30:20 »
...
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #131 u:
28.07.2018., 00:31:22 »
...
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #132 u:
28.07.2018., 00:33:19 »
...
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #133 u:
28.07.2018., 00:36:39 »
Devet nizova u poprečnom i 21 niz stupova u uzdužnom smjeru čini konstrukciju od
189 stupova u katu.
Evidentirano
Kont
Global Moderator
Full Member
Datum registracije: Svi 2014
Postova: 3.163
Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
«
Odgovori #134 u:
28.07.2018., 00:40:17 »
Podrumski i prizemni dio odijeljeni su na istočni i zapadni tj. dva izdužena skladišna prostora čijim središtem kroz pravokutna vrata prolaze kolosijeci za vagone.
Evidentirano
Ispis
Str:
1
...
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
Gore
« natrag
naprijed »
Forum Udruge 051
»
Povijest Rijeke
»
Pomorstvo
»
Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet