Hanninen sačuvao prednost i osvojio Croatia RallyJuho Hanninen nije dopustio iznenađenja na ovogodišnjem Croatia rallyju. Dvodnevno vodstvo uvjerljivo je pretvorio u pobjedu. Drugo mjesto zadržao je Nijemac Hermann Gassner, dok je treći Talijan Luca Betti. Od 42 posade utrku je završilo njih 23...
Škodin tvornički vozač nije se dao smesti, te je uvjerljivo nadjačao konkurenciju i došao do nove pobjede, prve na hrvatskom reliju. "Reli je bio uzbudljiv, lijep i zanimljiv za vožnju, i drago mi je da sam osvojio maksimalni broj bodova u natjecanju za prvenstvo Europe", kazao je Hanninen dodavši kako je ugodno iznenađen kvalitetom ispita i organizacijom. "Čuo sam dosta o Hrvatskoj, a sada sam se i uvjerio i istinitost onoga što sam čuo".
Osvrnuo se i na svog protivnika, koji ga je pritiskao tijekom cijelog natjecanja, no nije mu uspio ugroziti vodstvo. Gassner me lovio, ali kontrolirao sam reli cijelo vrijeme".
Nijemac je konstantno pritiskao Finca, no priliku za preuzimanje prvog mjesta nije imao. Ipak, vodeći dvojac bio je u ligi za sebe, jer su trećeplasiranom Talijanu Luci Bettiju odmaglili za više od dvije minute. "U jednom sam trenutku bio i blizu Hanninenu, no objektivno protiv njega nisam imao šanse. Sjajno je odvezao reli". Nijemac se osvrnuo i na natjecanje u Hrvatskoj. Za brzince tvrdi da su lijepi, iako pomalo klizavi, no to je reli. "Uživao sam vozeći i nadam se da ću se vratiti i sljedeće godine", završio je.
Luca Betti cijeli je reli odvozio mirno, bez velikih rizika, čuvajući tako svoje treće mjesto, ispred Michala Solowowa.
Domaća posada Juraj Šebalj i Toni Klinc završili su na petom mjestu. Do bolje pozicije došli su nakon odustajanja Slovenca Roka Turka, kojemu se zapalio automobil na 11. brzincu, nakon kojeg je isti i otkazan. Šebalj je bio realan kazavši da je objektivno takav plasman njihov domet. "Croatia Rally nosi puno bodova, i težak je za nas koji želimo juriti i europske bodove. I prošle godine sam se razbio i zbog toga izgubio prvenstvo. Ove, vozio sam opreznije i završio".
Osvrnuo se i na svoj automobil, za koji kaže da je stao u razvoju 2007. godine. "Za Hrvatsku je to dovoljno, no za nastupe u Europi nemam nikakve šanse aktivno se uključiti u borbu za vrh".
Od hrvatskih vozača među deset najboljih završili su Vilim Prodan na osmom mjestu, deveti Davor Mihelić, te deseti Marinko Stanić.
Croatia Rally, ukupni poredak:
1. Juho Hanninen (FIN, Škoda Fabia S2000) 2:17:21,8
2. Hermann Gassner (NJEM, Škoda Fabia S2000) + 25,2
3. Luca Betti (ITA, Peugeot 207 S2000) +2 :27,8
4. Michal Solowow (POL, Peugeot 207 S2000) + 5:54,1
5. Juraj Šebalj (HRV, Mitsubishi Lancer Evo IX) + 6:25,5
6. Francesco Parli (SUI, Citroen DS3) + 12:45,3
7. Rajko Žakelj (SLO, Mitsubishi Lancer) + 13:12,3
8. Viliam Prodan (HRV, Citroen C2) + 16:51,9
9. Davor Mihelić (HRV, Citroen C2) + 18:39,3
10. Marinko Stanić (HRV, Honda Civic Type R) + 23:52,4
http://www.hrsport.net/vijesti/441003/automoto-wrc/hanninen-sacuvao-prednost-i-osvojio-croatia-rally/