Autor Tema: TERMOELEKTRANA VLAŠKA U DOLINI RAŠE  (Posjeta: 6002 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.595
Odg: TERMOELEKTRANA VLAŠKA U DOLINI RAŠE
« Odgovori #15 u: 28.07.2015., 14:30:28 »
postali smo reporteri : sablanog
                                    destrukcije
                                    devastacije
                                    zapuštenosti
                                    nebrige
                                    nemara
                                    ruševnosti
                                    nastavi niz

Zaboravljaš na after party. Tu probavamao nove plaže, novo pivo, novi kupaći...Nastavi niz! :lol1
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: TERMOELEKTRANA VLAŠKA U DOLINI RAŠE
« Odgovori #16 u: 28.07.2015., 15:56:22 »

Slažem se sa  z355kovom opservacijom ali i opet ne vidim ništa čudnog u tome.
Ruševine obično ili u pravilu nitko ne čuva i kada god se dogovorimo možemo ih obići, ne ovisimo o nikome.

Nije čudno i nije kritika, da se razumijemo. Samo ispada da ono što je aktualno je puno teže dostupno. A u biti nije baš tako :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: TERMOELEKTRANA VLAŠKA U DOLINI RAŠE
« Odgovori #17 u: 05.01.2018., 18:15:16 »
UPDATE iz prošlosti:

Za Drugog svjetskog rata razaranja nisu mimoišla ni Rašku dolinu odnosno istoimeni zaljev, koji su imali velik strateški i gospodarski značaj. Pred kraj rata saveznički su avioni bombardirali termoelektranu Vlašku, koja je, koristeći raški ugljen, strujom napajala rudnik i druge potrošače. Njena je snaga iznosila deset megavata, a višak električne energije plasirao se u Italiju. Velika oštećenja sanirana su nakon rata, dijelom i opremom od ratne odštete, a ponovo je stala desetak godina kasnije zbog velikog požara. Nakon druge obnove radila je do 1965. godine, da bi šest godina kasnije proradila nova termoelektrana podno Plomina snage 120 megavata. Danas njeni ostaci izgledaju gore nego nakon napada američkih zrakoplova.
Zadnjih dana rata u povlačenju njemački vojnici uništavaju i rivu luke Bršica sa svim postrojenjima, uključujući i dizalice. Prvi brod s teretom ugljena iz te je luke otplovio već 23. srpnja 1945. godine, a kao privremeni gat do potpune obnove, koristio su potopljeni brod Italia, koji je također bio žrtva napada. Zbog mnogobrojnih mina promet Raškim zaljevom, a i Kvarnerom, bio je dosta dugo vrlo opasan, a zanimljivo je da su se ondašnji domišljati radnici za obnovu luke koristili i eksplozivom iz neeksplodiranih bombi.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: TERMOELEKTRANA VLAŠKA U DOLINI RAŠE
« Odgovori #18 u: 05.01.2018., 18:16:04 »
1945
Don't drive faster than your guardian angel can fly!