Autor Tema: Brodovi - nekad i sada  (Posjeta: 260150 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline ja moren

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2015
  • Postova: 1.515
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #990 u: 17.10.2015., 22:33:35 »
MAERSK KOBE
 Container Ship
 IMO: 9196840
 MMSI: 229521000
 Pozivni znak: 9HA3376
 Zastava: Malta (MT)
 AIS Type: Cargo - Hazard A (Major)
 Gross Tonnage: 74661
 Nosivost: 81563 t
 Dužina i širina: 304m × 40.1m
 Godina izgradnje: 2000
 Status: Active





Bil san na 11 jutro z braton va toweru- gledan brod z parkinga i komentiran da je večeras na forume... :bravo4
ki more-more...

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.202
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #991 u: 18.10.2015., 12:53:50 »
I jiš ćubi na sidru ispred Rijeke. Da mu se ni ča desilo? hehehe

Poslano sa mog HTC One max koristeći Tapatalk

Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #992 u: 18.10.2015., 13:33:08 »
Eto jednog novog CMA CGM brodića iz Koreje...


© lappino

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #993 u: 18.10.2015., 16:10:47 »
Kao odgovor na zamišljene brodove bez posade, eto ideje dvostrukog nadgrađa:


© lappino

 :pusiti

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #994 u: 21.10.2015., 18:00:43 »
Dva velika čuvaju malog:


© lappino

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #995 u: 23.10.2015., 13:20:21 »
Jedan novi dizajn s nagnutim jarbolom...  :pusiti


© lappino

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.510
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #996 u: 23.10.2015., 14:03:29 »
Jedan novi dizajn s nagnutim jarbolom...  :pusiti


Zapeo o neki most ili?  :help2

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.588
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #997 u: 23.10.2015., 16:59:42 »
Jedan novi dizajn s nagnutim jarbolom...  :pusiti


Zapeo o neki most ili?  :help2

 :pojmanemam
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.202
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #998 u: 23.10.2015., 18:51:43 »
To ga automatski spušta za prolaske ispod niskog mosta :)

Poslano sa mog HTC One max koristeći Tapatalk

Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #999 u: 24.10.2015., 16:26:29 »
Da, brod je upravo prošao ispod mosta, stoga i (privremeno) spušteni jarbol; na slici se vide i hidraulički cilindri za dizanje.

Samo, ne radi se o stalnoj funkciji (poput riječnih brodova, koji se non stop provlače ispod mostova): ispod ovako niskog mosta brod će proći jedan jedini put u životu, neposredno pred odlazak na probnu vožnju. Svi brodovi koji se grade u škveru SPP u korejskom Goseongu moraju uzeti u obzir specifične geografske karakteristike mjesta, odnosno zaljeva Donghae, koji više nalikuje kakvom norveškom fjordu nego ostalim ovdašnjim zaljevima.

Sam škver se nalazi u plićem i širem krajnjem dijelu zaljeva, pa se brodovi iz plovećeg doka u kojem se sastavljaju moraju porinjavati na točno određenom mjestu, gdje se jaružanjem dobila potrebna dubina. Zatim, pred probnu vožnju, brod se mora olakšati koliko god je to moguće, e da bi ga remorkeri mogli tegliti kroz plitku vodu fjorda do dubljeg dijela neposredno prije mosta. Tamo se pak brod mora balastirati koliko je to moguće, da bi se uz spušteni jarbol provukao ispod mosta.

Dizanje hidrauličkim cilindrima (koji se kasnije demontiraju) služi da se ne gubi vrijeme, te brod odmah kreće na probnu vožnju. Brod se dovršava na drugoj lokaciji, i nikad se više ne vraća u svoj "roditeljski" škver.

Škver je inače ovih dana kompletno prazan, nemaju novih narudžbi. Inače su radili cirka 10-12 brodova godišnje, kemikalaca od pedesetak tisuća tona DWT (poput ovog na slici) - istih onakvih za koje smo mi u 3maju govorili da sa 4 komada punimo godišnji kapacitet. A SPP škver je cirka 4 puta prostorno manji od 3maja.

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #1000 u: 27.10.2015., 10:23:31 »
Eto još jedne MSC-ove mrcine, koju nikad nećemo vidjeti na Jadranu:


© lappino

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.140
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #1001 u: 28.10.2015., 15:37:39 »
Dva nova CMA CGM kontejneraša u kolijevkama...


© lappino

Offline ilirija

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.599
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #1002 u: 06.11.2015., 22:31:51 »
Jadrolinijin MT Dubrovnik u riječkoj luci. Nekako mi se čini da nebi trebao biti tu di je.


Offline ilirija

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.599
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #1003 u: 06.11.2015., 22:46:07 »

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.510
Odg: Brodovi - nekad i sada
« Odgovori #1004 u: 07.11.2015., 05:54:08 »
Nekako mi se čini da nebi trebao biti tu di je.

A gdje bi to trebao bit? :89 :help2 :pojmanemam Zadnjih par godina, m/t Dubrovnik redovito dolazi na zimovanje u Rijeku. Na lukobran ili u Lenac.

Zamjenio se sa Zadrom na Split- Ancona.