Da, brod je upravo prošao ispod mosta, stoga i (privremeno) spušteni jarbol; na slici se vide i hidraulički cilindri za dizanje.
Samo, ne radi se o stalnoj funkciji (poput riječnih brodova, koji se non stop provlače ispod mostova): ispod ovako niskog mosta brod će proći jedan jedini put u životu, neposredno pred odlazak na probnu vožnju. Svi brodovi koji se grade u škveru SPP u korejskom Goseongu moraju uzeti u obzir specifične geografske karakteristike mjesta, odnosno zaljeva Donghae, koji više nalikuje kakvom norveškom fjordu nego ostalim ovdašnjim zaljevima.
Sam škver se nalazi u plićem i širem krajnjem dijelu zaljeva, pa se brodovi iz plovećeg doka u kojem se sastavljaju moraju porinjavati na točno određenom mjestu, gdje se jaružanjem dobila potrebna dubina. Zatim, pred probnu vožnju, brod se mora olakšati koliko god je to moguće, e da bi ga remorkeri mogli tegliti kroz plitku vodu fjorda do dubljeg dijela neposredno prije mosta. Tamo se pak brod mora balastirati koliko je to moguće, da bi se uz spušteni jarbol provukao ispod mosta.
Dizanje hidrauličkim cilindrima (koji se kasnije demontiraju) služi da se ne gubi vrijeme, te brod odmah kreće na probnu vožnju. Brod se dovršava na drugoj lokaciji, i nikad se više ne vraća u svoj "roditeljski" škver.
Škver je inače ovih dana kompletno prazan, nemaju novih narudžbi. Inače su radili cirka 10-12 brodova godišnje, kemikalaca od pedesetak tisuća tona DWT (poput ovog na slici) - istih onakvih za koje smo mi u 3maju govorili da sa 4 komada punimo godišnji kapacitet. A SPP škver je cirka 4 puta prostorno manji od 3maja.