Autor Tema: Ratne fotografije, van našeg kraja  (Posjeta: 72984 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #120 u: 11.02.2014., 22:48:40 »








Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.218
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #121 u: 12.02.2014., 12:43:46 »
Ove dve zadnje su mogle komotno biti snimljene i negdje oko Klane... :greensmile

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #122 u: 12.02.2014., 12:55:28 »
Ove dve zadnje su mogle komotno biti snimljene i negdje oko Klane... :greensmile

I to nakon zadnje bure  :greensmile

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #123 u: 12.02.2014., 13:05:32 »
Ove dve zadnje su mogle komotno biti snimljene i negdje oko Klane... :greensmile

Kad su se pojavili prvi kastavski partizani u šumama oko Klane, Studene i... zamjerali su da moji Studenjci voze drva Talijanima. Da su im ostavljali poruke na stablima:
"Studenjci ne pejajte drva Talijanon."
Pa su se Studenjci odazvali pozivu i ostavili drva Nijemcima. :lol1
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #124 u: 22.05.2014., 21:40:49 »
05.05.1945. - Na istoj strani njemački, francuski i američki ratnici protiv SS-ovaca!!


I to se događalo u Drugom svjetskom ratu, naime, samo nekoliko dana nakon samoubojstva Adolfa Hitlera, neposredno prije svršetka rata, došlo je do nezapamćene suradnje između saveznika i njemačkih vojnik, koji su se na istoj strani borili u jednoj bitci. Radi se o bitci prema kojoj bi se slobodno mogao snimiti film budući kako je jedinstvena u svim tim krvavim danima i godinama borbe protiv nacizma i fašizma.

Radilo se o savezništvu američkih vojnika, francuskih ratnih zatvorenika i njemačkih vojnika u borbi protiv SS-ovaca. Bilo je to prvi i posljednji puta, a dogodilo se u obrani austrijskog dvorca nedaleko Tirola od napada SS jedinca. Novinar Harding je ovaj nevjerojatni događaj, koji se dogodio 5. svibnja 1945. godine, pretvorio u knjigu pod nazivom 'Posljednja bitka.' Knjiga je bazirana na direktnim svjedočanstvima sudionika događaja, na memoarima, intervjuima, ali i na službenim američkim, njemačkim te francuskim povijesnim podacima, dakle, povijest sve tri države ovjekovječila je događaj.



Tog 5. svibnja tri američka tenka oslobodila su tirolski dvorac iz 13. stoljeća ( NA SLICI ), koji je inače služio kao zatvor u kojem su se nalazili francuski zatvorenici. Riječ o dvorcu Schloss Itter u kojem su se nalazile i neke velike osobe iz francuske povijesti, od sportaša, vojnika do političara. Nakon što su američki tenkovi oslobodili dvorac SS-ovcima je vrlo brzo stiglo pojačanje iz 17. panzer divizije kako bi povratili dvorac i eventualno pobili zatvorenike, što im je navodno bio cilj. Međutim, francuskim tek oslobođenim zatvorenicima i Amerikancima pridružili su se i antinacistički nastrojeni vojnici njemačkog Wehrmachta, ali i poprilično ratoborne supruge i djevojke francuskih zatvorenika. Izdržali su nalete brojnijeg i jačeg protivnika dok pojačanje nije stiglo, a u borbi je, pomažući francuskim zatvorenicima, poginuo i major njemačkog Wehrmachta, dakle, regularne njemačke vojske, Joseph G.

Bio je to primjer klasičnog herojstva i zajedništva u borbi protiv nacizma. Nažalost, kako smo rekli, jedini primjer. Da je takvih primjera bilo više rat bi svakako bio manje krvav.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #125 u: 24.05.2014., 00:23:03 »
05.05.1945. - Na istoj strani njemački, francuski i američki ratnici protiv SS-ovaca!!

Bio je to primjer klasičnog herojstva i zajedništva u borbi protiv nacizma. Nažalost, kako smo rekli, jedini primjer. Da je takvih primjera bilo više rat bi svakako bio manje krvav.

A i da su to Njemci napravili 33, ili 39 a ne 45 bilo bi još bolje  :greensmile

Ali svaka čast.!   :palacgore :bravo :bravo2

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #126 u: 01.06.2014., 21:51:41 »
Talijanski brzi torpedni čamci MAS 1, 7, 15, 95 i 204











Motorni protupodmornički čamci Prvog svjetskog rata potekli su od tada važeće koncepcije podmorničkog ratovanja. Podmornice su uglavnom bile angažirane na stacionarnim pozicijama u mirovanju (fiksna mjesta) ili barem ne jako pokretnim, s funkcijama da dočekaju brodove u zasjedi. Tek u Drugom svjetskom ratu Nijemci su razvili tehniku ​​napada podmornica, skupljanjem podmornica u "čopore vukova" i njihovim koordiniranim napadom. Za lov na podmornice u Prvom svjetskom ratu razvili su se brzi, okretni, maleni po veličini i dobro naoružani čamci. Talijanska vojna industrija razvila je glisere opremljene torpedima ili topovima, uvijek dodatno naoružane strojnicama i dubinskim bombama, u mogućnosti da brzo pronađu podmornice te ih odmah napadnu. Ti čamci su upotrijebljeni i za vrijeme Drugog svjetskog rata, građeni i oponašani od drugih zaraćenih naroda. M.A.S. 9 serije bili su opremljeni s dva snažna Isotta Fraschini motora, svaki povezan sa svojom pogonskom propelom.


http://www.croinfo.net/nepoznata-rijeka/8682-izrugivanje-bakra-la-beffa-di-buccari-10-11-02-1918


Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #127 u: 01.06.2014., 22:13:19 »
Za lov na podmornice u Prvom svjetskom ratu razvili su se brzi, okretni, maleni po veličini i dobro naoružani čamci.

A ja sam mislio da su torpedni čamci bili prvenstveno za borbu protiv brodova, a da su za borbu protiv podmornica služili brodovi naoružani s dubinskim bombama  :help2

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.303
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #128 u: 02.06.2014., 14:04:40 »
Evo jedna fora stranica, kliknite na fotku i mičite lijevo desno miša (s kliknutom tipkom)

http://www.theguardian.com/artanddesign/ng-interactive/2014/jun/01/d-day-landings-scenes-in-1944-and-now-interactive

D-day landings scenes in 1944 and now – interactive Peter Macdiarmid has taken photographs of locations in France and England to match with archive images taken before, during and after the D-day landings. The Allied invasion to liberate mainland Europe from Nazi occupation during the second world war took place on 6 June 1944. Operation Overlord was the largest seaborne invasion in military history, with more than 156,000 Allied troops storming the beaches of France
Photography then and now lets you move through time by tapping or clicking on a historic image to reveal the modern view. You can drag or swipe to control the speed of the transformation
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #129 u: 02.06.2014., 15:16:23 »
Evo jedna fora stranica, kliknite na fotku i mičite lijevo desno miša (s kliknutom tipkom)

Neke su prva liga!  :palacgore  :cool2  a par ih nema nikakve čvrste objekte u pozadini i mogle bi biti snimljene bilo gdje no vidim da i oni imaju problema s automobilima na fotografijama.

Offline Damir

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 904
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #130 u: 05.06.2014., 18:13:46 »
Željeznički top Leopold Krupp K5-negdije u Francuskoj
Kalibar: 283 mm
Težina: 218 t
Domet: 21,5 Km







Offline Damir

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 904
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #131 u: 05.06.2014., 18:25:20 »
Od SPECIJALNIH VLAKOVA koji su služili (i) za vojne/ratne potrebe možda je najzanimljiviji FÜHRERSONDERZUG, specijalni vlak Adolfa Hitlera, pa o njemu vrijedi reći koju riječ opširnije.
Führersonderzug je vrlo često korišten za Hitlerova putovanja Njemačkom i europskim kontinentom, a također je poslužio i kao zapovjedno mjesto oružanih snaga za vrijeme kampanje na Balkanu 1941. godine. Do 1940. godine vlak je nosio ime ''Amerika'', a kasnije je preimenovan u Führersonderzug ''Brandenburg''.

Führersonderzug u Poljskoj, 1939. godina





Adolf Hitler i Albert Speer

Offline Damir

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 904
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #132 u: 05.06.2014., 18:29:16 »
Željeznički topovi najvećeg kalibra (800 mm) bili su njemački Schwerer Gustav i Dora. Topovi su bili namijenjeni rušenju najjačih fortifikacijskih objekata od betona i čelika na Maginot-liniji. Njihova izgradnja započela je 1937. godine, a završena je početkom 1942. - prekasno da bi bili korišteni u bici za Francusku.
Oružja su bila težine 1.350 tona i rastavljala su se na 5 glavnih dijelova: cijev (290 tona), zatvarač (110 tona), omotač cijevi, kolijevka i lafet ili podvozje (oko 700 tona).
Korištene su dvije vrste granata: pancirna (težina 7,5 tona, domet 38 km) i razorna (težina 4,6 tona, domet 47 km). Probojnost zrna iznosila je 1.000 mm u čelik, 8.000 mm u armirani beton i 32 m u zemlju.
Dijelovi topa su prevoženi specijalnim vagonima normalnog kolosijeka na tri specijalna vlaka. Na paljbenom položaju postavljala su se 4 kolosijeka: 2 za pokretanje oružja i 2 za dizalice koje su sklapale top. Za samo sklapanje oružja bila su potrebna 3 dana, a za izradu potrebnih kolosijeka 3-6 tjedana, zavisno od terena.
Svi dijelovi oružja pokretani su električnim pogonom.
Za posluživanje svakog topa formirani su posebni teški topnički divizijuni od po 450 ljudi, koji su se sastojali od stožera i od dvije baterije/bitnice: stožerne i topničke. Sastavu divizijuna bilo je pridodano i oko 20 inženjera firme Krupp.
U bici za Sevastopolj (1942.) izravnim pogotkom iz ovog oružja uništeno je skladište municije kod zaljeva Severnaja, ukopano na dubini od 29 metara.
Nijemci su po nekim izvorima namjeravali ovim topovima pucati na London, radi čega su konstruirali granatu s tri raketna dodatka koji bi se palili automatski jedan za drugim, ali su od te ideje odustali jer su u međuvremenu usavršili projektile V-1 i V-2.
Potkraj rata Nijemci su ih demolirali, a njihove ostatke zaplijenili su Amerikanci.




Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #133 u: 08.06.2014., 23:46:06 »


Kreta





Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Ratne fotografije, van našeg kraja
« Odgovori #134 u: 08.06.2014., 23:49:42 »






Hermann-Bernhard Ramcke - više o njemu na linku http://en.wikipedia.org/wiki/Hermann-Bernhard_Ramcke



Don't drive faster than your guardian angel can fly!