"Stara oznaka serije: MAV 375=SHS 375, Nova oznaka serije: JDŽ=HDŽ=JŽ 51, TIP: 1C1.
Bilo ih je sagrađeno 596, a bivši JDŽ kupio ih je 166. Za izgradnje višestruko su bile izvođene konstrukcijske izmjene. To se do tada nije radilo ni na jednoj drugoj parnoj lokomotivi. U izvornoj verziji prve lokomotive bile su građene od 1907. u kompaundnoj varijanti na zasićenu paru. Poslije su se gradile kao lokomotive sistema »blizna« na pregrijanu paru (oko 1910) kada se u izgradnji lokomotiva usavršavao postupak iskorištavanja pregrijane pare. Primjenom pregrijane pare završila je izgradnja kompaundnih lokomotiva s kompliciranom dvostupanjskom ekspanzijom pare. Kotlovi lokomotiva sagrađenih u kompaundnih varijanti imali su obično ložište, a lokomotive sustava »blizna« imale su ložište s ravnim stropom i kotlom »Brotan-Deffner«. Bilo je lokomotiva i s dvostupanjskim pregrijačima pare.
Najveća brzina: 60Km/h
Snaga 427 kW
Masa lokomotive u službi: 52,93 t
Dužina lokomotive s tenderom: 10.930 mm"
Na prvoj slici dolje lokomotiva u stanici Senta sa SHS oznakom 375,503. Ona će kasnije biti prenumerirana na JŽ 51-032, i izložena u Rijeci (slika 2).