Titov most je izgrađen u rekordnom roku. Pripremni radovi započeli su 10.04.1976. godine, glavni 23.08.1976., a 19.07.1980. objekat je pušten u pogon. Most je u doba otvaranja imao najduži armirano betonski luk na svijetu, dug 390 m, koji se proteže od kopna do otočića Sveti Marko. Manji luk što spaja otok Krk i otočić Sv. Marko dug je 244 m. Najviša točka velikog luka u Tihom kanalu je na 67,015 m iznad mora, a malog luka u Burnom kanalu 54,56 m visine. Most je širok 11,40 m, a kolnik je dugačak 1.309,50 m. Na projektiranju mosta tokom 1975. i 1976. godine pod rukovodstvom glavnog projektanta dipl. ing. Ilije - Ike Stojadinovića, direktora Biroa za projektiranje građevinskog poduzeća Mostogradnja iz Beograda radila su 24 tehničara i inženjera. Na izradi izvedbenog projekta najčešći suradnici bili su ing. Vukan Njagulja, Bojan Možina i Stevan Šijan. Odgovorni rukovodilac radova bio je dipl. ing. Stanko Šram, upravitelj gradnje mosta kopno - Krk, G.P. Mostogradnja. Oba betonska luka izvela je Mostogradnja, a neki radovi izvedeni su u suradnji s Hidroelektrom iz Zagreba. Odluku da se most nazove Titovim imenom donijeli su delegati Skupštine općina Rijeka i Krk 12.06.1980.