Povezani Događaji

  • MGR izlozba: Rijecka Luka: 18.05.2012

Autor Tema: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet  (Posjeta: 31951 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #120 u: 15.07.2016., 19:41:52 »
Obnova riječke luke, kako kažu 20.01.1951. u Riječkom listu, bliži se kraju ...



Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #121 u: 29.09.2016., 21:32:54 »
Zanimljiv video povodom 20 godišnjice Lučke uprave Rijeka

« Zadnja izmjena: 30.09.2016., 12:04:54 od elvis »

Offline Fisko

  • Newbie
  • *
  • Datum registracije: Kol 2016
  • Postova: 22
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #122 u: 30.09.2016., 00:09:07 »
Odlična produkcija,  šteta što nema engleskih titlova

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk


Offline ilirija

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.595
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #123 u: 14.07.2018., 22:25:14 »
Novine "Jadranski dnevnik"  8. lipnja 1936. broj 132

Ulomak iz članka o gradnji luke Ploče

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #124 u: 28.07.2018., 00:16:47 »
Lučko skladište XIV (danas 17)  je najveća i najmasivnija građevina u riječkoj luci. Građeno je od 1906. do 1909. prema projektu Ferenca Pfaffa, glavnog inženjera Mađarskih državnih željeznica, projektanta niza kolodvorskih i željezničkih zgrada u Monarhiji.

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #125 u: 28.07.2018., 00:19:10 »
Ovo četverostruko skladište dimenzija: 50m širine i 100m dužine, izgrađeno je na trećem, gatu Marie Valerie (danas Visinov gat) kao jedina samostojeća građevina. Sastoji se podruma, visokog prizemlja i tri kata, što čini površinu od brutto 25 000 m2, netto 21 324 m2.

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #126 u: 28.07.2018., 00:22:47 »
...

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #127 u: 28.07.2018., 00:26:21 »
Nakon izvedbe deset skladišta koja su imala željezno-betonske i armiranobetonske stropove, ovo je prva zgrada izvedena potpuno u armiranom betonu i to prema sistemu koji su razvili francuski konstruktori, pioniri armiranog betona Edmond Coignet i Napoleon De Tedesco. Poslije će ta metodologija biti korištena pri izgradnji skladišta Metropolis. Radove je izvodilo poduzeće Grünwald Testvérek iz Budimpešte.

Zgrada se za ondašnje prilike gradila dugo, od kraja 1906. do 1909. godine, što je razumljivo budući da je bila riječ o prvoj takvoj gradnji uopće.

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #128 u: 28.07.2018., 00:27:47 »
Cjelokupna konstrukcija skladišta temeljena je na betonskoj temeljnoj ploči debeloj 1,7 m, unutar koje su na mjestu stupova postavljeni 30 cm visoki armirani temelji samci.

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #129 u: 28.07.2018., 00:29:12 »
...

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #130 u: 28.07.2018., 00:30:20 »
...

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #131 u: 28.07.2018., 00:31:22 »
...

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #132 u: 28.07.2018., 00:33:19 »
...

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #133 u: 28.07.2018., 00:36:39 »
Devet nizova u poprečnom i 21 niz stupova u uzdužnom smjeru čini konstrukciju od
189 stupova u katu.

Offline Kont

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 3.163
  • Nullius in verba
Odg: Riječka Luka: Povijest, izgradnja, promet
« Odgovori #134 u: 28.07.2018., 00:40:17 »
Podrumski i prizemni dio odijeljeni su na istočni i zapadni tj. dva izdužena skladišna prostora čijim središtem kroz pravokutna vrata prolaze kolosijeci za vagone.