Zašto od strateške investiciju u 8 kontejnerskih mostova uglavno su u pogonu samo dva?
Jednostavan razlog, mala je protočnost kamiona i lučkih sredstava da bi koncesionar imao računicu držati 8 dizaličara i 8 dizalica upaljeno tokom cijele smjene.
Iz tog razloga vrijeme utovara kamiona je pogodak na lutriji. Može biti 15 min komplet istovar praznog i utovar punog a može biti, kao ovog dana kad sam imao kontejner u "krivoj" fili 2 sata (toliko cca traje vožnja kamionom Rijeka - Zagreb).
Razgovaram sa vozačem sa juga Srbije. "Brate kod vas tako lepi putevi, lep terminal al zašto ja čekam već 2 i po sata?"
...a hebi ga bratko, tako ti je to u nas.
Znači posla nema previše, zašto ga nema.... tko zna...kriv je Gobo.
Eto 2017. ćemo imati još jedan terminal na Zagrebačkoj obali i još jednu cestu , ovaj put D 403 (koja neće bit valjda dugogodišnji error 404 kao ova) i netko će čarobnim štapićem dovesti milijune TEU-a tako da će se koncesionari trgat tko će dobit terminale u koncesiju.
...živi bili pa vidjeli...
...ja se planiram ostavit kamiona i preći u ugostitelje...bar ću se moć napit na svoj račun od muke