Da i ja napokon stavim par svojih. Ništa pretjerano, jer je sve već poslikano iz svih mogućih kuteva.
Današnje stanje- sve je na obali, još su samo ostale željezničke dizalice.
Jedna od upora. Ima podest sa ogradom, za zavarivanje, a kasnije i rezanje gornjeg dijela. Mudro.
Pretpostavljam tračnice, spakirane za povratak u Kinu.
Tek toliko da se zna nosivost. Ne znam čemu nosivost u metričkim tonama?
Isti drek kao i "obična"- 1000 kg.
Da ne bi samo trpali slike bez veze i bez objašnjenja, možda nešto i naučimo. Tehnologija istovara kontejnerskih mostova:
Vinčem (nema ga na fotkama) preko koloturnika (u zelenom krugu) se most vuče privremenim tračnicama i prelazi sa broda na obalu. Kada dođe iznad svoje konačne pozicije, na mjesto žute strelice se stavi pumpin koji podigne cijeli most nekoliko centimetara u zrak. Zatim se maknu vagoneti (obilježeni crvenom strelicom) i tračnice (u plavom kvadratu) i cijeli most se opet onim istim pumpinom spusti na svoje tračnice.