29.02.2024. Oporavak Foruma na novoj adresi....
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Gradit ćemo dva broda za Lošinjsku plovidbu
Citat: milić - 15.10.2016., 09:50:39Gradit ćemo dva broda za Lošinjsku plovidbuNešto mi tu nije jasno. Gledam referentnu listu i 1982. 3. maj nije gradio nikakve brodove za Lošinjsku, a gr. 616 i 617 su brodovi za Liberiju i Sudoimport. 1986. su izgrađena 2 broda za Lošinjsku: Srakane i Susak. Susak je pokojni, a Srakane (danas: Ane) sam vidio ovog ljeta na Lošinju.
Inače, iz iskustva znam, od potpisa ugovora do primopredaje u to vrijeme je bio period od cca 2 godine. Stoga si dobro gledao u 82.g. Ne znam što se u međuvremenu događalo s tim ugovorom, ali ovi brodovi bi mogli biti ti. SCAN BULK I, Liberija ORJULA Brod za opći teret 5521 625 1985SCAN BULK II, Liberija ORLEC Brod za opći teret 5521 626 1985 Sjećam ih se, da ne gledam puno po netu, bili su građeni na 3. navozu i od strane pripreme sam ih ja vodio. Ako nisam već bio planer.
Lošinjsku plovidbu je od osnutka, osim teških uvjeta tržišta, pratila i natprosječna starost flote, pa se to nastoji popraviti 1982. godine ugovaranjem dva kontejnerska broda u brodogradilištu 3.maj u Rijeci (budući ORJULA i ORLEC!).
Ugovor Jugolinije i 3.majaPotpisan ugovor za gradnju dva broda od 17.000 tdw.(kaže novinar ako ih banke budu htjele pratiti. Možda je tako bilo i s Lošinjskom? )
Citat: milić - 15.10.2016., 19:40:13Ugovor Jugolinije i 3.majaPotpisan ugovor za gradnju dva broda od 17.000 tdw.(kaže novinar ako ih banke budu htjele pratiti. Možda je tako bilo i s Lošinjskom? )Malinska i Omišalj. Po članku trebali su biti predani brodovlasniku 1983. a izgrađeni su tek 1987. i nešto su većih dimenzija i nosivosti od onoga navedenog u tekstu.Oba broda i dan danas plove pod imenima Algoma discovery i Algoma guardian i to je polovica danas živuće flote Jugolinije.