Autor Tema: Riječka luka  (Posjeta: 25070 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Riječka luka
« Odgovori #60 u: 26.05.2013., 12:05:43 »
Izgradnja spremnika za naftu,dizalica kao na šoping centru








Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Riječka luka
« Odgovori #61 u: 13.06.2013., 22:18:18 »
 Veli Jože 1950., sa ReFa


Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Riječka luka
« Odgovori #62 u: 14.06.2013., 00:10:56 »
Ili ovo nije Veli Jože, ili je nakon 1950. dobio novu granu. :pojmanemam Nekako sam bliže prvoj tvrdnji. :hmm

Veli Jože u Šibeniku. Slikao sam ga tek koji mjesec prije nego je izrezan


I jedna sa Croinfo portala. Izvlačenje Brigite Montanari 1987.

(ne moram napominjat da je Veli Jože na lijevoj strani fotografije) ;)

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Riječka luka
« Odgovori #63 u: 14.06.2013., 11:17:47 »
Ja se sjećam oko 1974' g da su bile plovne dizalice Drenova - manje moći dizanja i Dobra u Riječkom bazenu. Veli Jože je , čini mi se , bio stacioniran u Splitu i , jasno, dolazio prema potrebi.
E sad da li je ovo na slici on ne znam .
Ako nije V. Jože onda je ,moguće ,  neka od ovih dviju dizalica  :wavey
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Riječka luka
« Odgovori #64 u: 14.06.2013., 23:04:58 »


‘Afrička luka Safari. Zbogom, žohari...’ Piše: Boris Dežulović
Posljednje odredište dizalice Veli Jože


Nekad davno, u one godine što se danas ne spominju, kao klinac sam iz potpuno nejasnih razloga na radiju pratio kultnu Pomorsku večer Jadrana Marinkovića, slušajući nepoznate neke žene i djecu kako pozdravljaju svoje muževe i očeve u Mombasi, Casablanci ili negdje na Pacifiku. U Slobodnoj Dalmaciji pak redovito sam čitao stranicu s brodostajom jugoslavenskih flota, nešto što je naše novine razlikovalo od svih ostalih: sitnim bi olovnim slovima, u rubrikama podijeljenim po brodarskim kompanijama, pisalo da se bulk carrier Hercegovina Atlantske plovidbe iz Dubrovnika trenutačno nalazi u Buenos Airesu, Maribor Splošne plovbe Piran na ukrcaju u Singapuru, a stara Jugotankerova Lendava u Novorosijsku. Bilo je strašno uzbudljivo putovati tako svijetom, ćutio se iz te stranice vonj slane ruzine, i huk oceana, i teški mirisi vrele makinje, i daleki afrički brujet, i cviljenja lučkih dizalica na svim jezicima svijeta. Lendava Bilo je to u vrijeme kad su nam očevi gradili brodove i plovili na njima, kad je Dalmacija bila mnogo bliže moru nego danas, a junaci mitologije dalmatinskih djetinjstava bili brodovi - od veličanstvenih tankera s navoza splitskog brodogradilišta, za koje se govorilo da im nema ravnih od Rusije do Amerike, ili legendarnog trajekta Ero, za kojega se tvrdilo da je stariji čak i od onog nesretnog krokodila u splitskom Zoološkom vrtu, ili slavne carske jahte Istranka, koja je prijestolonasljednika Ferdinanda vozila na posljednje putovanje za Bosnu preko Metkovića, i koji dan kasnije prenijela mu tijelo u Pulu, da bi šezdeset godina kasnije bila privezana nasred splitske Rive kao brod-krčma za pijance i srednjoškolce. Golemi, ružni, zeleni otok Pa ipak, najslavniji od svih morskih heroja nije uopće bio brod, i nije imao one skladne linije kakve su krasile horizonte na jadranskim razglednicama i kalendarima splitskog brodogradilišta. Bio je to zapravo golemi, ružni zeleni otok od čelika što je na svojim ruzinavim obalama umjesto palme nosio četrdeset metara visoki kran - baš kao da se veliki komad prljave sjeverne luke zajedno s orijaškom dizalicom odlomio od kopna, poput arktičke sante leda, i otplovio svojim putem, prema pučini. Još za života, međutim, postao je taj ružni gorostas najopjevaniji superheroj u cjelokupnoj povijesti Jadranskog mora, od drvenih šešula liburnskih gusara do konfekcijskih megajahti ruskih oligarha: više se legendi namotalo oko njegovih kolona nego što ih je pamtio gordi Titov Galeb. Njegovo ime znao je svatko tko je barem tri dana u životu čitao Slobodnu Dalmaciju, jer nikad više od tri dana nije prošlo da novine nisu zapisale novi podvig našeg najvećeg i najjačeg broda-dizalice. Zvao se Veli Jože. Sagrađen je u Rotterdamu prije točno šezdeset godina, u vrijeme kad morske kompanije nisu nosile ni imena narodnih heroja, ni imena vlasnika, već se točno po nazivu znalo što nečiji tata radi kad radi u Brodospasu. Nikad prije ni poslije nisam čuo da se neka tvrtka zove tako lijepo, romantično i herojski kao Brodospas. Pa je tako i nova Brodospasova plovna dizalica, ponos poslijeratnog i predturističkog pomorstva - tada pa sve do danas najveća i najjača na cijelom Jadranu - dobila ime kojemu ne treba potpitanja, po junaku istarske mitologije i školske lektire, našem Shreku, dobrom Nazorovom motovunskom divu. Ljudi koji su Velog Jožu vidjeli kad je dotegljen iz Rotterdama, pričali su da svojim ogromnim kranom s produženom rukom može cijeli nasukani brod od tri stotine tona podignuti u zrak i opet spustiti na more, i da tri dizelske lokomotive može podignuti na trideset pet metara visine. Oni gluplji onda bi se pitali što će tri dizelske lokomotive na visini od trideset pet metara, a oni razumniji vrtjeli su glavama i govorili da je to budalaština, i da ne postoji ploveća dizalica koja može trajekt Ero podignuti u zrak. Svjetsku slavu Veli Jože je dohvatio već 1957. godine, nakon izraelsko-egipatskog rata za Suez, kada je čuveni kanal valjalo raščistiti od brojnih brodskih olupina. Posao je povjeren Brodospasu, a snažni je Veli Jože potopljene glibodere, dizalice, bagere, remorkere i ostale olupine iz Sueskog kanala vadio s lakoćom kakvom Slobodan Paparella Pape oko Lastova vadi komarče. Ujedinjeni narodi odlikovali su plaketama i čeličnog diva i njegovu posadu, i tako je počela legenda o Velom Joži. Kažu da je u šezdeset godina iz morskih dubina izvukao dvije hiljade brodova. Brigitta Montanari (croinfo.net) Iz Jadranskog mora izvadio je bezbrojne olupine zaostale iz oba svjetska rata, dizao je nasukane brodove i potonule teške strojeve iz mediteranskih i perzijskih zaljeva, vadio golemi tanker Luisu s dna iranske luke Bandar Mashour kad to nitko nije mogao, spasio Kornate od zlomitskog talijanskog tankera Brigitte Montanari, što je sa 1300 tona kancerogenog vinil-klorid-monomera tri godine ležao na dnu mora prije nego se Veli Jože odazvao žalopojkama kaprijskih ribara, što su tada pjevali “Oj Brigitto, što nam zada muka, imal’ neko ko bi te izvuka?”. Može biti samo jedan Bilo je na stotine takvih brodova i muka, ali uvijek samo jedan “ko bi ih izvuka”. A nije Veli Jože samo izvlačio potonulu braću: bio je tu i kad se gradila Jadranska magistrala, i kad su se nad dalmatinskim fjordovima gradili mostovi, i kad je zaglavne betonske profile njihovih lukova valjalo dizati na pedeset metara visine. Bio je tu i kad je trebalo montirati naftne platforme, i kad je trebalo na brodove krcati tristo tona teške generatore za nuklearne centrale, zvali su Velog Jožu od španjolskog Almaraza do egipatske Aleksandrije. Bio je tu i kad je za ovoga rata, pod okriljem noći, valjalo iz mora izvaditi potopljeni brod Jugoslavenske ratne mornarice, i kad je trebao netko dovoljno jak da u more Masleničkog ždrila spusti teška sidra za pontonski most. Onda su došla zla neka vremena, kad se spašavanje brodova počelo računati profitom, i kad se vrijeme dok se divovi odmaraju mjeri kao poslovni gubitak. Tvrtke su dobile vlasnike, vlasnici zaposlili menadžere, a menadžeri otpustili divove. Veli Jože nasukao se poput kita u splitsku vojnu luku Lora, odakle su ga još s vremena na vrijeme pozivali debeli novi gazde da im gradi marine za skupe jahte. Posljednji posao legendarnog Velog Jože bit će tako polaganje golemih kamenih gromada za marinu u Kaštelima, gdje će svoje konope baciti plastične kašete hrvatskih hohštaplera i ruskih oligarha, ružni, golemi bijeli otoci s jacuzzi-kadama, pozlaćenim špinama, umjetnim ženama i panamskim zastavama - novi heroji Jadranskog mora. Počela demontaža Umorni zeleni div izbačen je poslije toga iz Lore kao pseto, da bi skončao uz mul NCP-ova remontnog brodogradilišta u Šibeniku, gdje je vlasnik na kalkulatoru svog mobitela izračunao kako mu stari socijalistički Shrek samo beskorisno zauzima dokove. Šezdeset godina nakon što je iz Rotterdama dočekan onako kako su građani Metropolisa dočekivali Supermana, dobri duh Jadrana tiho je, da nitko ne čuje, konačno osuđen na smrt. Prošle srijede radnici šibenskog Remontnog brodogradilišta započeli su s demontiranjem onih dijelova konstrukcije koji nisu za staro željezo, a prekosutra, u ponedjeljak, započet će rezanje njegova veličanstvenog krana i golemog trupa. Za sedamsto tona čelika s Velog Jože vlasnik će dobiti bijednih stotinjak tisuća eura, koliko košta jedan rezervoar nafte za nosače manekenki što danas krstare Jadranskim morem. I koje više neće imati tko vaditi kad boduli sutra budu pjevali “Megajahto, što nam zada muka...”. Onako kako je Nazorov Veli Jože prije stotinu godina bio metaforom oslobađanja divova od tuđinske vlasti, tako je i ova priča metaforom svog vremena: silne tone željeza sa slavnog broda-dizalice neće završiti u Splitskoj željezari - jer Splitska željezara više ne radi - već negdje u nekom talijanskom krematoriju morskih divova. Od Velog Jože neće ostati ništa, osim legende. Legende o orijašu što je davno nekoć dizao divovske dijelove onog slavnog Fellinijevog Rexa, ponosa fašističke Italije što ga u Amarcordu cijeli Rimini čeka na pučini, baš kao što su onomad čekali Velog Jožu, i što je nakon Drugog svjetskog rata nasukan ležao u moru kraj Izole. Maštam da će se otrgnuti... Pramčana slova Rexova imena danas kao atrakcija stoje izložena u Vojnopomorskom muzeju u Splitu, tamo gdje sutra nećete naći, jer nitko nije ni tražio, niti pramčana slova, ni one čuvene propele, ni sidro, nijednu vidu, nijedan komadić dobrog zelenog diva da ga sutra pokažu klincima i kažu: to je bio najslavniji superheroj u cijeloj povijesti našega mora, toliko jak da bi tri stotine tona tešku megajahtu Billa Gatesa što ste je jutros vidjeli u luci mogao dignuti na trideset pet metara visine. Oni tupaviji pitali bi onda što će jahta Billa Gatesa na trideset pet metara visine, a oni razumniji vrtjeli bi glavama i govorili da je to budalaština i da nikad nije postojalo tako nešto, jer da je to moguće nitko pametan ne bi izrezao u staro željezo dizalicu koja Billu Gatesu može dignuti jahtu. A ja se sve dječački nadam kako će se sutra Velom Joži na dokovima šibenske Mandaline pričiniti glas Nazorova galeota Ilije, kako mu “sipa opet u lice iskre i varnice” i viče mu “Idi odavle!”, da će “osjetiti odjednom buru u krvi i nemir u njedrima”, i kao gorostasni njegov motovunski imenjak pobjeći iz rezališta daleko preko mora. Da će se otrgnuti od kolona i mula i nestati na horizontu, što dalje od bahatih obala i gizdavih brodova kojima više ne treba. Pa plutati oceanima poput komada kopna odlomljenog od matične luke, kao golemi zeleni otok s veličanstvenim kranom umjesto palme, da spašava one koji ne znaju ploviti olujom, ali znaju reći “hvala”. Pa listam tako Slobodnu Dalmaciju sa izvještajima o prometu brodova, i negdje pri dnu stranice sitnim olovnim slovima čitam “brod-dizalica Veli Jože, matična luka nepoznata, vlasništvo nepoznato, trenutačno u afričkoj luci Safari”. Što bi rekli Pišonja i Žuga - zbogom, žohari

duskom

  • Gost
Odg: Riječka luka
« Odgovori #65 u: 15.06.2013., 09:16:20 »
prekrasan nekrolog starom divu.... :citam2

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Riječka luka
« Odgovori #66 u: 01.07.2013., 13:34:47 »
U Rijeci predstavnici moćne kineske korporacije

COSCO ozbiljan kandidat za Zagrebačku obalu



Visoka delegacija kineske kompanije dolazi u riječku luku, što je uzvratni posjet nakon što je ministar pomorstva Siniša Hajdaš Dončić prije tri tjedna bio u Hong Kongu

RIJEKA Riječku luku će posjetiti i obići predstavnici kineske tvrtke COSCO Pacific Limited, te će im od strane predstavnika Lučke uprave Rijeka biti prezentirane investicijske mogućnosti riječke luke, prije svega vezane uz projekt izgradnje novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali.

Riječ je o svojevrsnom uzvratnom posjetu kineske delegacije jer je prije tri tjedna u Hong Kongu bilo hrvatsko izaslanstvo koje je osobno vodio ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić u pratnji ravnatelja Lučke uprave Rijeka Vlade Mezaka.
Kineski COSCO

Pregovori s predstavnicima tvrtke COSCO bili su jedini razlog ministrovog odlaska u Kinu, što samo po sebi govori kako je interes Kineza za ulaganje u Rijeci ovoga puta izuzetno ozbiljan i usmjeren na projekt Zagrebačke obale, ali i popratnog korištenja i razvoja pozadinskih kapaciteta industrijskih zona, kako postojeće zone na Kukuljanovu, tako i one na Miklavlju, koja se tek treba početi razvijati.

Prema neslužbenim informacijama, sasvim je izvjesno kako će kineski COSCO biti jedan od kandidata na natječaju za dogradnju 280 metara Zagrebačke obale, kao i za opremanje cijelog terminala te pravo na njegovo vođenje i korištenje u koncesijskom razdoblju koje bi moglo biti određeno na 30 godina, moguće i više ovisno o natječajnim uvjetima.

Riječ je o međunarodnom natječaju koji se priprema u Lučkoj upravi Rijeka i to po protokolu i pravilima Svjetske banke, te se njegovo raspisivanje očekuje tijekom ove jeseni. Procjenjuje se da bi koncesionar na Zagrebačkoj obali mogao biti odabran krajem 2014. godine, kada bi već trebala biti u tijeku sama izgradnja terminala.

Projektiranje terminala

U ovom trenutku još uvijek traje faza projektiranja terminala koja bi trebala biti dovršena do kraja ove godine, nakon čega se očekuje i početak izgradnje od strane konzorcija talijanskih tvrtki CO.ED.MAR., Grandi Lavori Fincosit i Impresa Costruzioni Giuseppe Maltauro, kojima je pripao projekt vrijedan 70,6 milijuna eura.

Inače, COSCO već ima svoj terminal u grčkom Pireju, te bi Rijeka mogla postati druga europska luka za ulaz kineskih roba u Europsku uniju ukoliko se njihova ponuda na budućem natječaju pokaže najboljom. Neovisno o tome tko će biti koncesionar, procjenjuje se da bi njegova investicija okvirno iznosila između 150 i 200 milijuna eura samo na terminalu Zagrebačka obala.

U kineskoj delegaciji koja će biti u Rijeci nalaze se potpredsjednik COSCO Pacific Limiteda Wang Xingxu, zamjenik generalnog menadžera za strategiju i razvoj Hung Chun, Johnny, direktor terminala u Pireju kap. Fu Chengqiu te njegov zamjenik u Pireju Zhang Anming, te direktor tvrtke COSCO u Italiji Xu Hongji, kao i njegov zamjenik Marco Donati.

Prezentaciju razvojnih i investicijskih potencijala riječke luke kineskoj delegaciji vodit će ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak, a tijekom dana predviđen je i obilazak luke brodom »Vid«.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/COSCO-ozbiljan-kandidat-za-Zagrebacku-obalu

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Riječka luka
« Odgovori #67 u: 25.07.2013., 17:21:00 »
Nastavlja se razgradnja riječkih lučkih dizalica

















Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Riječka luka
« Odgovori #68 u: 30.07.2013., 16:55:17 »
» Putnički terminal – gotovo stotinu milijuna kuna težak promašaj riječke lučke i gradske uprave – idućeg bi tjedna trebao dobiti nove zakupnike, nakon što je prazan zjapio gotovo dvije godine, otkad je zgradu napustio bivši koncesionar Zoran Maržić, odnosno njegova tvrtka Dulcis vita.

  Maržića će u Terminalu zamijeniti Riječanima dobro poznati bivši vlasnici »Protecta« Gino Pastorčić i Damir Funčić, vlasnici tvrtke Forum ugostiteljstvo d.o.o. koja se na natječaj za koncesiju javila u zajednici s tvrtkom Riva Marina, iza koje stoji još poznatiji Mirko Pavičić, koji će time svoje poslovno carstvo proširiti na još oko dvije i pol tisuće »kvadrata« poslovnih prostora u javnom vlasništvu.

Dvije su tvrtke već potpisale koncesijski ugovor s Lučkom upravom, koji stupa na snagu nakon što Lučkoj upravi dostave bankarske garancije kao instrument osiguranja plaćanja koncesijske naknade, za što im je određen rok do 6. kolovoza ove godine, potvrdio je ravnatelj Lučke uprave Vlado Mezak.
  Koncesijska naknada, prema njegovim riječima, iznosi 135 tisuća eura godišnje i četiri posto od ukupnih prihoda u idućih dvadeset godina ostvarenih iz djelatnosti na koncesioniranom području koje, uz zgradu Terminala, čine još i ugostiteljski objekt »Karolina« na Gatu Karoline Riječke, parkirališta pokraj zgrade Terminala i Lučke kapetanije, te bunker pokraj upravne zgrade Luke Rijeka i Lučke uprave. Uz to, koncesionar je dužan i uložiti preko sedam milijuna kuna u navedene objekte.

Više na http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Novi-koncesionari-terminala-Pavicic-Pastorcic-i-Funcic-umjesto-Zorana-Marzica
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Riječka luka
« Odgovori #69 u: 20.07.2014., 16:00:07 »


Nitko ne komentira radove na bunkeru kod upravne zgrade Luke? ;)

(Pizzerija ce biti, s terasom. Zidovi su inace 3 metra debeli, povrsina unutra je 160 m2.)

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Rijecki-bunker-bez-mirisa-baruta-ceka-glumce-slikare-muzicare

Zanimljivo, o povijesti bunkera kojeg većina uzima zdravo za gotovo, a skoro da i nema Riječanina koji ne zna gdje se nalazi i kako izgleda, vrlo se malo zna. Dostupni podaci o njegovoj izgradnji i prvobitnom korištenju iznimno su oskudni, pa je tako u monografiji »Luka Rijeka«, kao i u najpoznatijem vodiču kroz Rijeku i njenu povijest – knjizi »Kako čitati grad« autorice Radmile Matječić, zabilježena tek po jedna jedina rečenica u kojoj stoji kako je bunker izgrađen potkraj Drugog svjetskog rata, »za potrebe protuavionskih i logističkih snaga okupatora«. Bunker je izgradila njemačka vojska, a s oslobođenjem Rijeke 1945. nestala je i dokumentacija o bunkeru i njegovoj gradnji, pa tako ni Lučka uprava koja ga je dala u koncesiju ne raspolaže gotovo pa ni osnovnim podacima o građevini.
  Radilo se ručno

Nešto više informacija moguće je dobiti jedino od ljudi koji su na ovaj ili onaj način bili vezani uz Luku i bunker, pa po sjećanju mogu iznijeti detalje o životu ove građevine. Jedan od takvih je i Ivan Miloš, dugogodišnji djelatnik Luke Rijeka koji se sjeća početaka, ali i kraja korištenja bunkera u komercijalne svrhe, kao lučkog skladišta.

   – Taj su bunker Nijemci izgradili kao skladište municije i zato je vrlo čvrst. Preživio je sva saveznička bombardiranja luke, a poslije rata, koliko mi je poznato i nije imao neku posebnu namjenu. To se promijenilo sredinom šezdestih godina kada smo u njemu počeli skladištiti boce plina za autogeno zavarivanje, koje su se uvozile preko riječke luke, za potrebe tada rastuće industrije, kaže Miloš, dodajući kako nikada nije bila riječ o velikim količinama tereta koji se skladištio u bunkeru.


Offline mikimiki

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 2.280
...take care to get what you like or you'll be forced to like what you get

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.215
Odg: Riječka luka
« Odgovori #71 u: 28.07.2014., 02:15:36 »

"...
   – Taj su bunker Nijemci izgradili kao skladište municije i zato je vrlo čvrst. Preživio je sva saveznička bombardiranja luke, a poslije rata, koliko mi je poznato i nije imao neku posebnu namjenu. To se promijenilo sredinom šezdestih godina kada smo u njemu počeli skladištiti boce plina za autogeno zavarivanje, koje su se uvozile preko riječke luke, za potrebe tada rastuće industrije, kaže Miloš, dodajući kako nikada nije bila riječ o velikim količinama tereta koji se skladištio u bunkeru."

Sklonište vulgaris, a ne spremište municije. I u samom tekstu se govori o uskim prolazima koji su smetali kasnijem skladištenju.

I još, u tekstu vele armiranobetonski zidovi - ma na slici radova nigdje nema armature...

Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
Odg: Riječka luka
« Odgovori #72 u: 28.07.2014., 11:56:16 »
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Pocinje-izgradnja-kontejnerskog-terminala-na-Zagrebackoj-obali

Blago nama, idem odmah kupit par kamiona da mi ne promakne biznis života...kad uhvatim vremena stavit ću malo insaderskih fotki sa Brajdice da vidite tu nevjerojatnu gužvu i užurbanost koja vlada tamo tako da nam pod hitno treba još jedan terminal :lol3

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Riječka luka
« Odgovori #73 u: 28.07.2014., 13:24:20 »
Pa kako to ? :lol3
Rekao novi šef da je promet porastao za 10%, kad staviš kruške i jabuke, i 17 % bez jabuka.
Kupuj još par kamiona, bit će dela, ako slušaš statistiku direktora.
A statistika je, to znamo, točan prosjek netočnih podataka. :kap
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Riječka luka
« Odgovori #74 u: 12.08.2014., 22:59:35 »
Radovi na Rivi, ugradnja novih bitvi za sidrenje novih montažnih molova (ako sam dobro razumio)








Don't drive faster than your guardian angel can fly!