Koliko mu treba kilometara pri toj brzini da stane?
Nisam uspio pronaći taj podatak, ali Shinkashenu pri brzini od 300 km/h treba oko 3km da se zaustavi. Analogno tome, TGV-u bi za brzinu od 574km/h trebalo dobrih 7-8 km (kinetička energija tijela, a time i zaustavni put, rastu sa kvadratom brzine).
Inače, zaustavni put na hrvatski prugama je 700- 1500 m.
Kolika je težine lokomotive i koliko može biti bruto težina kompozicije?
Na damirovoj fotografiji iz Manheima je TGV Duplex i ta prazna kompozicija teži 380 tona (brutto 424).
Što se tiče ovog brzinskog rekorda iz 2007, to je bila čisto prezentacija moći. Napravljen je poseban vlak, nazvan
V150 (150 m/s je ciljana brzina koju su planirali postići) i napravljen je cijeli niz modifikacija u odnosu na standardni TGV. Napon u mreži je povećan sa 25kV na 31kV, dodatno je nategnuta žica kontaktne mreže (sa 25kN na 40 kN)
da ne bi plesala!!!, pojačani su vučni motori sa standardnih 9.400 kW na 19.600 kW (za usporedbu, prosječan auto ima oko 80 kW). Povećan je promjer kotača sa 920 na 1092 mm, modificiran pantograf...
Rekord je rušen na 140 km dugom dijelu pruge LGV Est u istočnoj Francuskoj. Za ubrzanje do maksimalne brzine mu je trebalo 70 km pruge.
Baš obrnuto, zato što ih kontroliraju su kulturan narod.
Upravo to.
Prosječan švabo (često se volimo pozivat na njemački red i kulturu) je pijanac i seljačina, ali ga moguća kazna spriječava da se tako ponaša. Na engleskim nogometnim stadionima nema ograde između tribina i igrališta i neće ni jedan uć u teren, ali ne zato što su engleski navijači sve fini i pristojni dečki, nego znaju da ih "netko gleda" i da uz debelu novčanu kaznu ne bi do kraja života smio ni primirisat na stadion.