Autor Tema: Biciklizam  (Posjeta: 54328 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.297
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: Biciklizam
« Odgovori #15 u: 20.11.2014., 10:55:03 »
http://www.biker.hr/naslovnica/natjecanja/tour-of-croatia.html

 Tour of Croatia

   

   
         Autor: Biker | Datum: 20. 11. 2014.

Jadranska obala od Dubrovnika do Umaga od travnja iduće godine, po uzoru na svjetski poznate biciklističke utrke, bit će mjesto prve takve velike međunarodne sportske manifestacije. Vozit će se “Tour of Croatia – utrka kroz prirodne ljepote”, etapna međunarodna biciklistička utrka prve kategorije, za koju je Međunarodna biciklistička federacija upravo dala svoje odobrenje organizatorima.




  Riječ je o vrhunskom sportsko-turističkom događaju zbog kojeg će se u Hrvatskoj od 21. do 26. travnja okupiti 20 svjetskih profesionalnih biciklističkih ekipa sa 160 natjecatelja i cijela prateća karavana od više stotina angažiranih na tom poslu, kako bi odvozili trasu od Dubrovnika do Umaga i dalje do Zagreba dugačku 1080 kilometara - kazao nam je Vladimir Miholjević u ime tvrtke “Top Sport Event”, koja je službeni organizator događanja.





Dvije godine priprema
Baš kao što je to slučaj i sa svjetski poznatim biciklističkim utrkama u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj, Irskoj ili Portugalu, hrvatska utrka vozila bi se u šest etapa, čime bi zapravo cijela Jadranska obala dobila ogromnu medijsku promociju, i to u predsezoni, a pripreme za njezinu organizaciju traju već gotovo dvije godine u kojima su organizatori, kako kažu, morali Međunarodnu biciklističku federaciju uvjeriti da imaju referencije i ozbiljnost za organizaciju tako velike manifestacije.





Namjera nam je od ove biciklističke utrke napraviti vrhunski sportski događaj, promociju Hrvatske i predsezonsko događanje koje može pozitivno utjecati na turistički promet. Radi se o utrci u kojoj će se naći krema svjetskog biciklizma. Osim 160 natjecatelja, tu je i 140 ljudi u njihovoj pratnji, 200 ljudi u organizaciji karavane, prateći servisi, garaže, čak 20 šlepera opreme i brojni domaći volonteri koji sudjeluju u organizaciji. Biciklističke utrke osim sportskog aspekta, promocije biciklizma i zdravog načina života, imaju i veliku vrijednost za promociju države, regije, destinacije, gradova, kulture i stanovništva.“ – kaže Mihaljević, navodeći kako se planiraju televizijski prijenosi u 54 zemlje svijeta s oko 15 milijuna gledatelja dnevno.





Prateći programi
Tako bi ukupno oko sto milijuna gledatelja u tjedan dana trebalo vidjeti prizore biciklističke trase na obali od Dubrovnika, preko Pelješca, Makarske, Splita, Šibenika, Zadra, Nina, Plitvica, Učke do Pule i Umaga, nakon čega bi put nastavili do Varaždina i Zagreba. Vozit će se trasom Jadranske magistrale s “ulascima” u unutrašnjost i vožnjom po svim nacionalnim parkovima i parkovima prirode koji su na toj dionici, kako bi se pokazale sve ljepote i posebnosti očuvane prirode u Hrvatskoj.  Osim same vožnje, “Tour of Croatia” trebao bi imati i niz pratećih zabavnih i edukativnih te humanitarnih programa, s posebnim naglaskom na organizaciji sportskog dana za škole i animaciji djece za zdrav sportski život. Vrijeme u kojemu bi pojedine dionice ceste na kojima se vozi bile zatvorene svodi se na minimum, kažu organizatori koji su i sami desetljećima sudionici velikih biciklističkih utrka u svijetu.





Rastuća turistička grana
Ukupna vrijednost projekta je oko dva milijuna eura, odnosno 15 milijuna kuna, od čega polovina sredstava ide samo na medijsku produkciju svjetskih televizija i njihove izravne svakodnevne prijenose u 54 zemlje.Takve utrke dovode brojne gledatelje kojima je biciklizam hobi, a takvih je samo u Europi 64 milijuna.“ – kažu organizatori, računajući na stalnorastuću popularnost biciklizma i ciklo-turizma u Europi.




Naime, godišnje se u turističkoj industriji organizira čak 2,3 milijarde izleta samo za turiste koji voze bicikl, a zemlje koje su jake u takvoj ponudi od cikloturizma zarade 44 milijarde eura svake godine. Cikloturisti – gosti koji voze bicikl na odmoru, na izvanpasionsku potrošnju dnevno troše 52 eura, što je višestruko više od drugih kategorija gostiju, pa se sve turističke zemlje bore za njihovu naklonost.




 Zato organizatori imaju potporu Ministarstva turizma i HTZ-a, koja će biti pretočena i u konkretnu financijsku pomoć, a očekuju je i od drugih institucija i lokalnih zajednica na trasi utrke. Jer, Hrvatska, tvrde, danas koristi tek 12 posto svojih kapaciteta u cikloturizmu, pa prostora za rast i okretanje specifičnom tržištu takvih gostiju svakako postoji, a svemu bi trebala pridonijeti i utrka “Tour of Croatia” kroz prirodne ljepote jadranske obale i njezine unutrašnjosti.





Etape 'Crotoura'
1. start u Dubrovniku, vožnja Pelješac, Ston
 2. Makarska - Split s vožnjom kanjonom Cetine i parkom prirode Biokovo
 3. Šibenik-Zadar s vožnjom preko Skradina, Vranskog jezera, Nina, NP Krka
 4. Plitvice-Učka s vožnjom kroz NP Sjeverni Velebit, Senj, Crikvenicu, Učku, Rijeku i Opatiju
 5. Pula - Umag
 6. Varaždin – Zagreb





Turistički potencijal
Samo u Njemačkoj registrirano je 35 milijuna biciklista za koje je 5400 hotela prilagodilo ponudu, na način da imaju gdje smjestiti svoje bicikle, osiguravaju im servise i ostalo potrebno. Zato samo biciklisti naprave 157 milijuna bike-dana godišnje. Biciklističke ture najbrže su rastuća ponuda u svijetu, i to u svim dobnim skupinama, od djece do veterana, kaže Marcus Schildhauer, direktor Njemačkog biciklističkog saveza, naglašavajući kako je Mallorca u Španjolskoj popularna kod biciklista, ali im je Hrvatska bliža i jeftinija za prebacivanje bicikla i ona bi mogla postati vrlo tražena u cikloturizmu.


Tri mušketira iz organizacije
Vladimir Miholjević kao jedan od organizatora deset je puta vozio Giro d’Italia i ukupno 200 međunarodnih biciklističkih utrka, a organizirao je i prvi dolazak te talijanske utrke na trasu od Pule do Poreča 2004. godine.
 Ivan Crnjarić sudjeluje u organizaciji svjetskih biciklističkih utrka kao savjetnik Svjetske biciklističke organizacije u nizu zemalja, dok je Joe Bašić, organizator “Ultra Europe Festivala”, angažiran za marketing i program pratećih događanja.





IZVOR: Slobodna dalmacija
PIŠE: Ružica Mikačić
Photo: http://www.omegapharma-quickstep.com/
 
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Biciklizam
« Odgovori #16 u: 04.12.2014., 17:50:48 »
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Biciklizam
« Odgovori #17 u: 06.12.2014., 11:42:29 »
ovaj bici liftić je taman kao stvoren za riječke uzbrdice  :k040
http://www.boredpanda.com/bicycle-escalator-cyclocable-trondheim-norway/


Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Biciklizam
« Odgovori #18 u: 06.12.2014., 12:22:03 »
Vidi, vidi...Sad sam se prisjetio ex trećemajke Irene Miličević koja je neki dan  Radiju Rijeci sva ustreptala kad joj je netko spomenuo drona za nadgledanje divljih odlagališta otpada. Možda bi se i na ovo zagrijala, da joj je nekako dostaviti, a?
Uz Krimeju cca 2000 m X 2000 $ = 4,000.000 $. Puno ili malo, aj bo.
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Biciklizam
« Odgovori #19 u: 06.12.2014., 12:38:16 »
i meni je pala na pamet točno ta uzbrdica, kao idealna za ovaj projekt  :palacgore

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Biciklizam
« Odgovori #20 u: 06.12.2014., 21:44:40 »
Pedalirat uzbrdo, ljenčine jedne. :vahidrk I nonići su vam imali taj cikloqurac. :ruka

Uz Krimeju cca 2000 m X 2000 $ = 4,000.000 $. Puno ili malo, aj bo.
Za 5-6 biciklista dnevno koji bi tog đavla koristili, puno previše bi bilo i da je 4000 kn.  :greensmile
A i ta cifra od 2000$/m mi baš ne drži vodu. Za neke kraće uzbrdice da, jer je cijena motora i upravljačkog sklopa podijeljena na manje metara, ali na veće uzbrdice...  :k050 Ne može mi nitko reć da metar betoniranog kanala, metar željeznog poklopca i 2 metra lanca koštaju dvanajst iljada kuna.


Pogledao sam filmić, ali ne kužim što se desi ako se recimo posklizneš. Se to zaustavlja ili se moraš spustit na dno, pa krenut ispočetka? :89

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.609
Odg: Biciklizam
« Odgovori #21 u: 06.12.2014., 21:54:02 »
LLeone od tebe i mene nikad poduzetnika. I kad bih bio "siguran" da to može proći radije bih nekom drugom dao da to realizira.
U biznis treba unijeti veliki rizik, a ja to nemam.
Negdje sam pročitao (možda i učio?) da je profit nagrada za rizik. Ma neka njima rizik i zatvori, ja sam i s penzijom zadovoljan. Šećem, klikam škicam...Ma ko to more platit!
Možda malo nerazumno razmišljam, ali valjda me razumijete. :pojmanemam
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Biciklizam
« Odgovori #22 u: 06.12.2014., 22:31:48 »
Pedalirat uzbrdo, ljenčine jedne. :vahidrk I nonići su vam imali taj cikloqurac. :ruka

Noniću nisu imeli bicikle pa im ovako nešto niti nije trebalo, a pedaliranje uzbrdo nema puno veze s lijenošću. Jedna žešća uzbrdica te može "uništiti" eksponencijalno  više nego što bi čovjek rekao na prvu ruku.

Znam kada sam se vraćao sa kruga Viškovo - Klana - Gumanac- Platak - Grobnik - Lopača - Drenova (cca 80 km) pri usponu uz Drenovu u glavi vrtio kuda ću do Viškova i prekrižio sam trasu preko Petrci jer sam zaključio da vrlo vjerojatno ne bi uspio savladati onu kratku ali strmu uzbrdicu od Petrci prema Viškovu, pa sam odabrao duži ali manje strmi put preko Saršoni.  BTW IIRC  bilo je to 8 mjesec, temperatura preko 30C, a cijela tura od nekih 5h+ bez kapi vode ili hrane  :p015

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Biciklizam
« Odgovori #23 u: 06.12.2014., 23:20:19 »

pedaliranje uzbrdo nema puno veze s lijenošću. Jedna žešća uzbrdica te može "uništiti" eksponencijalno  više nego što bi čovjek rekao na prvu ruku.
Znam. Ima par utrka u Hrvatskoj koje iz istog razloga uspješno već godinama izbjegavam. :greensmile Npr. Plitvice, Jastrebarsko, Učka.... Doduše, Jasku sam jednom istrčao i nakon patnje po onim brdima rekao: svaka čast, ali jok, nećete me tako brzo vidjet.


BTW IIRC  bilo je to 8 mjesec, temperatura preko 30C, a cijela tura od nekih 5h+ bez kapi vode ili hrane  :p015
Ja ne bih 5 sati vozio auto bez kapi vode, a kamo li biciklu. Sad ne znam bih li ti stavio ovaj smajlić  :bravo3 ili ovaj  :e040

U svakom slučaju, nadam se da to više nećeš ponovit. Zbog sebe i svog zdravlja. ;)

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Biciklizam
« Odgovori #24 u: 07.12.2014., 00:39:49 »
Ja ne bih 5 sati vozio auto bez kapi vode, a kamo li biciklu. Sad ne znam bih li ti stavio ovaj smajlić  :bravo3 ili ovaj  :e040
U svakom slučaju, nadam se da to više nećeš ponovit. Zbog sebe i svog zdravlja. ;)

Tko je lud ne budi mu drug, ako se ne varam napravio sam to dvaput, jednom 70km a drugi put 80km (ne ista trasa) ... i jednom uspon na do Hahlića preko Mudne doli, IIRC od 9h do 17h, bez ića i pića, Vela gospa prije par godina, temperatura oko 35C  :greensmile

A do vrha Učke, od Ičića cca 5 dcl ili manje i dvije banane ...

Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Biciklizam
« Odgovori #25 u: 07.12.2014., 13:29:13 »
Razmišljate o biciklu isključivo kao o rekreaciji, vidi se da živite u gradu koji ga nimalo ne podržava kao sredstvo prijevoza.
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured. Meni je do posla sve ravno, ali da mi imam uzbrdicu nebi pedalirala niti ja, baš zbog tog razloga. Da skratimo priču, liftić je zamišljen kao pomagač popularizacije bicikla kao prijevoznog sredstva.

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Biciklizam
« Odgovori #26 u: 07.12.2014., 16:21:37 »
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured.
Ako ne želim doć uznojen u ured, onda neću ni sjest na bicikl, pa makar mi bilo sve nizbrdo od kuće do posla.

Rijeka zbog svoje konfiguracije nije, niti će ikad biti bike friendly grad. Jedino da po cijelom gradu, po svim uzbrdicama montiraš to ciklo čudo.
Idealno prijevozno sredstvo za Rijeku je skuter ili motocikl. Imam ga i koristim ga za na posao kad god mogu, pa čak i kad je temperatura malo iznad nule ili pada lagana kiša. I onda kada u rush houru prođem pored gmižuće ili stojeće kolone automobila, oni misle: "vidi budalu na motoru po ovom vremenu", a ja mislim: "vidi budale stoje u koloni, ni naprijed ni nazad". A tek traženje parkinga... :yes

Danas sam se u Brtonigli sjetio Asterix i ove teme. :wavey
Koliko sam uspio vidjet po bike putokazima, imaju dosta obilježenih bike staza u okolici. :cool2 :bravo3


Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Odg: Biciklizam
« Odgovori #27 u: 07.12.2014., 23:45:25 »
U tekstu je upravo spomenuto kao idealno rješenje za one koji idu na posao i ne žele doći uznojeni u ured.
Ako ne želim doć uznojen u ured, onda neću ni sjest na bicikl, pa makar mi bilo sve nizbrdo od kuće do posla.

A da koji put pokušaš shvatiti da postoje i drugi ljudi u drugim situacijama? Brat u Zagrebu ide na posao biciklom i to u odijelo uključivo sa kravatom, i nema problema sa znojenjem jer mu je visinska razlika iznosi nekoliko rubnika. Ali da npr ide na Gornji grad, ovakav "lift" bi mu itekako dobro došao.

Idealno prijevozno sredstvo za Rijeku je skuter ili motocikl. Imam ga i koristim ga za na posao kad god mogu, pa čak i kad je temperatura malo iznad nule ili pada lagana kiša. I onda kada u rush houru prođem pored gmižuće ili stojeće kolone automobila, oni misle: "vidi budalu na motoru po ovom vremenu", a ja mislim: "vidi budale stoje u koloni, ni naprijed ni nazad". A tek traženje parkinga... :yes

Aha, posebno idealno ako trebaš usput odbaciti djecu u vrtić, školu, odvesti ih na trening ... No to to tebe ne muči jer smo već ustanovili da nemaš ni "butlera ni kućnu pomoćnicu"  :greensmile

A što se tiče vožnje motorom .. .vozio sam ja i po temperaturama ispod nule, ali izbjegavam maksimalno vožnju po mokrom  :k050 ne mislim odustati (još) od motora, ali u "najkraćim crtama" na motoru ti je zimi hladno, a ljeti vruće". Kada sam u autu a pretekne me motorist ne pomislim "vidi budalu" nego "jao se njemu kada mora s motorom"  :greensmile .. zimi mi radi grijanje, ljeti klima, audio sustav mi je bolji u autu nego u stanu .. Razlika, osim u ekstermnim situacijama (sjećam se 25 minuta za nekih 250m) u stizanju na odredište je cca 5min, do max 10 minuta. Problem s parkiranjem mi  je, da budem kao ti, nepostojeći. A ako trebam do grada, tih 10-15 min nizbrdo pa onda još jednom uzbrdo mi dođe kao rekreacija :palacgore  Nekada davno sam "patio" da parkiram ako mogu u ulazna vrata firme, sada mi 5 minutna šetnja (osim ako je pljusak a tada ionako neću ni motorom) predstavlja dobrodošlu priliku za laganu rekreaciju  :palacgore


Offline Asterix

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.871
  • pćelica :D
Odg: Biciklizam
« Odgovori #28 u: 08.12.2014., 00:43:26 »
Istra je, po običaju, otišla korak ispred svih i prepoznala vrijednost biciklizma kao dio redovne turističke ponude :palacgore. Još pred dosta godina smo kupili Bike Istra atlas (fantastičan) a imaju i odlične karte.
Mada vidim polako i po ostatku Hrvatske, da polako niču obilježene staze.

Moram pohvaliti i grad Rijeku, što je izdao odličnu aplikaciju BikeRijeka (iOS i Android). Ako već ne može (a teško da i hoće, što je normalno, jer je konfiguracija stvarno malo zahtjevnija)  zaživjeti biciklizam u Rijeci, super je da se razvija u okolici grada, jer potencijal je stvarno ogroman.  Budimo iskreni, da Riječani redovito pedaliraju, mogli bi svi odreda na Tour de France  :pusiti

Elvis sad kad si spomenuo Gornji grad, vidiš, sad bi se ova žičara fantastično uklopila u "futuristički" izgled Mesničke ulice (designed by Bandić). Ovaj novi izgled je toliko "omiljen" da su je odmah prozvali sletnom pistom  :pusiti






Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Biciklizam
« Odgovori #29 u: 08.12.2014., 21:45:33 »

A da koji put pokušaš shvatiti da postoje i drugi ljudi u drugim situacijama?

Vjerojatno te ispred kuće čeka parkirno mjesto, a i na poslu na parkiranje i pješačenje od auta do ulaznih vrata ne potrošiš više od 5 minuta. Volio bih da dođeš jednom kod mene u moju ulicu parkirat. Ako ubodeš mjesto ispred kuće možeš slobodno reć da si dobio na lutriji za taj dan, ali najčešće se to svodi na 10-15 pa i više minuta na traženje parkinga i pješačenje do kuće. Pa recimo tako 2 puta dnevno (jednom s posla, drugi put odeš u kupovinu, posjetu, voziš klince nekamo…) i ode do pola sata dnevno na nešto što drugi uzimaju zdravo za gotovo i potroše možda 3 minute.



Aha, posebno idealno ako trebaš usput odbaciti djecu u vrtić, školu, odvesti ih na trening ... No to to tebe ne muči jer smo već ustanovili da nemaš ni "butlera ni kućnu pomoćnicu"  :greensmile
...

zimi mi radi grijanje, ljeti klima, audio sustav mi je bolji u autu nego u stanu .. Razlika, osim u ekstermnim situacijama (sjećam se 25 minuta za nekih 250m) u stizanju na odredište je cca 5min, do max 10 minuta. Problem s parkiranjem mi  je, da budem kao ti, nepostojeći. A ako trebam do grada, tih 10-15 min nizbrdo pa onda još jednom uzbrdo mi dođe kao rekreacija


Ako vozim klinke ili imam kakvu veliku prtljagu normalno da ću ići autom, ali za na posao i doma idem sam (stani ujutro uz neku prometnu cestu pa broji u koliko automobila je samo vozač) a sva prtljaga mi stane u džepove hlača ili eventualno ruksak. Za na posao, što ti više od prtljage i treba?

Zimi vozim samo na kratke relacije, max 20 minuta. Do posla mi treba 7 minuta, to bih izdržao i u kratkim rukavima. :greensmile Ljeti mi nikad nije vruće na motoru, nego baš suprotno, strujanje zraka pri vožnji me rashladi. Dobar audio sustav mi ništa ne znači dok stojim u koloni. Radije brže dođem doma, sjednem na kauč, natočim si pivo pa uživam u glazbi i dobrom audio sustavu. :c050

Ajmo malo do Trsta, koji nije daleko; ista klima, ista konfiguracija terena,  isto zagušene ulice… U Trstu dvokotača mali milion, u Rijeci ih brojiš na prste ruku. Triestini nemaju djece? Ne razvoze ih okolo? Nemaju prtljage? Žive nekim marsovskim životom, drukčijim od našeg? Skoro sam na dupe pao kad sam tamo vidio ženu na skuteru, u štiklama, suknji, košuljici, vjerojatno kakva odvjetnica, managerica ili slično, torbica oko ramena, aktovka među nogama i piči ona. :cool2 U Rijeci je prava rijetkost uopće vidjet ženu na motoru.

Evo jedan moj primjer od prošlog tjedna:
Od kuće do posla imam 4,5 km. Motorom (ili autom bez gužve) oko 7 minuta vožnje, zavisi kako me semafori zakače. Znači, od porte do ulaznih vrata  stana 10-11 minuta.
Ujutro je padala kiša (baš čudno ovih dana) :greensmile i ja nadobudno autom na posao.
16:05- izlazim iz firme
16:06- sjedam u auto
16:12- izlazim s parkinga. Svi istovremeno idu doma, uobičajeni čep na izlazu, 50 metara za 6 minuta, kao da sam crnogorski puž. Motorom bih već bio blizu kuće
16:35- prešao sam 5 km za 23 minute (trčeći mi treba otprilike isto), stajem ispred škole, idem po kćer koja je u produženom boravku. Trebam je pokupit najkasnije do 16:30, ali u međuvremenu zovem učiteljicu neka je pusti na školskom dvorištu, sad ću ja za par minuta. Sve ok, učiteljica ionako planira ostat duže u razredu.
16:40- Od kuće do škole imam 5 minuta hoda, ali najprije idemo zajedno tražit parking, jer sam ispred škole nepropisno parkiran
16:55 stižemo doma

Za istu tu radnju motorom bi mi trebalo 20 minuta manje. Bez živciranja i uz manju potrošnju goriva. Pa tako 20 minuta svaki dan… i da idem autom… pa nisam s kruške na glavu pao. :e040

Za brata:  :cool2 :bravo

Nego, ovo je tema o biciklizmu, zar ne. :pusiti