29.02.2024. Oporavak Foruma na novoj adresi....
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
"Nikola Tesla EV Rally Croatia 2014” je rally isključivo električnih vozila, međunarodnog karaktera s bogatim nagradnim fondom. Na cijeloj ruti relija postavljaju se “brze” punionice električnih vozila na turistički najatraktivnijim lokacijama Ruta relija postaje “Zelena turistička magistrala” sa svom infrastrukturom. Rally se održava svake godine i po cijeloj Hrvatskoj uz posjete susjednim zemljama. Prosječna udaljenost između etapa je 160 km. Na svakoj etapi (gradu,nacionalnom parku itd.) održava se prigodan multimedijalan edukativno- zabavni program Namjera nam je kroz cijeli projekt sa svim njegovim ekstenzijama promovirati hrvatsku izvrsnost i izvrsnost općenito , kroz promicanje svijesti o ekologiji, uštedi energije, održivom razvoju i inovacijama, te gradnja infrastrukture ,prvenstveno punionica za električne automobile, a u čemu će sudjelovati neke od kompanija kao što su Doking, Rimac Automobili, Mitsubishi Motors,Tesla Motors,Ducati Komponenti ,itd. Ideja rallya je zajednička suradnja i integracija partnera, gradova i mjesta, turističkih zajednica i povezanih institucija u cilju uspostavljanja infrastrukture za električna vozila. Gradovi kroz koje prolazi rally bit će mjesta zabave i susreta svih onih koji na bilo koji način sudjeluju u životu i napretku tog mjesta kroz organizirane izložbe i prezentacije najboljeg od regije i partnera. Ideja je da Rally postane tradicija, a kroz njega će se osim samih električnih vozila te postavljanja punionica, promovirati i zelene tehnologije, obnovljivi izvori energije, ekologija, hrvatska izvrsnost te prirodne ljepote i ponajbolji domaći brandovi i tvrtke. Želja nam je potaknuti pozitivne procese u smjeru priključenja recentnim svjetskim zbivanjima na području elektromobilnosti, smanjenja štetnih plinova, sigurnosti u prometu, razvijanja infrastrukture i jačanju turističkih , tehnoloških i energetskih potencijala Republike Hrvatske. Prosječna udaljenost između etapa je 160 km. Na svakoj etapi (gradu,nacionalnom parku itd.) održava se prigodan multimedijalan edukativno- zabavni program. Predviđeno trajanje rallyja, obzirom na doseg i vrijeme punjenja pojedinih vozila: 5 dana cca 850 km duljina rute. Pravo na sudjelovanje imaju samo električna vozila sa i bez homologacije, na dva, tri i četiri kotača. Za svako vozilo uplaćuje se kotizacija (150 EUR privatne osobe,750 EUR pravne osobe), svaka ekipa ima pravo na 2 člana.
Električni automobili, kao, ne zagađuju!? Zagađuju itekako, ali negdje drugdje.
Vjerujemo da će za 2-3 godine, kada mislimo mijenjati auto za grad, infrastruktura biti malo prilagođenija električnim automobilima nego danas a i ta tehnologija će se sigurno još unaprijediti.
U vezi punionica :'Postavljamo punionice na mjestima tako da zaobilazimo HEP, nemamo drugog izbora. Inače, HEP ima pet svojih električnih vozila, no kao što vidite, ovdje nemaju ni jedno vozilo. Nitko se od njih nije pojavio, ne zanima ih ovo - tako da nam je s njihove strane uskraćena infrastrukturalna pomoć koju smo očekivali', kaže Kolovrat.
Naravno da zagađuju negdje drugdje, ali je lakše staviti filtere i druge metode na nekoliko mjesta nego na milijune automobila ...
A nešto struje se može dobiti i iz čistih izvora.
The car has zero emissions, but if you take into account the carbon dioxide produced by making the electricity in the first place, the ZOE's CO2 rating is around 54g/km.Read more: http://www.autoexpress.co.uk/renault/zoe#ixzz3335SpioF
I nisu mi jasna ta punjenja. Jesam ja dobro shvatila da u biti na punionici ne plaćaš "tankanje" pošto se "gorivo" isplaćuje kroz mjesečni najam baterije. Za Zoe je trenutno mjesečni najam baterije nekih 200-300 eur, a toliko goriva bogami ne potrošimo.