29.02.2024. Oporavak Foruma na novoj adresi....
0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.
Citat: zokxy - 14.08.2013., 22:19:16Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi. Bolje da ne prenese,popljuvali bi nas kao kakve ...a ne možemo se braniti
Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi.
Ma kakvo rušenje grobnica??? Najbliže će cesta biti na 10 m od zida groblja, ali Vedrana i ostali su zabrinuti da će vibracije pri gradnji i pri prometu ceste djelovati razorno na grobnice koje su blizu ceste, a i sadašnje stanje im nije bajno. Groblje je zaštićeno, možda dio van zidina ide u cestu, ali niti jedna se grobnica neće rušiti. Ako i ima nešto takvo nebulozno u idejnom projektu, sigurno će to promijeniti u izvedbenom. A tek onda nastupaju konzervatori sa svojim uvjetima, kad dobiju projekt. Do sada ništa nisu dobili, a proziva ih se (info by Kobler nedavno)
ne razumijem kako to misliš SVI dijelovi imaju izlaz na zaobilaznicu? bilo bi konačno dobro da se vide nekakvi standardi u km udaljenosti između dva izlaza sa zaobilaznica u svijetu.ispada kao da se dijeli za badava, ali se očito ne pita kad je osobni interes u pitanju (a kukamo kad to drugi rade i upadamo u dugove do 1586 generacije).
Citat: Vedrana - 14.08.2013., 22:07:53ne razumijem kako to misliš SVI dijelovi imaju izlaz na zaobilaznicu? bilo bi konačno dobro da se vide nekakvi standardi u km udaljenosti između dva izlaza sa zaobilaznica u svijetu.ispada kao da se dijeli za badava, ali se očito ne pita kad je osobni interes u pitanju (a kukamo kad to drugi rade i upadamo u dugove do 1586 generacije).Mene zanima samo moj slučaj. Ako želim na istočnu stranu moram ili kroz grad ili (opet kroz grad) na Brajdicu. Ili (još gore) na Škurinje pa onda na istok...Ako želim na zapad, moram guslat do Škurinja i onda dalje. U tom smjeru je, ali se treba gužvat i natezat. Znam da smo (većina) postali možda i objesni što se tiče svega, ali nakon 40 godina promet na Belvederu se dosta promijenio, dosta je da zaglaviš nakon 2 četvorke i guslaš za njima do grada jer nemaš gdje prije Viarome zaobići.... A, ne daj Bože još i svatova. Ili, ljepote, guslaš u polutraci zbog parkiranih auta do raskršća Prvomajske pa onda guslaš za peticom i inim dugim prometalima sve do skretanja na zaobilaznicu jer su auti parkirani na stajalištu npa ne može autobus skrenuti već iskrcava na cesti.Standardi CESTA u svijetu nisu isti kao i kod nas. U Zagrebu i Osijeku možeš ići biciklom na posao, ovdje je to rizik za život kao kod pirotehničara.Što se tiče dugova do tamo neke godine, troši se za puno veće gluposti nego što je jedan čvor na Kozali.Neka ekipa koja to priprema napravi dobar i kvalitetan projekt, neka se kulturna/povjesna baština kvalitetno zaštiti, neka se posao obavi profesionalno i ne vidim problema....
"Mene zanima samo moj slučaj." to je to. hvala na pažnji puno sreće i uspjeha u radu i životu. ko živ ko mrtav.
Neka ekipa koja to priprema napravi dobar i kvalitetan projekt, neka se kulturna/povjesna baština kvalitetno zaštiti, neka se posao obavi profesionalno i ne vidim problema....
i ja želim da se grad razvija. ali bez da se ubiju posljednji tragovi Rijeke.