Razdoblje 1945. - 1952. godine
Po izvještaju komisije za utvrđivanje štete situacija je prvih dana svibnja izgledala ovako:
A. radionice:
1. brodograđevna radionica: prilikom bombardiranja pogođena više puta, svi strojevi bili su oštećeni, a krov radionice srušen; željezna konstrukcija radionice i zidovi djelomično srušeni;
2. stolarska radionica: modelarna, sala za trasiranje i svi strojevi bili su potpuno uništeni zbog požara što je izbio prilikom bombardiranja;
3. električna centrala: krov i zidovi zgrade djelomično su uništeni prilikom bombardiranja i miniranja;
4. pilana i skladište drva: potpuno uništeni u požaru prilikom bombardiranja;
5. mornarska radionica: djelomično oštećena;
6. skladište elektroda: potpuno uništeno;
7. skladište alata i materijala za navoze: potpuno uništeno;
8. pneumatska centrala: zgrada gotovo srušena, ali su strojevi manje oštećeni;
9. električna radionica: uništena;
10. kisikana: zgrada i krov uništeni a strojevi djelomično oštećeni (po procjeni 50%);
11. glavno skladište: zgrade i materijal potpuno uništeni u požaru; uporabljivo je ostalo samo željezo u šipkama;
12. svlačionica za radnike: potpuno uništena;
13. zgrada matičnog ureda, portirnica i zgrada kontrolnih organa potpuno su uništene;
14. tehnička direkcija: zgrada teško oštećena pa se morala, zbog sigurnosti, poslije srušiti;
15. kotlarska radionica: potpuno uništena, a strojevi teško oštećeni; zbog toga se 70 % strojeva moralo, radi neuporabljivosti, otpisati;
16. radionica za održavanje: teško oštećena, a cjevarska radionica lakše, zgrada i krov mehaničke radionice teško su oštećeni, ali su strojevi pretrpjeli lakša oštećenja; i u alatnici zgrada je bila uništena, ali su strojevi neznatno oštećeni;
17. garaža je tek neznatno oštećena;
18. u ljevaonici neznatno su se srušili krov i zidovi;
19. upravna zgrada, zgrada menze, zgrada tehničkog ureda, kasarna za vojnike te radnički dom, ili su teže oštećeni ili su potpuno srušeni;
20. instalacije električne i vodovodne, cjevovodi za komprimirani zrak te acetilenske centrale pretrpjele su velika oštećenja;
21. komunikacije, cestovne i željezničke, na više su mjesta srušene i presječene;
22. plutajući dok oštećen je prvo prilikom bombardiranja i potopljen u more ispred brodogradilišta; potom je, prilikom miniranja lukobrana ispred brodogradilišta, skupa s opremom, uništen;
23. navoz br. 1 lakše je oštećen, navoz br. 2 na dva mjesta prekinut zbog eksplozije mina, navoz br. 3 oštećen na više mjesta, navoz br. 4 oštećen miniranjem i na nadvodnom i na podvodnom dijelu, navoz br. 5 oštećen na podvodnom dijelu;
24. dizalice: dizalica na navozu br. 1 lakše oštećena, na navozu br. 2 također, ali je staza dizalice djelomično porušena; druga dizalica na navozu br. 2 nosivosti 25 tona potpuno je srušena, dizalice na navozima br. 3 i 4 također; dizalica na sjevernoj obali lakše je oštećena, dizalica na južnoj obali potpuno je uništena, dizalica od 50 tona nosivosti u montaži na južnoj obali teško je otečena, a budući da su mnogi dijelovi potpuno uništeni teško je bilo i pomišljati na popravak;
B. objekti u izgradnji:
1. navoz br. 1: u gradnji je bio turbinski brod od 4000 tona nosivosti, koji je teško oštećen;
2. navoz br. 2: u montaži su bila 4 parna remorkera od kojih su tri teže oštećena a jedan potpuno uništen; jedan lakši razarač upravo pripravljen za porinuće presječen je prilikom miniranja na dva dijela;
3. navoz br. 3: dvije motorne splavi u montaži teško su oštećene, a šest ostalih, također u montaži, oštećeno je lakše;
4. navoz br. 4: turbinski brod od 4000 tona nosivosti, u fazi montaže teško je oštećen;
5. opremna luka: potopljen je motorni brod od 4200 tona nosivosti ("Locchi") na samom ulazu u luku, jedan razarač od 700 tona istisnine ("Fionda") potonuo je uz južnu obalu, motorna splav nosivosti 100 tona potonula je uz sjevernu obalu, a u središtu luke potonuo je plutajući dok od 4000 tona nosivosti.