Autor Tema: Angela Car - riječka Mata Hari?  (Posjeta: 665 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline zokxy

• Global Moderator
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Angela Car - riječka Mata Hari?
« u: 29.01.2013., 23:49:34 »
Angela Car, djevojka rođena 1907. u Crikvenici, bila je tridesetih godina prošlog stoljeća pod neprestanom paskom riječke policije, pod sumnjom da je jugoslovenska špijunka. Slijedi priča o njoj, rekonstruirana iz dokumenata pronađenih u riječkom DAR-u.

http://croinfo.net/nepoznata-rijeka/8338-angela-car-rijeka-mata-hari.html

Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline LLeon

• Datum registracije: Ožu 2012
Odg: Angela Car - riječka Mata Hari?
« Odgovori #1 u: 30.01.2013., 12:44:09 »
Iz cijelog članka jedino se da zaključit da je mala bila jebežljiva. :pusiti Nikakvih potvrđenih špijunskih aktivnosti.

Offline elvis

• Global Moderator
« Odgovori #2 u: 30.01.2013., 17:02:01 »
Iz cijelog članka jedino se da zaključit da je mala bila jebežljiva. :pusiti Nikakvih potvrđenih špijunskih aktivnosti.

Zapravo, kao o onom vicu o filozofu, fizičaru, matematičaru i ovcama, može se sa sigurnošću zaključiti samo da je više muškaraca htjelo imati "biblijske" veze s njom i da su radi postizanja tog cilja pokušavali dotičnoj učiniti  razne usluge. Da li su i dobili zauzvrat išta više od nade, ne možemo znati .

:cool2

Offline zokxy

• Global Moderator
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
« Odgovori #3 u: 30.01.2013., 21:09:42 »
Nisu ni Mata Harici dokazali špijunske aktivnosti, a strijeljali su je:

Trial and execution

On 13 February 1917, Mata Hari was arrested in her room at the Hotel Elysee Palace, on the Champs Elysee (now the HSBC French headquarters), in Paris. She was put on trial, accused of spying for Germany and consequently causing the deaths of at least 50,000 soldiers. Although the French and British intelligence suspected her of spying for Germany, neither could produce definite evidence against her. Secret ink was found in her room, which was incriminating evidence in that period. She contended that it was part of her make-up.[12] She wrote several letters to the Dutch Consul in Paris, claiming her innocence. "My international connections are due of my work as a dancer, nothing else [...]. Because I really did not spy, it is terrible that I cannot defend myself."[13] She was found guilty and was executed by firing squad on 15 October 1917, at the age of 41.

Feminist author Pat Shipman's biography Femme Fatale claimed that Mata Hari never was a double agent, but was used as a scapegoat by the French military authority to obscure the failing of the French military operations at the front.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!