Autor Tema: Zajedno su jači: Nova riječka taksi centrala želi konkurirati Cammeu  (Posjeta: 2053 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Zajedno su jači: Nova riječka taksi centrala želi konkurirati Cammeu






Članovima Centrale postalo je 25 od ukupno 70-ak riječkih taksista koji će raditi preko zajedničkog sustava poziva od 0 do 24 sata, a dostupni su putem telefona 051/808-808. Početna cijena vožnje je 30 kuna

RIJEKA  - Do sada samostalni riječki taksisti okupili su se u Novu riječku taksi centralu koja će početi raditi idući tjedan. Članovima Centrale postalo je 25 taksista koji će od sada raditi preko zajedničkog sustava poziva, a sve pod parolom »zajedno smo jači« i s ciljem veće konkurentnosti u gradu u kojem već godinama dominira Taxi Cammeo. Ova taksi služba radit će od 0 do 24, a broj na koji se može naručiti vožnja je 051/808-808.

   – Nova taksi centrala će imati najmoderniji sustav praćenja vozila i tehničke podrške koji je prilagođen na način da dispečer nema utjecaj na raspored vožnji, već sve odrađuje elektronika. Na taj način uvijek će najbliži taksist ići na vožnju, ako može. Nakon 40 godina djelovanja bez moderne tehnologije obrtnici su uvidjeli da više ne mogu funkcionirati bez modernog sustava, kaže Aurelio Kolacio koji je u Novoj riječkoj taksi centrali zadužen za medije, marketning i vođenje centrale.   

Prema njegovim riječima, od 70-ak riječkih taksista, u ovaj projekt ušlo je njih 25.

    – Ostali su i dalje samostalni, a mogu nam se priključiti u svakom trenutku ako žele. Novi sustav i telefone financirao je jedan od ovih 25 taksista i riječ je o investiciji od oko 120.000 kuna, dodaje Kolacio.

   Ono što građane najviše zanima su cijene. Start koji uključuje prvih pet kilometara vožnje plaćat će se 30 kuna, a svaki idući kilometar sedam kuna. Cammeo inačestart naplaćuje 20 kuna, a svaki idući kilometar pet kuna.   

   – Cijene ne igra toliko važnu ulogu budući da ćemo kvalitetom nadomjestiti tu razliku. Jednu osobu vozit ćemo od točke A do točke B bez da putem ulaze druge osobe. Napomenuo bih i da su sva naša vozila više ili visoke klase te da su vozači kvalificirani za obavljanje taksi djelatnosti, rekao je Kolacio.

   Šef i financijer projekta je taksist Marino Sušanj, koji ističe da je samo prvi među jednakima.   

   – Ja sam prije svega organizator koji je odlučio okupiti kolege. Ugodno sam iznenađen njihovim odazivom i zato im se ovom prilikom zahvaljujem. Vjerujem da ćemo se isticati kvalitetom naše usluge, što će prepoznati i građani, rekao je Sušanj.   

   Jedan od taksista Centrale je i Zdravko Gaćinović, do sada samostalni djelatnik, koji kaže da će ovakvim udruživanjem usluga građanima biti mnogo bolja.

   – Sada će biti mnogo bolje. Prije svega ćemo biti mobilniji i imat ćemo bolji povrat. Drugim riječima, ako odradimo vožnju recimo u Bakar, na povratku će nam centrala javiti ako po putu netko želi taksi za Rijeku. Usluga građanima će biti mnogo bolja i bit ćemo im bolji servis. Ja imam tri taksija, radim i noću, ali centrala je saživjela u cijelom svijetu i sada konačno i u Rijeci. Na taj način ćemo moći biti prava konkurencija Cammeu, rekao je Gaćinović kojeg smo pitali i da prokomentira činjenicu da se velik dio samostalnih taksista nije uključio u centralu.

   – Ljudi su bojažljivi i čekaju da vide kako će projekt krenuti. Ali nas je 25 i to je dovoljan pokazatelj da je riječ o velikoj priči. Vjerujem da će nas s vremenom biti sve više i više, rekao je Gaćinović.





Minovski: Neka im je sa srećom

 Direktora Cammea Vladimira Minovskog činjenica da bi početkom rada Nove centrale njegova tvrtka mogla dobiti do sada najjaču konkurenciju u Rijeci, nije mnogo uzbudila.

   – Neka im je sa srećom! Konkurencija nas ne zanima jer mi mislimo da nemamo konkurencije. Ako ovi dečki misle da to mogu postati, vrijeme će pokazati ako su u pravu. Ja sam im već ranije predlagao da se okupe uz našu tehničku podršku, a sve po vrlo povoljnoj cijeni, ali nisu htjeli, a ja se oko toga nisam onda previše ni trudio, kaže Minovski koji je istaknuo i nekoliko noviteta u Cammeu.

   – Od 1. listopada ujedinit ćemo centralu na jednom mjestu u Osijeku za cijelu Hrvatsku. Uvodimo i novu tehnologiju, nove kadrove u menadžment. Velika novost je i prepaid kartica koja kreće također od 1. listopada. Kartica će se moći kupiti u početku na kioscima Tiska, a kasnije i u našim vozilima. Kupnjom prve kartice od 100 kuna dobiva se dodatnih 20 kuna registracijom na našim internetskim stranicama. Kod svake nadoplate od 50, 100 ili 200 kuna kupac će automatski dobiti 10 posto veći iznos, čime u praksi naše vožnje postaju 10 posto jeftinije, rekao je Minovski.




http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Zajedno-su-jaci-Nova-rijecka-taksi-centrala-zeli-konkurirati-Cammeu
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
   Ono što građane najviše zanima su cijene. Start koji uključuje prvih pet kilometara vožnje plaćat će se 30 kuna, a svaki idući kilometar sedam kuna. Cammeo inačestart naplaćuje 20 kuna, a svaki idući kilometar pet kuna.   

   – Cijene ne igra toliko važnu ulogu budući da ćemo kvalitetom nadomjestiti tu razliku. Jednu osobu vozit ćemo od točke A do točke B bez da putem ulaze druge osobe. Napomenuo bih i da su sva naša vozila više ili visoke klase te da su vozači kvalificirani za obavljanje taksi djelatnosti, rekao je Kolacio.

Korisnika intersiraju tri stvari a to su : cijena, cijena i cijena. A kvalificiranost vozača je sigurno bitna - npr preko rupa na našim cestama voze "mekše" od nekvalificiranih.

No vrijeme će pokazati koliko će korisnika radije platiti nešto višu cijenu za komociju da su (garantirano) sami u taksiju.

Za sada nisam imao potrebe koristiti usluge taksija u Rijeci, uostalom, samo za cijenu starta dobijem "povratnu" cvikalicu za treću zonu, a gdje je još 11kmx7kn=77kn? Za taj novac se mogu fino najesti dok čekam  slijedeću kurijeru, ako mi je baš pobjegla ispred nosa pa imam ( u najgorem slučaju)  jedan sat do slijedeće.

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.215
Ja ću platit komociju da sam sam u taksiju.

Jer nije svejedno ako ujutro žuriš na avion, a taksist putem treba pokupiti još samo dvoje ljudi koji, jelte, malo kasne... :greensmile

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Ja ću platit komociju da sam sam u taksiju.
Da li taxi plaćaš iz svog džepa ili to ide na račun firme?

Offline mušica

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 741
S obzirom da za sad taxi koristim jedino kad u gradu popijem koju biru previše, savršeno mi je svejedno da li se vozim sam, ionako se vozim ko kufer :eek

Offline lappino

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.215
Ja ću platit komociju da sam sam u taksiju.
Da li taxi plaćaš iz svog džepa ili to ide na račun firme?

Ako sam već napisao "ja ću platit" valjda to podrazumijeva da ide na moj račun...

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Očigledno je da se nadaju da ima dovoljan broj onih koji će platiti više za veću kvalitetu.   :pojmanemam

Offline rijeka53

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 1.060
    • rijeka-apartmani
... dobro da se ima konkurencija, mane osobno ako rabi z grada ponekad hitno doma za 30 kn
bez nepotrebnog cekanja ni busa ni cammea-lijevo-desno nigdjemogastana, a i stici doma punih torba, recimo sa placa, pez  parkinga,
a i ako smo dvoje-troje manje leh bus  :palacgore
« Zadnja izmjena: 14.11.2012., 17:12:46 od rijeka53 »

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.605
Previdio sam da "Taxi centrala" za 30kn daje i 5 km, što je jeftinije od 20kn +5kn za km za 3-5km udaljenosti a skoro isto za par km.