Koliko vidim ne postoji niti jedna karta (službena) koja bi potvrdila razmještaj graničnih stupića (gs) južno od željezničkog mosta do lukobrana.
Ono što se može razaznati iz karata (sektor VIII) sjeverno od željezničkog mosta (mislim da je ovo vrlo važno za rekonstrukciju):
- gs su postavljeni dijagonalno u odnosu na most
- gs se nemože postaviti na vodenu površinu
- neparni brojevi gs talijanski, na desnoj obali Rečine
- parni brojevi gs jugoslavenski, na lijevoj obali Rečine
- položaj gs ne prati korito (skretanja) toka rijeke kao kod kopnenog dijela gdje se na svakom mjestu gdje granična linija skreće od pravca postavlja gs
Poznate činjenice o gs južno od željezničkog mosta:
- postojanje gs broj 41, 43, 49, sve neparni brojevi na desnoj strani Mrtvog kanala, oznaka I
- postojanje graničnih prijelaza omeđenih brojevima gs, ferovia 27 -28, ponte 31 -32, Porto Baroš 59- 60 i Lazarus 63 -68
Nepoznato o gs južno od željezničkog mosta:
- razmještaj ostalih gs
- sama linija razgraničenja
Uzimajući u obzir napisano, pronađene gs (41,43,49 svi se nalaze na desnoj strani Mrtvog kanala svi su neparni i imaju na sebi samo oznaku I), pozicije graničnih prijelaza (27 - 28, 31 - 32, 59 - 60 i 63 -68) pokušao sam iz dostupnog materijala napraviti rekonstrukciju pozicije gs južno od željezničkog mosta.
Graničnu liniju sam pozicionirao kako je općenito mišljenje da je bila, mogla je ić i sredinom Mrtvog kanala s obzirom da se radi o vodenoj površini.