Autor Tema: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici  (Posjeta: 148797 vremena)

0 Članova i 7 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #315 u: 08.07.2013., 19:10:14 »
Završne

























Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #316 u: 08.07.2013., 20:18:14 »
Da nastavim od jučer





E sad se lijepo vidi kako je ovaj zid i propust prekrasan ... inače imam prilike gledati ove stare kamene zidove na starijim cestama koje više ne služe prometu kad idem prema Karlobagu - stara magistrala je prepuna ovakvih propusta i neimarskih pothvata - za ono doba! 

Moje slike od 09-09-2010.




A zid - burobran je sagrađen 1853. godine! (slikano 14.10.2010.)



Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.595
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #317 u: 09.07.2013., 15:44:20 »
Danas sam "nešto" bio u Klani i vidio da su betonirali sekciju mosta o kojemu je bilo riječi u podforumu Klana i okolica. Nažalost nisam mogao fotografirati jer - nemam s čime :facepalm.
Ja već duže vrijeme štedim da si kupim kakav jeftinjak . Ali onda se raznježim i sve zapijem. Kako bi se reklo pul Matuj : Niš nima on ki se zapije.
Tako i ja . Pa vas molim, pliz, ako je ki morda nameril hitit kakovu staru kramu od aparata za slike delat da je hiti mane.
Jasno parićan san i neč platit , ali - imejte  :kiss2.
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #318 u: 09.07.2013., 19:41:57 »

U tijeku pet dana kontrole


Ako prođe tehnički, cesta Sv. Kuzam - Križišće u prometu ovog vikenda



U HC-u službeno ne najavljuju datum i vrijeme otvaranja ceste sa spojem prema Krčkom mostu, ali se zna da neće biti svečanog otvorenja, već će informacije o tome ići putem medija i HAK-a nakon okončanja tehničkog pregleda, što je moguće očekivati najranije u petak

RIJEKA Na dionici Sv. Kuzam – Križišće od ponedjeljka je započeo tehnički pregled, koji bi trebao potrajati pet dana, što znači da je otvorena mogućnost puštanja ceste u promet tijekom vikenda ukoliko ne budu utvrđeni veći nedostaci na pregledu.

Upravo zbog toga nitko u Hrvatskim cestama službeno ne najavljuje datum i vrijeme otvaranja ceste do Križišća sa spojem prema Krčkom mostu, ali se zna da neće biti svečanog otvorenja, već će informacije o tome ići putem medija i HAK-a nakon okončanja tehničkog pregleda, a to je moguće očekivati najranije u petak, subotu ili nedjelju. 
Privremeno rješenje

Još uvijek službeno nije utvrđeno niti privremeno prometno rješenje na dijelu ceste dugom oko 800 metara između čvora Križišće i spoja na Krčki most, gdje neće biti dovršena četiri, već samo dva prometna traka. Očekuje se da će se tijekom ovog ljeta cijelom dionicom u smjeru od Sv. Kuzma do Križišća i Krka vozila kretati na dva prometna traka, dok u suprotnom smjeru neće biti moguć ulazak na čvor Križišće za vozila koja dolaze od Krčkog mosta ili iz smjera Crikvenice.

Promet bi se u tom smjeru trebao odvijati državnom cestom od Križišća do čvora Hreljin, gdje će se sva vozila moći uključiti na riječku obilaznicu i nastaviti putovanje prema Sv. Kuzmu i dalje prema Dragi i Orehovici.

Naša novinarska ekipa obišla je jučer najkritičniji dio gradilišta obilaznice, gdje je u svega sedam dana napravljen značajan i vizualno vidljiv pomak, pa je tako u najvećem dijelu postavljen asfalt na zadnjih 800 metara ceste, što znači da u narednih nekoliko dana preostaje postaviti prometnu signalizaciju, crte na kolniku, postaviti ograde i ostalu neophodnu opremu.
Nadzor policije

Kako je riječ o novoj prometnici, gdje je uvijek nakon otvaranja povećana opasnost od prometnih nezgoda, tijekom prvih nekoliko dana predviđen je i nešto veći angažman prometne policije. Ukoliko ovog vikenda cesta bude otvorena povećana je mogućnost stvaranja gužvi i kolona vozila na završnom dijelu dionice kod čvora Križišće.

Tu će tijekom ljeta biti kolona, pogotovo u vrijeme vikenda, jer će se usko grlo obilaznice premjestiti s raskrižja na Sv. Kuzmu i čvoru Bakar na čvor Križišće.

Gradnja obilaznice potrajat će još dva do tri mjeseca, jer se do 1. studenog planira završiti i otvoriti nedostajući kolnik kod Križišća, te dva kružna toka na kojima će obilaznica biti povezana s jadranskom magistralom i Kraljevicom, te na drugoj strani s Križišćem.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Ako-prode-tehnicki-cesta-Sv.-Kuzam-Krizisce-u-prometu-ovog-vikenda

duskom

  • Gost
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #319 u: 09.07.2013., 20:12:59 »
nešto m i je sumnjivo "god 1853".... jer tada se pisalo "1853 a.d."

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.551
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #320 u: 10.07.2013., 10:46:25 »
Danas sam "nešto" bio u Klani i vidio da su betonirali sekciju mosta o kojemu je bilo riječi u podforumu Klana i okolica. Nažalost nisam mogao fotografirati jer - nemam s čime :facepalm.


BTW što se to žestoko armira i betonira ispred tog mosta? Prošao sam u ponedeljak, na mostu nije nitko radio ali je desetak ili nešto više metara ispred mosta slagana nekakva "žestoka" armatura, kao neka pozornica ... ili da nije to bila podloga budućeg novog mosta koju će samo prebaciti na mjesto starog da prekid bude minimalan?  :pojmanemam

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #321 u: 10.07.2013., 12:55:39 »
 Da, betonirala se ploca mosta koji sad mora odlezati 3 tjedna da beton ocvrsne dovoljno i samo se onda ploca dizalicom montira na upornjake. Prekid prometa bit ce kojih par sati, ali tada kompletan. Nema prolaza nikamo.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #322 u: 12.07.2013., 20:01:55 »
Nakon mnogo vremena što se u javnosti govorilo o izgradnji kružnog toka i ulice na gornjem izlazu Matulja (u blizini poliklinike Nemec) napokon automobili ne moraju voziti makadamom. Dio ulice koji je obilovao rupama prekriven je jednim slojem asfalta. Ali radovi koji su započeli prije više mjeseci još se ne naziru kraju i kolone se i dalje stvaraju kod samog rotora. Za gradnju je zadužena zagrebačka firma Hidroelektra niskogradnja d.d.
Ovo gradilište jedno je od nekoliko „crnih“ prometnih zona koje su Opatijsku rivijeru ovoga ljeta učinile područjem koje svoje turiste dočekuje bagerima. Drugi problematični dio je izgradnja rotora na donjem dijelu Matulja, pri ulazu u Opatiju. (kvarnerski,com)


Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.551
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #323 u: 12.07.2013., 22:13:53 »
Da, betonirala se ploca mosta koji sad mora odlezati 3 tjedna da beton ocvrsne dovoljno i samo se onda ploca dizalicom montira na upornjake. Prekid prometa bit ce kojih par sati, ali tada kompletan. Nema prolaza nikamo.

Nema više lijeve ograde gledano u smjeru  pilane.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.247
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #324 u: 12.07.2013., 22:34:46 »
 Da, informiran sam o tome danas  :greensmile
 :lol2
A vidim da si i prvi put uopce valjda i bez prisile stavio i avatar  :wavey
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #325 u: 13.07.2013., 08:42:10 »
Prva faza tehničkog pregleda završena

Ipak neće 13. srpnja: Cestom Sv. Kuzam – Križišće u ponedjeljak ili utorak



Svi radovi obavljeni su u skladu s projektnom dokumentacijom osim na posljednjoj poddionici (lot 4) od čvora Križišće do spoja s Krčkim mostom

RIJEKA Dionica riječke obilaznice Sv. Kuzam-Križišće ovog vikenda ipak neće biti puštena u promet u privremenom režimu, iako je tehnički pregled jučer poslijepodne završen. Najranije bi dionica mogla biti otvorena u ponedjeljak ili utorak. Kako su jučer navečer  priopćili iz Hrvatskih cesta završena je prva faza tehničkog pregleda, te je u službenom zapisniku ustanovljeno kako su svi radovi obavljeni u skladu s projektnom dokumentacijom osim na posljednjoj poddionici (lot 4) od čvora Križišće do spoja s Krčkim mostom.

– Komisija za tehnički pregled je definirala sve tehničke nedostatke na lotu 4 koje Hrvatske ceste moraju ukloniti u roku od 90 dana. Navedenim zapisnikom ustanovljeno je da su ispunjeni svi osnovni elementi koje javne ceste moraju ispuniti sa stajališta sigurnosti prometa, u smislu stabilnosti objekata i ugrađene opreme, koji bi se trebali pustiti u potpunosti u funkciju. Hrvatske ceste su na osnovu takvog zapisnika formirale Povjerenstvo koje bi trebalo dati konačnu ocjenu o mogućnosti puštanja u promet pod posebnim prometnim režimom, a koje bi Povjerentsvo prihvatilo. Povjerenstvo je sastavljeno sukladno članku 6. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, te bi se trebalo sastati u ponedjeljak. Ukoliko sve prometno sigurnosne mjere budu ispunjene počet će se s prometovanjem na predmetnoj dionici, zaključuje se u priopćenju Hrvatskih cesta.     

Kako iz priopćenja proizlazi dionica Sv. Kuzam-Križišće mogla bi biti otvorena iako neće biti izdana uporabna dozvola, jer radovi nisu završeni na lotu 4. Prema privremenom prometnom rješenju ovog ljeta će cijelom dionicom u smjeru od Sv. Kuzma do Križišća i Krka vozila ići na dvije prometne trake, dok u suprotnom smjeru neće biti moguć ulazak na čvor Križišće za vozila koja dolaze od Krčkog mosta ili iz smjera Crikvenice. Promet bi se u tom smjeru trebao odvijati državnom cestom od Križišća do čvora Hreljin, gdje će se sva vozila moći uključiti na riječku obilaznicu i nastaviti putovanje prema Sv. Kuzmu i dalje prema Dragi i Orehovici.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Ipak-nece-13.-srpnja-Cestom-Sv.-Kuzam-Krizisce-u-ponedjeljak-ili-utorak

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #326 u: 16.07.2013., 19:27:38 »
OTVORENA POSLJEDNJA DIONICA RIJEČKE OBILAZNICE

Cesta Sv. Kuzam-Križišće puštena u promet



RIJEKA - Cesta Sv. Kuzam-Križišće pušta je u promet danas u 15 i 25 minuta kada su na Sv. Kuzmu uklonjene i posljednje prepreke na kolniku bez ikakvog rezanja vrpce i političkih govora. Tek su prvi vozači uz prigodne zvuke sirena krenuli testirati cestu čija se izgradnja čekala punih 5 godina.

Od središta Rijeke do Krka sada se stiže za manje od dvadeset minuta, a do Hreljina za svega desetak minuta. Svi oni koji žive u Crikvenici, Šmriki ili na Krku, a često putuju prema Rijeci, dobili su veliku uštedu na vremenu putovanja.

U dionicu Sv. Kuzam-Križišće dugu oko 8,5 kilometara investirano je oko 960 milijuna kuna, a najveći dio posla na trasi obavile su tvrtke GP Krk, Viadukt, Hidroelektra i Konstruktor Split.

Riječ je o dionici dugoj 8,5 kilometara, koja je na relaciji između čvora Križišće i spojne ceste D8, koja vodi do Krčkog mosta, u prometu na samo dvije trake.

Prema privremenom prometnom rješenju samo za vozila koja se kreću iz Rijeke prema Krku cesta će biti otvorena na obje trake, dok u suprotnom smjeru neće biti moguće uključiti se na čvor Križišće, te će sva vozila morati koristiti državnu cestu kroz Križišće i uključivati se na riječku zaobilaznicu na čvoru Hreljin.

 Iako cesta nije dovršena i nema uporabnu dozvolu posebno oformljeno Povjerenstvo za sigurnost prometa u ponedjeljak je pregledalo dionicu i dalo zeleno svjetlo za puštanje u promet.

Povjerenstvo, sastavljeno od predstavnika Prometne policije, Hrvatskih cesta, izvođača, projektanta i nadzornih organa, ocijenilo je da su ispunjene sve sigurnosne mjere te da prometovanje pod posebnim prometnim režimom može započeti, navodi se u priopćenju Hrvatskih cesta.

- Komisija tehničkog pregleda, koji je započeo u ponedjeljak 08.07.2013. godine, a završio 12.07.2013. godine, donijela je zaključak prve faze tehničkog pregleda, te svojim zapisnikom navela da su svi radovi napravljeni sukladno projektnoj dokumentaciji osim na LOT-u 4, odnosno od čvora Križišće do spoja sa državnom cestom D8 prema Krku, na kojemu je definirala nedostatke koje Hrvatske ceste moraju ukloniti u roku od 90 dana.

Navedenim zapisnikom ustanovljeno je da su ispunjeni svi osnovni elementi koje javne ceste moraju ispuniti sa stajališta sigurnosti prometa i to u smislu stabilnosti objekata i ugrađene opreme koji bi se trebali pustiti u funkciju u potpunosti.

Hrvatske ceste na osnovu takvoga zapisnika osnovale su već navedeno Povjerenstvo koje je danas dalo konačnu ocjenu o puštanju prometnice pod posebnim prometnim režimom.

Kašnjenje radova na četvrtoj poddionici, na LOT-u 4, uzrokovano je već poznatim problemima sa Konstruktorom, koji nije dopuštao uvođenje novog izvođača na gradilište te mjesecima držao dizalicu na trasi vijadukta Križišće, zbog čega se nije moglo raditi punim intenzitetom.

Nakon postizanja dogovora sa Konstruktorom problema je bilo i sa Dalekovodom, zbog blokade te tvrtke.

Isto tako, vremenske nepogode su onemogućile predviđeno odvijanje radova, tj. radove prema dinamičkom planu.

Odlučeno je da će se prometovati cijelom dionicom novoizgrađene ceste na dvije prometne trake iz smjera Rijeke prema Krku i Splitu. Sva vozila iz smjera Crikvenice ili Krčkog mosta, a koja idu prema Zagrebu i Rijeci prometovat će obilaznom državnom cestom sve do čvora Hreljin gdje će ulaziti na novoizgrađenu cestu te se dalje kretati prema Svetom Kuzmu, čvoru Draga, cesti D-404 ili Orehovici.

Promet koji ide iz Krka prema Rijeci, Austriji, Italiji i Sloveniji koristi i dalje stari režim prometa, te prometuje kroz Kraljevicu i Bakar na Sveti Kuzam.

Na zadnjih 800 metara, iz smjera Svetog Kuzma prema Križišću, promet će krenuti samo na južne dvije trake. Hrvatske ceste, kao investitor, očekuju da će svi radovi biti završeni do 01.11.2013. godine, zaključuje se u priopćenju Hrvatskih cesta.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Cesta-Sv.-Kuzam-Krizisce-pustena-u-promet

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #327 u: 16.07.2013., 19:28:23 »
Teža prometna nesreća samo tri sata nakon otvaranja ceste Sv. Kuzam – Hreljin – Križišće



Samo tri sata nakon otvaranja, na  novoj dionici zaobilaznice dogodila se teža prometna nesreća. Oko 18 sati na dijelu između Krasice i Praputnjaka automobil »renault megane« izletio je s kolnika i isprevrtao se. Po prvim dojmovima s mjesta događaja, strahuje se da je vozač, sredovječni muškarac, teže ozlijeđen

RIJEKA  Samo tri sata nakon otvaranja, na  novoj dionici zaobilaznice dogodila se teža prometna nesreća. Oko 18 sati na dijelu između Krasice i Praputnjaka automobil »renault megane« izletio je s kolnika i isprevrtao se. Po prvim dojmovima s mjesta događaja, strahuje se da je vozač, sredovječni muškarac, teže ozlijeđen. On je izvučen iz smrskanog automobila nakon što su intervenirali vatrogasci i škarama izrezali lim uništenog »meganea«. Nakon što mu je pružena prva pomoć, imobiliziran i stavljen na nosila, vozilom Hitne pomoći žurno je prebačen za bolnicu.

Očevici navode da se nesreća dogodila u trenucima kada je »megane« prelazio s lijeve na desnu prometnu traku; auto je izletio s asfalta, završio na nasipu, isprevrtao se i na kraju vratio na kolnik. Prvu pomoć vozaču je pružio mladi liječnik koji se slučajno zatekao na mjestu događaja.
Zasad se može samo spekulirati da li je nesreći kumovao umor vozača ili kakve druge okolnosti. Zbog nesreće i očevida nova dionica je neko vrijeme bila zatvorena za sav promet.













http://www.novilist.hr/Vijesti/Crna-kronika/Teza-prometna-nesreca-samo-tri-sata-nakon-otvaranja-ceste-Sv.-Kuzam-Hreljin-Krizisce

Offline elvis

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 10.551
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #328 u: 17.07.2013., 12:15:53 »
Teža prometna nesreća samo tri sata nakon otvaranja ceste Sv. Kuzam – Hreljin – Križišće

Reklo bi se da je fotografije Novi List dobio od nekog slučajnog "prolaznika"  :help2, gotovo sam očekivao da će se na bar jednoj jedan od bystandera uslikati sa nastradalim vozačaom, s obzirom kako radoznalo prilaze vozilu, čak s djecom  :facepalm ... ili samo  takvu fotografiju nisu objavili .

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Izgradnja prometnica u Rijeci i okolici
« Odgovori #329 u: 18.07.2013., 18:17:49 »

Čim se jedna prometnica otvori, druga se zatvori


Nove prometne zavrzlame: Od rotora se vrti u glavi i Opatijcima i Matuljcima



Osim nedovršenog rotora na Kuku, postoji i drugi kružni tok koji se nikako ne uspijeva dovršiti, a riječ je o rotoru kraj novootvorenog Centra primarne zdravstvene zaštite u Matuljima izgradnja kojega je probila sve rokove iz investicijskog plana

MATULJI   Test za živce vozača predstavlja aktualna matuljska prometna situacija, jer zbog brojnih zatvorenih prometnica teško je stići na odredište unaprijed planiranom rutom.

Dobra je vijest, doduše, da je matuljski načelnik Mario Ćiković uspio dogovoriti otvorenje Matuljske ceste u smjeru od opatijske Tošine prema Matuljima za vrijeme ljetne pauze na radovima POS-ovih stanova zbog kojih je ta cesta dugo vremena bila zatvorena za sav promet, a što je uzrokovalo značajne poremećaje u normalnom odvijanju prometa.

   No, dok se na jednoj strani »otvara«, na drugoj se »zatvara«, a situacije na ostalim cestama koje vode prema prometnom matuljskom središtu bitno su kompliciranije.

Među raskopane prometnice ubrajaju se i one šmogorske, zahvaljujući radovima na kanalizaciji, pa će vozač nevješt manevriranju lokalnim cesticama koji skrene u centru mjesta pored slastičarnice, izlaz pronaći tek na cesti kraj veletržnice...
 
Građani gube strpljenje

– Jučer se asfaltirao predio od rampe do skretanja za groblje, pa će se stanovnici ovog područja nakon toga moći kretati koristeći ceste Put za Buč i Ulicu Ivana Matetića Ronjgova. Nakon toga, na jedan ili dva dana morat ćemo zatvoriti i cestu Viktora Cara Emina, od slastičarnice prema štacionu, ali tada će promet biti moguć drugim prometnicama. Inače, prema dinamici radova, planiramo investiciju u Šmogorima dovršiti do kraja listopada, a za čitav projekt izgradnje kanalizacije Matulji sjever i jug rok je do kraja godine, kazao je Miodrag Šarac , voditelj RJ Investicije i razvoj u Komunalcu Opatija.
 

No, dok mještani razumijevanja za kopanje povezano sa širenjem sanitarne kanalizacije uglavnom imaju jer – »mora se sad potrpet da nan kašnje bude boje« – sve ga je manje za radove na izgradnji rotora kraj novog Centra primarne zdravstvene zaštite i klinike dr. Nemeca.

   Investicija koju predvode Hrvatske ceste nekoliko je puta »probila rokove« – dovršetak se planirao 1. travnja, zatim u svibnju, lipnju i početkom srpnja – pa strpljenje gubi i matuljska vlast.

   – Na toj lokaciji napokon je postavljen prvi sloj asfalta, ali definitivno nismo zadovoljni dinamikom radova. Ovdje je investitor Hrvatske ceste, a izvođač Hidroelektra, a mi osim stalnog požurivanja nemamo nikakvih ovlasti, pojasnio je načelnik Ćiković.
 
Pogrešan projekt

Treći veliki matuljski prometni problem, koji u ovom slučaju dijele s Opatijom, predstavljaju radovi na rotoru na Kuku, čiji su investitor također Hrvatske ceste.

Osim što se zbog pogrešno napravljenog projekta čitava investicija znatno odužila, probleme stvara i nova prometna regulacija na Pavlovcu, skretanju s Preluka za Panoramu te raskrižju na dnu Tošine, koja je već prouzročila barem tri ozbiljne nesreće.

   – Na nedavnoj koordinaciji (grado)načelnika liburnijskog područja odlučeno je da ćemo se s Hrvatskim cestama dogovoriti da nam predstave stanje na gradilištima te planove za iduću godinu kako bismo uskladili radove na različitim lokacijama, da se ne odvijaju baš u isto vrijeme, zaključio je Ćiković.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Regija/Opatija/Nove-prometne-zavrzlame-Od-rotora-se-vrti-u-glavi-i-Opatijcima-i-Matuljcima