Autor Tema: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)  (Posjeta: 3498 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« u: 14.03.2014., 20:53:12 »
Evo radova na Rabu - obnova benzinske stanice









Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #1 u: 14.03.2014., 20:55:59 »
Hrpetina radova na Rabu, ne bi ih usliko da čitav dan klikam ... ali polako ...

Novogradnje preko puta benzinske:



Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #2 u: 14.03.2014., 20:58:57 »
Još dvije ljepotice s Raba, vrh Palita, prekrasan pogled na zaljev




Jedna s bazenom do rapske vodospreme



Pogled s lokacije



Prekrasna vila u pozadini, i još jedna novogradnja lijevo, još malo u cigli, i ona se sprema ubrzo za fasadu ...
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #3 u: 14.03.2014., 21:10:58 »
Moja firma je involvirana u ovaj kapitalni projekt u Puli, pa smo u srijedu posjetili gradilište ...

Prvo o projektu:

Izgradnjom kanala Pragrande – Dolinka do sprječavanja plavljenja grada


19/09/2013

Gradonačelnik Pule Boris Miletić i generalni direktor Hrvatskih voda Ivica Plišić danas su u Puli službeno otvorili radove na izgradnji kolektora površinskih voda područja Pragrande – Dolinka čijom će se realizacijom povećati efikasnost odvodnje za vrijeme intenzivnih padalina i plavljenja užeg centra grada.

Ovim kanalom, dugim 2,5 kilometara, spojit će se južna i sjeverna strana kanala Dolinka, a konačni efekt ovih zahvata trebao bi se iskazati kao sigurna evakuacija velikih voda iz dolina Pragrande i Dolinka te rasterećenje kanala Pragrande, čime bi se osigurala veća zaštita navedenih lokacija i samog centra Pule.

Pulski gradonačelnik Boris Miletić zahvalivši se direktoru Hrvatskih voda na pokretanju ovog 36,2 milijuna kuna vrijednog i značajnog projekta, kazao je kako se i ovim projektom potvrđuje uspješna suradnja s Hrvatskim vodama te je vjerovanja kako će tako biti i ubuduće.

Generalni direktor Hrvatskih voda Ivica Plišić istaknuo je kako se ovom investicijom završava jedan veliki projekt,a to je spajanje južnog i sjevernog djela kanala Dolinke. Govoreći pak o ostalim investicijama u Istri, Plišić je dodao kako su Hrvatske vode prošle godine investirale 200 milijuna kuna, dok su samo u ovoj godini investirali oko 170 milijuna. „Sustavno ulažemo i u sustave navodnjavanja, a svakako jedan od najznačajniji je onaj kod Valture, gdje se gradi akumulacija. Nakon toga, iduće godine, kreću radovi iz EU projekata u Poreču, Rovinju, Labinu i Puli“, zaključio je Plišić.

Ukupna vrijednost radova iznosi 36.215.000,00 kuna, investitor su Hrvatske vode, a radovi su ugovoreni s tvrtkom Vodogradnja d.o.o. Rijeka s dvogodišnjim rokom izvršenja.

http://www.pula.hr/repozitorij-novosti/prikaz-novosti/article/izgradnjom-kanala-pragrande-dolinka-do-sprjecavanja-plavljenja-grada/


Zbog čega Vas tlačim s ovim? Zbog toga što se na ovom kanalu po prvi puta na ovim prostorima izvodi mikrotuneliranje po sistemu koji je osmišljen u Japanu, a realiziran u praksi u Švicarskoj pred oko desetak godina, u firmi Aquaterm, koja jedina na prostorima Balkana radi s ovim sistemom ... Evo za sada samo par slikica, jer smo u posjeti bili kad su tek dvije cijevi dužine po 3 m bile ugrađene ... Sistem je zanimljiv, a možda o detaljima koji drugi put, ako bude interesa.



Separacija u koju dolazi izdrobljeni materijal od bušenja i gdje se krca u kamion za odvoz na deponij ...



Okno iznimno jake armature i debljine stijenke u koju se upire hidraulika od metar!



Mozak sistema, upravljački kompjuteri u kontejneru



Jama još jednom ...

Današnje je stanje - 6 cijevi ugrađeno, dakle 18 m od 350 koliko treba izbušiti, sami počeci su spori jer treba uštimati i naciljati metu (drugo okno - završno, gdje glava za bušenje izlazi van). Da dodam, ovim se sistemom može bušiti i tunel u zavoju, a ovdje i imamo jedan na 120 m od početka ... Vidjet ćemo napredovanje.   :popcorn
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #4 u: 14.03.2014., 22:00:57 »
Dom u Svetom Jurju kod Senja konačno se nakon duuugog propadanja počeo obnavljati ... inače, u vlasništvu je Mikića, poznatog građevinara s Krka

Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline LLeon

  • Full Member
  • ***
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 2.500
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #5 u: 14.03.2014., 22:13:38 »
Zbog čega Vas tlačim s ovim? Zbog toga što se na ovom kanalu po prvi puta na ovim prostorima izvodi mikrotuneliranje po sistemu koji je osmišljen u Japanu, a realiziran u praksi u Švicarskoj pred oko desetak godina, u firmi Aquaterm, koja jedina na prostorima Balkana radi s ovim sistemom ... Evo za sada samo par slikica, jer smo u posjeti bili kad su tek dvije cijevi dužine po 3 m bile ugrađene ... Sistem je zanimljiv, a možda o detaljima koji drugi put, ako bude interesa.

:popcorn

Ako sam dobro shvatio; glava za bušenje ulazi kroz ovaj šesterokutni otvor u crvenoj ploči, buši zemlju i izbušeni materijal cijevima odvodi do separacije. Čisto, bez blata i prašine. :cool2 Zatim hidraulika gura cijev u izbušenu rupu i svaka nova cijev gura one prethodne ispred sebe. Fale mi detalji oko toga po čemu cijevi klize, da prva ne počne "orat" po dnu tunela, od čega su cijevi, kako se spajaju...? U svakom slučaju, zanimljiv sistem. Cijevi se mogu ukopavat i ispod urbaniziranih područja. :palacgore

Ovdje mi matematika nešto ne štima.
Ovim kanalom, dugim 2,5 kilometara, spojit će se južna i sjeverna strana kanala Dolinka,

........................................

Današnje je stanje - 6 cijevi ugrađeno, dakle 18 m od 350 koliko treba izbušiti,
Je li se nakon 350 metara nalazi nova jama iz koje će se kopat slijedećih 350?

Dom u Svetom Jurju kod Senja konačno se nakon duuugog propadanja počeo obnavljati ... inače, u vlasništvu je Mikića, poznatog građevinara s Krka
Mikić ima i zgradu u Loparu pored trajektnog pristaništa. Nije mu u nekom reprezentativnom izdanju.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.279
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #6 u: 14.03.2014., 22:27:51 »
Mda ... i mislio sam da ću morati u detalje ...   :wavey :wavey

Da, glava za bušenje (BTW - cijena joj je 2,5 mil. eura  :eek)  se spušta u jednom oknu - početnom i ne izlazi dok ne izbuši čitav predviđeni potez u drugom oknu gdje se vadi van ... Kako nam je objasnio inženjer koji vodi radove, do sad nisu imali slučaj da im je bušenje zapelo da bi morali s površine kopati da bi oslobodili glavu ... Cijevi se naguravaju jedna za drugom do kraja, a glava je stalno na početku. Ove konkretne cijevi su betonske i promjera 2 m. Izbušeni materijal se usitnjen i pomiješan s vodom pumpama crpi u cijevi i njima dolazi do separacije, prije pomenute. Da bi sistem funkcionirao mora imati obodni pritisak koji osigurava upumpavanje bentonita u prostor oko cijevi i ispred glave za bušenje, ujedno osiguravajući i podmazivanje ...

Kanal se u većini kopa sa površine i betonra u kvadratnom profilu, te zatrpava, jer urbanizacija tamo nije tako gusta, pa je to puno jeftinije. No tamo gdje je izgradnja pregusta koristimo ovaj sistem, a to je tih 350 m, i kasnije još 120 m, ostatak radimo klasično.

Detaljnije ću znati za neko vrijeme, mislim da ćemo ovo još posjetiti, obzirom da tamo nisam ja voditelj radova ...
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline gorgoroth

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 4.363
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #7 u: 15.03.2014., 10:09:34 »
odlično zokxy  :palacgore

Offline salsoul

  • Sr. Member
  • ****
  • Datum registracije: Ožu 2012
  • Postova: 288
Odg: Radovi posvuda ... (van Rijeke i bliže okolice)
« Odgovori #8 u: 15.03.2014., 12:24:20 »
Na Rabu svako proljeće ista pjesma, betoniraju se apartmani diskutabilne estetike koji nagrđujuću već itekako načet okoliš.
Već je krajnje vrijeme da rabljani počnu kontrolirati svoju obijest, jer nepovratno uništavaju svoj otok...