Evo, odlučio sam da ovo bude moj 3000. post
Uvijek se postavljaju pitanja po internetu pa da malo pomognem onima koji misle "otključavati" svoj mobitel.
Poslao sam mail u Agram servis koji je ovlašteni servis mobitela za VIP i ostale, (kažu na njihovim stranicama:
Tvrtka MMM Agramservis vodeći je distributer i multibrand servisni centar terminalne opreme za mobilne i fiksne mreže. )
Pitanje je bilo:
gubi li se garancija na mobitel dekodiranjem istog, znači otključavanjem na sve mreže.Prenosim odgovor:
Poštovani,
hvala Vam na Vašem upitu.
Jedino zahtjevom za otključavanjem uređaja kod operatora ne gubite jamstvo na uređaj.
Otključavanjem uređaja, kada zahtjev ne podnosite operatoru nego negdje drugdje, gubi se jamstvo na uređaj.
S poštovanjem,
____________________________________________________
MMM Agramservis d.o.o.
Slavonska avenija 22d
HR - 10000 Zagreb
Croatia
Tel.:+385 1 2456 555
Fax:+385 1 2484 901
E-mail:info@agramservis.hr
Web:www.agramservis.hr
FB:www.facebook.com/agramservis
Evo, sad znate, sačekat da prođe garancija pa onda kopat po mobitelu ili platiti onome od koga ste kupili mobitel da ga otključa. Kako je razlika oko 400 kuna, razmislite vrijedi li vaš mobitel toliko da se gubitak garancije isplati da bi se platilo 400 kuna manje.
Eto.
Upute za otključavanje mobilnog uređaja u TELE2, T-mobile i Vip mreži
Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) donijelo je 15. prosinca Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga. Ovim pravilnikom dopunjene su odredbe Zakona o elektroničkim komunikacijama. Između ostalog, novim odredbama propisano je da operator može ograničiti mobilni uređaj na rad unutar svoje mreže samo za vrijeme minimalnog obveznog trajanja pretplatničkog ugovora. Nakon isteka ugovorne obveze dužan je, bez naknade krajnjem korisniku, omogućiti korištenje uređaja u ostalim mrežama. Za pre-paid korisnike to mora biti omogućeno nakon 12 mjeseci korištenja usluge.
Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga može se pronaći na internetskim stranicama HAKOM
na ovom linku.
Donosimo upute kako otključati mobilni uređaj u Tele2, T-mobile i Vip mreži:
Tele2
Korisnici koji žele otključati uređaj kupljen u Tele2 ponudi trebaju poslati navedene podatke putem kontakt obrasca dostupnog na sljedećem linku
Tele2 Služba za korisnike:
- kopija računa
- ime i prezime
- OIB
- korisnički MSISDN (mobilni broj)
- brand uređaja
- model uređaja
- boja uređaja
- IMEI uređaja
Ukoliko korisnik zadovoljava uvjete, bit će mu poslan kod za otključavanje uređaja. Većina uređaja se otključava na način da se u uređaj umetne SIM kartica nekog drugog operatera, a uređaj potom traži kod za otključavanje mreže. Nakon unosa koda za otključavanje mreže odabire se neka od opcija "OK"/"Otključaj"/"Unlock"/"Nastavi". Nakon toga uređaj je moguće koristiti na drugoj mreži. Više pročitajte
ovdje.
T-mobile
Otključavanje uređaja je moguće u T-Centru ili putem maila na
tehnicka.podrska@t.ht.hr, u subject (naslov) obavezno je upisati "otključavanje uređaja".
Podaci koje je potrebno poslati u mailu su:
- ime i prezime
- jamstveni list ili preslika računa
- kontakt broj
- IMEI uređaja i broj s kojim je uređaj kupljen.
Ukoliko kupovina uređaja nije vezana za korisničku liniju odnosno ako ste mobilni uređaj dobili kao poklon, a posjedujete jamstveni list na kojem se vidi da je uređaj stariji od 24 mjeseca, te da je kupljen na ovlaštenom prodajnom mjestu HT-a možete zatražiti otključavanje uređaja bez naknade.
Vipnet
Usluga otključavanja uređaja moguća je ukoliko je ispunjen jedan od navedenih preduvjeta:
- korisnik je kupio uređaj na ovlaštenim prodajnim mjestima VIPnet d.o.o.
- korisnik posjeduje račun koji potvrđuje da je proteklo 24 mjeseca od datuma kupnje uređaja na ovlaštenom prodajnom mjestu VIPneta d.o.o ukoliko uređaj nije vezan uz vlastitu pretplatničku liniju odnosno da je da je proteklo najmanje 12 mjeseci od dana kupnje uređaja za korisnike unaprijed plaćene usluge
- usluga otključavanja uređaja biti će realizirana u najkraćem mogućem roku u okviru tehničkih mogućnosti na prodajnom mjestu po podnošenju zahtjeva, a najkasnije u roku 14 dana
Korisnici zahtjev mogu podnijeti u Vip Centrima navedenim u prilogu Uvjeta korištenja.
Više pročitajte
ovdje.
Kupac.hr