Odgovor Grada Bakra, putem Komunalnog redarstva, proslijeđujem u cijelosti.
Poštovani!
Problem bespravne gradnje vezova za privez brodica na području kolodvora Bakar traje od 2010 godine i od tada se pokušava riješiti na razne načine.Budući da sva dosadašnja nastojanja nisu urodila plodom, a gradnja bespravnih vezova uzela je sve većeg maha, pri čemu se za izradu vezova dijelom koristi materijal nasipa i tucaničkog zastora, te se potkopava kolosijek najizraženije i najopasnije u km u 11+920.
Zbog ugrožavanja sigurnosti prometa i neovlaštenog ulaženja u infrastrukturni pojas željezničke pruge, te daljnjeg sprečavanje bespravne gradnje vezova , a s obzirom da se radi o kršenju Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu čl. 72., t.1 i2., te kršenju odredbi Pravilnika o unutarnjem redu u željezničkom prometu čl. 5. , 7. 1,2 i 3, (N N br. 4/07) sukladno odlukama sa sastanka o bespravnoj gradnji vezova na području kolodvora Bakar od 10. listopada 2012. godine postavljena je fizička zapreka.
S poštovanjem,
Komunalni redar Grada Bakra
Sami možete procijeniti da to ne može biti odgovor na postavljeno pitanje, jer se ne može zbog sigurnosti želj. prometa oduzeti pravo na pomorsko dobro. Problem legalizacije vezova se navodi kao uzrok, a to samo znači da Lučka uprava, i Grad Bakar nisu proveli preoceduru nužnu za legalizaciju i s tim u svezi i naplatu koncesije na vezove (ali prije toga treba usvojiti prostorni plan tog područja - što je u nadležnosti grada). Ovako smo dobili još jedan "ukras" što je u skladu s tradicijom u Bakarskom zaljevu...zar ne ? Odgovor je smješan u toliko više što su postavili videdo-nadzor za kretanje obalom, a nisu zbog navodne krađe materijala sa pruge.