Forum Udruge 051
Rijeka i okolica danas => Galerija urbanog vandalizma => Autor teme: Vedrana - 24.05.2013., 23:24:25
-
Uvod u temu mogao bi krenuti nekoliko godina unazad, obuhvatiti inerciju Grada prilikom gradnje Južnog kolnika Riječke zaobilaznice, peticiju (...), ali ono što je aktualno je planirana pristupna cesta prema rotoru Kozala koja bi napavila što nitko nije u posljednjih 175 godina koliko Groblje Kozala postoji - devastirala bi najvažniji kulturno-povijseni spomenik, dušu Rijeke. Da ponovimo, groblje Kozala prvo je svjetovno (razdvojeno od Crkve groblje u Hrvatskoj i drugo takvo u Europi). Od 2006. trebalo bi uživati Zaštitu Ministarsva kulture, uz još bar dvije zaštite, ali... da li je tako, pogledajte sami.
Stavljam slike planova i nekoliko fotografija da pokažem što bi ta gradnja učinila mrtvim dušama Rijeke, kojih je ovdje pokopano cca 110 000 od kad se vode knjige, 1872....
Na REFu smo pokrenuli raspravu i počeli lobirati za 3. rješenje. Ovo je ... neprihvatljivo! Zamislite da se iznad Bolleovih arkada gradi zaobilaznica (a one su 12 godina mlađe od mauzoleja Whitehead iznad koga ide stup i cesta... )
dakle, krenimo :wind14
ovo je snimka Egona Hreljanovića PRIJE gradnje Južnog kolnika. Vidite Whiteheadov mauzolej ...
(http://www.zaslike.com/files/72azg4xtlksleam3w6a.jpg)
e, sad zamislite 2 ceste - JUŽNI KOLNIK ok, i novi odvojak između J kolnika na jug ... Ako vam je teško, tu je NACRT
(http://www.zaslike.com/files/s5n63jg43pidmq7x7msx.jpg)
-
Pogledajmo sad slike s "terena"
ovo zelenilo nestaje i tu dolazi cesta
(http://www.zaslike.com/files/53117bmfars2qnldf73b.jpg)
iznad Smitha I Meyniera također (ako im prije ne prodaju mauzolej i uklone iz zajedno sa sjećanjima na Tvornicu papira) :pet
(http://www.zaslike.com/files/qq8ys4jyvogflpesmiz.jpg)
iznad ovog zida ide ... cesta
(http://www.zaslike.com/files/fj3vmt9its7vfzuda07e.jpg)
da ne dužim, ide uz grobnicu Celligoi, Luppis, te iznad Whiteheada.
(http://www.zaslike.com/files/p76g9r4axtnl83x0e43.jpg)
Jučer smo imali sastanak s novinarom Novog lista (ovdje je i Egon Hreljanović), razgovarala sam s Dainom Glavočić (koja mi je dala prve važne dopune, s Velidom Đekićem, Nenadom Labusom. Lobira se doma, u zemlji i inozemstvu. Ne damo Kozalu! :301
PS Da ne zaboravimo paradoks - pretenzije za EUROPSKI GRAD KULTURE uz devastirano prvo hrvatsko i drugoeuropsko komunalno groblje, galeriju grobnih remek djela (Giacomo Zammatio, Ivan Rendić, Giovanni Mayer, Urbano Bottasso, Domenico Rizzo, Donato Barcaglia ... ...)
-
Na REFu smo pokrenuli raspravu i počeli lobirati za 3. rješenje. Ovo je ... neprihvatljivo!
A koja su rješenja broj 2. i broj 3 ? :pojmanemam
-
...da ne trpe mrtvi, se more ca storit i za zive :pojmanemam
-
ovo je rješenje broj 2. Do rješenja broj 3. se nadam da će se doći.
Rješenje broj 1 je vidljivo pod natpisom "IZ PROSTORNOG PLANA RIJEKE".
Za žive nek se radi bez patosiranja najvrednijeg što Rijeka ima, po mogućnosti da planove napravi netko tko razumije što je što u Gradu.
-
Možda sam nešto propustio, ali vidio sam samo plan o izgradnji južnog izlaza/ulaza sa zaobilaznice kod groblja Kozala. Ako je to rješenje br 1. nisam primjetio nikakvo drugo ponuđeno rješenje istog npr da bude više istočno ili više zapadno, osim ako se ne smatra pod rješenje br 2. odustajanje od gradnje? :pojmanemam
-
ako pažljivo pogledaš plan, vidjet će crnim linijama ucrtan prvo rješenje - nije obojano, samo je CB naznačeno, i ide prema (koliko se sjećam)prvotno planirankružni kod DI ita (?) Uglavnom, prouči.
Ovo crveno je 2., aktualno rješenje
-
Ako sam dobro dešifrirao plan, čini mi se da je prvo rješenje zahtjevalo izgradnju nadvožnjaka? Vjerojatno je cijena istoga prevagnula u korist rješenja br 2, plus otkup zemljišta jer mi se čini da cesta prelazi preko puno paracela za razliku od rješenja br 2. gdje ide preko svega par parcela i ne presijeca niti jednu sadašnju cestu, što se ne može reći za rješenje br 1.
Jedino što mi se čini da rješenje br. 1 možda nudi i sjeverni izlaz/ulaz, ne vidi se najbolje, zapravo ulaz se sigurno ne vidi a izlaz je izgleda naznačen ?
-
da, to su vjerojatno bili kriteriji...Nacrt prijedloga Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja grada Rijeke te Nacrt prijedloga Izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana grada Rijeke izrađen od strane Urbanističkog zavoda grada Zagreba.
Ovu sam temu otvorila tu na forumu pretpostavljajući da ljudi (članovi) imaju posložene u glavi prioritete i vrijednosti slično kao i ja (na temu Rijeka) te da ću eventualno dobiti kakav koristan podatak. Za objašnjavanja o tomu ZAŠTO se ne smije dirati Kozala nemam snage ni volje trošiti se :skartoc
-
A razlog gradnje čvora je?
Možda sam nešto propustio, ali vidim samo izlaz s zaobilaznjic u smjeru Kozale, odnosno ulaz u smjeru Krka.
Zašto?!?
Još bi razumio ulaz u smjeru zapada, kao rasterećenje lokalnih ulica...enivej, da li se radi o "punom" čvoru, s ulazima/izlazima "na sve strane", ili je samo ovako kako je crveno označeno?
-
A razlog gradnje čvora je?
Vidim da se ne voziš u rush hour-u niz Škurinje ili niz Drenovu u grad. :lol1 :palacgore
Mada bi naravno bilo bolje da ima i ulaz za suprotnu stranu već ovakvo rješenje ima velikog potencijala da rastereti raskršće Osječke i Ive Lole Ribara, te spoj Tizianove i Baštijanove, a vjerovatno bi pozitivno utjecao i na spoj ul. Mihačeva draga/Rastočine sa Osječkom.
Sa istočnom stranom nemam iskustva ali zasigurno bi poneko došao do Kozale preko zaobilaznice umjesto da mora kroz grad pa bi tako rasteretio istočni ulaz.
Npr. kada se dovrši cesta za Marišćinu i ako se napravi ovj izlaz, meni bi se bitno skratio put na posao, takoreći bi vozio od doma do posla po autoputu/brzoj cesti cijelo vrijeme :palacgore
-
A razlog gradnje čvora je?
... da za poc na/iz Baelveder-Kozala-Katarina-Brascine-Vinas-Pulac-D.Drenova ima samo jedna
serpentina oko Guvera :palacdole
-
Dakle, razlog gradnje je da se kaos rush-hour-a niz Drenovu ili niz Škurinje doda serpentini oko Guvera...
:palacdole
-
Dakle, razlog gradnje je da se kaos rush-hour-a niz Drenovu ili niz Škurinje doda serpentini oko Guvera...
:palacdole
Nemam pristup do podataka o broju automobila koji prolaze koji pravcem, odnosno ulaze/izlaze na pojedinom čvoru zaobilaznice pa mogu samo govoriti subjektivno.
Koliko se meni čini broj vozila koji će izaći na Kozali bi mogao biti manji od broja vozila koji će ući te na taj način upravo rasteretiti serpentinu kod Guvera. Jer sada voači koji se spuštaju niz Drenovu a žele u istočni dio grada nemaju baš puno opcija - ili "nazad" do Škurinjskog čvora ili Guver. Dobro, mogu i pored Elektoprivrede ali mislim da je tamo još i veći krljanac u rush hour-u.
Tako da bi ja rekao au contraire - cilj je da se krkljanac na tih par mjesta smanji i/ili ponudi alternativni pravac. :palacgore
BTW u Pragu je groblje ne samo "opkoljeno" sa prometnim cestama nego je i presječeno napola faktički autocestom (po dvije trake u svakom smjeru) i dvostrukom tramvajskom prugom između, pa ih nitko ne optužuje da rade prometnice "nauštrb mrtvih". :greensmile
Prag - groblje (http://maps.google.hr/maps?q=Prag,+Republika+%C4%8Ce%C5%A1ka&hl=hr&ie=UTF8&ll=50.080622,14.473007&spn=0.005501,0.010761&sll=45.368549,14.480667&sspn=0.096841,0.172176&oq=prag&hnear=Prag,+Republika+%C4%8Ce%C5%A1ka&t=h&z=17&lci=com.panoramio.all)
-
do oštećenja grobnica (mauzoleja) došlo je već prilikom gradnje zaobilaznice (čiji se promet već itekako čuje na groblju) Što misliš Elvis, kako bi bilo kad zaoru tik uz stražnje zidove i krenu vibracije?
podsjetio si me na ovog susjeda koji je oštemao voltu iz 1800i sitno da mu prođe retrovizor. Ma što ima veze, kad smeta autu.
Komoditet, ambicije nove i izostanak sentimenta za riječke vrijednosti je problem Rijeke. Bio i ostao. :fotka
-
I da mi ne odgovara (a odgovara mi) novi ulaz/izlaz sa zaobilaznice svejedno me ne bi bilo briga za pokušaj proizvođača smrti (oružje koje je možda od svih modernih nenuklearnih pobilo najviše civila u relativnom odnosu na broj ispaljenih) da "prevari" smrt i osigura si "vječnost" u kojem, na kraju krajeva, niti nije pokopan.
Taj mauzolej mi je tek nešto bolji, u sadržajnom smislu, arhitektonski je ipak puno bolji, od zgrade u Ogulinu koja se nalazi na mjestu gdje je nekada (po)stojala rodna kuća Ivane Brlić Mažuranić.
A što se tiče volte iz 1800-i neke, uvijek sam se/smo se smijali Američanima kada proglašavaju spomenikom štagalj iz 1800 i neke, kao eto i oni imaju povijet.
-
http://youtu.be/bl7Bcy_zv_0 (http://youtu.be/bl7Bcy_zv_0)
-
Ovdje se sukobljava sadasnjost sa prosloscu. Pitanje je koja je struja momentalno jaca.
Prisjecam se gradnje ceste posred anticke Salone, i njenih rusevina starih dva tisucljeca. I tada su se u Splitu vodile slicne polemike, samo s tom razlikom da ovdje cesta ipak ne ide kroz groblje nego van njega. I pobijedila je potreba za brzom cestom i rjesavanjem prometnih guzvi. Antika je poslikana, izmjerena i zatrpana. Cesta je prosla. Predvidjam isti scenario i na Kozali.
Po meni uopce nije problem da ta cesta prodje tuda, ako netko imenom i prezimenom preuzme odgovornost za troskove i stete ako ih eventualno bude pri izgradnji i eksploataciji ove ceste. A tu je kvaka 22. Jer su grobnice privatno vlasnistvo. Po meni trebalo bi one koje su povijesno i arhitektonski vazne, a ne odrzavaju se, da preuzme grad. I brine o njima dalje.
Sa ili bez ceste.
Jer da se u pojedinim trenucima ponesto staro nije srusilo, bilo bi puno vise nereda u Rijeci.
-
Jer da se u pojedinim trenucima ponesto staro nije srusilo, bilo bi puno vise nereda u Rijeci.
:palacgore
-
Velikoj većini sugrađana je važniji komoditet u cetovnom prometu,nego dvije grobnice koje nikada nisu niti će vidjeti,a vjerovatno niti ne znaju za njih,ali znaju za svakodnevne gužve...toliko od mene
-
ma mi smo uqurcu...neznamo niš prodat turiston, a i stara grobja se daju lepo prodat! magari premešćena
-
je,još i ulaz na groblja početi naplaćivati :rollin2
-
Mogu ga ići gledati, ali pješke.....
Da mi ne rade gužvu na cesti ;)
-
(http://www.zaslike.com/files/7is7g7dfghflev2gisp8.jpg)
radi se. :pop
još da mi netko objasni KOJE SU TO GUŽVE točno koje BI ovo rješenje rješilo...
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Groblju-Kozala-prijeti-devastacija-Cvor-Kozala-je-na-samo-10-metara-od-zasticenih-mauzoleja (http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Groblju-Kozala-prijeti-devastacija-Cvor-Kozala-je-na-samo-10-metara-od-zasticenih-mauzoleja)
-
mislim da stanovnici Kozale i okolnog područja s nestrpljenjem isčekuju taj čvor,briga iz za groblje,ljudi misle na svakodnevne probleme,i da se stavi kakva anketa,devedeset posto bi izabralo čvor,a i nije da će uništiti ...
-
žao mi je Gorg. moje zgražanje ne prestaje :skartoc Od Ljudi koji posvete toliko vremena temi Rijeka, a tako reagiraju jednostavno očekujem više.
da ne ponavljam svoje poglede, evo 1 koristan od 1 stanovnika Kozale (s REFa):
"Evo par informacija što se tiče prometa na Kozali. Gužva je samo ujutro i to oko 08:00, traje nekih 15 - 20 minuta i to samo prema gradu, kada ljudi idu na posao. Gužva nastane na Belvederu na križanju i tu priključak na zaobilaznicu ne može ništa pomoći. Gužva zbog dolaska na groblje nastaje samo za Svi svete i to traje 2-3 dana. Mislim da i za tih 1% u godini priključak nije isplativ. Loša strana koja bi se dogodila kada i ako se izgradi priključak, jeste da će se povećati promet u grad i iz grada po ulicama Kozale i Belvedera i nastati će puno veće zakrčenje prometa. Živim na Kozali i znam o čemu pričam."
-
Koliko sam shvatio prometno rješenje čvora Kozala, cesta ide PORED mrtvih, a ne PREKO mrtvih, kako stoji u naslovu teme.
Umjesto da se bave vizurama života u Rijeci, oni se bave vizurama groblja. :facepalm
Može li se išta u ovom gradu izgradit, modernizirat, poboljšat, a da se ne nađe šačica kvazi stručnjaka i kvazi povjesničara koji bi svaki kamen sačuvali na svom mjestu, jer eto, tu stoji već 200 godina i tu je Bogom dan. Da je takve slušat, još bi imali mrežu prometnica iz 19. stoljeća, sa kamenim kockama umjesto asfalta. Najbolje da napravimo šator-koloniju na Grobničkom polju, a Rijeku konzerviramo i samo povremeno (ne prečesto, da se u tom metežu ne pomakne koji kamen koji tu stoji već 200 godina) se spustimo u Rijeku i sa mnogobrojnim turistima se divimo veličanstvenim kulturnim i povijesnim znamenitostima Rijeke.
-
groblju se oduzima 1,52 hektara. Preko mrtvih će doslovno ići na dijelu gdje je Groblje Kozala počelo graditi niše, a uz Whitehead mauzolej BI TREBAO ići nosač stupa na kojem će cesta prolaziti na par metara (cca 7-8) od jednog (od ukupno 7, od čega 3 na Kozali) objekata pod zaštitom Ministarstva kulture.
i zbog čega??? niš se ne rješava tom cestom, a prilazna je već na 2-3 km. Blazi nami na takvim ljubiteljima gradskih vrijednosti.
PS VIZURA je najmanji problem, ali eto, upada u oči.
-
još da mi netko objasni KOJE SU TO GUŽVE točno koje BI ovo rješenje rješilo...
Bez brojki mogu samo nagađati, no kako ni protivnici rješenja također nemaju konkretne brojke * ... , čini mi se da određeni broj ljudi koji izlaze na čvoru Škurinje, u stvari idu ili prema Kozali ili bi im čvor Kozala skratio put, npr prema Drenovi.
To što "nema" gužvi na Kozali, ne znači da se negdje drugdje, npr na čvoru Škurinje ne bi mogle smanjiti gužve u "žurbosatu" izgradnjom ovog izlaza,a bez da se povećaju na Kozali jer jedan broj ljudi koji se sada spuštaju niz Belveder će sigurno iskoristiti novi ulaz i skratiti si put do svoje destinacije u zapadnom dijelu grada.
* osim ako računamo ovaj statistički značajan podatak/brojku :pusiti
evo 1 koristan od 1 stanovnika Kozale (s REFa):
-
Može li se išta u ovom gradu izgradit, modernizirat, poboljšat, a da se ne nađe šačica kvazi stručnjaka i kvazi povjesničara koji bi svaki kamen sačuvali na svom mjestu, jer eto, tu stoji već 200 godina i tu je Bogom dan. Da je takve slušat, još bi imali mrežu prometnica iz 19. stoljeća, sa kamenim kockama umjesto asfalta. Najbolje da napravimo šator-koloniju na Grobničkom polju, a Rijeku konzerviramo i samo povremeno (ne prečesto, da se u tom metežu ne pomakne koji kamen koji tu stoji već 200 godina) se spustimo u Rijeku i sa mnogobrojnim turistima se divimo veličanstvenim kulturnim i povijesnim znamenitostima Rijeke.
:bravo2 :bravo3 :bravo
-
žao mi je Gorg. moje zgražanje ne prestaje :skartoc Od Ljudi koji posvete toliko vremena temi Rijeka, a tako reagiraju jednostavno očekujem više.
Čuj nema potrebe za takvim ocjenama,ja sam rekao svoje mišljenje i pri njemu stojim,groblje se neće srušiti,sve će ostati na svom mjestu a građani će dobiti kvalitetan spoj na zaobilaznicu.
Pozdravljam napore da se čvor izgradi i jedva čekam da počnem stavljati reportaže s njega :palacgore
Btw ne pada mi na pamet da te ikakvom rečenicom diskreditiram,kao ti mene :beer2
-
Meni će osobno (pošto živm na Belvederu) pasati izlaz/ulaz na Kozali.
1, Žena može svaki dan u bolnicu na Sušak i doma izbjegavajući ludilo na cesti i prolazak kroz grad....
2. Gužva (o, da, gužva je iz pravca Drenove, Kozale, Belvedera prema gradu i prema Škurinju...) će se smanjiti, a ne da zapinje kod Guvera ili raskrsnici Prvomajske....
3. Kako često idem u Tribalj kod punice, biti ću kod nje na kavi za 20-tak minuta, čak i kad je gužva (samo da proradi i čvor Križišće) ;-)
4. Ako svi dijelovi grada imaju izlaz na zaobilaznicu, zašto bi mi bili zakinuti?
5. Živim ljudima zaobilaznica i autoput prolaze uz kuće, zgrade, nebodere i tako već godinama, nitko ih ne pita.
Ja nisam za devastaciju na silu, uvijek treba pronaći najpametnije rješenje, staviti na vagu plus i minus te onda odlučiti. To je moje skromno mišljenje. A stručnjaci neka se usaglašavaju, treba čuti obje strane.
No, kako god, bilo bi mi osobno drago da imam mogućnost čvora na Kozali.
-
ne razumijem kako to misliš SVI dijelovi imaju izlaz na zaobilaznicu?
bilo bi konačno dobro da se vide nekakvi standardi u km udaljenosti između dva izlaza sa zaobilaznica u svijetu.
ispada kao da se dijeli za badava, ali se očito ne pita kad je osobni interes u pitanju (a kukamo kad to drugi rade i upadamo u dugove do 1586 generacije).
-
žao mi je Gorg. moje zgražanje ne prestaje :skartoc Od Ljudi koji posvete toliko vremena temi Rijeka, a tako reagiraju jednostavno očekujem više.
Čuj nema potrebe za takvim ocjenama,ja sam rekao svoje mišljenje i pri njemu stojim,groblje se neće srušiti,sve će ostati na svom mjestu a građani će dobiti kvalitetan spoj na zaobilaznicu.
Pozdravljam napore da se čvor izgradi i jedva čekam da počnem stavljati reportaže s njega :palacgore
Btw ne pada mi na pamet da te ikakvom rečenicom diskreditiram,kao ti mene :beer2
imaš pravo ispričavam se. (iako to, po svom temperamentu mislim :skartoc )
-
Trebali bi svi shvatiti da ta cesta uopće nije zaobilaznica,već gradska cesta,zato i ima toliko priključaka i trebalo bi ih još.
Prava zaobilaznica će jednoga dana ići od Permana do Grobnika.
Magnum je lijepo objasbnio zašto bi recimo njemu bilo ok izgraditi taj priključak,a takvih je broj znatno veći nego onih protiv.
Ustvari tko imalo ima u glavi neće biti protiv tog projekta,ne znam čemu toliko halabuke,kako sto puta kažem sve ostaje na svom mjestu,druga stvar da se ruši,pa bi shvatio ogorčenje,ali ovako samo galama,što god se počne graditi nekome ne valja.
Koji je samo cirkus radio onaj mićo kada se gradila d-404
-
Mislim da ovo o udaljenosti između dva obližnja ulaza/izlaza umire na riječkoj topografiji i lošim prometnicama. I ne treba se boriti protiv čvora Kozala, već ako ga je moguće izmaknuti. Samo to. Čvor je potreban, nema dileme, samo je pitanje lokacije ili adekvatne zaštite groblja. Neovisno od čvora groblje treba zaštitu bolju od ove koju sada ima samo na papiru!
-
imaš pravo ispričavam se. (iako to, po svom temperamentu mislim :skartoc )
Ako si pratila moj rad vidjeti ćeš da je u prvom planu pračenje razne izgradnje po gradu,hebi ga,construction sam fan i želim da se grad razvija :beer2
-
Mislim da ovo o udaljenosti između dva obližnja ulaza/izlaza umire na riječkoj topografiji i lošim prometnicama. I ne treba se boriti protiv čvora Kozala, već ako ga je moguće izmaknuti. Samo to. Čvor je potreban, nema dileme, samo je pitanje lokacije ili adekvatne zaštite groblja. Neovisno od čvora groblje treba zaštitu bolju od ove koju sada ima samo na papiru!
Bilo bi pametnije da se umjesto ulupavanje novaca u galeb krene u svekoliku obnovu i reklamiranje groblja,puno više koristi za grad i kulturu
-
Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi. :wavey
-
imaš pravo ispričavam se. (iako to, po svom temperamentu mislim :skartoc )
Ako si pratila moj rad vidjeti ćeš da je u prvom planu pračenje razne izgradnje po gradu,hebi ga,construction sam fan i želim da se grad razvija :beer2
i ja želim da se grad razvija. ali bez da se ubiju posljednji tragovi Rijeke.
-
Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi. :wavey
nek se uključe. i ja sam tu.
-
Mislim da ovo o udaljenosti između dva obližnja ulaza/izlaza umire na riječkoj topografiji i lošim prometnicama. I ne treba se boriti protiv čvora Kozala, već ako ga je moguće izmaknuti. Samo to. Čvor je potreban, nema dileme, samo je pitanje lokacije ili adekvatne zaštite groblja. Neovisno od čvora groblje treba zaštitu bolju od ove koju sada ima samo na papiru!
Bilo bi pametnije da se umjesto ulupavanje novaca u galeb krene u svekoliku obnovu i reklamiranje groblja,puno više koristi za grad i kulturu
i Torpedo. tu se slažem.
-
i ja želim da se grad razvija. ali bez da se ubiju posljednji tragovi Rijeke.
[/quote]
Cijelo vrijeme karikiraš da će se groblje srušiti,sve ostaje na svome mjestu,kakve veze ima što će stup viadukta biti desetak m udaljen,tko zna možda ga još malo pomaknu,ali takvu galamu raditi kao da se buše rupe na grobnicama za tonu tnt-a,znači grobnice ostaju,a građani Rijeke dobivaki odlično prometno riješenje,svi sretni i zadovoljni
-
i Torpedo. tu se slažem.
Da se i mi u nečemu složimo,ali mislim da bi tu država trebala uskočiti,a ne samo obnavljanju kakvih spomenika po dalmaciji
-
Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi. :wavey
Bolje da ne prenese,popljuvali bi nas kao kakve ...a ne možemo se braniti :rollin2
-
Vedrana prenesi na ReF i ova pro čvor razmišljanja, mislim da dosta naših članova foruma nema profil na LiceKnjigi. Da bude i pro i kontra. Fer pleja radi. :wavey
Bolje da ne prenese,popljuvali bi nas kao kakve ...a ne možemo se braniti :rollin2
raspon je velik. sjetim se samo ideje da se rastave stara vrata 1810. da nije bilo Danija, sad bi i za tim kukali kao neki (ja) za starom ložom ili Kaštelom. ah. ima pametnijih načina i većih prioriteta, ali eto. nekad uspije
-
Neće se ljudi uključiti na LiceKnjigu samo da bi komentirali čvor Kozalu. No kako si ti prenijela karakteristično kontra čvor mišljenje od tamo mislio sam da je fer i tamo prenijeti pro stav npr Magnuma jer je lijepo sažeo opposite mišljenje stanovnika područja direktno gravitirajućeg čvoru. Stoga. :wavey
-
Nikako da mi se odgovori na pitanje,grobnice se ne ruše...
-
Ma kakvo rušenje grobnica??? Najbliže će cesta biti na 10 m od zida groblja, ali Vedrana i ostali su zabrinuti da će vibracije pri gradnji i pri prometu ceste djelovati razorno na grobnice koje su blizu ceste, a i sadašnje stanje im nije bajno. Groblje je zaštićeno, možda dio van zidina ide u cestu, ali niti jedna se grobnica neće rušiti. Ako i ima nešto takvo nebulozno u idejnom projektu, sigurno će to promijeniti u izvedbenom. A tek onda nastupaju konzervatori sa svojim uvjetima, kad dobiju projekt. Do sada ništa nisu dobili, a proziva ih se (info by Kobler nedavno)
-
Pa znam da se neće rušiti,ali takva galama kao da hoće,kao da je problem zaštititi i konzervirati te grobnice na crti bojišnice
-
Ma kakvo rušenje grobnica??? Najbliže će cesta biti na 10 m od zida groblja, ali Vedrana i ostali su zabrinuti da će vibracije pri gradnji i pri prometu ceste djelovati razorno na grobnice koje su blizu ceste, a i sadašnje stanje im nije bajno. Groblje je zaštićeno, možda dio van zidina ide u cestu, ali niti jedna se grobnica neće rušiti. Ako i ima nešto takvo nebulozno u idejnom projektu, sigurno će to promijeniti u izvedbenom. A tek onda nastupaju konzervatori sa svojim uvjetima, kad dobiju projekt. Do sada ništa nisu dobili, a proziva ih se (info by Kobler nedavno)
proziva ih se jer nisu dali ni jednu primjedbu na uzimanje 1,52 ha površine groblja, s prilično poznatim efektima gradnje zaobilaznice (vibracije), a s planom ukopavanja nosivih stupova i ceste s prometom koji će drndati (Daina kaže da stup ide 8m od Whiteheada) ... s tihim obrtom. Sad se priča da zaštićena cjelina nije cjelina, nego dio cjeline. Uglavnom, mi smo preveli tekst i šaljemo ga međunarodnim institicijama, a oni, ako su od volje, nek jamče i traže nova groblja. :) :tnp
-
PS nadam se da ste vidjeli fotke koje je snimila Riječanka u mauzoleju Whitehead NAKON OBNOVE. ima prilično mjesta za testitanje hipoteze "stradalo zbog vibracija"
http://croinfo.net/forum051novi/index.php?topic=574.15 (http://croinfo.net/forum051novi/index.php?topic=574.15)
-
Opet tih 1,52 ha površine groblja! A da li tu ima grobova ili samo površina spada pod groblje? Ovako napisano zvuči kao da cesta piči po grobnicama! Dajmo to razlučiti jer nije isto!
A stanje grobnice Whiteheada - kad je tko ikad bio tamo osim rijetkih entuzijasta da može reći da destrukcija potječe od obilaznice, a ne možda od propuštanja vlage ili kiše od prije, iliti kako bi narodski rekli, od zuba vremena? Ipak grobnicu jaaako dugo nitko ne održava!
-
(http://www.zaslike.com/files/8vqte4k2uw6k84pqaqo.jpg)
-
ne razumijem kako to misliš SVI dijelovi imaju izlaz na zaobilaznicu?
bilo bi konačno dobro da se vide nekakvi standardi u km udaljenosti između dva izlaza sa zaobilaznica u svijetu.
ispada kao da se dijeli za badava, ali se očito ne pita kad je osobni interes u pitanju (a kukamo kad to drugi rade i upadamo u dugove do 1586 generacije).
Mene zanima samo moj slučaj.
Ako želim na istočnu stranu moram ili kroz grad ili (opet kroz grad) na Brajdicu. Ili (još gore) na Škurinje pa onda na istok...
Ako želim na zapad, moram guslat do Škurinja i onda dalje. U tom smjeru je, ali se treba gužvat i natezat. Znam da smo (većina) postali možda i objesni što se tiče svega, ali nakon 40 godina promet na Belvederu se dosta promijenio, dosta je da zaglaviš nakon 2 četvorke i guslaš za njima do grada jer nemaš gdje prije Viarome zaobići.... A, ne daj Bože još i svatova. Ili, ljepote, guslaš u polutraci zbog parkiranih auta do raskršća Prvomajske pa onda guslaš za peticom i inim dugim prometalima sve do skretanja na zaobilaznicu jer su auti parkirani na stajalištu npa ne može autobus skrenuti već iskrcava na cesti.
Standardi CESTA u svijetu nisu isti kao i kod nas. U Zagrebu i Osijeku možeš ići biciklom na posao, ovdje je to rizik za život kao kod pirotehničara.
Što se tiče dugova do tamo neke godine, troši se za puno veće gluposti nego što je jedan čvor na Kozali.
Neka ekipa koja to priprema napravi dobar i kvalitetan projekt, neka se kulturna/povjesna baština kvalitetno zaštiti, neka se posao obavi profesionalno i ne vidim problema....
-
ne razumijem kako to misliš SVI dijelovi imaju izlaz na zaobilaznicu?
bilo bi konačno dobro da se vide nekakvi standardi u km udaljenosti između dva izlaza sa zaobilaznica u svijetu.
ispada kao da se dijeli za badava, ali se očito ne pita kad je osobni interes u pitanju (a kukamo kad to drugi rade i upadamo u dugove do 1586 generacije).
Mene zanima samo moj slučaj.
Ako želim na istočnu stranu moram ili kroz grad ili (opet kroz grad) na Brajdicu. Ili (još gore) na Škurinje pa onda na istok...
Ako želim na zapad, moram guslat do Škurinja i onda dalje. U tom smjeru je, ali se treba gužvat i natezat. Znam da smo (većina) postali možda i objesni što se tiče svega, ali nakon 40 godina promet na Belvederu se dosta promijenio, dosta je da zaglaviš nakon 2 četvorke i guslaš za njima do grada jer nemaš gdje prije Viarome zaobići.... A, ne daj Bože još i svatova. Ili, ljepote, guslaš u polutraci zbog parkiranih auta do raskršća Prvomajske pa onda guslaš za peticom i inim dugim prometalima sve do skretanja na zaobilaznicu jer su auti parkirani na stajalištu npa ne može autobus skrenuti već iskrcava na cesti.
Standardi CESTA u svijetu nisu isti kao i kod nas. U Zagrebu i Osijeku možeš ići biciklom na posao, ovdje je to rizik za život kao kod pirotehničara.
Što se tiče dugova do tamo neke godine, troši se za puno veće gluposti nego što je jedan čvor na Kozali.
Neka ekipa koja to priprema napravi dobar i kvalitetan projekt, neka se kulturna/povjesna baština kvalitetno zaštiti, neka se posao obavi profesionalno i ne vidim problema....
"Mene zanima samo moj slučaj." to je to. hvala na pažnji puno sreće i uspjeha u radu i životu. ko živ ko mrtav.
-
"Mene zanima samo moj slučaj." to je to. hvala na pažnji puno sreće i uspjeha u radu i životu. ko živ ko mrtav.
Točno, meni je u interesu čvor na Kozali.
Mogla si pročitati i zadnju rečenicu...
Neka ekipa koja to priprema napravi dobar i kvalitetan projekt, neka se kulturna/povjesna baština kvalitetno zaštiti, neka se posao obavi profesionalno i ne vidim problema....
-
Dam se kladiti da se provede referendum na Kozali i Belvederu i Pulcu, pa cak i Drenovi, da bi 95% bilo za cvor. A kunemo se u demokraciju, zar ne? Zasto je suprotno misljenje toliko tesko prihvatiti? Sto se mene tice ja bih i ovce i novce, da mauzolej ostane i da ga se zastiti, i da se cvor sagradi. I naravno da je misljenje svakog pojedinca vazno, i Vedrane i Magnuma i Gorga i onog sa ReFa koji se boji povecanja promet u svom sokaku i zeli da taj promet drnda i dalje nekom drugom uz kucu, a ne bas njemu. Taj nije sebican, Vedrana? Jedno je volta koja radi komocije jedne osobe dozivi devastaciju i spasi je akcija nekolicine, a drugo cvor koji nosi prilicno toga dobra, pa cak i mozda popravak derutnih grobnica.
-
i ja želim da se grad razvija. ali bez da se ubiju posljednji tragovi Rijeke.
Grad, dugoročno, ili živi sa svime što život nosi pa tako i rušenjem starina ili je muzej.
Nisam za rušenje radi rušenja, da ne bi bilo zabune. Mada u ovom slučaju neće ni biti rušenja.
-
to je ono najvažnije,nema rušenja,ali eto glavno da se diže galama,završi u novinama...
-
to je ono najvažnije,nema rušenja,ali eto glavno da se diže galama,završi u novinama...
Ali promijeniti će se vizura! :lol1 :greensmile
Tko se još sjeća da su kao jedan od razloga protiv Džamije naveli narušavanje vizure grada? :facepalm
-
Dakle, što smo zaključili? Nema rušenja, cesta prolazi PORED grobnica, narušit će se vizura groblja :lol2 Whiteheadov mauzolej će se srušit sam od sebe zbog neodržavanja, a ne zbog vibracija od prometa. Slučaj riješen. :bravo5
I da, čvor Kozala mi baš odgovara, jer mi je to najbliži spoj na zaobiaznicu, kao i mnogim stanovnicima Kozale, Rastočina, Braščina, Pulca.. Rasteretit će se Osječka, Prvomajska, Laginjina...
-
naravno to se ne spominje,nego se konstantno govori o rušenju grobnica,nepovratnom...
Čitam malo komentare na refu...svi u jedan glas,i onda se nađe jedno suprotno mišljenje i odmah se prijeti izbacivanjima,nevoljenju grada... :facepalm
Najveća šteta u svemu tome je što će građani toga dijela grada još dugo ostati zakinuti za priključak na zaobilaznicu,a grobnice i dalje nastavljati propadati
-
Čitam malo komentare na refu...svi u jedan glas,i onda se nađe jedno suprotno mišljenje i odmah se prijeti izbacivanjima,nevoljenju grada... :facepalm
Još jedan ogroman plus za ovaj forum, možeš imati potpuno suprotno mišljenje i nitko te neće izbaciti :happydancing :palacgore :bravo5
-
:bravo :bravo3 :bravo2
-
"I dok zagrebački Mirogoj postaje nezaobilazna točka u turističkim obilascima metropole, dotle Kozali prijeti trajna devastacija. Umjesto da se upiše na evropsku kartu sepulkralne baštine, groblju na Kozali prijeti uništavanje njegovih temeljnih spomeničkih svojstava. Ono čime se evropska Rijeka kraja 19. stoljeća ponosila, što smo baštinili i uspjeli, nesretnim vremenima uprkos, očuvati, danas, u 21. stoljeću, spremni smo nažalost žrtvovati. Stoga ne smijemo dopustiti da šetnja riječkim Gradom mrtvih, svojevrsnim »udžbenikom povijesti«, iz kojeg možemo ne samo saznati više o slavnim danima ovog grada, već u sjeni čempresa osjetiti ukorijenjenu tradiciju evropeizma i tolerencije na ovim prostorima, postane stvar prošlosti" arhitekt Alan Braun , predstojnik Zavoda za graditeljsko naslijeđe Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, predsjednik Kulturnog vijeća za zaštitu i očuvanje kulturnih dobara grada Rijeke.
-
Čitam malo komentare na refu...svi u jedan glas,i onda se nađe jedno suprotno mišljenje i odmah se prijeti izbacivanjima,nevoljenju grada... :facepalm
Još jedan ogroman plus za ovaj forum, možeš imati potpuno suprotno mišljenje i nitko te neće izbaciti :happydancing :palacgore :bravo5
Slažem se... :bravo :bravo :bravo :wines :wines :wines
-
:bravo2 :bravo2 :bravo2 :bravo2 :bravo2
preporučit ću forum Damiru Matkoviću i Borji Kružiću ako još nisu članovi :wines
-
Ma kakvo rušenje grobnica??? Najbliže će cesta biti na 10 m od zida groblja, ali Vedrana i ostali su zabrinuti da će vibracije pri gradnji i pri prometu ceste djelovati razorno na grobnice koje su blizu ceste, a i sadašnje stanje im nije bajno. Groblje je zaštićeno, možda dio van zidina ide u cestu, ali niti jedna se grobnica neće rušiti. Ako i ima nešto takvo nebulozno u idejnom projektu, sigurno će to promijeniti u izvedbenom. A tek onda nastupaju konzervatori sa svojim uvjetima, kad dobiju projekt. Do sada ništa nisu dobili, a proziva ih se (info by Kobler nedavno)
(http://www.zaslike.com/files/ydufufopi84m56j8vei.jpg) 10metara??
ok, vrijeme da se spusti lopta na zemlju. Mene je iziritiralo vaše zagovaranje ove varijante, a to je tek 2. (niste čak ni pitali što se dogodili s prvom....), a ova je nametnuta na poznato "demokratsi način". također imam problem kad se ne pita koliko košta, kao da je riječ o besplatnom ručku, a i analiza isplatljivosti fali. No, ako je potreba tako ogromna, svakako nek se traži drugo rješenje. Ovo sa super pažnjom je zbilja poražavajuće, ma koliko vi branili svoj lobi. I da, ipak je teže osporavati moćnike, a boriti se kontra vlasti, pogotovo u neprijateljskom okruženju. Ali, ja s tim nemam prevelikih problema, za razliku ...
+ volta nije spašena. volta će vjerojatno pasti, hvala zastoju, otezanju i inerciji nadležnih.
-
Svi su dobrodošli na forum,a ne samo jednoumlje,s jednog je takvog bio egzodus velike večine članova
Ništa se ne ruši i to je najvažnije,a to da li ide deset metara od grobnice je manje važno,barem za mene...ali to ne znači da ja ovaj grad volim manje od vedrane,apsolutno nikako,ja sam za razvoj toga dijela grada,da se građanima omogući komotniji život,a po meni netko tko bi građanima oduzeo tu privilegiju da mještani kozale i okolnog područja težim putem dolaze do svojih poslova,domova,ovaj grad voli manje nego ja,tako je moje razmišljanje,a naravno nećemo se složiti...glavno da netko misli da voli grad više od nekoga drugoga
-
ok, vrijeme da se spusti lopta na zemlju. Mene je iziritiralo vaše zagovaranje ove varijante, a to je tek 2. (niste čak ni pitali što se dogodili s prvom....), a ova je nametnuta na poznato "demokratsi način". također imam problem kad se ne pita koliko košta, kao da je riječ o besplatnom ručku, a i analiza isplatljivosti fali. No, ako je potreba tako ogromna, svakako nek se traži drugo rješenje. Ovo sa super pažnjom je zbilja poražavajuće, ma koliko vi branili svoj lobi. I da, ipak je teže osporavati moćnike, a boriti se kontra vlasti, pogotovo u neprijateljskom okruženju. Ali, ja s tim nemam prevelikih problema, za razliku ...
Ja ne zagovaram niti jednu varijantu. Meni samo odgovara čvor na Kozali. Neka svatko odradi posao kako treba. Kompromisa će sigurno biti, pitanje samo koliko i kakvih, ali to ostavljam stručnim službama.
-
Potrudio sam se malo proučiti nacrte i pročitao cjelokupnu prepisku na ReFu. Zaista se harangira na svakoga tko zagovara čvor Kozala. I to prilično iritirajuće, proglašavajući ih ne-ljubiteljima Rijeke. Čak je Duškom stavio i link na ovu našu malu raspravu, da bi se jedan tamo zapitao čega smo mi to ljubitelji??
Ja sam za čvor Kozala svakako. I imam svoje mišljenje o tome koje mi neće nitko pobiti. Ni uvredama. No ne da mi se tamo boriti s jednoumljem i vjetrenjačama, pa eto me ovdje.
Dakle, pogledah nacrte i rješenja čvora.
No po meni može se to napraviti i bez cijelog ovog južnog dijela, samo sa jednim mostom kao i na Podmurvicama, uz vjerojatno manje troškove jer bi dosta viadukta otpalo, a i ceste. Sjeverni dio moze ostati skoro isti, a prihvatiti i obostrani promet.
I vampir sit i grobnice na broju, da ih vibracije ne ruše dalje nego zub vremena.
A načekat ćemo se izgleda na turističke ture grobljem, plaćene uspone na gradsku uru, Kosi toranj, tunel-sklonište ispod Starog grada, svjetionik, itd itd
-
"I dok zagrebački Mirogoj postaje nezaobilazna točka u turističkim obilascima metropole, dotle Kozali prijeti trajna devastacija.
Usudio bi se reći da turisti na Mirogoj dolaze samo poradi Arkada, na Kozali nema ničeg ni približno sličnog, što ne znači da se nema što vidjeti, ali Arkade su ipak za koju klasu više od ičega što ima na Kozali.
-
Svaki fanatizam je opasan, pa i kad su banalnosti (naoko) u pitanju, jer pokazuju stanje duha, a to se kasnije manifestira ...ZNA SE !! :301
-
Da li se i dalje priča samo o polovici čvora?
O izlazu s zaobilaznice sa u istočnom smjeru prema gradu, odnosno ulazu s Kozale u smjeru istoka?
Ili se sa sjeverne strane gradi i izlaz/ulaz u kontra smjeru?
Enivej, nekakvi turisti koji nedobog budu koristili ovaj put za spuštanje do centra će se imati priliku upoznati s gužvom niz Belveder - jer im nitko neće reći da je put preko Brajdice (iako dosta dulji) zapravo najbrži, i da se izlaz na Kozali uopće nije gradio zbog tranzitnih i/ili turističkih gostiju.
Čvor se gradi isključivo zbog potreba stanovnika Kozale, te eventualno kojeg zaposlenika HT-a.
:pusiti
Ali, ako se gradi puni čvor, s dijelom s gornje strane zaobilaznice, netko će se fakat zapitati zašto se nije išlo s preslikavanjem varijante s Podmurvica?
(A valjda zbog para. Ali, kad se bude izgradio puni čvor, za n godina, volio bih vidjeti troškove varijante "groblje" vs. varijante "vrtovi".)
-
Rasteretit će se Osječka, Prvomajska, Laginjina...
Moja greška. :skartoc Osječka i Prvomajska će se rasteretit, jer će čvor Kozala preuzet dio prometa sa čvora Škurinje, ali Laginjina baš suprotno. Cijeli ovaj čvor nema baš smisla (smjer zaobilaznica- centar grada i obrnuto) ako se ne riješi protočnost Laginjine i spoja sa Pomeriom i Ž. fašizma. Uzalud da ti je spoj sa zaobilaznicom tako blizu centra, kad zapneš u koloni kod groblja, ili u suprotnom smjeru kod Viarome.
I još jedan detalj koji bi trebalo riješit, kad su se već ulovili tih čvorova; čvor Orehovica. Od moguća 2 ulaza i 2 izlaza u funkciji je samo onaj jedan izlaz iz smjera Zagreba. Čvor Draga je dovoljno blizu, a ipak predaleko.
-
Da se riješi čvor Orehovica, sve stalo bi bilo sporedno, ali su ga na startu sje... pa je sad teško... :pop
-
Ali, ako se gradi puni čvor, s dijelom s gornje strane zaobilaznice, netko će se fakat zapitati zašto se nije išlo s preslikavanjem varijante s Podmurvica?
(A valjda zbog para. Ali, kad se bude izgradio puni čvor, za n godina, volio bih vidjeti troškove varijante "groblje" vs. varijante "vrtovi".)
Odgovornima za čvor Podmurvice bi trebalo malo provjeriti diplome, IMHO - s brze ceste se "nalijeće" na semafore, skretanje za 90 stupnjeva ...
-
Rasteretit će se Osječka, Prvomajska, Laginjina...
Moja greška. :skartoc Osječka i Prvomajska će se rasteretit, jer će čvor Kozala preuzet dio prometa sa čvora Škurinje, ali Laginjina baš suprotno. Cijeli ovaj čvor nema baš smisla (smjer zaobilaznica- centar grada i obrnuto) ako se ne riješi protočnost Laginjine i spoja sa Pomeriom i Ž. fašizma. Uzalud da ti je spoj sa zaobilaznicom tako blizu centra, kad zapneš u koloni kod groblja, ili u suprotnom smjeru kod Viarome.
I još jedan detalj koji bi trebalo riješit, kad su se već ulovili tih čvorova; čvor Orehovica. Od moguća 2 ulaza i 2 izlaza u funkciji je samo onaj jedan izlaz iz smjera Zagreba. Čvor Draga je dovoljno blizu, a ipak predaleko.
:999 ima nade. :)
mislimo. :rose
-
In modern industrial society only minimal effort is necessary to
satisfy one's physical needs. It is enough to go through a training
program to acquire some petty technical skill, then come to work on
time and exert very modest effort needed to hold a job. The only
requirements are a moderate amount of intelligence, and most of all,
simple OBEDIENCE. If one has those, society takes care of one from
cradle to grave. (Yes, there is an underclass that cannot take
physical necessities for granted, but we are speaking here of
mainstream society.) Thus it is not surprising that modern society is
full of surrogate activities. These include scientific work, athletic
achievement, humanitarian work, artistic and literary creation,
climbing the corporate ladder, acquisition of money and material goods
far beyond the point at which they cease to give any additional
physical satisfaction, and social activism when it addresses issues
that are not important for the activist personally, as in the case of
white activists who work for the rights of nonwhite minorities.
-
... po oven mi jos nismo dostigli stupanj modernog industriajliziranog drustva, jerbo
"...acquisition of money and material goods far beyond the point at which they cease to give any
additional physical satisfaction,"
vidin da niki NE prestaje GOMILATI lovicu do beskonacnosti, as prevec i mnoge "gladi" za novcem su nepotrebne,
suvisne, nonsens da bi se dalo u nedogled raspricati. Mislim da znanstvenici jos nisu otkrili tu rak ranu modernog
drustva; kada stati gomilati bogatsvo i prestati krasti. Jerbo gomilanje bogatsva je zakonom legaliziran lopovluk,
dovoljno je vidjeti minimalce sirom svijeta. :facepalm
-
To je iz jednog većeg teksta, s kojim se ne slažem u većini ali ovom dijelu ne nalazim veće mane.
Mislim da će se rijetko vidjeti nekoga tko radi (za njega) ispunjavajući posao da se bavi "surogatnim aktivnostima", no većina nas ima posao u kojem je najbitnije da "ne talasamo" (OBEDIENCE) a solidan broj nas i posao koji će biti zamijenjiv od strane "robota" u ne predalekoj budućnosti.
U takvom okruženju ljudi se počnu baviti stvarima koje im daju "smisao života" ili barem osjećaj ispunjenja - i to je potpuno u redu.
-
... to znaci da ce ljudi postati humani tek i samo onada kada ce se dosadivati na svom poslu,
a koji ce biti u rukama robota. Zalosna i jako tuzna sam, ako je tvoja konststacija nasa buducnost.
Nadam se da ce prije robotizacije ipak doci do osvjescenja, da se bez etike i morala nikamo ne stize,
povijest docet. :knjizevnost
-
... to znaci da ce ljudi postati humani tek i samo onada kada ce se dosadivati na svom poslu,
Ja sam to shvatio gotovo pa obrnuto, tj kada ljudi nemaju ispunjavajući posao, a to vrijedi za 90% nas, ne postaju humani, nego u potrazi za "smislom" počnu raditi "svašta", neki se počnu boriti za prava potlačenih a neki se odaju "dekadentnim užicima", treći sportu i hobijima, ... ali uglavnom "surogatnim" aktivnostima kojim samo ispunjuju prazninu u svojim životima.
a koji ce biti u rukama robota. Zalosna i jako tuzna sam, ako je tvoja konststacija nasa buducnost.
Nadam se da ce prije robotizacije ipak doci do osvjescenja, da se bez etike i morala nikamo ne stize,
povijest docet. :knjizevnost
Problem je što onima koju budu zamijenjeni "robotima" problem neće biti dosada - nego preživljavanje.
-
... summasummarum, jadnici ostaju jadnici samo se mjenjaju sredsva rada, kulminacija zloce :skartoc
-
kakve veze ovo trabunjanje ima s temom :rollin2
-
... paaaaaaaaaa, da stitimo mrtve na racun ziFih :greensmile
-
... paaaaaaaaaa, da stitimo mrtve na racun ziFih :greensmile
Bavimo se grobljima, a nismo u stanju osigurati minimum digniteta starijim ljudima koji kopaju po kantama .... fuj .. koja demagogija. :facepalm :facepalm :facepalm
-
Bavimo se grobljima, a nismo u stanju osigurati minimum digniteta starijim ljudima koji kopaju po kantama .... fuj .. koja demagogija. :facepalm :facepalm :facepalm
Zato sam stavio onaj tekst - čista surogatna aktivnost, "spasiti" groblje (ili neku voltu) je puno lakše i ostvarivo u relativno kratkom vremenu .
-
Nije mi vrag dao mira i pred koji dan sam otišao do groblja Kozala vidjet taj Whiteheadov mauzolej o kome te toliko priča i koji je tako "ugrožen". Moram priznat da na tom dijelu groblja nisam nikad bio, a i na samom groblju Kozala nisam bio valjda dobrih 7-8 godina. :skartoc
Imamo tako vrijedan spomenik, a ovako se brinemo o njemu..!?!? :facepalm :palacdole Ono koliko sam unutra vidio, stanje je blaga katastrofa. A izvana- pogledajte sami:
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC00995.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC00995.jpg.html)
Ako se nema novca za neko temeljitije uređenje, a barem se može trava i grmlje oko mauzoleja očistit. To ne zahtjeva neka ekstra dodatna financijska sredstva.
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC00996.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC00996.jpg.html)
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC00998.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC00998.jpg.html)
Puna su im usta mauzoleja i njegove zaštite, a na mauzoleju, između kamenih ploča trava raste. Toliko o silnoj brizi. (http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/raspa.gif) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/raspa.gif.html)
Evo REF-ići, uvatite se posla, kad vam je toliko stalo do mauzoleja. Alat u ruke i radna akcija. Ne treba nikakav novac, samo malo vremena i dobre volje.. ili je lakše po Kastafskoj šumi šetuckat. :hiker
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC01000.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC01000.jpg.html)
Zaobilaznica i sada prolazi 30 metara od mauzoleja, i od silnog raslinja se sa groblja uopće ne vidi. Taj novi čvor Kozala bi se također zbog raslinja vidio i "narušavao vizuru" na možda 20% prostora groblja.
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC01002.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC01002.jpg.html)
Kad smo već kod vizure, i zgrada T-coma (ilikakosetovećzoveelvisćemeispravit) narušava vizuru.
(http://i695.photobucket.com/albums/vv319/LLeon_album/Croinfo/DSC01004.jpg) (http://s695.photobucket.com/user/LLeon_album/media/Croinfo/DSC01004.jpg.html)
-
radna akcija?
auuuuuuu...pa to je zadnji put bilo pred 30 let..odnevadili se judi... :greensmile
-
Ne treba nikakav novac, samo malo vremena i dobre volje.. ili je lakše po Kastafskoj šumi šetuckat. :hiker
Ovo sa Kastafskoj šume je samo kao primjer ili ? :help2
Kad smo već kod vizure, i zgrada T-coma (ilikakosetovećzoveelvisćemeispravit) narušava vizuru.
Trebalo je više od desetljeća da prestanu govoriti Pošta za telekom, ali samo par godina da prijeđu na govorenje/nazivanje T-com, koji pak nikada nije postojao kao firma ... go figure .. :pojmanemam
-
radna akcija?
auuuuuuu...pa to je zadnji put bilo pred 30 let..odnevadili se judi... :greensmile
Pa i ne baš, na TNF forumu su organizirali barem jednu radnu akciju prije par godina, kada su očistili perilo Brajda. Koliko sam shvatio lijep posao su obavili :palacgore :bravo3
-
Ne treba nikakav novac, samo malo vremena i dobre volje.. ili je lakše po Kastafskoj šumi šetuckat. :hiker
Ovo sa Kastafskoj šume je samo kao primjer ili ? :help2
Kad nisi na fb, pa ne znaš kakve su akcije u điru. :greensmile
Btw, imao sam trening u Kastavskoj šumi u subotu ujutro, ali nije me Vedrana skužila. Valjda sam tako brzo projurio. :yes
Kad smo već kod vizure, i zgrada T-coma (ilikakosetovećzoveelvisćemeispravit) narušava vizuru.
Trebalo je više od desetljeća da prestanu govoriti Pošta za telekom, ali samo par godina da prijeđu na govorenje/nazivanje T-com, koji pak nikada nije postojao kao firma ... go figure .. :pojmanemam
Nikad neću skužit što je ime firme, što je brand. :facepalm :help2
Pa i ne baš, na TNF forumu su organizirali barem jednu radnu akciju prije par godina, kada su očistili perilo Brajda. Koliko sam shvatio lijep posao su obavili :palacgore :bravo3
Je, priznajem, svaka čast. :palacgore :bravo3
Ovima su samo puna usta mauzoleja. Šokiralo me kad sam vidio na što okoliš liči. :eek Za koju godinu, grmlje će ga "pojest". Ali glavno da će cesta narušit vizuru. :facepalm
-
Kad nisi na fb, pa ne znaš kakve su akcije u điru. :greensmile
Btw, imao sam trening u Kastavskoj šumi u subotu ujutro, ali nije me Vedrana skužila. Valjda sam tako brzo projurio. :yes
Kad smo već kod vizure, i zgrada T-coma (ilikakosetovećzoveelvisćemeispravit) narušava vizuru.
Je, priznajem, svaka čast. :palacgore :bravo3
Ovima su samo puna usta mauzoleja. Šokiralo me kad sam vidio na što okoliš liči. :eek Za koju godinu, grmlje će ga "pojest". Ali glavno da će cesta narušit vizuru. :facepalm
autizam vas pere? :welcome
vizura je izbor novinara, ne moj, ali drago mi je da se ima oko nečeg sprdati. I ja bi se. Prvo mi je bilo "da vizura :facepalm "
je, nisam te vidjela, ali si se mogao javiti... bilo bi mi drago.
zlobe. :connie
-
Zašto li me ovaj pasus podsjetio na naslov ove teme? :hmm
Postoji moderan primer paradoksalnosti istorije koja je ništa drugo nego istorija klasnih odnosa. Kada je bombardovan Dubrovnik za vreme prošlog rata zapadni intelektualci i mediji su izražavali svoje zgražavanje nad tim „varvarskim“ činom. Patronažni intelektualci kao Finkelkraut su komentarisali da se na vandalski način uništava zapadna kultura stavljajući u fokus dubrovački stari grad i stare građevine. To nikako nije prvi put da je zapadna kulturno-intelektualna elita zabrinuta više za građevine nego ljude, upravo zato što oni vide njih kao osnovu kulture, one elitističke, dok za njih su ljudi samo objekti koje „duh pomera kao šahovske figure“.
-
joj. joj. joj.
da. ja(mi) sam/smo tipičan primjer elitizma i nebrige za ljude. brum brum... :wind14
hahahahaha
-
da. ja(mi) sam/smo tipičan primjer elitizma i nebrige za ljude. brum brum... :wind14
O elitizmu ne bi znao - svako radi s čime ima, ali naslov "ne preko mrtvih" i cijela "akcija" gdje se ispred ljudi stavljaju zidine , odnosno zidovi mauzoleja - "To nikako nije prvi put da je zapadna kulturno-intelektualna elita zabrinuta više za građevine nego ljude, upravo zato što oni vide njih kao osnovu kulture, one elitističke, dok za njih su ljudi samo objekti koje „duh pomera kao šahovske figure“."
-
da. ja(mi) sam/smo tipičan primjer elitizma i nebrige za ljude. brum brum... :wind14
O elitizmu ne bi znao - svako radi s čime ima, ali naslov "ne preko mrtvih" i cijela "akcija" gdje se ispred ljudi stavljaju zidine , odnosno zidovi mauzoleja - "To nikako nije prvi put da je zapadna kulturno-intelektualna elita zabrinuta više za građevine nego ljude, upravo zato što oni vide njih kao osnovu kulture, one elitističke, dok za njih su ljudi samo objekti koje „duh pomera kao šahovske figure“."
tko ne mari za mrtve, ne mari ni za žive. Kultura u se, na se i poda se rules predugo.
Promovira se teza: "osloboditi grobna mjesta posmrtnih ostataka za gladno tržište" , devastirali bi samo da nahranimo vazdagladni lobi i razmažene apetite bez imalo smisla za razum... i još bi ponižavali one koji prozivaju zbog nemara i ... u krajnjoj liniji, gluposti. ha.
-
Promovira se teza: "osloboditi grobna mjesta posmrtnih ostataka za gladno tržište" , devastirali bi samo da nahranimo vazdagladni lobi i razmažene apetite bez imalo smisla za razum..
Baš tako, sram bilo Parižane kada su prekopali gradska groblja, stare kosti posložili u katakombe, u stvari stare rudnike a gore napravili Pariz, a sve da bi nahranili vazdagladni građevinarski lobi .
:greensmile
Mislim da im je onda izgledalo isto, kada su rušili zgrade i kvartove da naprave danas poznate pariške avenije ... sve samo da zadovolje građevinarski lobi.
-
valjda drugačije gledamo svoj grad i sklop nam je prilično različit. Ne vidim smisla u monolozima. pariz svoj najvrednija groblja i te kako čuva. a što mi imamo? ambiciozne vozače automobila.
-
valjda drugačije gledamo svoj grad i sklop nam je prilično različit.
Suptilna naznaka da smatraš da ga ja ne volim dovoljno ... ili na pravi način,a mislim da svi znamo tko je "sudac" :coolwink
Ne vidim smisla u monolozima. pariz svoj najvrednija groblja i te kako čuva. a što mi imamo? ambiciozne vozače automobila.
Nisam bio niti na jednom pariškom ali sam prošao pored (valjda) glavnog praškog - ne samo da vrlo prometne ceste i tramvajske pruge prolaze odmah uz ogradu, nego su ga i presjekle barem na jednom mjestu. Ne znam povijest tog groblja pa ne znam da li je "oduvijek" bilo u dva komada ili je proširivano ali nekako mi se čini da je prerezano naknadno, s obzirom na širunu prometnice, kada su živi ljudi, preko mrtvih napravili novu prometnicu da si olakšaju život. Sram ih bilo.
-
valjda drugačije gledamo svoj grad i sklop nam je prilično različit.
Suptilna naznaka da smatraš da ga ja ne volim dovoljno ... ili na pravi način,a mislim da svi znamo tko je "sudac" :coolwink
Ne vidim smisla u monolozima. pariz svoj najvrednija groblja i te kako čuva. a što mi imamo? ambiciozne vozače automobila.
Nisam bio niti na jednom pariškom ali sam prošao pored (valjda) glavnog praškog - ne samo da vrlo prometne ceste i tramvajske pruge prolaze odmah uz ogradu, nego su ga i presjekle barem na jednom mjestu. Ne znam povijest tog groblja pa ne znam da li je "oduvijek" bilo u dva komada ili je proširivano ali nekako mi se čini da je prerezano naknadno, s obzirom na širunu prometnice, kada su živi ljudi, preko mrtvih napravili novu prometnicu da si olakšaju život. Sram ih bilo.
ne sjećam se, ali idem ponovo u prag pa ću pogledati. Oni imaju više groblja, a zbilja mi je dovoljno rasprave. svako ljubav iskazuje kako želi. lp
-
Gušti su gušti, ali nekako ne vjerujem onima koji ljubav iskazuju samo na štetu drugih ... Ako sam dobro shvatio većina protivnika čvora Kozala ga ionako neće koristiti, a onaj tko bi npr rekao "Čvor Kozala bi mi puno značio u životu i olakšao život, ali svejedno smatram da je integritet groblja Kozala važniji i ja sam protiv" imao bi moj respect :palacgore. No kada se protiv čvora buni onaj kome ionako ne treba ... što narod rekao, lako je tuđim koprive mlatit :greensmile
-
http://www.youtube.com/watch?v=VesM46TXx1A (http://www.youtube.com/watch?v=VesM46TXx1A)
PS sve info o čvoru & svu asistenciju sam dobila od ljudi koji žive na Kozali. U ovom slučaju, ja sam samo glasnogovornik+
-
Komunalno društvo Kozala, a što je riječki gradonačelnik Vojko Obersnel prihvatio, izvršilo je atak na standard građana, jer su cijene njihovih usluga od 1. ožujka 2013. godine poskupjele gotovo za 50 posto izvan radnog vremena, odnosno za umiranje izvan radnog vremena šaltera gradske tvrtke u stopostotnom gradskom vlasništvu, a to je od ponedjeljka do petka od osam do 16 sati, trebat će izdvojiti puno više novca nego što je do sada bio slučaj
Primjerice, ispraćaj i sahrana umrle osobe bila je usluga za koju je trebalo platiti 885,60 kuna, ali od 1. ožujka za tu uslugu izvan radnog vremena valja izdvojiti 1.328,40 kuna. Iskop jame za odraslu umrlu osobu naplaćivao se 1.845 kuna, a izvan radnog vremena sada će taj posao biti naplaćivan 2.767,50 kuna, piše Novi list
Gradska tvrtka zatražila je poskupljenje zbog toga što su troškovi radne snage i goriva porasli dvostruko od 1997. godine do 2012. godine. I to baš sada kada građanima nikada u samostalnoj Hrvatskoj nije bilo gore.
Gradonačelnik Vojko Obersnel tvrdi da će poskupjeti komunalne usluge Komunalnog društva Kozala samo subotom, a da u ostale dane preko tjedna neće, jer radnici rade u dvije smjene.
'Prije svega ne radi se o generalnom poskupljenju, već isključivo o poskupljenju sahrana subotom jer su objektivno troškovi toga dana veći zbog toga što zaposlenici imaju pravo na veće naknade. Stranke, odnosno obitelji, koje ne žele ukop subotom, mogu to obaviti ostalim danima po dosadašnjoj cijeni. Činjenica je da se u Zagrebu ne obavljaju pogrebne usluge subotom, a u Puli i Splitu se to naplaćuje po većoj cijeni. Troškovi veći zbog povećanja cijene energenata i cijene radne snage zbog primjene kolektivnog ugovora, zaključio je Obersnel.
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/247511/Sprovodi-vikendom-50-posto-skuplji.html?utm_source=clanci&utm_medium=manual3&utm_campaign=clanci_manual
-
Dugo se nismo ovdje karali ... pa da malo samo pripomenem ...
Ona buretina koja je puhala nedavno načinila je više štete ovom groblju no što bi ikoja cesta ikada! Ko da je rat prošao tamo. Sad je sve ovo buncanje o cesti kraj zida da ili ne potpuno deplasirano.
Šteta groblja. :facepalm
-
Slažem se,ja sam i dalje za cestu :palacgore
-
Zbog iznimnih uvjeta i velikih šteta nastalih na grobljima nakon olujnog vremena u studenom protekle godine, Grad Rijeka će vlasnicima pomoći u sanaciji nadgrobnih spomenika, za što će se u ovoj i sljedećoj godini osigurati ukupno 1,2 milijuna kuna, odlučeno je na gradonačelnikovom kolegiju. Podržan je i pilot-projekt uspostave prvog riječkog zajedničkog urbanog vrta "Zelena zona".
Kako je izvijestila direktorica Komunalnog društva Kozala Nives Torbarina, olujna bura 11. studenog 2013. godine uzrokovalo je znatne štete na riječkim grobljima, kako na zajedničkim dijelovima groblja, tako i na grobovima u vlasništvu privatnih osoba. Procjenjuje se da ukupna šteta iznosi oko 5 milijuna kuna, od čega je najviše je stradalo groblje Kozala, gdje je sudski vještak na grobnim mjestima, mauzolejima i ogradi utvrdio štetu od čak 3,45 milijuna kuna, od čega 2,4 milijuna kuna na privatnim grobnicama. Na grobljima Zamet, Trsat i Drenova nastala su oštećenja u vrijednosti od 30 tisuća kuna, a velika je šteta prouzročena i na hortikulturi – za sanaciju srušenih i slomljenih stabala do sada je utrošeno oko 1,2 milijuna kuna, a KD Kozala je osigurao pola milijuna kuna za nabavku novih sadnica. U ukupni iznos štete nije uračunat rad Javne vatrogasne postrojbe Rijeka, KD Čistoća te dodatni rad samih djelatnika KD Kozala.
"Iako su nadgrobni spomenici u privatnom vlasništvu, uvažavajući činjenicu da se radilo o specifičnom događaju tijekom kojeg je zbog neuobičajeno jake bure nastala velika šteta na nadgrobnim spomenicima, Grad Rijeka je odlučio da će vlasnicima grobnih mjesta podmiriti polovicu troškova sanacije oštećenja, za što će se u 2014. i 2015. godini osigurati po 600 tisuća kuna," kazao je riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, dodavši kako se zakonski radi o ulaganju proračunskih sredstava u privatnu imovinu te stoga ne isključuje da će to biti posebno naglašeno u nalazu državne revizije.
http://www.rijeka.hr/GradOsigurava12 (http://www.rijeka.hr/GradOsigurava12)
:palacgore