Transportni tunel za koks između ex kolodvora Ivani i luke Bakar još je u razmjerno dobrom stanju. Dio je sistema dopreme koksa iz prostora koksare do stovarišta i krcališta na ex kolodvoru Ivani u Kostreni o kojem imate opsežnu reportažu na linku
http://croinfo.net/ekspedicije-i-istraivanja-regije/7925-razmjeri-destrukcije-kako-je-nestala-pruga-i-kolodvor-ivani-u-kostreni.htmlProizvodnja koksa u Bakru započela je s 1978. godine. Tijekom šesnaest godina rada prosječno je godišnje proizvedeno oko 850.000 t metalurškog koksa, 34.000 t koksnog katrana i 300.000 m3 koksnog plina.
Vlada Republike Hrvatske 4. rujna 1994. godine svojom odlukom zatvara koksaru.
Time prestaje proizvodnja koksa u Bakru i Vlada se obvezuje na razgradnju objekata, ekološku sanaciju, podmirenje svih neospornih obveza zatečenih u trenutku obustave proizvodnje, kao i na financijsku konsolidaciju Društva.
Od početka razgradnje iz državnog proračuna su se izdvajala sredstva za razgradnju, sanaciju i financijsku konsolidaciju. Manji dio sredstava Društvo je ostvarivalo i iz vlastitih prihoda od najma poslovnih prostora.
Tijekom same razgradnje objekata zbrinuto je 120.000 m3 betonskog otpada, 23.000 t vatrostalnog materijala, preko 14.000 t starog željeza, 1.000 t električnih kabela, te oko 20.000 m3 tehnoloških otpadnih voda.
Velika većina objekata srušena je do 2000., dok je dimnjak srušen 2005. godine.
Tijekom 2010. godine u potpunosti je dovršeno rušenje svih objekata bivše tvornice koji su služili proizvodnji koksa, kao i sanacija platoa na kojem se nalazilo kemijsko postrojenje.
Time su završeni svi predviđeni radovi na kopnenom dijelu lokaliteta i preostalo je samo čišćenje katrana koji se kroz tlo nataložio na morsko dno ispred bivše kemijske sekcije, kao i demontaža cijevi podmorskog tunela koji je služio za transport ugljena s jedne na drugu obalu Bakarskog zaljeva.
Završenjem spomenutih projekata bit će u potpunosti završena sanacija i razgradnja bivše tvornice koksa u Bakru.
Na temelju odluke Skupštine društva Koksar d.o.o. od 12.12.2014. godine nad društvom se provodi postupak likvidacije.
Dio transportne trase - tunel - koji sam posjetio pred koji mjesec dug je cca 760 metara. Pa krenimo ... Prvo lokacija na karti.