MalschIdemo dalje sa putovanjem.
I tako zujanjem po široj okolici Mannheima (tako smo mi mislili) ja i kolega završili smo u Schwarzvaldu tj. u šumetini.
Prolazili smo kroz predivna sela kao iz filma pa na kraju završili u malom mjestašcu Malsch.
Malsch je na pola puta između Stuttgarta i Mannheima,očito na tranzitnom putu vidjelo se to po tome koliko je tu prošlo vlakova u par minuta.
Malsch Hbf kao zgrada nije u službi željeznice već je otvoren restoran prvoklasne hrane. Dok smo jeli ispod prozora su non stop tutnjale kompozicije pa sam hranu što brže pobacao u sebe i izašao van vidjeti sva ona čudesa koja mi nemamo,a mislim da ih nećemo nikada niti imati.
Snimio sam i video gdje se može vidjeti sva moć Njemačkih željeznica,a iako je bio 1. Maj činilo se da je normalan radni dan.
Po štreki kuda prolaze TGV-i,razni teretnjaci,regionalci vozi i lokalni tramvaj (S-bahn)
Odmah mi je sinula ideja koju sam podjelio sa kolegom. Šta ti misliš frende da li bi ovako nešto funkcioniralo i kod nas u Ri? Od Rijeke do Šapjana,a i u kontra pravcu itako nemamo bog zna kakav željeznički promet pa bi tramvaj bio idealan kao regio.
Kolega odgovara: Moš si mislit,opet bi oni naši dupeglavci izmislili stotinu razloga zašto NE!!!!!
Ima pravo,ostali smo svatko sa svojim mislima o tome pa smo se bacili na snimanje vlakova.
Samo još jedna napomena: Dan je bio užasno kišovit,a u Schwarzvaldu i maglovit. Nisam slikao previše osim u Malschu jer itako se nebi ništa vidjelo.
Želj.stanica Malsch
Inače u smjeru prema kojem fotkam štreki se ne vidi kraja,pravac se vidi u dužini od cca 5-6 km.Dok je na drugu stranu oko 1 km pa onda ide zavoj.