Autor Tema: 3. maj  (Posjeta: 87388 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
3. maj
« u: 01.06.2014., 22:12:37 »
Nevjerojatno da ovo nismo otvorili ...   :eek

Evo samo kao uvod ...







Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #1 u: 01.06.2014., 22:48:53 »


Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #2 u: 12.07.2014., 23:31:44 »
3. maj imao je (mislim da i sad ima) jednu od najsposobnijih ekipa, koja je bila sposobna napraviti i najbolje limove potrebna za najsloženije konstrukcije ... Neki dan predstavio sam vam njihovih ruku djelo - sekcije vijadukta Dubračina u Crikvenici (link: http://www.croinfo.net/stare-fotografije/8962-vijadukt-dubracina-sagraden-1980-godine-povijesne-fotografije-izgradnje)

A sada ide ponešto fotki izrade i montaže limova i izgradnje kuglastog spremnika - komada tri - na lokaciji uvale Sršica, INA Urinj ... godina je u radioni 1980., a montaža i izgradnja od travnja do kolovoza 1981.



Lokacija kuglastih spremnika, novija fotka ... bila su tri, jedan je srušen ne znam zbog čega, a 15.10.2013. objavljena je ova vijest u Novom listu: 

"Iz holdinga »Đure Đakovića« izvjestili su da su jučer s Inom potpisali ugovor o uslugama inženjeringa, isporuke opreme i materijala te izvođenju radova na kuglastom spremniku za ukapljeni naftni plin (UNP) u riječkoj Rafineriji nafte, na Urinju.

Ukupna vrijednost ugovora je 16,8 milijuna kuna, a završetak radova predviđen je do konca prve polovice iduće godine.

  Nova urinjska »kugla«, kako neslužbeno doznajemo, trebala bi niknuti na temeljima nekadašnjeg trećeg spremnika za UNP, također u uvali Sršćica, koji je prije nekoliko godina srušen.

Kao i kod postojeća dva spremnika, kapacitet nove »kugle« bit će 5.000 kubičnih metara UNP-a."


Povijesne fotke iz 1980. iz vremena gradnje prvih spremnika:






Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #3 u: 12.07.2014., 23:32:50 »







Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #4 u: 12.07.2014., 23:33:59 »
Kreće montaža na lokaciji, 1981. početak








Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #5 u: 12.07.2014., 23:34:52 »







Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #6 u: 12.07.2014., 23:36:05 »










Fotografije Foto Žorž, Kantrida.
Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: 3. maj
« Odgovori #7 u: 13.07.2014., 11:43:27 »
na ruki svijan lim??? :eek

od pomoći samo šablona?? :eek


to je delo, spomenik juden zdignite!

Offline Magnum

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2013
  • Postova: 6.209
  • What do you see in the dark, when the demons come?
    • Magnum's place
Odg: 3. maj
« Odgovori #8 u: 13.07.2014., 13:51:10 »
Tako se to nekada radilo.

I, ponekad, bilo je preciznije nego danas uz pomoć svih mogućih mašina, kompova i sjdinjenih cnc-a....

Ako nešto ne štima, dođe majstor i prilagodi da štima....

Danas laser prijavi grešku, mašina odbacuje dio, radi se novi, majstor samo viljuškarom odnese škart. Mašina resetira counter....

 :facepalm
Objasniš li nešto tako jasno da nitko ne može pogrešno razumjeti, netko će ipak krivo shvatiti.

Offline fusher

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Stu 2012
  • Postova: 2.123
Odg: 3. maj
« Odgovori #9 u: 13.07.2014., 15:23:49 »
mislel san da kako je rezervar čista kugla da su  projektanti tako napravili da je 99,9% komadi isto kako bi se z prešun i kalupon moglo delat zbog brzini

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.588
Odg: 3. maj
« Odgovori #10 u: 13.07.2014., 22:15:03 »





Moje pažljivo oko je zamijetilo uljeza.
Kao što piše na ovom segmentu ovi limovi su namijenjeni za još jedan kuglasti rezervoar koji je rađen za Voplin na Piopi. Za gradski plin.
Jasno da to ne mijenja puno na stvari,u smislu pohvala.
Ali važno je napomenuti da postoji i taj rezevoar. Izradu njega je , siguran sam, vodio dipl. ing. Marin Novak.
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline sijori

  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Svi 2014
  • Postova: 503
Odg: 3. maj
« Odgovori #11 u: 13.07.2014., 22:32:39 »
na ruki svijan lim??? :eek

od pomoći samo šablona?? :eek


to je delo, spomenik juden zdignite!

i dan danas tako rade... H i G preša te veliki i mali valjak. kroz njih sve prođe a najgore je kad ide dvodno

Offline milić

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Tra 2012
  • Postova: 11.588
Odg: 3. maj
« Odgovori #12 u: 13.07.2014., 22:44:42 »
Nisam nikad radio na Strojnoj obradi limova, ali mislim da se taj, uzvojni lim vanjske oplate u zoni dvodna savija valjcima i da nije to neki problem. :pojmanemam
Po meni, problem su limovi pramca i krme. Pogotovo vrh bulba.
I to rade pomoću šablona. Nekad su šablone radili u traserskoj sali. A danas? :hmm
Prošeći se z manun okolo Trsata.

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #13 u: 17.07.2014., 18:57:54 »
Uživajte ...    :wavey







Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Offline zokxy

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Datum registracije: Vel 2012
  • Postova: 26.216
  • Dont drive faster than your guardian angel can fly
    • O svemu i svačemu
Odg: 3. maj
« Odgovori #14 u: 17.07.2014., 20:43:25 »
Porinuće bojnog broda Szent Istvan u Rijeci 17. siječnja 1914.

Brodogradilište Ganz-Danubius

by croinfo.net

http://www.croinfo.net/stare-fotografije/8963-porinuce-bojnog-broda-szent-istvan-u-rijeci-17-sijecnja-1914


Don't drive faster than your guardian angel can fly!